Постанова
від 06.08.2020 по справі 280/4834/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

06 серпня 2020 року м. Дніпросправа № 280/4834/19

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Лукманової О.М. (доповідач),

суддів: Божко Л.А., Дурасової Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання: Новошицької О.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпро апеляційну скаргу Державного підприємства Дослідне господарство Мелітопольське Мелітопольської дослідної станції садівництва імені М.Ф. Сидоренка Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08.04.2020 року (суддя Конишева О.В., м. Запоріжжя, повний текст рішення виготовлено 08.04.2020 року) у адміністративній справі №280/4834/19 за позовом Державного підприємства Дослідне господарство Мелітопольське Мелітопольської дослідної станції садівництва імені М.Ф. Сидоренка Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, Державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області - головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Якимівському, Веселівському, Мелітопольському районах та м. Мелітополі Управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової Марини Георгіївни про визнання протиправними дії, визнання протиправним та скасування припису, суд, -

в с т а н о в и в:

У жовтні 2019 року ДП Дослідне господарство Мелітопольське Мелітопольської дослідної станції садівництва імені М.Ф. Сидоренка Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України (далі по тексту - позивач, підприємство) звернулося до суду з позовом до ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області (відповідач - 1), Державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області - головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Якимівському, Веселівському, Мелітопольському районах та м. Мелітополі Управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової М.Г. (далі по тексту - відповідач 2, державний інспектор), в якому просило визнати протиправними дії відповідачів щодо проведення перевірки з питань дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок підприємства, за результатами якої складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 23.08.2019 року №715/0/92-19-ДК/1253/АП/09/01/-19, та викладення в акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства висновків за результатами перевірки; визнати протиправним та скасувати припис від 29.08.2019 року №715/0/92/-19-ДК/0178/ПР/03/01/-19; визнати проти правним та скасувати повідомлення про сплату шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття грантового покриву (родючого шару гранту) без спеціального дозволу від 04.09.2019 року №715/0/92-19ДК/0025ШК/11/01/-19.

Встановлено, що ухвалою Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області у справі №937/7633/19 за позовом ОСОБА_1 до Державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області - головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Якимівському, Веселівському, Мелітопольському районах та м. Мелітополі Управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової М.Г., ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, зупинено провадження до розгляду даної справи.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 08.04.2020 року закрито провадження у справі в частині позовних вимог про визнання протиправним і скасування повідомлення про сплату шкоди. Ухвала не оскаржувалась у встановленому порядку та набрала законної сили.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 08.04.2020 року у задоволенні позовних вимог відмовлено.

З рішенням суду першої інстанції не погодилось підприємство та подало апеляційну скаргу, в якій просило скасувати рішення та прийняти нове про задоволення позовних вимог у повному обсязі. Свої вимоги обґрунтувало тим, що рішення прийнято з порушенням норм матеріального права, судом неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи. Апелянт зазначав, що згідно Статуту підприємство створено з метою організаційно-господарського забезпечення наукової установи умов для своєчасного та високоякісного проведення наукових досліджень та їх апробації, виробництва оригінального, елітного та репродукційного насіння сільськогосподарських культур та саджанців, основною діяльністю підприємства є вирощування зерняткових і кісточкових фруктів, ягід, горіхів, вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, виробництво насіння сільськогосподарських культур і саджанців, а тому сільськогосподарські угіддя для випасання худоби не використовувались, земельна ділянка сільськогосподарського призначення площею 1282 га передана для наукових досліджень сільськогосподарського виробництва (вид цільового використання земельної ділянки - А 01.09), однак при проведенні інвентаризації земель не було враховано відомості Державного акту на право постійного користування землею. На думку апелянта, суд не врахував Технічний звіт по оновленню планово-картографічного матеріалу ДП Мелітопольське від 02.09.2003 року інв. №9/156-70 вид угідь на спірних земельних ділянках - багаторічні насадження (сади) та рілля, а не пасовища; не було враховано Технічний звіт про інвентаризацію земель ДП Запорізький НД та ПІ землеустрою ГУ Держгекадастру у Запорізькій області, Держземагенством у Мелітопольському районі Запорізької області. Апелянт зазначав, що судом необґрунтовано не було застосовано положення Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , дія якого поширюється на відносини, що виникають під час здійснення державного нагляду (контролю) у галузі земельних відносин. Апелянт зазначав, що у порушення цього Закону відповідачем 1 не було видано наказ про перевірку, не оформлено направлення на перевірку, про перевірку не було повідомлено позивача, перевірка здійснювалась без участі позивача.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач 1 наділений відповідно до земельного законодавства, зокрема Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , повноваженнями щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, суд першої інстанції вважав необґрунтованим застосування до спірних правовідносин положення Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , оскільки об`єктом перевірки була земля, а не господарська діяльність підприємства. Суд першої інстанції посилаючись на норми Земельного кодексу України, зазначав, що землекористувачі зобов`язані забезпечувати використання землі за цільовим призначенням, визначеним відповідно в документації із землеустрою, суд посилався також на наказ Держкомітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 року №548, яким затвердженого Класифікацію видів цільового призначення земель, та згідно якої одним із видів цільового призначення сільськогосподарської землі є сінокосіння і випасання худоби; суд зазначав, що згідно Державного кадастру земельних ділянок кадастровий номер 2323086700:05:001:0015 та кадастровий номер 2323086700:05:001:0013, вид угідь вказано як пасовища, а тому посилання позивача на інвентаризацію земельних ділянок, яка передувала внесенню відомостей про такі земельні ділянки до Державного земельного кадастру, є необґрунтованими; з цих підстав, суд не прийняв як доказ Технічний звіт по оновленню планово-картографічного матеріалу ДП Мелітопольське Мелітопольського району запорізької області, оскільки дані Технічного звіту суперечать відомостям Державного земельного кадастру. Суд вважав, що перевірка відповідачем 2 земельного законодавство була здійснена відповідно до законодавства, припис є правомірним.

Матеріалами справи встановлено, що 23.08.2019 року державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель в Якимівському, Веселівському, Мелітопольському районах та м. Мелітополі Управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області - Кардашовою М.Г. була проведена перевірка з питань дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок, як об`єкта перевірки, які знаходяться на території ДП дослідного господарства Мелітопольське Фруктовської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області за межами населеного пункту, з кадастровими номерами 2323086700:05:001:0013, та 2323086700:05:001:0015, яка здійснена відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області від 31.07.2019 року №715-ДК відповідно плану роботи Управління з контролю за використанням та охороною земель на ІІІ квартал 2019 року, затвердженого наказом ГУ Держгеокадасту у Запорізькій області від 23.07.2019 №182/0/7/19. За результатами перевірки складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 23.08.2019 року № 715/0/92-19- ДК/1253/АП/09/01 /-19, з якого вбачається, що в межах земельної ділянки площею 1282,00 га, користувачем якої є позивач на підставі Державного акту на право постійного користування землею ЗП 000748, який зареєстровано 16.05.1994 року в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №254, знаходяться сформовані земельні ділянки державної форми власності, сільськогосподарського призначення, площею 5,3843 га. (кадастровий номер 2323086700:05:001:0015) та площею 39,1705 га. (кадастровий номер 2323086700:05:001:0013), розташовані на території Фруктівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області (за межами населеного пункту). Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ- 2306206672019 земельна ділянка площею 39,1705 га. (кадастровий номер 2323086700:05:001:0013) відноситься до земель сільськогосподарського призначення, державної форми власності, вид угідь - пасовища. Підстава здійснення державної реєстрації земельної ділянки - проведення інвентаризації земель під час здійснення землеустрою ДП Запорізький інститут землеустрою , зареєстровано 17.12.2013 року Управлінням Держземагенства у Мелітопольському районі Запорізької області. Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ- 2306206732019 земельна ділянка площею 5,3843 га. (кадастровий номер 2323086700:05:001:0015) відноситься до земель сільськогосподарського призначення, державної форми власності, вид угідь - пасовища. Підстава здійснення державної реєстрації земельної ділянки - проведення інвентаризації земель під час здійснення землеустрою ДП Запорізький інститут землеустрою , зареєстровано 17.12.2013 року Управлінням Держземагенства у Мелітопольському районі Запорізької області.

В результаті обстеження земельних ділянок на місцевості було встановлено, що на земельній ділянці площею 5,3843 га. (кадастровий номер 2323086700:05:001:0015) проводиться сільськогосподарський обробіток ґрунту, земельна ділянка дискована. На 1/3 частині земельної ділянки площею 39,1705 га. (кадастровий номер 2323086700:05:001:0013) проводиться сільськогосподарський обробіток ґрунту, земельна ділянка дискована, на інших 2/3 частинах знаходяться багаторічні насадження - фруктові дерева. Вказані земельні ділянки відповідно до Державного земельного кадастру відносяться до пасовищ, які є сільськогосподарськими угіддями, які систематично використовуються для випасання худоби та використовуються не за цільовим призначенням, що є порушенням п. г ст.211 ЗК України та ст.53 КУпАП.

29.08.2019 року Управлінням з контролю за використанням та охороною земель ГУ Держгеокадаству у Запорізькій області винесено припис №715/0/92/-19 ДК/0178/Пр/03/01/-19, яким приписано у 30-денний термін усунути виявлене правопорушення шляхом приведення земельної ділянки відповідно до цільового призначення.

Встановлено, що відповідно до Державного акту на право постійного користування землею ЗП 000748, який зареєстровано 16.05.1994 року в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №254, Дослідному господарству Мелітопольське УНДІЗС Української академій аграрних наук, правонаступником якого є ДП Дослідне господарство Мелітопольське Мелітопольської дослідної станції садівництва імені М.Ф. Сидоренка Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України , передано в постійне користування земельну площею 1282,0 га в межах згідно з планом землекористування для наукових досліджень сільськогосподарського виробництва.

Відповідно до Технічного звіту по оновленню планово-картографічного матеріал ДГ Мелітопольське Мелітопольського району Запорізької області, розробленого у 2003 році ДП Запорізький НД та ПІ землеустрою та контурної експлікації до нього, на який посилається позивач, пасовища відсутні, присутні сад, рілля.

Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 09.07.2020 року було витребувано акт технічної документації, докази нецільового використання земельних ділянок. ГУ Дергеокадастру у Запорізькій області було надано технічну документацію із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності на території Фруктовської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області та пояснення до неї. Згідно пояснювальної записки технічної документації із землеустрою земельна ділянка площею 39.1705 га (кадастровий номер 2323086700:05:001:001338) є ділянкою №33 має просту конфігурацію меж. Угіддя земельної ділянки однорідні, вид угідь земельної ділянки - пасовища. Земельна ділянка, площею 5,3843 га (кадастровий номер 23230867:05:001:0015 ділянка №35 має просту конфігурацію меж. На півночі, півдні та заході межує з польовою дорогою, де тверді контури місцевості відсутні. На сході земельна ділянка межує із лісосмугою. Суміжні земельні ділянки з присвоєними кадастровими номерами відсутні. Угіддя земельної ділянки однорідні, вид угідь земельної ділянки - пасовища. Технічна документація виготовлена у 2013 році ДП Запорізький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою , погоджена з Управлінням Держземагенства у Мелітопольському районі Запорізької області.

ГУ Держгеокадастром у Запорізькій області на виконання ухвали суду апеляційної інстанції надано кадастрові плани земельних ділянок та фототаблиці, які підтверджують нецільове використання земельних ділянок.

Позивач стверджує, що він використовує земельні ділянки за цільовим призначенням.

Згідно з ч.1 ст.19, ч.5 ст.20, частинами 1, 2 ст.22, ч.1 ст.96 ЗК України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на категорії, зокрема землі сільськогосподарського призначення (пункт а ). Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33-37 цього Кодексу. Землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей. До земель сільськогосподарського призначення належать: а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги). Вказані землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства. Землекористувачі зобов`язані забезпечувати використання землі за цільовим призначенням та за свій рахунок приводити її у попередній стан у разі незаконної зміни її рельєфу, за винятком випадків незаконної зміни рельєфу не власником такої земельної ділянки.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України Про землеустрій цільовим призначенням земельної ділянки є використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку.

Згідно ч.1 ст.35 Закону України Про охорону земель власники і землекористувачі земельних ділянок при здійсненні господарської діяльності зобов`язані, зокрема: дотримуватися вимог земельного та природоохоронного законодавства України; проводити на земельних ділянках господарську діяльність способами, які не завдають шкідливого впливу на стан земель та родючість ґрунтів; забезпечувати використання земельних ділянок за цільовим призначенням та дотримуватися встановлених обмежень (обтяжень) на земельну ділянку.

Згідно ст., ст.1, 20 Закону України Про Державний земельний кадастр Державний земельний кадастр є єдиною державною геоінформаційною системою відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами. Відомості Державного земельного кадастру є офіційними.

В матеріалах справи міститься витяг НВ - 2306291652019 з Державного земельного кадастру про земельну ділянку площею 39,1705 га з кадастровим номером 2323086700:05:001:0013, витяг НВ- 2306291662019 з Державного земельного кадастру про земельну ділянку площею 5,3843 та з кадастровим номером 2323086700:05:001:0015, згідно яких ці землі сільськогосподарського призначення (категорія земель), пасовища (вид угідь).

Відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року №1051 визначено перелік угідь згідно з Класифікацією видів земельних угідь (КВЗУ), згідно якого пасовищами є підгрупа сільськогосподарських угідь, які систематично використовуються для випасання худоби (ГОСТ 26640-85); рівномірно вкриті деревинною та чагарниковою рослинністю площею до 20 відсотків ділянки.

Аналізуючи докази у справі та вище зазначене законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд апеляційної інстанції критично оцінює твердження позивача про використання ним спірних земельних ділянок за цільовим призначення, оскільки відповідно до витягів Державного земельного кадастру земельні ділянки є пасовищами, дані є офіційні та доступні для використання у зв`язку з цим критично оцінює твердження про необізнаність про те, що земельні ділянки є пасовищами та посилання на Технічний звіт по оновленню планово - картографічного матеріалу ДГ "Мелітопольське" Мелітопольського району Запорізької області 2003 року.

Суд апеляційної інстанції критично оцінює твердження позивача щодо визнання протиправності дій відповідачів в частині проведення перевірки та винесення припису та застосування до спірних правовідносин положень Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Відповідно статей 187, 188 ЗК України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України, який здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 року № 482 організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру. Відповідно підпункту 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року №15 Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Відповідно до стате 4, 6, 9, 10 Закону України Про державний контроль за використання та охороною земель об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України. До повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням. Державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок. Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право, зокрема, безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності; проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України.

Отже, спеціальним, вище зазначеним законодавством регулюються повноваження органів Держгеокадастру щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції щодо незастосування положень Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , оскільки відповідачами не перевірялась господарська діяльність позивача, використання земельних ділянок регулюється іншим законодавством, яке було застосовано відповідачами. Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності містить чіткий перелік відносин, на які поширюється його дія, до якого не входять відносини, що виникають під час здійснення державного контролю за використанням та охороною земель.

Отже, державний контроль за охороною та використанням земель здійснюється посадовими особами Держгеокадастру та його територіальних органів, які є державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, у тому числі, шляхом проведення перевірок та винесенням приписів, складання актів перевірки, протоколів про адміністративні правопорушення.

Враховуючи вище викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що дії відповідачів є законними щодо проведення перевірки дотримання позивачем вимог земельного законодавства та є законним припис, який винесений за результатами перевірки.

Згідно ч. 1, ч. 6 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Новий розподіл судових витрат здійснюється у разі задоволення апеляційної скарги. Не передбачено повернення судових витрат у разі відмови у задоволенні позовних вимог та вимог апеляційної скарги.

Враховуючи вище викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, у зв`язку з чим рішення слід залишити без змін.

Керуючись статтями 315, 316, 321, 322 КАС України, суд -

п о с т а н о в и в:

Апеляційну скаргу Державного підприємства Дослідне господарство Мелітопольське Мелітопольської дослідної станції садівництва імені М.Ф. Сидоренка Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08.04.2020 року у справі №280/4834/19 - залишити без змін.

Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду відповідно до статей 328, 329 КАС України.

Головуючий - суддя О.М. Лукманова

суддя Л.А. Божко

суддя Ю. В. Дурасова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2020
Оприлюднено06.08.2020
Номер документу90803366
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/4834/19

Постанова від 06.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 06.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 09.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 08.04.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Рішення від 08.04.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 24.02.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні