Герб України

Ухвала від 20.08.2020 по справі 913/399/16

Господарський суд луганської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

20 серпня 2020 року м.Харків Справа № 913/399/16

Провадження №22/913/399/16

Господарський суд Луганської області у складі:

судді Тацій О.В.,

розглянувши матеріали скарги Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 у справі №913/399/16

за позовом Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", м. Київ

до відповідача Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Луганськгаз", м. Сєвєродонецьк Луганської області

про стягнення 8159543 грн. 64 коп.,

орган виконання судового рішення - приватний виконавець виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г.,

Без повідомлення та виклику учасників справи,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Господарського суду Луганської області від 30.05.2016 у справі №913/399/16 позов задоволено частково та вирішено стягнути з відповідача ПАТ по газопостачанню та газифікації Луганськгаз на користь позивача ПАТ Національна акціонерна компанія Нафтогаз України пеню в сумі 183113грн. 35коп., 3 % річних в сумі 163531грн. 97коп. та інфляційні витрати в сумі 1455280грн. 03коп., а також витрати зі сплати судового збору в сумі 27028грн. 88коп.

16.06.2016 Господарським судом Луганської області видано наказ на виконання зазначеного вище судового рішення у справі №913/399/16.

До Господарського суду Луганської області 03.04.2020 звернулося Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Луганськгаз" (далі - АТ "Луганськгаз") зі скаргою від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанови приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г., за цією скаргою заявник просить суд:

- визнати незаконними дії приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. за виконавчим провадженням ВП №61569084 щодо відкриття виконавчого провадження;

- скасувати постанову приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 ВП №61569084 про відкриття виконавчого провадження з виконання наказу Господарського суду Луганської області у справі №913/399/16;

- скасувати постанову приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 ВП №61569084 про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження;

- скасувати постанову приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 ВП №61569084 про стягнення з боржника основної винагороди.

Свої вимоги заявник обґрунтовує наступним.

Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Луганськгаз" є правонаступником всіх прав та зобов`язань ПАТ по газопостачанню та газифікації Луганськгаз , оскільки відповідно до рішення річних Загальних зборів акціонерів ПАТ Луганськгаз (протокол №223 від 23.04.2019) було змінено тип акціонерного товариства з публічного акціонерного товариства на приватне акціонерне товариство та 06.06.2019 здійснено державну реєстрацію нової редакції Статуту, внесені зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

AT Луганськгаз 26.03.2020 отримано постанову приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Пилипчука В.Г. про відкриття виконавчого провадження від 16.03.2020 ВП №61569084, за наказом у справі № 913/399/16 виданим Господарським судом Луганської області.

Разом з тим, 26.03.2020 AT Луганськгаз отримано постанову приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 ВП №61569084 про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження; постанову приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 ВП №61569084 про стягнення з боржника основної винагороди.

AT Луганськгаз вважає зазначені постанови незаконними та такими, що підлягають скасуванню.

На думку заявника, постанова приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 про відкриття виконавчого провадження ВП №61569084 є незаконною через відсутність у приватного виконавця прав здійснювати примусове виконання рішення Господарського суду Луганської області у справі № 913/399/16, з огляду на таке.

АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз є юридичною особою, частка держави у статутному фонді якого перевищує 25 відсотків.

Позивачеві на момент відкриття 16.03.2020 виконавчого провадження ВП №61569084 належали і наразі належать акції підприємства відповідача у кількості 1825746шт, що складає 25,000013% або 25% + 1 акція.

Ця обставина підтверджується довідкою Національного депозитарію України від 25.11.2019 №2522 та від 29.11.2019 №2810, витягом з переліку акціонерів AT Луганськгаз , які мають право на участь у загальних зборах акціонерів товариства станом на 17.04.2019 та листом АТ НАК Нафтогаз України від 18.07.2019 № 10-4663/1.2-119.

А також, підтверджується копією Інформаційної Довідки Національного депозитарію України від 30.03.2020 №13222, наданої з електронного Кабінету клієнта ПАТ "НДУ", оригінал та завірені копії якої буде надано до суду.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 №747 Про утворення Національної акціонерної компанії Нафтогаз України утворено НАК Нафтогаз України у формі відкритого акціонерного товариства, п.2 цієї постанови встановлено, що статутний фонд Компанії формується шляхом передачі до нього пакетів акцій, залишених у державній власності, відкритих акціонерних товариств, зазначених у додатку 2 до цієї постанови; п.9 вищевказаної постанови встановлено, що 100 % акцій Компанії, які випускаються на величину її статутного фонду, залишаються у державній власності до прийняття в установленому порядку рішення про їх продаж.

Відповідно Переліку відкритих акціонерних товариств, пакети акцій яких залишені у державній власності і передаються до статутного фонду Національної акціонерної компанії Нафтогаз України , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 №747, акції AT Луганськгаз були залишені у державній власності та передані до статутного фонду НАК Нафтогаз України .

Передача пакету акцій AT Луганськгаз до статутного фонду НАК Нафтогаз України в будь-якому разі не є приватизацією в розумінні законодавства України, зокрема Закону України Про приватизацію державного майна від 04.03.1992 №2163-XII (далі - Закон №2163) в редакції, що діяла на момент передачі акцій AT Луганськгаз до статутного фонду НАК Нафтогаз України , відповідно до ст. 1 якого приватизація державного майна (далі - приватизація) - це відчуження майна, що перебуває у державній власності, і майна, що напеоюитъ Автономній Республіці Крим, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до цього Закону, з метою підвищення соціально-економічної ефективності виробництва та залучення коштів на структурну перебудову економіки України .

Відповідно до ч. З ст. 8 Закону №2163, не можуть бути покупцями об`єктів приватизації юридичні особи у майні яких частка державної власності перевищує 25 відсотків.

Такі самі норми передбачені Законом України Про приватизацію державного і комунального майна від 18.01.2018 № 2269-ІІІ (редакція дійсна на момент звернення до суду).

Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України Про управління об`єктами державної власності , корпоративні права держави, надані господарським структурам в управління, не можуть бути відчужені з державної власності без дозволу Кабінету Міністрів України. Стосовно них не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути відчуження цих корпоративних прав з державної власності. Відчуження корпоративних прав держави здійснюється відповідно до законодавства з питань приватизації.

Відтак, пакет акцій відповідача первинно був набутий позивачем шляхом його внесення до статутного фонду (капіталу) НАК Нафтогаз України , як такий, що залишений у державній власності. Ця подія відбулась на виконання розпорядчого акту органу державної влади, наділеного господарською компетенцію у сфері управління об`єктами державної власності, - Кабінету Міністрів України.

Відповідно до абз.5 ч.1 ст. З Закону України Про управління об`єктами державної власності корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій (далі - корпоративні права держави) є об`єктом управління державної власності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №226 Деякі питання акціонерного товариства Національної акціонерної компанія Нафтогаз України статут позивача викладено у новій редакції.

Відповідно до п. 11 нової редакції статуту Акціонерне товариство Національна акціонерна компанія Нафтогаз України (Компанія) є господарською структурою, яка здійснює управління об`єктами державної власності, зокрема корпоративними правами, що належать державі у статутному капіталі господарських товариств І передані до статутного капіталу Компанії. Компанія є повноправним акціонером (засновником, учасником) господарських товариств, що засновані Компанією або акцїї/корпоративні права яких набуті Компанією в інший спосіб. Компанія здійснює всі права та несе всі обов`язки акціонера (засновника, учасника) відповідно до закону. Передані Компанії акції/корпоративні права господарських товариств можуть бути відчужені, передані в заставу або обтяжені у будь-який спосіб виключно за рішенням загальних зборів акціонерів (далі - загальні збори), крім випадків, коли такі відчуження, передача в заставу або інше обтяження заборонено законом.

На думку скаржника, з наведених положень статуту однозначно випливає, що у відношенні корпоративних прав, які належать державі у статутному капіталі господарських товариств і які були передані до статутного капіталу AT НАК Нафтогаз України , позивач є суб`єктом управління об`єктами державної власності.

Повноваження повноправного акціонера (засновника, учасника) господарських товариств позивач набуває тільки якщо такі товариства були ним засновані, або їх акції/корпоративні права були ним набуті в інший спосіб, тобто не шляхом передачі до статутного капіталу позивача корпоративних прав, що належать державі у статутному капіталі господарських товариств.

Викладені положення статуту позивача в повній мірі відповідають змісту абз.9 ч. 1 ст.4 Закону України Про управління об`єктами державної власності , відповідно до якого державні господарські об`єднання, державні холдингові компанії, інші державні господарські організації (далі - господарські структури), державне підприємство, установа, організація або господарське товариство, 100 відсотків акцій (часток) якого належить державі або іншому господарському товариству, 100 відсотків акцій (часток) якого належать державі є суб`єктами управління об`єктами державної власності.

Пунктом 15 нової редакції статуту позивача визначено, що засновником та єдиним акціонером Компанії є держава. Функції з управління корпоративними правами держави у статутному капіталі Компанії здійснює Кабінет Міністрів України.

Посилання на Реєстр корпоративних прав держави вважаємо безпідставним, оскільки шляхом вибіркового аналізу Реєстрів корпоративних прав держави, розміщених на сайті Фонду державного майна України станом на 08.07.2011, 23.12.2011, 21.12.2012 , 20.12.2013, 07.03.2014 , 06.03.2015, 26.07.2019 відсутнє AT Луганськгаз , зазначене свідчить про те, що AT Луганськгаз до зазначеного реєстру не входило ані до приватизації пакету акцій, ані після.

Реєстр корпоративних прав держави - це інформаційно-довідкова система. Внесення юридичної особи до цього реєстру не змінює прав та обов`язків держави щодо цієї юридичної особи.

AT Луганськгаз також вважає безпідставним посилання на відомості Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до витягу з ЄДР станом на 10.06.2019, у детальній інформації щодо юридичної особи AT Луганськгаз у полі Центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо така частка становить не менше 25 відсотків - відомості відсутні, а у полі Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім`я, по батькові, якщо засновник фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник юридична особа зазначено: АКЦІОНЕРИ, розмір внеску до статутного фонду - 3651490.00 грн.; КІНЦЕЙИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК(КОНТРОЛЕР) -ВІДСУТНІЙ .

Підпунктом 7 пункту 3 Розділу 5 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №1657/5 від 10.06.2016 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за №839/28969) передбачено, що відомості про юридичну особу містять відомості про центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство, або частку держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків.

Однак у вищезазначеному витягу в розділі: Перелік реєстраційних дій відсутні відомості щодо зміни державної частки у статутному капіталі AT Луганськгаз за період з 2005 року по 2019 рік.

На думку відповідача, в порушення приписів п. 9 ч. 4 ст. 4, ч.ч.1-2 ст. 5 Закону України Про виконавче провадження приватний виконавець Пилипчук В.Г. замість того аби повернути стягувачу виконавчий документ, відкрив виконавче провадження, що спричинило для AT Луганськгаз тяжкі наслідки.

Відкриття виконавчого провадження приватним виконавцем та стягнення на його користь основної винагороди в сумі 30495,42грн (в той час, коли примусове стягнення повинно здійснюватися органами державної виконавчої служби разом зі стягненням до Державного бюджету України виконавчого збору, завдає збитків державі на суму 30495,42 грн.

В обґрунтування своїх доводів відповідач також посилається на висновки Верховного Суду, викладені у постанові від 27.01.2020 у справі № 904/1146/18, та вважає, що правовідносини у цій справі є подібними до справи №913/399/16, з цих підстав та згідно ст. 5 Закону України "Про виконавче провадження" вважає рішення приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Пилипчука В.Г Міністерства юстиції України, з відкриття виконавчого провадження, стягнення розміру мінімальних витрат виконавчого провадження та стягнення основної винагороди незаконними, а постанови від 16.03.2020 такими, що підлягають скасуванню.

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 03.04.2020 скарга передана на розгляд судді Ковалінас М.Ю.

Ухвалою суду від 03.04.2020 відкрито провадження за скаргою від 31.03.2020 №01-02-45/614 та призначено її до розгляду у судовому засіданні на 13.04.2020 (в межах строку встановленого ст.342 ГПК України).

За станом на день проведення судового засідання на адресу суду надійшли:

- клопотання АТ НАК Нафтогаз України від 06.04.2020 №39/3-37 про відкладення розгляду скарги АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 на іншу дату, з посиланням на норми ст.ст. 124, 129 Конституції України, ст.ст. 4, 7, 13, 42, 216 ГПК України, та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19" (зі змінами та доповненнями від 16.03.2020 та від 25.03.2020), якою через спалах у світі коронавірусу в Україні введено карантин, та продовжено дію карантинних заходів в Україні до 24.04.2020 включно, лист Ради Суддів України №9рс-186/20 від 16.03.2020;

- заперечення АТ НАК Нафтогаз України від 09.04.2020 №39/3-38 на скаргу АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 у справі №913/399/16, з додатками, у яких позивач просить суд відмовити у задоволенні скарги АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз , у т.ч. додано докази надіслання цих заперечень сторонам та учасникам;

- письмове пояснення АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 13.04.2020 №01-02-45/665 щодо скарги про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 у справі №913/399/16, з додатком, у якому відповідач просить суд задовольнити його скаргу від 31.03.2020 №01-02-45/614, доказів надіслання цього пояснення позивачу та приватному виконавцю не надано.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 13.04.2020 у справі №913/24/16 через запроваджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19" (з подальшими змінами) карантинні заходи, якими встановлено на усій території України карантин з 12.03.2020 до 31.08.2020, було визначено провести розгляд скарги АТ "Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 у справі №913/399/16 поза межами встановленого ч. 1 ст. 342 ГПК України строку, у розумний строк, тривалість якого обумовлюється запровадженням в Україні карантину через спалах у світі короновірусу "COVID-19". Про дату і час судового засідання з розгляду скарги АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 у справі №913/399/16, сторін та учасників буде повідомлено додатково.

Проте, відповідно до розділу ІІ Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" № 731-ІХ від 18.06.2020, який набрав чинності 17.07.2020, процесуальні строки, які були продовжені відповідно до пункту 4 розділу X "Прикінцеві положення" Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону №540-IX від 30.03.2020, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом, тобто 06.08.2020.

Тому, ухвалою Господарського суду Луганської області від 10.08.2020 року призначено до розгляду скаргу АТ Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 у справі №913/399/16, у судовому засіданні на 19.08.2020, на 11 годину 30 хвилин.

18.08.2020 року від приватного виконавця надійшов відзив на скаргу, в якому просить відмовити в задоволенні скарги у повному обсязі.

Цього ж дня від представника АТ НАК Нафтогаз України надійшли письмові пояснення, в який просить у задоволенні скарги відмовити.

18.08.2020 від стягувача через канцелярію суду надійшла заява №39/3-1087-20 від 12.08.2020, в якій заявник просить провести судове засідання, призначене на 19.08.2020, в режимі відеоконференції в приміщенні суду. Проведення відеоконференції просить доручити Північному апеляційному господарському суду, або Господарському суду Київської області, або Господарському суду міста Києва. У разі неможливості з технічних причин провести судове засідання у зазначених приміщеннях судів, просить провести судове засідання, призначене на 19.08.2020, в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів за допомогою системи EasyCon.

18.08.2020 телефонограмами №98 - 100 начальник відділу організаційно - документального забезпечення роботи Господарського суду Луганської області повідомив учасників справи про те, що розгляд скарги Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Луганськгаз" від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г., яку призначено до розгляду у судовому засіданні на 19.08.2020 об 11 год. 30 хв., не відбудеться у зв`язку з відпусткою судді Ковалінас М.Ю. Повторний автоматизований розподіл скарги Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Луганськгаз" №01-02-45/614 від 31.03.2020 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця з метою визначення судді відбудеться 20.08.2020.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 19.08.2020 відмовлено в задоволенні заяви №39/3-1087-20 від 12.08.2020 Акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

Розпорядженням керівника апарату Господарського суду Луганської області щодо призначення повторного автоматизованого розподілу справ №98-р від 20.08.2020 року, відповідно до ст. 32 ГПК України, Положення про автоматизовану систему документообігу суду та п. 5.3 Засад використання автоматизованої системи документообігу суду у Господарському суді Луганської області, призначено повторний автоматизований розподіл скарги.

Згідно витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 20.08.2020 року, головуючою суддею у справі визначено суддю Тацій О.В.

Частиною 14 ст. 32 ГПК України встановлено, що у разі зміни складу суду на стадії підготовчого провадження розгляд справи починається спочатку, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

У разі зміни складу суду на стадії розгляду справи по суті суд повторно розпочинає розгляд справи по суті, крім випадку, коли суд ухвалить рішення про повторне проведення підготовчого провадження.

Згідно зі ст. 339 Господарського процесуального кодексу України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права.

Відповідно до приписів ст. 342 Господарського процесуального кодексу України скарга розглядається у десятиденний строк у судовому засіданні за участю стягувача, боржника і державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця, рішення, дія чи бездіяльність яких оскаржуються.

З огляду на викладене, господарський суд вважає за необхідне прийняти вказану скаргу до розгляду в новому складі суду, призначивши її розгляд у відкритому судовому засіданні.

Керуючись ст.ст. 234, 235, 339 Господарського процесуального кодексу, господарський суд -

УХВАЛИВ:

1. Прийняти скаргу Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Луганськгаз від 31.03.2020 №01-02-45/614 про визнання незаконними дій та скасування постанов приватного виконавця виконавчого округу міста Києва Міністерства юстиції України Пилипчука В.Г. від 16.03.2020 у справі №913/399/16 - до розгляду у новому складі суду.

2. Розгляд скарги призначити на 27.08.2020 о 10 год. 15 хв.

Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, в залі судових засідань №109.

3. Запропонувати приватному виконавцю та стягувачу надати суду письмові пояснення щодо скарги , в яких навести свої доводи, міркування та заперечення проти неї, а також докази надіслання письмових пояснень іншим учасникам справи.

Повідомити учасників справи, що інформація по справі, що розглядається, доступна на офіційному веб - порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://court.gov.ua/fair/ та на інформаційному сайті за посиланням http://www.reyestr.court.gov.ua/.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвали, що не підлягають оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

Ухвалу складено та підписано 20.08.2020 року.

Суддя О.В. Тацій

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення20.08.2020
Оприлюднено21.08.2020
Номер документу91067106
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/399/16

Ухвала від 27.08.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Тацій О.В.

Ухвала від 20.08.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Тацій О.В.

Ухвала від 19.08.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Косенко Т.В.

Ухвала від 10.08.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 13.04.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 03.04.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Постанова від 12.07.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Сибіга О.М.

Ухвала від 27.06.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Сибіга О.М.

Постанова від 22.03.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Татенко В.М.

Ухвала від 13.03.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Татенко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні