Постанова
від 20.08.2020 по справі 610/3342/19
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 серпня 2020 року м. Харків

Справа № 610/3342/19

Провадження № 22-ц/818/ 2325 /20

Харківський апеляційний суд у складі колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ:

головуючого Кругової С.С.,

суддів Тичкової О.Ю., Пилипчук Н.П.,

Учасники справи :

Позивач: ОСОБА_1 ,

Відповідач: Балаклійський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №10 Балаклійської міської ради Харківської області,

Треті особи: Балаклійська міська рада Харківської області, Відділ освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області

розглянувши в порядку письмового провадження без повідомлення (виклику) учасників справи за наявними у справі матеріалами в приміщенні суду в місті Харкові , апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Балаклійського районного суду Харківської області від 20 січня 2020 року , постановлене суддею Феленко Ю.А.,

у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області, треті особи: Балаклійська міська рада Харківської області, Відділ освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області про стягнення недоплаченої матеріальної допомоги та середнього заробітку за час затримки розрахунку,

в с т а н о в и в :

У листопаді 2019 року ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом до Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області, треті особи: Балаклійська міська рада Харківської області, Відділ освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області, в якому з урахуванням уточнень просив стягнути з відповідача недоплачену йому матеріальну допомогу за 2018 рік у сумі 616,70 грн. та середній заробіток за час затримки розрахунку у сумі 46 502,40 грн.

Обґрунтовуючи позовні вимоги ОСОБА_1 зазначав, що з 01.11.2002 року по 11.03.2019 року він працював сторожем у Балаклійському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 10. Згідно п. 6.1.22 Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області на 2017-2021 рр. по завершенні кожного календарного року за наявності зекономлених коштів фонду оплати праці працівникам Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10, які не мають права на отримання оздоровчих (отримують тільки педагогічні працівники), надається матеріальна допомога у розмірі, що не перевищує посадового окладу. У 2017 році всім працівникам була виплачена матеріальна допомога у розмірі 100% посадового окладу. У 2018 році зміни до колективного договору не вносились. На підставі наказу № 132-к від 21.12.2018 за підсумками 2018 року усім працівникам Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10, які не мають права на отримання оздоровчих, крім сторожів, було надано матеріальну допомогу у розмірі 45% посадового окладу. Сторожам матеріальну допомогу за підсумками 2018 року було надано у розмірі 10% посадового окладу. Загальна сума коштів, що підлягали розподілу як матеріальна допомога за 2018 рік, становила 44 900 грн, яких було б достатньо для виплати матеріальної допомоги у розмірі посадового окладу. При цьому згідно наказу на матеріальну допомогу виділено 18900 грн. Недоплачені сторожам кошти за 2018 рік були направлені керівником Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10 на виплату собі премії. Такий розподіл матеріальної допомоги у 2018 році позивач вважає дискримінацією сторожів за посадою. На думку позивача, він має право на отримання матеріальної допомоги у такому ж розмірі - 45% посадового окладу, яка була виплачена всім працівникам Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10, крім сторожів. Розмір його посадового окладу - 1 760,00 грн, тому сума матеріальної допомоги за 2018 рік, яку він просить стягнути з відповідача, з урахуванням виплачених йому 176,20 грн, становить 616,70 грн. За час затримки розрахунку при звільненні за період з 12.03.2019 по 01.02.2020 позивач просить стягнути з відповідача середній заробіток у сумі 46 502,40 грн.

Відповідач подав до суду відзив, у якому заперечуючи проти позовних вимог зазначав, що згідно Статуту Дошкільного закладу, Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області на 2017-2021 рр., Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти № 102 від 15.04.1993, розмір премій та матеріальної допомоги працівникам визначається керівником закладу за погодженням з профспілковим комітетом у сумі не більше посадового окладу на рік у межах фонду оплати праці. Рішення про надання матеріальної допомоги приймає керівник дошкільного закладу в межах економії затвердженого фонду оплати праці. У разі, якщо коштів недостатньо, така допомога не виплачується. Рішення про надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань ухвалюється керівником за погодження з профспілковим комітетом з урахуванням обставин, наведених у заяві працівника, за наявності коштів фонду оплати праці. Заяви на отримання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань ОСОБА_1 не подавав.

У судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги, просив їх задовольнити з підстав, наведених у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання в суді першої інстанції не з`явилась.

Представник третьої особи - Балаклійської міської ради Харківської області у судове засідання в суді першої інстанції не з`явився.

Рішенням Балаклійського районного суду Харківської області від 20 січня 2020 року у задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 відмовлено .

Рішення суду мотивоване тим, що підстави для задоволення позовних вимог про стягнення з відповідача на користь позивача недоплаченої матеріальної допомоги у 2018 році та середнього заробітку відсутні, оскільки матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань належить до категорії заохочувальних та компенсаційних виплат, які прямо не передбачені актами чинного законодавства про оплату праці і проводяться понад встановлені зазначеними актами норми. Нарахування та виплата вказаної матеріальної допомоги не є обов`язком керівника навчального закладу, а є його правом, і залежить від фонду заробітної плати.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції ОСОБА_1 звернувся до суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду та ухвалити нове, яким задовольнити його позов у повному обсязі.

Апеляційна скарга мотивована тим, що рішення ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, судом неповно з`ясовано усі фактичні обставини справи та не досліджено і не надано належної оцінки наявним у матеріалах справи доказам.

В обґрунтування апеляційної скарги посилається на ті самі обставини, що і під час позову про що зазначено вище. Посилався на ті самі доводи, що і під час подання позову. Вважає, що він має право на отримання матеріальної допомоги, в тому ж відсотковому об'ємі ( 45%) від окладу, як було виплачено усім (за виключенням) сторожів працівникам ДНЗ (ясла -сад) №10.

Відповідач Балаклійський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №10 Балаклійської міської ради Харківської областіправом на подання відзиву у встановлений законом строк не скористався.

У відзиві на апеляційну скаргу відділ освіти Балаклійської районної державної адміністрації, зазначив, що виплата матеріальної допомоги працівникам Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10, у тому числі ОСОБА_1 , у грудні 2018 року була проведена відповідно до вимог чинного законодавства України. Виплата матеріальної допомоги працівникам Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10 була проведена на підставі наказу по закладу від 21.12.2018 № 132-к Про виплату матеріальної допомоги працівникам Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 у 2018 році за погодженням з профспілковим комітетом (протокол ПК від 20.12.2018 № 105) відповідно до вимог ст. 97 КЗпП України. Згідно п.п. 5 п. 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ керівникам навчальних закладів, установ освіти та наукових установ надано право в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків, надавати працівникам матеріальну допомогу, у тому числі на оздоровлення, у сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік, крім матеріальної допомоги на поховання; затверджувати порядок і розміри преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах коштів на оплату праці. Пунктом 6.1.19 розділу 6 Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області на 2017-2021 рр. у кошторисі установи в межах виділених асигнувань передбачено виплати на преміювання, надання матеріальної допомоги працівникам, стимулювання творчої праці й педагогічного новаторства керівних і педагогічних працівників в розмірі не менше 2 відсотків планового фонду заробітної плати. Тобто розмір матеріальної допомоги не може бути фіксованим, виплачується в межах наявних коштів фонду заробітної плати, а її конкретний розмір визначається за рішенням керівника закладу.Відповідно до ч. 1 ст. 367ЦПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними в ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідн Відповідно до ч. 1 ст. 368 ЦПК України справа розглядається судом апеляційної інстанції за правилами, встановленими для розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження, з особливостями, встановленими главою І розділу V ЦПК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 369 ЦПК України апеляційні скарги на рішення суду у справах з ціною позову менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, крім тих, які не підлягають розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи.

Відповідно до ч. 13 ст. 7 ЦПК України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.

Справу розглянуто апеляційним судом відповідно до ст. 369 ЦПК України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, без повідомлення учасників справи.

Заслухавши доповідь судді, обговоривши доводи апеляційної скарги та дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що відсутні підстави для задоволення позовних вимог позивача про стягнення з відповідача на його користь недоплаченої матеріальної допомоги у 2018 році та середнього заробітку.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду з огляду на таке.

Судом встановлено, що з 01.11.2002 до 11.03.2019 року ОСОБА_1 працював сторожем у Балаклійському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області, звільнений з роботи у зв`язку зі скороченням штату працівників на підставі п. 1 ст. 40 КЗпП України (наказ № 38-к від 11.03.2019) (а.с. 20-22, 146).

21.12.2018 завідувачем Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області ОСОБА_3 було видано наказ № 132-к Про виплату матеріальної допомоги працівникам Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 у 2018 році , погоджений з профспілковим комітетом (протокол ПК № 105 від 20.12.2018). Згідно цього наказу працівникам Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10 було надано матеріальну допомогу за підсумками 2018 року, зокрема сторожу ОСОБА_1 надано матеріальну допомогу в сумі 176,20 грн. Підставою наказу зазначено постанову Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих бюджетних галузей бюджетної сфери , наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ , наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 № 308/519 Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення , п. 6.1.22 розділу 6 Колективного договору на 2017-2021 рр. (а.с. 140, 141).

Згідно протоколу № 105 засідання профспілкового комітету Балаклійського ДНЗ (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області від 20.12.2018 порядком денним засідання були питання преміювання педагогічних та медичних працівників дошкільного навчального закладу і виплата матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань обслуговуючому персоналу. Профспілковим комітетом було надано згоду, зокрема, на виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових потреб у розмірі 45% посадового окладу обслуговуючому персоналу (крім сторожів) та 10% посадового окладу сторожам, у тому числі ОСОБА_1 - в сумі 176,20 грн. У протоколі міститься посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих бюджетних галузей бюджетної сфери , Інструкцію про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затверджену наказом Міністерства освіти України № 102 від 15.04.1993, наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ , п. 6.1.19, п. 6.1.27 розділу 6 Нормування та оплата праці Колективного договору, Положення про преміювання (додаток № 1 Колективного договору на 2017-2021 рр.), у межах фонду заробітної плати. Зі змісту протоколу вбачається, що під час засідання виступили голова та член профспілкового комітету, які зазначили, що сторожі отримують доплату за роботу в нічний час та святкові дні, внаслідок чого отримують заробітну плату у більшому розмірі, ніж обслуговуючий персонал закладу. Сторожі постійно відмовляються від участі у житті закладу: допомоги колективу у підготовці закладу до навчально-виховного процесу; благоустрою закладу та прилеглої до нього території під час санітарно-екологічного двомісячника та в оздоровчий період (а.с. 138, 139).

Наказом завідувача Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області ОСОБА_3 № 33-к від 05.03.2019 Про внесення змін до наказу № 132-к Про виплату матеріальної допомоги працівникам Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 у 2018 році з метою виправлення помилки, допущеної некоректним застосуванням законодавства, були внесені зміни до наказу № 132-к від 21.12.2018. Цим наказом було замінено посилання з п.п. 6.1.22 Колективного договору на п. 6.1.19 Колективного договору; виключено посилання на наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 № 308/519 Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення ; замінено речення Надати матеріальну допомогу за підсумками за 2018 рік на речення Надати матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань у грудні 2018 року наступним працівникам у таких розмірах: обслуговуючому персоналу (крім сторожів) - 45% посадового окладу; сторожам - 10% посадового окладу, а саме: ; зазначено про викладення наказу Про виплату матеріальної допомоги працівникам Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 у новій редакції (а.с. 142).

05.03.2019 завідувачем Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області ОСОБА_3 було видано наказ № 34-к від Про виплату матеріальної допомоги працівникам Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 у грудні 2018 року , у якому з посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих бюджетних галузей бюджетної сфери , наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ , п. 6.1.19 розділу 6 Колективного договору на 2017-2021 рр., у межах фонду заробітної плати, зазначено про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань у грудні 2018 року працівникам у таких розмірах: обслуговуючому персоналу (крім сторожів) - 45% посадового окладу; сторожам, у тому числі ОСОБА_1 , - 10% посадового окладу, в сумі 176,20 грн (а.с. 143, 144).

05.03.2019 було складено акт № 2 про відмову ОСОБА_1 від підпису про ознайомлення з наказом № 34-к від Про виплату матеріальної допомоги працівникам Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 у грудні 2018 року . В акті зазначено, що з наказом ОСОБА_1 був ознайомлений, однак від підпису відмовився (а.с. 145).

Згідно ч. 3 ст. 94 КЗпП України питання державного і договірного регулювання оплати праці, прав працівників на оплату праці та їх захисту визначається цим Кодексом, Законом України Про оплату праці та іншими нормативно-правовими актами.

За змістом ч. 2 ст. 97 КЗпП України форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами, установами, організаціями самостійно у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про оплату праці від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР, заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.

Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 15 Закону України Про оплату праці , форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною, галузевими (міжгалузевими) і територіальними угодами. У разі, коли колективний договір на підприємстві не укладено, роботодавець зобов`язаний погодити ці питання з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником), що представляє інтереси більшості працівників, а у разі його відсутності - з іншим уповноваженим на представництво органом. Конкретні розміри тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок робітникам, посадових окладів службовцям, а також надбавок, доплат, премій і винагород встановлюються з урахуванням вимог, передбачених частиною першою цієї статті.

Відповідно до п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 1298 від 30.08.2002 Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери надано право керівникам місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, керівникам бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків: а) установлювати працівникам цих установ, закладів та організацій конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них; б) надавати працівникам матеріальну допомогу, в тому числі на оздоровлення, в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік, крім матеріальної допомоги на поховання; в) затверджувати порядок і розміри преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах коштів на оплату праці.

Згідно до п.п. 5 п. 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ керівникам навчальних закладів, установ освіти та наукових установ надано право в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків, надавати працівникам матеріальну допомогу, у тому числі на оздоровлення, у сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік, крім матеріальної допомоги на поховання; затверджувати порядок і розміри преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах коштів на оплату праці.

Пунктом 6.1.19 розділу 6 Нормування та оплата праці Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 10 Балаклійської міської ради Харківської області на 2017-2021 рр., реєстровий номер 85 від 31 липня 2017 року, встановлено, що керівник зобов`язується передбачити у кошторисі установи в межах виділених асигнувань виплати на преміювання, надання матеріальної допомоги працівникам, стимулювання творчої праці й педагогічного новаторства керівних і педагогічних працівників в розмірі не менше 2 відсотків планового фонду заробітної плати (п. 3 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти). Пунктом 6.1.22 розділу 6 Нормування та оплата праці Колективного договору передбачено, що керівник зобов`язується згідно наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 № 308/519 Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення надавати працівникам матеріальну допомогу, в тому числі на оздоровлення, в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисі (а.с. 106-137).

Отже, розмір матеріальної допомоги визначено не більше ніж один посадовий оклад на рік в межах фонду заробітної плати , тому доводи апеляційної скарги стосовно обов`язку відповідача сплатити позивачу 100% посадового окладу є безпідставними.

Судова колегія вважає, що відповідач вправі в межах посадового окладу визначити розмір матеріальної допомоги 10% відсотків від цього окладу.

Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, оскільки судовим розглядом не встановлено обов`язку відповідача виплатити позивачу матеріальну допомогу в 100 % розмірі посадового окладу за 2018 рік.

З огляду на викладене, колегія судів погоджується з висновком суду, що позовна вимога про стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні також задоволенню не підлягає.

Інші докази та обставини, на які посилається скаржник в апеляційній скарзі, були предметом дослідження судом першої інстанції та додаткового правового аналізу не потребують, оскільки при їх дослідженні та встановленні судом були дотримані норми матеріального і процесуального права.

Відповідно до ст. 375 ЦПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, судова колегія вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, обґрунтовано викладених в мотивувальній частині оскаржуваного рішення, а тому не є суттєвими і не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права, які призвели або могли призвести до неправильного вирішення справи.

Керуючись ст. ст. 374, 375, 382, 383 ЦПК України, суд,-

п о с т а н о в и в:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Рішення Балаклійського районного суду Харківської області від 20 січня 2020 року - залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дня прийняття, і протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення може бути оскаржена у касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду, у випадках передбачених ст.389 ЦПК України.

Головуючий С.С. Кругова

Судді О.Ю. Тичкова

Н.П. Пилипчук

СудХарківський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення20.08.2020
Оприлюднено21.08.2020
Номер документу91090446
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —610/3342/19

Ухвала від 28.09.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Сакара Наталія Юріївна

Постанова від 20.08.2020

Цивільне

Харківський апеляційний суд

Кругова С. С.

Ухвала від 17.07.2020

Цивільне

Харківський апеляційний суд

Кругова С. С.

Ухвала від 28.04.2020

Цивільне

Харківський апеляційний суд

Бровченко І. О.

Ухвала від 06.04.2020

Цивільне

Харківський апеляційний суд

Бровченко І. О.

Ухвала від 04.03.2020

Цивільне

Харківський апеляційний суд

Бровченко І. О.

Рішення від 20.01.2020

Цивільне

Балаклійський районний суд Харківської області

Феленко Ю. А.

Ухвала від 20.01.2020

Цивільне

Балаклійський районний суд Харківської області

Феленко Ю. А.

Рішення від 20.01.2020

Цивільне

Балаклійський районний суд Харківської області

Феленко Ю. А.

Ухвала від 13.01.2020

Цивільне

Балаклійський районний суд Харківської області

Феленко Ю. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні