ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/26217/19 Суддя (судді) першої інстанції: Головань О.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 листопада 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого: Бєлової Л.В.
суддів: Аліменка В.О.,
Безименної Н.В.
розглянувши у порядку письмового провадження у місті Києві апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 липня 2020 року (справу розглянуто у порядку спрощеного провадження) у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
У грудні 2019 року позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест , звернувся до суду першої інстанції з адміністративним позовом, у якому просив:
- визнати протиправним та скасувати рішення № 952602/40855380 від 12.10.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 01.09.2018 року в ЄРПН, № 926476/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 25.08.2018 року в ЄРПН; № 926477/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 від 25.08.2018 року в ЄРПН; №926479/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №26 від 27.08.2018 року в ЄРПН; № 926480/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 25 від 25.08.2018 року в ЄРПН; № 926482/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 24 від 25.08.2018 року в ЄРПН; № 926486/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 27 від 27.08.2018 року в ЄРПН; № 926481/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 28 від 27.08.2018 року в ЄРПН; №926475/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 32 від 29.09.2018 року в ЄРПН; № 926478/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 35 від 31.08.2018 року в ЄРПН; № 926473/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 36 від 31.08.2018 року в ЄРПН; № 926485/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 37 від 31.08.2018 року в ЄРПН; № 926471/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 38 від 31.08.2018 року в ЄРПН; №926472/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 18 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 926484/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 926483/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 19 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 926474/40855380 від 24.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 20 від 22.08.2018 року в ЄРПН; № 914791/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 09.08.2018 року в ЄРПН; №914793/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 10.08.2018 року в ЄРПН; № 914794/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 12.08.2018 року в ЄРПН; № 914792/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 17.08.2018 року в ЄРПН; № 914795/40855380 від 13.09.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 18.08.2018 року в ЄРПН;
- зобов`язати Державну податкову службу України провести реєстрацію наступних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018 р.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 липня 2020 року адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з таким рішенням суду, відповідачем подано апеляційну скаргу, у якій просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити повністю. Апелянт мотивує свої вимоги тим, що судом першої інстанції неправильно застосовано норми матеріального права та порушено норми процесуального права, неповно з`ясовано обставини справи.
Зокрема, апелянт в обґрунтування доводів апеляційної скарги вказує, що рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняті правомірно та на підставі поданих документів, і повністю відповідають законодавству.
30 жовтня 2020 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест , в якому позивач повністю підтримує позицію суду першої інстанції.
Відповідно до ст. 311 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест (код 40855380) зареєстроване як юридична особа 27.09.2016 року та знаходиться за адресою: 04074, м.Київ, вулиця Вишгородська, будинок 4, офіс 1/2. Основний вид діяльності є КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами .
Проваджуючи господарську діяльність, Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест уклало Договір № 22/08К-18 від 25.04.2018 з ПрАТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ відповідно до якого, Позивач як продавець зобов`язався поставити ПрАТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ тонкі відходи вуглезбагачення.
Пунктом 2 договору № 22/08К-18 визначено, що кількість товару за цим договором може змінюватися в залежності від виробничих можливостей продавця, обумовлених технологією і, при необхідності, буде додатково узгоджуватися сторонами.
Відповідно до специфікації від 30.07.2018 до договору № 22/08К-18 від 25.04.2018 Позивач та ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" здійснює постачання тонких відходів вуглезбагачення у кількості 150 000 т.
Пунктом 3.2 договору передбачено, що відвантаження товару здійснюється залізничним транспортом у відритих піввагонах на базисних умовах FCA ст. відправлення.
Пунктом 5.1 Договору встановлено, що Покупець здійснює оплату Товару після поставки товару.
На виконання умов вказаного договору та за фактом постачання, Позивачем були виписані видаткові накладні № 423 від 01.09.2018 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), № 413 від 25.08.2018 на загальну суму 327 857,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 642, 91 грн.), № 416 від 27.08.2018 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), № 415 від 25.08.2018 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.), № 414 від 25.08.2018 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.), № 417 від 27.08.2018 на загальну суму 398 108,94 грн. (в т.ч. ПДВ 66 351,49 грн.), № 421 від 29.08.2018 на загальну суму 218 598,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), № 422 від 31.08.2018 на загальну суму 837 193, 56 грн. (в т.ч. ПДВ 139 532, 26 грн.), № 411 від 22.08.2018 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.), № 410 від 22.08.2018 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), № 406 від 18.08.2018 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.), № 405 від 17.08.2018 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.), № 404 від 12.08.2018 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.), № 403 від 10.08.2018 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), № 402 від 09.08.2018 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Енерго-Інвест" на адресу ПрАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" було виписано податкові накладні від 01.09.2018 року № 1 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), від 25.08.2018 № 22 на загальну суму 166 398,72 грн. (в т.ч. ПДВ 27 733,12 грн.), від 25.08.2018 № 23 на загальну суму 161 458,76 грн. (в т.ч. ПДВ 26 909,79 грн.), від 27.08.2018 № 26 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), від 25.08.2018 № 25 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.), від 25.08.2018 № 24 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.), від 27.08.2018 № 27 на загальну суму 197 598,48 грн. (в т.ч. ПДВ 32 933,08 грн.), від 27.08.2018 № 28 на загальну суму 200 510,46 грн. (в т.ч. ПДВ 33 418,41 грн.), від 29.08.2018 № 32 на загальну суму 218 598,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), від 31.08.2018 № 35 на загальну суму 207 998,40 грн. (в т.ч. ПДВ 34 666,40 грн.), від 31.08.2018 № 36 на загальну суму 213 198,36 грн. (в т.ч. ПДВ 35 533,06 грн.), від 31.08.2018 № 37 на загальну суму 211 638,37 грн. (в т.ч. ПДВ 35 273,06 грн.), від 31.08.2018 № 38 на загальну суму 204 358,43 грн. (в т.ч. ПДВ 34 059,74 грн.), від 22.08.2018 № 18 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.), від 22.08.2018 № 17 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), від 22.08.2018 № 19 на загальну суму 228 798,24 грн. (в т.ч. ПДВ 38 133,04 грн.), від 22.08.2018 № 20 на загальну суму 231 918,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 653,04 грн.), від 09.08.2018 № 9 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.), від 10.08.2018 № 10 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.), від 12.08.2018 № 11 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.), від 17.08.2018 № 12 на загальну суму 763 354,13 грн. (в т.ч. ПДВ 127 225,69 грн.), від 18.08.2018 № 13 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.).
Товариство засобами телекомунікаційного зв`язку через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України надіслало податкові накладні № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018р, які не були прийняті, згідно квитанцій: "Виявлені помилки: відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН".
На вимогу п. "в" пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України для подальшої реєстрації податкових накладних та прийняття рішення щодо прийняття рішення та реєстрації податкових накладних Державною фіскальною службою України товариством було надіслано до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв`язку документи згідно переліку для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також пояснення товариства щодо суті господарських операцій.
12.10.2018 р. комісія Головного управління ДФС у м. Києві прийняла рішення № 952602/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.09.2018 р. № 1 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).
24.09.2018 р. комісія Головного управління ДФС у м. Києві прийняла рішення №926476/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 22 на загальну суму 166 398,72 грн. (в т.ч. ПДВ 27 733,12 грн.), № 926477/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 на загальну суму 161 458,76 грн. (в т.ч. ПДВ 26 909,79 грн.), № 926479/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 26 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), №926480/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 25 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.); № 926482/40855380, про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 24 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.); № 926486/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 27 на загальну суму 197 598,48 грн. (в т.ч. ПДВ 32 933,08 грн.); № 926481/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 28 на загальну суму 200 510,46 грн. (в т.ч. ПДВ 33 418,41 грн.); №926475/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 29.08.2018 № 32 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.); № 926478/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 35 на загальну суму 207 998,40 грн. (в т.ч. ПДВ 34 666,40 грн.); № 926473/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 36 на загальну суму 213 198,36 грн. (в т.ч. ПДВ 35 533,06 грн.); № 926485/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 37 на загальну суму 211 638,37 грн. (в т.ч. ПДВ 35 273,06 грн.); № 926471/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 38 на загальну суму 204 358,43 грн. (в т.ч. ПДВ 34 059,74 грн.); № 926472/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 18 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.); № 926484/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 17 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); №926483/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 19 на загальну суму 228 798,24 грн. (в т.ч. ПДВ 38 133,04 грн.); № 926474/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 20 на загальну суму 231 918,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 653,04 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).
13.09.2018 р. комісія Головного управління ДФС у м. Києві прийняла рішення № 914791/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 09.08.2018 № 9 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.); № 914793/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 10.08.2018 № 10 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); № 914794/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.08.2018 № 11 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.); № 914792/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 17.08.2018 № 12 на загальну суму 763 354,13 грн. (в т.ч. ПДВ 127 225,69 грн.); № 914795/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.08.2018 № 13 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
18.10.2018 року, 27.09.2018 року, 28.09.2018 року, 03.10.2018 року, 02.10.2018 року, позивачем на адресу Державної фіскальної служби України засобами електронного зв`язку було направлено скарги на рішення комісії Головного управління ДФС у м. Києві про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, в яких позивач просив скасувати рішення та зареєструвати в ЄРПН ПН № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018 р.
29.10.2018 року, 08.10.2018 року, 12.10.2018 року, 10.10.2018 року, 27.09.2018 року Державною фіскальною службою України було прийнято рішення комісії з питань розгляду скарг, якими скарги залишено без задоволення, а рішення від 12.10.2018 року, від 13.09.2018 року та від 24.09.2018 року без змін.
Вважаючи рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.
Суд першої інстанції адміністративний позов задовольнив та зазначив, що оскаржувані рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано необхідні документи, які підтверджують здійснення господарських операцій за податковими накладними у реєстрації яких було відмовлено.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Відповідно до частини першої ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14 статті 14 Податкового кодексу України Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до пп.201.16.1 п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з п. 74.2 ст. 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
З матеріалів справи вбачається, що контролюючим органом було сформовано висновок про відповідність ПН/РК вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.
Одночасно, у квитанціях контролюючого органу за результатом обробки податкових накладних позивача, фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з вимогами п.п. 6 та 7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:
1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;
2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.
Критерії ризиковості платника податків наведені у Листі Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, підпунктом 1.6 пункту 1 якого встановлено, що комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
- платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);
- дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;
- платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
- платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);
- наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Відтак, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків, а тому у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку контролюючий орган має вказати чіткі підстави для такого рішення.
В свою чергу, колегія суддів зазначає, що згідно з вимогами п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
На виконання пункту 10 Порядку № 117 Державна фіскальна служба України 21 березня 2018 р. наказом № 144 затвердила Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків (далі - Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків).
Порядком формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків передбачено, що усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі Критерії).
Керівники комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), забезпечують розгляд питань на засіданні Комісії щодо внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків згідно з п. 1.6 Критеріїв.
Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , та оформлюється протоколом.
До протоколу засідання Комісій обов`язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з п. 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.
За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення (внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків) голова Комісії забезпечує негайне внесення інформації щодо включення/виключення зазначених платників до/із переліку платників податків в режимі Журнал ризикових платників податків розділу Робота Комісії регіонального рівня підсистеми Аналітична система ІТС Податковий блок як платників з ознаками ризиковості.
Отже, податковий орган був зобов`язаний у квитанціях зазначити конкретний вид критерію, який встановлений пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, та відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.
Разом з тим, відповідачем не було надано ані протоколу засідання Комісії, ані переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості.
Натомість, реєстрація поданих позивачем податкових накладних зупинена, як зазначено у квитанціях, через те, що ПН/РК відповідає певним вимогам Критеріїв ризиковості платника податку , тобто, відповідачем застосовано критерії ризиковості платника податку до податкових накладних, а не до платника податку - позивача, що свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію накладних зупинено з підстав, які не передбачені Порядком № 117.
Відтак, контролюючим органом не доведено наявності підстав зупинення реєстрації податкових накладних, поданих позивачем, передбачених Порядком № 117.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 21 травня 2019 року у справі № 620/3556/18.
До того ж, колегія суддів вважає за необхідне звернути увагу на те, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак, за відсутності визначення вказаних критеріїв Кабінетом Міністрів України, зазначені у вищезгаданому листі ДФС України тези щодо критеріїв ризиковості не можуть бути джерелом права відповідно до статті 7 КАС України, не можуть встановлювати обов`язкових правил поведінки, не є обов`язковими для виконання.
Вказані висновки відповідають висновкам судів у судових рішеннях у справі 826/12108/18. Так, рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.06.2019, яке набрало законної сили 10.12.2019, визнано протиправними та нечинними п. 10, п. 20, п. 21 Порядку № 117. Верховний Суд у постанові від 10.03.2020 визнав, що нормою пункту 201.16 ПК України Кабінету Міністрів України надано право визначати виключно порядок та підстави зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування до неї в ЄРПН, у той час як спірною постановою врегульовані питання як зупинення, так і відмови у такій реєстрації, що доводить факт прийняття відповідачем (КМУ) постанови (Порядку № 117) за відсутності повноважень в частині відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування до неї в ЄРПН.
Крім того, у відповідності до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту (пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 ПК України).
Відповідно до п.21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Таким чином, колегія суддів наголошує, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної та бути обґрунтованим.
Тобто, у будь-якому випадку контролюючий орган повинен був в оскаржуваних рішеннях чітко вказати, які копії документів не було надано позивачем та які з наданих документів складені з порушенням законодавства та норми якого закону порушені при складанні документів.
Як було вірно встановлено судом першої інстанції, позивачем вказані вимоги виконано та надано письмові пояснення з копіями первинних документів та інших документів, які відображають зміст та підтверджують здійснення господарських операцій між ТОВ Торговий дім Енерго-Інвест та ПрАТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ .
Відповідачем прийнято оскаржувані рішення від 12.10.2018 № 952602/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.09.2018 р. № 1 на загальну суму 327 077,48 грн. (в т.ч. ПДВ 54 512,91 грн.), від 24.09.2018 р. №926476/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 22 на загальну суму 166 398,72 грн. (в т.ч. ПДВ 27 733,12 грн.), № 926477/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 на загальну суму 161 458,76 грн. (в т.ч. ПДВ 26 909,79 грн.), № 926479/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 26 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.), № 926480/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 25 на загальну суму 144 038,89 грн. (в т.ч. ПДВ 24 006,48 грн.); № 926482/4055380 , про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.08.2018 № 24 на загальну суму 108 679,16 грн. (в т.ч. ПДВ 18 113,19 грн.); № 926486/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 27 на загальну суму 197 598,48 грн. (в т.ч. ПДВ 32 933,08 грн.); № 926481/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.08.2018 № 28 на загальну суму 200 510,46 грн. (в т.ч. ПДВ 33 418,41 грн.); № 926475/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 29.08.2018 № 32 на загальну суму 218 398,32 грн. (в т.ч. ПДВ 36 399,72 грн.); № 926478/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 35 на загальну суму 207 998,40 грн. (в т.ч. ПДВ 34 666,40 грн.); № 926473/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 36 на загальну суму 213 198,36 грн. (в т.ч. ПДВ 35 533,06 грн.); № 926485/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 37 на загальну суму 211 638,37 грн. (в т.ч. ПДВ 35 273,06 грн.); № 926471/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.08.2018 № 38 на загальну суму 204 358,43 грн. (в т.ч. ПДВ 34 059,74 грн.); № 926472/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 18 на загальну суму 231 398,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 566,37 грн.); № 926484/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 17 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); № 926483/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 19 на загальну суму 228 798,24 грн. (в т.ч. ПДВ 38 133,04 грн.); № 926474/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.08.2018 № 20 на загальну суму 231 918,22 грн. (в т.ч. ПДВ 38 653,04 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити) та від 13.09.2018 р. № 914791/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 09.08.2018 № 9 на загальну суму 872 553,29 грн. (в т.ч. ПДВ 145 425,55 грн.); №914793/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 10.08.2018 № 10 на загальну суму 436 796,64 грн. (в т.ч. ПДВ 72 799,44 грн.); № 914794/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.08.2018 № 11 на загальну суму 1 455 568,80 грн. (в т.ч. ПДВ 242 578,13 грн.); № 914792/40855380 про відмову в реєстрації податкової накладної від 17.08.2018 № 12 на загальну суму 763 354,13 грн. (в т.ч. ПДВ 127 225,69 грн.); № 914795/40855380 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.08.2018 №13 на загальну суму 655 194,96 грн. (в т.ч. ПДВ 109 199,16 грн.), з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), утому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Однак, як вірно вказав суд першої інстанції, відповідачем в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію поданих позивачем податкових накладних, а лише зазначено загальний перелік документів, передбачений формою такого рішення.
Згідно з ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Разом з тим, як було встановлено апеляційним судом, відповідач не надав належних та достатніх доказів відповідності дій щодо зупинення реєстрації податкових накладних положенням пункту 201.16. статті 201 ПК України.
А тому, оскаржувані рішення контролюючого органу № 952602/40855380 від 12.10.2018 року, № 926476/40855380 від 24.09.2018 року, № 926477/40855380 від 24.09.2018 року, № 926479/40855380 від 24.09.2018 року, №926480/40855380 від 24.09.2018 року, №926482/40855380 від 24.09.2018 року, №926486/40855380 від 24.09.2018 року, №926481/40855380 від 24.09.2018 року, №926475/40855380 від 24.09.2018 року, №926478/40855380 від 24.09.2018 року, №926473/40855380 від 24.09.2018 року, №926485/40855380 від 24.09.2018 року, №926471/40855380 від 24.09.2018 року, №926472/40855380 від 24.09.2018 року, №926484/40855380 від 24.09.2018 року, №926483/40855380 від 24.09.2018 року, №926474/40855380 від 24.09.2018 року, №914791/40855380 від 13.09.2018 року, №914793/40855380 від 13.09.2018 року, №914794/40855380 від 13.09.2018 року, №914792/40855380 від 13.09.2018 року, № 914795/40855380 від 13.09.2018 року, є протиправними та підлягають скасуванню.
Оскільки відповідачем не надано доказів наявності підстав для відмови у реєстрації податкових накладних, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні № 1 від 01.09.2018 р., № 22 від 25.08.2018 р., № 23 від 25.08.2018 р., № 26 від 27.08.2018 р., № 25 від 25.08.2018 р., № 24 від 25.08.2018 р., № 27 від 27.08.2018 р., № 28 від 27.08.2018 р., № 32 від 29.08.2018 р., № 35 від 31.08.2018 р., № 36 від 31.08.2018 р., № 37 від 31.08.2018 р., № 38 від 31.08.2018 р., № 18 від 22.08.2018 р., № 17 від 22.08.2018 р., № 19 від 22.08.2018 р., № 20 від 22.08.2018 р., № 9 від 09.08.2018 р., № 10 від 10.08.2018 р., № 11 від 12.08.2018 р., № 12 від 17.08.2018 р., № 13 від 18.08.2018 р. Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою їх направлення на реєстрацію.
Доводи апеляційної скарги не підтверджують порушення позивачем норм Податкового кодексу, жодним чином не спростовують висновків суду першої інстанції і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права, а відтак не є підставою для скасування рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 липня 2020 року.
Враховуючи вищевикладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України та судову практику, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Енерго-Інвест до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Згідно з положеннями ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Відповідно до вимог ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що рішення суду першої інстанції постановлене з додержанням норм матеріального і процесуального права, обставини справи встановлено повно та досліджено всебічно.
Заслухавши доповідь головуючого судді, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
Керуючись ст. 243, 315, 316, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд
П О С Т АН О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 липня 2020 року - залишити без задоволення.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 липня 2020 року - залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків передбачених п. 2 ч. 5 ст.328 КАС України.
Повний текст постанови складено 09.11.2020
Головуючий суддя Л.В. Бєлова
Судді В.О. Аліменко,
Н.В. Безименна
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2020 |
Оприлюднено | 13.11.2020 |
Номер документу | 92786272 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бєлова Людмила Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні