Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 серпня 2020 р. Справа№200/4471/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Зеленова А.С.
секретаря Сєдих В.В.,
за участю:
позивач не з`явився ,
представника відповідача Коломійця Г.Е.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеокноференції в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Відділу культури Волноваської районної державної адміністрації, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Волноваська районна рада про визнання незаконними та скасування результатів конкурсу, -
В С Т А Н О В И В:
04 травня 2020 року на адресу суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Відділу культури Волноваської районної державної адміністрації, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Волноваська районна рада про визнання незаконними та скасування результатів конкурсу.
Позовні вимоги позивач обґрунтував тим, що вона перебуваючи на посаді директора Комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей на підставі наказу №06-К від 18 вересня 2019 року була звільнена з роботи за п.9 ст.36 КЗпП України. За результатами конкурсу проведеного на посаду директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей на виконання вимог Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури , № 955 - У111 від 28 січня 2016 року.
Рішенням Волноваського районного суду Донецької області від 01 квітня 2020 року по справ №221/8810/19 її позов до відділу культури Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, третьої особи Волноваська районна рада Донецької області, про скасування наказу про звільнення, поновлення на роботі, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу задоволено частково. Визнано незаконним та скасовано наказ начальника відділу культури Волноваської районної державної адміністрації Донецької області №06-к від 18.09.2019 року про звільнення ОСОБА_1 . Поновлено її на посаді директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей з 18 вересня 2019 року. Стягнуто з відділу культури Волноваської районної державної адміністрації Донецької області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу у розмірі 25216,80 гривень з послідуючим утриманням всіх обов`язкових податків та платежів.
У зв`язку з тим, що нею в позові по справі №221/8810/19 не була заявлена вимога про визнання незаконним та скасування конкурсу на посаду директора Волноваського районного краєзнавчого музею, суд визнав за неможливе зазначити в судовому рішенні, що вказаний наказ прийнятий на підставі проведеного в незаконний спосіб, з грубим порушенням вимог Закону, не уповноваженою особою та упередженим кандидатом.
З вказаних підстав суд не надав правової оцінки її доводам в частині законності та правомірності оголошення і проведення вказаного конкурсу, тому вона вимушена звернутись до суду за захистом не тільки своїх прав та законних інтересів, а з метою відновлення норм діючого законодавства за якими мас відбуватися конкурс.
Вважає, що конкурс по добору на посаду директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей проведений в незаконний спосіб, з порушеннями вимог Закону, не уповноваженою особою з упередженим від влади кандидатом, а тому підлягає скасуванню.
Просить суд:
- визнати незаконними та скасувати результати конкурсу з проведення конкурсного добору на посаду директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей /а.с.1-6/.
24 червня 2020 року відповідачем через відділ діловодства та документообігу суду засобами електронного зв`язку надано відзив на позов, у якому зазначив, що позивачка жодним чином не підтвердила порушення її прав, свобод або законних інтересів, тому оспорюваним рішенням вони не були порушені. ОСОБА_1 не подавала документи для участі в конкурсі та не приймала в ньому участь, відповідно в неї відсутнє право на оскарження рішення конкурсної комісії, так як її прав, свобод або законних інтересів зазначене рішення не стосується. Просить суд відмовити у задоволенні позову /а.с.65-74/.
Ухвалою суду від 08 травня 2020 року позовну заяву було залишено без руху /а.с.22/.
27 травня 2020 року позивачем усунуто недоліки позовної заяви /а.с.25-46/.
Ухвалою суду від 01 червня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження по справі/а.с.48-49/.
19 червня 2020 року позивачем надіслано через відділ діловодства та документообігу суду заяву про неможливість виконання ухвали суду про відкриття провадження /а.с.54/.
24 червня 2020 року у судовому засіданні оголошено перерву у підготовчому засіданні для надання відповіді на відзив до 15 липня 2020 року.
24 червня 2020 року через відділ діловодства та документообігу суду надійшов відзив на позовну заяву з додатками /а.с.65-147/.
08 липня 2020 року через відділ діловодства та документообігу суду надійшла відповідь на відзив /а.с.153-157/.
Ухвалою суду, постановленою без виходу до нарадчої кімнати 15 липня 2020 року закрито підготовче провадження по справі №200/4471/20-а та призначено судовий розгляд на 05 серпня 2020 року.
Позивач у судове засідання не з`явився про день, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином. У позовній заяві зазначила про розгляд справи без її участі.
Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав з підстав викладених у відзиві, просив суд відмовити у задоволенні позову.
Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами, судом встановлено наступне.
Позивач, - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , згідно даних паспорту НОМЕР_2 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 /а.с.7,8/.
Відповідач, - Відділ культури Волноваської районної державної адміністрації зареєстровано в якості юридичної особи (код ЄДРПОУ 40109058), є структурним підрозділом Волноваської районної державної адміністрації, що утворюється головою райдержадміністрації, і підпорядковується голові райдержадміністрації, підзвітний та підконтрольний управлінню культури і туризму облдержадміністрації. Тобто є суб`єктом владних повноважень у відповідності до приписів п.7 ч.1 ст.4 КАС України.
Рішенням Волноваської районної ради № 6/5-103 від 27 квітня 2011 року Про делегування повноважень Волноваської районної ради Волноваський РДА делеговані повноваження Волноваської районної ради Волноваський РДА згідно з Додатком 1, затверджений перелік об`єктів спільної територіальної власності сіл, селищ, міста, окремі повноваження по управління якими делеговані Волноваській РДА згідно Додатку 2 /а.с. 124-125.
Згідно п. 19 Додатку 1 Перелік повноважень, делегованих Волноваською районною радою Волноваський РДА до вищевказаного рішення №6/5-103 від 27 квітня 2011 року Волноваський РДА делеговані повноваження із здійснення управління об`єктами спільної власності територіальних громад (Додаток 2), узгоджені районною радою /а.с.126-134/.
Згідно з Додатком 2 Перелік об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, окрему повноваження по управлінню якими делеговані Волноваській РДА до вищевказаного рішення №6/5-103 від 27 квітня 2011 року, Волноваський районний краєзнавчий музей включено до вказаного Переліку /а.с.129-134/.
Рішенням Волноваської районної ради від 26 жовтня 2016 року №7/10-207 затверджено Перелік об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходяться в управлінні Волноваської районної ради, окремі повноваження по управлінню якими делеговані Волноваській РДА. Вказаним рішенням одним з таких об`єктів визначено Волноваський районний краєзнавчий музей /а.с.135-147/.
Рішенням Волноваської районної ради №7/23-644 від 03 вересня 2018 року Про внесення змін та доповнень до Статуту Волноваського районного краєзнавчого музею змінено повне найменування Музею з Волноваський районний краєзнавчий музей на комунальний заклад Волноваський районний краєзнавчий музей /а.с.115-116/.
Відповідно розділу І Статуту комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей , затвердженого рішенням Волноваської районної ради № 7/23-644 від 03 вересня 2018 року (далі Статут , Волноваський районний краєзнавчий музей є комунальним закладом культури, який є об`єктом спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходяться в управлінні Волноваської районної ради. Згідно з розділом 7 Статуту управління музеєм здійснює директор на принципах одноосібності, який призначається на посаду наказом начальника відділу культури і туризму Волноваської РДА шляхом укладення з ним контракту на п`ять років за результатами конкурсу. Директор призначається і звільняється з посади за наказом начальника відділу культури і туризму Волноваської РДА /а.с.117-123/.
Відповідно до копії наказу відділу культури і туризму Волноваської РДА №55-к від 18 вересня 2015 року позивачка ОСОБА_1 (дошлюбне прізвище ОСОБА_2 ) прийнята на посаду директора Волноваського районного краєзнавчого музею 21 вересня 2015 року з окладом згідно штатного розпису.
Наказом відділу культури і туризму Волноваської РДА №80-од від 15 липня 2019 року позивачка ОСОБА_1 призначена виконуючим обов`язки директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей .
Згідно повідомлення від 15 липня 2019 року ОСОБА_1 відповідно до змін, внесених ЗУ від 28.01.2016 року № 955-VІІ до ст. 21 ЗУ Про культуру , та введення контрастної форми працевлаштування, повідомлена про проведення конкурсного добору на посаду керівника комунального закладу культури Волноваський районний краєзнавчий музей та попереджена про майбутнє звільнення із займаної посади, яке буде здійснено згідно вимог чинного законодавства України за п. 9 ст. 36 КЗпП України /а.с 76/.
20 липня 2019 року в районній газеті Наше слово відділом культури і туризму Волноваської РДА розміщено інформацію щодо оголошення конкурсу на посаду директора Комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей та умов його проведення /а.с. 79/.
Наказом відділу культури і туризму Волноваської РДА № 06-к від 18 вересня 2019 року позивачка ОСОБА_1 звільнена із займаної посади згідно п. 9 ст. 36 КЗпП України 19 вересня 2019 року /а.с.77/.
Згідно напису на зворотній стороні наказу, з останнім ОСОБА_1 . Ознайомлена 15 листопада 2019 року/а.с.77/.
Не погодившись із даним наказом, позивач, звернулася до Волноваського районного суду Донецької області із позовом до відділу культури Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, треті особи Волноваська районна рада Донецької області, ОСОБА_3 про скасування наказу про звільнення, поновлення на роботі, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
Рішенням Волноваського районного суду Донецької області від 01 квітня 2020 року по справі №221/8810/19 Позов ОСОБА_1 до відділу культури Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, треті особи Волноваська районна рада Донецької області, ОСОБА_3 про скасування наказу про звільнення, поновлення на роботі, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу задоволено частково. Визнано незаконним та скасовано наказ начальника відділу культури і туризму Волноваської районної державної адміністрації Донецької області № 06-к від 18 вересня 2019 року Про звільнення ОСОБА_1 . Поновлено ОСОБА_1 на посаді директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей з 18 вересня 2019 року. Стягнуто відділу культури Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, ЄДРПОУ 00183526, на користь ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , середній заробіток за час вимушеного прогулу у розмірі 25216,80 гривень гривен з послідуючим утриманням всіх обов`язкових податків та платежів. У задоволенні іншої частини позовних вимог ОСОБА_1 відмовлено /а.с.175-179/.
Як зазначає, позивачка в своєму позові, що нею в позові по справі №221/8810/19 не була заявлена вимога про визнання незаконним та скасування конкурсу на посаду директора Волноваського районного краєзнавчого музею, суд визнав за неможливе зазначити в судовому рішенні, що вказаний наказ прийнятий на підставі проведеного в незаконний спосіб, з грубим порушенням вимог Закону, не уповноваженою особою та упередженим кандидатом.
У зв`язку із чим, позивачка звернулася до суду із даним адміністративним позовом.
Згідно ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
У відповідності до приписів ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року № ETS N 005 кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.
Частиною 1 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами:1) письмовими, речовими і електронними доказами;2) висновками експертів;3) показаннями свідків.(ст.71 КАС України).
Згідно ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Так, надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.
Наказом відділу культури і туризму Волноваської РДА № 06-к від 18 вересня 2019 року позивач ОСОБА_1 звільнена із займаної посади на підставі пункту 9 статті 36 КЗпП України, пункту 2 розділу II Прикінцевих положень Закону України від 28 січня 2016 року № 955-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури .
Згідно з пунктом 9 частини першої статті 36 КЗпП України підставою припинення трудового договору є підстави, передбачені іншими законами.
У пунктах 2, 3 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури , який набрав чинності 24 лютого 2016 року, передбачено, що набрання чинності цим Законом є підставою для припинення безстрокового трудового договору з керівниками державних та комунальних закладів культури, а також з професійними творчими працівниками (художнім та артистичним персоналом) державних та комунальних закладів культури згідно з пунктом 9 статті 36 КЗпП України.
Органи управління державних та комунальних закладів культури протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов`язані припинити безстрокові трудові договори з керівниками державних та комунальних закладів культури і провести конкурс на заміщення посад керівників таких закладів у порядку, визначеному цим Законом.
Отже, вказаним спеціальним законом зобов`язано саме органи управління державних та комунальних закладів культури протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов`язані припинити безстрокові трудові договори з керівниками державних та комунальних закладів культури.
Судом установлено, що на момент набрання чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури органом управління КЗ Волноваський районний краєзнавчий музей згідно з рішенням Волноваської районної ради від 26 жовтня 2016 року, було Управління культури Волноваської районної державної адміністрації і саме на це Управління законом і Положенням про відділ культури і туризму ВРДА, Статутом музею - було покладено обов`язок припинити безстрокові трудові договори з керівниками державних та комунальних закладів культури і провести конкурс на заміщення посад керівників таких закладів.
15 липня 2019 року ОСОБА_1 попереджена про наступне вивільнення у зв`язку із запровадженням контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури. Позивач була ознайомлена з письмовим попередженням, що нею не заперечується.
Позивач не реалізувала своє право на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника музею, не подавала заяву про намір взяти участь у конкурсі, не приймала у ньому участь, і доказів на спростування таких обставин не надала суду. Той факт, що вона не згодна із процедурою проведення такого конкурсу, про що вона вказувала в позовні заяві, не підтверджує її вимог, оскільки не свідчить про порушення її прав на участь у конкурсі.
Напроти, дії роботодавця вказують на те, що прийнято міри для недопущення порушення трудових прав позивача при її звільненні на виконання положень Закону України від 28 січня 2016 року № 955-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури .
Крім того, постановою Донецького апеляційного суду від 10 липня 2020 року апеляційну скаргу відділу культури Волноваської районної державної адміністрації - задоволено. Рішення Волноваського районного суду Донецької області від 01 квітня 2020 року скасовано. В позовних вимогах ОСОБА_1 до відділу культури Волноваської районної державної адміністрації про визнання незаконним та скасування наказу від 18.09.2019 року № 06-к про звільнення ОСОБА_1 відповідно д п.9 ст.36 КЗпПУ; про поновлення її на посаді директора комунального закладу Волноваський районний краєзнавчий музей ; про стягнення з Відділу культури і туризму Волноваської районної державної адміністрації середнього заробітку за час вимушеного прогулу відмовлено/а.с.181-184/.
Підсумовуючи встановлене, суд відмовляє у задоволенні позову ОСОБА_1 .
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд зазначає наступне.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 01 червня 2020 року суд відстрочив позивачеві сплату судового збору у розмірі 840,80 грн. до ухвалення судового рішення.
Нормами частини 2 статті 133 КАС України встановлено, якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо сплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Згідно з положеннями частини п`ятої статті 139 КАС У разі відмови у задоволенні вимог позивача, звільненого від сплати судових витрат, або залишення позовної заяви без розгляду чи закриття провадження у справі, судові витрати, понесені відповідачем, компенсуються за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, судовий збір у розмірі 840,80грн підлягає стягненню на користь держави з позивача.
Згідно з ч. 3 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п`ять днів з дня закінчення розгляду справи.
Керуючись Конституцією України, статтями 2,5-14,19-22,72-78,94,132-143,159-165,192-205,241-247,255,295-297, п.п.15.5 ч.1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ІПН НОМЕР_1 ) до Відділу культури Волноваської районної державної адміністрації (адреса: вул. Героїв 51 ОМБр, буд. 1, м. Волноваха, 85700, ЄДРПОУ 00183526), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Волноваська районна рада адреса: вул. Героїв 51 ОМБр, буд. 1, м. Волноваха, 85700, ЄДРПОУ 24162612) про визнання незаконними та скасування результатів конкурсу - відмовити.
Стягнути з ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ІПН НОМЕР_1 ) на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 840 (вісімсот сорок) гривень 80 (вісімдесят) копійок.
Рішення ухвалено у нарадчій кімнаті та проголошено її вступну та резолютивну частини у судовому засіданні 05 серпня 2020 року.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 14 серпня 2020 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення.
Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.
Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя А.С. Зеленов
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2020 |
Оприлюднено | 19.08.2020 |
Номер документу | 91027143 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Зеленов А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні