Ухвала
від 04.08.2020 по справі 380/380/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про призначення судової експертизи та про зупинення провадження у справі

№ 380/380/20

05 серпня 2020 р.

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючий суддя Кухар Н.А.

секретар судового засідання Шавель М.М.,

представника позивача - Сацюк І.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові питання призначення судово-економічної експертизи у справі за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 ( військова частина НОМЕР_2 ) про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії ,-

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 звернувся суду з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 ( військова частина НОМЕР_2 ) про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії.

Позивач подав до суду клопотання про призначення судово-економічної експертизи, яке обґрунтоване тим, що для з`ясування обставин у справі потрібні спеціальні знання в області економіки, бухгалтерського обліку та звітності.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав подане клопотання про призначення судово-економічної експертизи, просив суд його задовольнити.

Представники відповідачів в судове засідання не з`явились, належно повідомлені про день та час розгляду справи.

Відповідно до ст. 102 КАС України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності, тощо.

При призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза). Питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом.

Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз`яснення яких, на їх думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов`язаний мотивувати таке відхилення або зміну.

Про призначення експертизи згідно з ч.1 ст. 103 КАС України суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій (яким) доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.

У своєму клопотанні про призначення судово-економічної експертизи позивач просить поставити експерту на вирішення питання про те, яка сума індексації грошового забезпечення позивача належить для нарахування та виплати за період проходження ним військової служби у Львівському прикордонному загоні у період з 06.12.2016 по 11.07.2017 року, з 04.07.2018 по 31.05.2019 року та у Лисичанському прикордонному загоні у період з 11.07.2017 по 04.07.2018 року.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що для встановлення усіх обставин справи необхідними спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, та у матеріалах справи відсутній висновок експерта з питань зазначених у клопотанні, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання позивача та призначити у справі судово-економічну експертизу.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі призначення судом експертизи - до одержання її результатів.

За таких обставин, враховуючи обмежений строк розгляду справи та з метою недопущення його порушення, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі до одержання результатів експертизи.

Керуючись ст.ст. 102-103, 241-243, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

у х в а л и в :

Клопотання позивача про призначення судово-економічної експертизи у справі задовольнити.

Призначити у справі судово-економічну експертизу.

Проведення експертизи доручити Львіському науково-дослідному інституту судових експертиз (місцезнаходження 79024, м. Львів, вул. Липинського, 54, код ЄДРПОУ 23272864).

На вирішення експертизи поставити запитання:

- Яка сума індексації грошового забезпечення ОСОБА_1 належить для нарахування та виплати за період проходження ним військової служби у Львівському прикордонному загоні у період з 06 грудня 2016 року по 11 липня 2017 року, з 04.07.2018 року по 31.05.2019 року та Лисичанському прикордонному загоні у період з 11 липня 2017 року по 04.07.2018 року відповідно до вимог Закону України «Про індексацію грошових доходів населення» від 03.07.1991 року № 1282-ХІІ та Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затв. Постановою КМУ № 1087 від 17.07.2003 року?.

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

Матеріали справи №813/380/18 направити Львіському науково-дослідному інституту судових експертиз (місцезнаходження 79024, м. Львів, вул. Липинського, 54, код ЄДРПОУ 23272864).

Зупинити провадження у справі до одержання результатів експертизи.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її проголошення.

На ухвалу може бути подано апеляційну скаргу до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги у п`ятнадцятиденний строк з дати складання ухвали.

Повний текст ухвали складено 10.08.2020.

Суддя Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.08.2020
Оприлюднено13.09.2022
Номер документу90861354
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —380/380/20

Постанова від 28.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 06.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 10.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Рішення від 01.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 01.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 22.02.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Рішення від 11.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 04.08.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні