Рішення
від 20.07.2020 по справі 640/26217/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/334

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

20 липня 2020 року № 640/26217/19

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест"

До Головного управління ДПС у м. Києві

Державної податкової служби України

Про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Суддя О.В.Головань

Обставини справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у місті Києві та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень: № 952602/40855380 від 12.10.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 01.09.2018 року в ЄРПН, № 926476/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 25.08.2018 року в ЄРПН; № 926477/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 від 25.08.2018 року в ЄРПН; №926479/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №26 від 27.08.2018 року в ЄРПН; № 926480/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 25 від 25.08.2018 року в ЄРПН; № 926482/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 24 від 25.08.2018 року в ЄРПН; № 926486/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 27 від 27.08.2018 року в ЄРПН; № 926481/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 28 від 27.08.2018 року в ЄРПН; №926475/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 32 від 29.09.2018 року в ЄРПН; № 926478/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 35 від 31.08.2018 року в ЄРПН; № 926473/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 36 від 31.08.2018 року в ЄРПН; № 926485/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 37 від 31.08.2018 року в ЄРПН; № 926471/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 38 від 31.08.2018 року в ЄРПН; №926472/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 18 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 926484/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 926483/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 19 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 926474/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 20 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 914791/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 09.08.2018 року в ЄРПН; №914793/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 10.08.2018 року в ЄРПН; № 914794/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 12.08.2018 року в ЄРПН; № 914792/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 17.08.2018 року в ЄРПН; № 914795/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 18.08.2018 року в ЄРПН та зобов`язання Державну податкову службу України провести реєстрацію наступних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018р.

Ухвалою суду від 10.03.2020 року відкрито провадження по справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалу суду від 10.03.2020 року отримано ДПС України 24.03.2020 року згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, Головним управлінням ДПС у м. Києві 01.04.2020 року нарочно. Відзивів на позов не надано.

Ознайомившись з матеріалами справи, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" (код 40855380) зареєстроване як юридична особа 27.09.2016 року та знаходиться за адресою: 04074, м.Київ, вулиця Вишгородська, будинок 4, офіс 1/2. Основний вид діяльності є КВЕД 46.71 "Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами".

Проваджуючи господарську діяльність, Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" уклало Договір № 22/08К-18 від 25.04.2018 з ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" відповідно до якого, Позивач як продавець зобов`язався поставити ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" тонкі відходи вуглезбагачення.

Пунктом 2 договору № 22/08К-18 визначено, що кількість товару за цим договором може змінюватися в залежності від виробничих можливостей продавця, обумовлених технологією і, при необхідності, буде додатково узгоджуватися сторонами.

Відповідно до специфікації від 30.07.2018 до договору № 22/08К-18 від 25.04.2018 Позивач та ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" здійснює постачання тонких відходів вуглезбагачення у кількості 150 000 т.

Пунктом 3.2 договору передбачено, що відвантаження товару здійснюється залізничним транспортом у відритих піввагонах на базисних умовах FCA ст. відправлення.

Пунктом 5.1 Договору встановлено, що Покупець здійснює оплату Товару після поставки товару.

На виконання умов вказаного договору та за фактом постачання, Позивачем були виписані видаткові накладні № 423 від 01.09.2018 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), № 413 від 25.08.2018 на загальну суму 327 857,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 642, 91 грн.), № 416 від 27.08.2018 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), № 415 від 25.08.2018 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.), № 414 від 25.08.2018 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.), № 417 від 27.08.2018 на загальну суму 398 108,94 грн. (в т.ч. ПДВ 66 351,49 грн.), № 421 від 29.08.2018 на загальну суму 218 598,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), № 422 від 31.08.2018 на загальну суму 837 193, 56 грн. (в т.ч. ПДВ 139 532, 26 грн.), № 411 від 22.08.2018 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.), № 410 від 22.08.2018 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), № 406 від 18.08.2018 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.), № 405 від 17.08.2018 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.), № 404 від 12.08.2018 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.), № 403 від 10.08.2018 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), № 402 від 09.08.2018 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.).

Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" на адресу ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" було виписано податкові накладні від 01.09.2018 року № 1 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), від 25.08.2018 № 22 на загальну суму 166 398,72 грн. (в т.ч. ПДВ 27 733,12 грн.), від 25.08.2018 № 23 на загальну суму 161 458,76 грн. (в т.ч. ПДВ 26 909,79 грн.), від 27.08.2018 № 26 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), від 25.08.2018 № 25 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.), від 25.08.2018 № 24 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.), від 27.08.2018 № 27 на загальну суму 197 598,48 грн. (в т.ч. ПДВ 32 933,08 грн.), від 27.08.2018 № 28 на загальну суму 200 510,46 грн. (в т.ч. ПДВ 33 418,41 грн.), від 29.08.2018 № 32 на загальну суму 218 598,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), від 31.08.2018 № 35 на загальну суму 207 998,40 грн. (в т.ч. ПДВ 34 666,40 грн.), від 31.08.2018 № 36 на загальну суму 213 198,36 грн. (в т.ч. ПДВ 35 533,06 грн.), від 31.08.2018 № 37 на загальну суму 211 638,37 грн. (в т.ч. ПДВ 35 273,06 грн.), від 31.08.2018 № 38 на загальну суму 204 358,43 грн. (в т.ч. ПДВ 34 059,74 грн.), від 22.08.2018 № 18 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.), від 22.08.2018 № 17 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), від 22.08.2018 № 19 на загальну суму 228 798,24 грн. (в т.ч. ПДВ 38 133,04 грн.), від 22.08.2018 № 20 на загальну суму 231 918,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 653,04 грн.), від 09.08.2018 № 9 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.), від 10.08.2018 № 10 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), від 12.08.2018 № 11 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.), від 17.08.2018 № 12 на загальну суму 763 354,13 грн. (в т.ч. ПДВ 127 225,69 грн.), від 18.08.2018 № 13 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.).

Товариство засобами телекомунікаційного зв`язку через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України надіслало податкові накладні № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018р, які не були прийняті, згідно квитанцій: "Виявлені помилки: відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН".

На вимогу п. "в" пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України для подальшої реєстрації податкових накладних та прийняття рішення щодо прийняття рішення та реєстрації податкових накладних Державною фіскальною службою України товариством було надіслано до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв`язку документи згідно переліку для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також пояснення товариства щодо суті господарських операцій.

12.10.2018 р. комісія Головного управління ДФС у м. Києві прийняла рішення № 952602/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.09.2018 р. № 1 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

24.09.2018 р. комісія Головного управління ДФС у м. Києві прийняла рішення №926476/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 22 на загальну суму 166 398,72 грн. (в т.ч. ПДВ 27 733,12 грн.), № 926477/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 на загальну суму 161 458,76 грн. (в т.ч. ПДВ 26 909,79 грн.), № 926479/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 26 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), №926480/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 25 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.); № 926482/40855380, про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 24 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.); № 926486/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 27 на загальну суму 197 598,48 грн. (в т.ч. ПДВ 32 933,08 грн.); № 926481/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 28 на загальну суму 200 510,46 грн. (в т.ч. ПДВ 33 418,41 грн.); №926475/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 29.08.2018 № 32 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.); № 926478/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 35 на загальну суму 207 998,40 грн. (в т.ч. ПДВ 34 666,40 грн.); № 926473/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 36 на загальну суму 213 198,36 грн. (в т.ч. ПДВ 35 533,06 грн.); № 926485/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 37 на загальну суму 211 638,37 грн. (в т.ч. ПДВ 35 273,06 грн.); № 926471/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 38 на загальну суму 204 358,43 грн. (в т.ч. ПДВ 34 059,74 грн.); № 926472/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 18 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.); № 926484/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 17 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); №926483/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 19 на загальну суму 228 798,24 грн. (в т.ч. ПДВ 38 133,04 грн.); № 926474/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 20 на загальну суму 231 918,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 653,04 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

13.09.2018 р. комісія Головного управління ДФС у м. Києві прийняла рішення № 914791/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 09.08.2018 № 9 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.); № 914793/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 10.08.2018 № 10 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); № 914794/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.08.2018 № 11 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.); № 914792/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 17.08.2018 № 12 на загальну суму 763 354,13 грн. (в т.ч. ПДВ 127 225,69 грн.); № 914795/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.08.2018 № 13 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

18.10.2018 року, 27.09.2018 року, 28.09.2018 року, 03.10.2018 року, 02.10.2018 року, позивачем на адресу Державної фіскальної служби України засобами електронного зв`язку було направлено скарги на рішення комісії Головного управління ДФС у м. Києві про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, в яких позивач просив скасувати рішення та зареєструвати в ЄРПН ПН № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018 р.

29.10.2018 року, 08.10.2018 року, 12.10.2018 року, 10.10.2018 року, 27.09.2018 року Державною фіскальною службою України було прийнято рішення комісії з питань розгляду скарг, якими скарги залишено без задоволення, а рішення від 12.10.2018 року, від 13.09.2018 року та від 24.09.2018 року без змін.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" - вважає вказані рішення протиправними та просить їх скасувати з таких підстав.

Позивач посилається на виконання ним вимог законодавства щодо оформлення податкових накладних згідно ст. 187, 201 Податкового кодексу України, надання ним документів на підтвердження реальності господарської операції, які не були враховані відповідачем.

Відповідач - Державна податкова служба України - відзиву на позов не надав.

Відповідач - Головне управління ДПС у м. Києві - відзиву на позов не надав.

Проаналізувавши матеріали справи та пояснення позивача, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню з таких підстав.

Згідно підпунктів "а", "б" п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст.188 Податкового кодексу України).

П.201.10 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" вказані вимоги виконано: складено податкові накладні № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018 р. за першою подією (постачанням товарів) та направлено їх на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо підстав відмови у реєстрації вказаних податкових накладних суд зазначає наступне.

За приписами п.74.2 ст. 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (п.74.3 ст. 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.10р., податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно п. 12 Порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192 та п. 201.10 ст. 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до п. 200-1.3 і 200-1.9 ст. 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п. 201.16 ст. 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п. 13 Порядку за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні приписи містить п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, згідно якого реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінетів Міністрів України "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 21 лютого 2018 р. № 117 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок).

Приписами пункту 6 Порядку передбачено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Як передбачено п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Відповідно до п. 6 зазначеного Порядку у разі, коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно з п. 7 цього ж Порядку у разі, коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (п. 10 Порядку).

Підпункт 1.6 п. 1 Критеріїв (лист ДФС від 21 березня 2018 року №959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку") містить у собі визначення різних обставин встановлення ризиковості платника податків: платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

- платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

- дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

- платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

- платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

- наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Таким чином, контролюючий орган був зобов`язаний у Квитанції чітко вказати не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп. 1.6 п. 1 Критеріїв/

Крім того, відповідачем не надано ані самого протоколу засідання Комісії, ані переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, ані матеріалів, на підставі яких платника податків віднесено до такого переліку.

При цьому, пунктами 6 та 7 Порядку №117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

З аналізу змісту вказаних норм вбачається, що підставами для зупинення реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:

1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Отже, положення зазначених пунктів Порядку №117 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.

Разом з тим, реєстрація поданих позивачем Податкових накладних зупинена, як зазначено в Квитанціях, через те, що "ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".

Тобто, відповідачем застосовано критерії ризиковості платника податку до Податкової накладної, а не до платника податку - позивача, що свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію Податкової накладної зупинено з підстав, які не передбачені законодавством - Порядком №117.

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 16 квітня 2019 року, справа № 826/10649/17, виклав правову позицію, яка є обов`язковою в силу приписів ст. 242 КАС України, вказавши, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Рішення Відповідача (Головного управління ДФС у м. Києві) про зупинення реєстрації податкової накладної не містить інформації про застосування якого-небудь підпункту з пункту 1.6 Критеріїв.

Відповідно до приписів пункту 3 частини 2 статті 2 КАС України рішення суб`єкта владних повноважень перевіряється судом на предмет обґрунтованості.

Крім того, суд також враховує правову позицію Верховного Суду у справі 822/1878/18, викладену у постанові від 02 квітня 2019 року, з якої вбачається, що акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Верховний Суд у вищезазначеному судовому рішенні погодився з висновками судів попередніх інстанцій щодо безпідставності зупинення реєстрації податкової накладної на підставі критеріїв ризикованості, визначених виключно в листі Державної фіскальної служби від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, та протиправності рішення податкового органу про відмову в її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 15 Порядку, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 16 Порядку).

Пунктом 14 Порядку визначений перелік документів, необхідних для реєстрації податкової накладної.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Позивачем вказані вимоги виконано та було надано письмові пояснення з копіями первинних документів та інших документів на підтвердження здійснення господарської операції.

Дослідивши та проаналізувавши надані позивачем копії документів, суд встановив, що надіслані позивачем письмові пояснення з копіями документів, відображають зміст господарських операцій між ТОВ "Торговий дім "Енерго-Інвест" та ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ".

Незважаючи на виконання позивачем вказаних вимог законодавства, відповідачем прийнято оскаржувані рішення від 12.10.2018 № 952602/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.09.2018 р. № 1 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), від 24.09.2018 р. №926476/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 22 на загальну суму 166 398,72 грн. (в т.ч. ПДВ 27 733,12 грн.), № 926477/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 на загальну суму 161 458,76 грн. (в т.ч. ПДВ 26 909,79 грн.), № 926479/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 26 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), № 926480/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 25 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.); № 926482/4055380 , про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 24 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.); № 926486/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 27 на загальну суму 197 598,48 грн. (в т.ч. ПДВ 32 933,08 грн.); № 926481/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 28 на загальну суму 200 510,46 грн. (в т.ч. ПДВ 33 418,41 грн.); № 926475/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 29.08.2018 № 32 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.); № 926478/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 35 на загальну суму 207 998,40 грн. (в т.ч. ПДВ 34 666,40 грн.); № 926473/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 36 на загальну суму 213 198,36 грн. (в т.ч. ПДВ 35 533,06 грн.); № 926485/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 37 на загальну суму 211 638,37 грн. (в т.ч. ПДВ 35 273,06 грн.); № 926471/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 38 на загальну суму 204 358,43 грн. (в т.ч. ПДВ 34 059,74 грн.); № 926472/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 18 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.); № 926484/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 17 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); № 926483/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 19 на загальну суму 228 798,24 грн. (в т.ч. ПДВ 38 133,04 грн.); № 926474/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 20 на загальну суму 231 918,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 653,04 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити) та від 13.09.2018 р. № 914791/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 09.08.2018 № 9 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.); №914793/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 10.08.2018 № 10 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); № 914794/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.08.2018 № 11 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.); № 914792/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 17.08.2018 № 12 на загальну суму 763 354,13 грн. (в т.ч. ПДВ 127 225,69 грн.); № 914795/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.08.2018 №13 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Однак, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Матеріалами справи підтверджується, що позивачем надані контролюючому органу первинні документи, а саме: видаткові накладні на підтвердження придбання та постачання товарів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі тощо.

Згідно п. 18, 19, 20 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно п. 23 Порядку Комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку:

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень , приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу;

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Згідно п. 2 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано необхідні документи, які підтверджують здійснення господарських операцій за податковими накладними у реєстрації яких було відмовлено.

Окремо суд зазначає, що відсутність чітко виписаної у законодавстві процедури, що передбачала б зрозумілі підстави для відмови у реєстрації податкової накладної, не може бути поставлена у провину позивачу, тоді як відповідальність за це має нести держава (в даному випадку в особі відповідача як контролюючого органу).

Згідно п. 70 рішення Європейського суду з прав людини у справі RYSOVSKYY v. UKRAINE (Рисовський проти України), заява № 29979/04, Судом проаналізовано поняття "належне урядування", а саме.

Аналізуючи відповідність цього мотивування Конвенції, Суд підкреслює особливу важливість принципу "належного урядування". Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах "Беєлер проти Італії" [ВП] (Beyeler v. Italy [GC]), заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, "Онер`їлдіз проти Туреччини" [ВП] (Oneryildiz v. Turkey [GC]), заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, "Megadat.com S.r.l. проти Молдови" (Megadat.com S.r.l. v. Moldova), заява № 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і "Москаль проти Польщі" (Moskal v. Poland), заява № 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах "Лелас проти Хорватії" (Lelas v. Croatia), заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і "Тошкуце та інші проти Румунії" (Toscuta and Others v. Romania), заява № 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер`їлдіз проти Туреччини" (Oneryildiz v. Turkey), п. 128, та "Беєлер проти Італії" (Beyeler v. Italy), п. 119) (http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-107088).

Також, визнаючи протиправними та скасовуючи оскаржувані рішення, суд вважає вірним обраний позивачем спосіб захисту порушеного права - шляхом зобов`язання контролюючого органу зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно правової позиції Європейського суду з прав людини, висловленої у п. 50 рішення від 13.01.11р. по справі ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява №28924/04), ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".(http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-102814).

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 241-246, 255, 257-262, 293, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 952602/40855380 від 12.10.2018 року, № 926476/40855380 від 24.09.2018 року, № 926477/40855380 від 24.09.2018 року, № 926479/40855380 від 24.09.2018 року, №926480/40855380 від 24.09.2018 року, №926482/40855380 від 24.09.2018 року, №926486/40855380 від 24.09.2018 року, №926481/40855380 від 24.09.2018 року, №926475/40855380 від 24.09.2018 року, №926478/40855380 від 24.09.2018 року, №926473/40855380 від 24.09.2018 року, №926485/40855380 від 24.09.2018 року, №926471/40855380 від 24.09.2018 року, №926472/40855380 від 24.09.2018 року, №926484/40855380 від 24.09.2018 року, №926483/40855380 від 24.09.2018 року, №926474/40855380 від 24.09.2018 року, №914791/40855380 від 13.09.2018 року, №914793/40855380 від 13.09.2018 року, №914794/40855380 від 13.09.2018 року, №914792/40855380 від 13.09.2018 року, № 914795/40855380 від 13.09.2018 року.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8, код 43005393) зареєструвати податкові накладні № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018 р. Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" (04074, місто Київ, вулиця Вишгородська, будинок 4, офіс 1/2, код 40855380) в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою їх направлення на реєстрацію.

4. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управлінням ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, будинок 33/19, код 43141267) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" (04074, місто Київ, вулиця Вишгородська, будинок 4, офіс 1/2, код 40855380) 42 262, 00 грн. судового збору.

5. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

6. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Головань

Повний текст рішення

виготовлено і підписано 20.07.2020 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.07.2020
Оприлюднено21.07.2020
Номер документу90468551
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/26217/19

Ухвала від 22.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 04.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 09.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Рішення від 20.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні