Ухвала
від 19.05.2020 по справі 752/8623/20
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/8623/20

Провадження № 1-кс/752/3691/20

У Х В А Л А

19 травня 2020 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м.Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва, розглянувши клопотання подане в кримінальному провадженні № 62020100000000917 від 29.04.2020 року за ч. 2 ст. 364 КК України, слідчим Другого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з вилученням оригіналів документів, подане в порядку глави 15 Кримінального процесуального кодексу України, -

ВСТАНОВИВ:

до провадження слідчого судді Голосіївського районного суду м.Києва надійшло клопотання подане в кримінальному провадженні № 62020100000000917 від 29.04.2020 року за ч. 2 ст. 364 КК України, слідчим Другого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з вилученням оригіналів документів.

В обґрунтування заявлених вимог, слідчий зазначив, що Другим слідчим відділом (відділ з розслідування злочинів, вчинених працівниками правоохоронних органів та у сфері правосуддя) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, місцезнаходження якого місто Київ, проспект Голосіївський, 50 здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62020100000000917 від 29.04.2020 року на підставі заяви про вчинення злочину першого заступника Генерального директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 від 29.04.2020 щодо можливих неправомірних дій окремих службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що мають ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Звертаючись ззазначеним клопотаннямпросив розглянутийого завідсутності представникаДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою унеможливлення останніми завчасного знищення або переховування документів, до яких просить надати тимчасовий доступ, що було прийнято до уваги, а тому судовий виклик останніх не здійснювався.

Слідчий Другогослідчого відділуТериторіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого умісті Києві, ОСОБА_3 подав до суду клопотання про розгляд заявлених у клопотанні вимог за його відсутності, з викладених у ньому підстав, просив задовольнити.

За правилами ст. 107 КПК України, під час розгляду клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », , фіксування технічними засобами судового засідання не здійснювалось у зв`язку з відсутністю у судовому засіданні осіб, які беруть участь у судовому провадженні.

Дослідивши матеріали клопотання та доданих до нього документів, слідчий суддя прийшов до висновку про задоволення клопотання у зв`язку за наступних підстав.

Виходячи зі змісту вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити виїмку).

Відповідно до ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

За даними витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань у межах кримінального провадження № 62020100000000917 від 29.04.2020 року, внесено повідомлення про те, що службові особи ДП " ІНФОРМАЦІЯ_6 зловживаючи своїм службовим становищем , діючи в супереч інтересам служби, з метою отримання неправомірної вигоди для себе або в інтересах третіх осіб, підписали з ДП " ІНФОРМАЦІЯ_5 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 "та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " акти приймання- передачі наданих послуг, які фактично не були виконані, а якість частково наданих послуг не відповідає умовам договорів та чинного законодавства, що спричинило тяжкі наслідки.

При розслідуванні зазначеного вище кримінального провадження в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні дозволу на проведення тимчасового доступу до речей і документів, які можуть містити в собі відомості про вчинення правочинів, що стосуються розробки і запровадження функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи окремими службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в період 2018-2019 років.

При цьому, відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

У зв"язку з тим, що для досягнення дієвості кримінального провадження необхідно провести експертизу у межах кримінального провадження № 62020100000000917 від 29.04.2020 року, у слідства виникла необхідність у безпосередньому вилучені саме оригіналів документів, а не їх копій.

Розглянувши клопотанняпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,що перебуваютьу Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 »,дослідивши доданідо клопотаннядокументи,приходжу довисновку,що зазначенеклопотання підлягаєзадоволенню,оскільки знаданих матеріалівкримінального провадженнявбачається наявністьдостатніх підставвважати,що наданнядоступу доінформації,яка перебуваєу володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », має суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні, а можливість довести їх іншими способом, крім тих про які йдеться в клопотанні, відсутня.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 107, 108, 159-166, 309 КПК України слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

клопотання подане в кримінальному провадженні № 62020100000000917 від 29.04.2020 року за ч. 2 ст. 364 КК України, слідчим Другого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з можливістю вилучення оригіналів документів, задовольнити.

Надати дозвіл слідчим групи слідчих Другого слідчого відділу (відділ з розслідування злочинів, вчинених працівниками правоохоронних органів та у сфері правосуддя) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, місцезнаходження якого місто Київ, проспект Голосіївський, 50: ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до оригіналів речей і документів, та які перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за юридичною адресою: АДРЕСА_1 , а також до інших приміщень, кабінетів, підрозділів, які є частиною ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », зокрема, що знаходяться за фактичною адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

1) Договору № 26/09-18 від 26.09.2018 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з додатками, додатковими угодами та/або іншими документами, що є невід`ємною частиною вказаного договору, зокрема;

- акту № 1 приймання-передачі наданих послуг за етапом 1 від 26.11.2018;

- акту № 2 приймання-передачі наданих послуг за етапом 2 від 26.11.2018;

- технічної документації, яка розроблялась в рамках виконання договору № 26/09-18 від 26.09.2018;

-носіїв інформації з програмним забезпеченням, яке розроблялось в рамках договору № 26/09-18 від 26.09.2018;

- всіх платіжних документів, що підтверджують сплату грошових коштів за надані послуги за договором № 26/09-18 від 26.09.2018;

2)договору № 21/11-2018-2 від 21.11.2018 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ

НОМЕР_4 ) з додатками, додатковими угодами, та/або іншими документами, що є невід`ємною частиною вказаного договору, зокрема:

-акту приймання-передачі наданих послуг № 291 від 17.12.2018 року;

- технічної документації, яка розроблялась в рамках виконання договору № 21/11-2018-2 від 21.11.2018;

-носіїв інформації з програмним забезпеченням, яке розроблялось в рамках договору № 21/11-2018-2 від 21.11.2018;

-оригінали всіх платіжних документів, що підтверджують сплату грошових коштів за надані послуги за договором № 21/11-2018-2 від 21.11.2018;

3)договору № 27/11-2018-1 від 27.11.2018 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з додатками, додатковими угодами та/або іншими документами, що є невід`ємною частиною вказаного договору, зокрема;

-акту № 1 приймання-передачі наданих послуг за етапом 1 від 18.12.2018;

- акту № 2 приймання-передачі наданих послуг за етапом 2 від 18.12.2018;

-технічної документації, яка розроблялась в рамках виконання договору № 27/11-2018-1 від 27.11.2018;

-носії інформації з програмним забезпеченням, яке розроблялось в рамках договору № 27/11-2018-1 від 27.11.2018;

-платіжних документів, що підтверджують сплату грошових коштів за надані послуги за договором № 27/11-2018-1 від 27.11.2018;

4)договору № 27/11-2018-2 від 27.11.2018 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з додатками, додатковими угодами та/або іншими документами, що є невід`ємною частиною вказаного договору, зокрема;

- акту № 1 приймання-передачі наданих послуг за етапом 1 від 18.12.2018;

- акту № 2 приймання-передачі наданих послуг за етапом 2 від 18.12.2018;

- акту № 3 приймання-передачі наданих послуг за етапом 3 від 18.12.2018;

-технічної документації, яка розроблялась в рамках виконання договору № 27/11-2018-2 від 27.11.2018;

-носіїв інформації з програмним забезпеченням, яке розроблялось в рамках договору № 27/11-2018-2 від 27.11.2018;

- всіх платіжних документів, що підтверджують сплату грошових коштів за надані послуги за договором № 27/11-2018-2 від 27.11.2018;

5)договору № 17/01-2019 від 17.01.2019 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з додатками, додатковими угодами та/або іншими документами, що є невід`ємною частиною вказаного договору, зокрема;

- акту надання послуг № 1/63-1/44/3-19 від 12.04.2019;

- технічної документації, яка розроблялась в рамках виконання договору № 17/01-2019 від 17.01.2019;

-носії інформації з програмним забезпеченням, яке розроблялось в рамках договору № 17/01-2019 від 17.01.2019;

- платіжних документів, що підтверджують сплату грошових коштів за надані послуги за договором № 17/01-2019 від 17.01.2019;

6) Договору № 11/02-2019 від 11.02.2019 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з додатками, додатковими угодами та/або іншими документами, що є невід`ємною частиною вказаного договору, зокрема;

- акту приймання-передачі наданих послуг за етапом 1 від 28.03.2019;

- акту приймання-передачі наданих послуг за етапом 2 від 29.03.2019;

- акту приймання-передачі наданих послуг за етапом 3 від 29.03.2019;

- технічної документації, яка розроблялась в рамках виконання договору № 11/02-2019 від 11.02.2019;

-носії інформації з програмним забезпеченням, яке розроблялось в рамках договору № 11/02-2019 від 11.02.2019;

- всіх платіжних документів, що підтверджують сплату грошових коштів за надані послуги за договором № 11/02-2019 від 11.02.2019;

7) аудиторського звіту за результатами аудиту поточного стану розробки та наявних функціональних можливостей прикладного програмного забезпечення, яке створювалось Адміністратором відповідно до договорів з побудови компонентів ЄСІТС у 2018-2019 роках;

8) протоколу заходу з контрольної перевірки поточного стану розробки та наявних функціональних можливостей прикладного програмного забезпечення від 13.12.2019;

9) аудиторського звіту від 12.07.2019 № 6-15/8 за результатами проведення аудиту ефективності, відповідності та фінансового аудиту в ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

10) висновку комп`ютерно-технічного експертного дослідження за зверненням ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 20.12.2019 № 14/19 від 05.03.2020;

11) висновку комп`ютерно-технічного експертного дослідження за зверненням ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 20.12.2019 № 15/19 від 05.03.2020;

12) висновку комп`ютерно-технічного експертного дослідження за зверненням ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 20.12.2019 № 16/19 від 05.03.2020;

13) висновку комп`ютерно-технічного експертного дослідження за зверненням ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 20.12.2019 № 17/19 від 05.03.2020;

14) документів, які містять в собі відомості про надходження грошових коштів від ІНФОРМАЦІЯ_2 на рахунки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для забезпечення реалізації і впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи;

15) звітів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про розподіл і використання коштів для реалізації і впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи;

16) звітів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про тестування і роботу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи;

17) листів/запитів та інших інформативних документів, що знаходяться у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і містять відомості про виконання договору № 21/11-2018-2 від 21.11.2018, договору № 27/11-2018-1 від 27.11.2018, договору № 27/11-2018-2 від 27.11.2018, договору № 17/01-2019 від 17.01.2019, договору № 11/02-2019 від 11.02.2019, договору № 26/09-18 від 26.09.2018, у тому числі підтвердження факту реєстрації прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення, згідно з предметом вищевказаних договорів;

Роз`яснити положення ч. 4 ст. 165 ч. 1 ст. 166 КПК України, відповідно до змісту яких: на вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів; у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.05.2020
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу91060502
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —752/8623/20

Ухвала від 11.09.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 15.10.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Хоменко В. С.

Ухвала від 15.10.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Хоменко В. С.

Ухвала від 09.07.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 09.07.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 09.07.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 09.07.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 19.05.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні