Постанова
від 02.09.2020 по справі 640/16495/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/16495/19 Суддя (судді) першої інстанції: Качур І.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 вересня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого: Бєлової Л.В.

суддів: Аліменка В.О.,

Безименної Н.В.

розглянувши у порядку письмового провадження у місті Києві апеляційну скаргу Київської міської ради на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2020 року (справу розглянуто у порядку письмового провадження) у справі за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" до Київської міської ради про визнання протиправними дій, зобов`язати вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

У серпні 2019 року позивач, Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом", звернувся до суду першої інстанції з адміністративним позовом, в якому просив:

- визнати неправомірною бездіяльність Київської міської ради щодо передачі у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" земельної ділянки, що розташована за адресою м. Київ, вул. Фрометівська 2, кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008.

- зобов`язати Київську міську раду розглянути на найближчій сесії питання про передачу у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" (ідентифікаційний номер 00127522) земельної ділянки, що розташована за адресою м. Київ, вул. Фрометівська 2, кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008, та прийняти рішення про надання вказаної земельної ділянки (кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008) у постійне користування Позивачу.

- стягнути з Київської міської ради (ідентифікаційний номер 22883141) на користь Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" (ідентифікаційний номер 00127522) майнову шкоду завданої відповідачем внаслідок бездіяльності щодо передачі земельної ділянки (кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008) в постійне користування, за період з жовтня 2018 року по липень 2019 року, у розмірі 329 418 (триста двадцять дев`ять тисяч чотириста вісімнадцять) гривень 44 коп.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2020 року закрито провадження в частині позовних вимог про стягнення з Київської міської ради (ідентифікаційний номер 22883141) на користь Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" (ідентифікаційний номер 00127522) майнову шкоду завданої відповідачем внаслідок бездіяльності щодо передачі земельної ділянки (кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008) в постійне користування, за період з жовтня 2018 року по липень 2019 року, у розмірі 329 418 (триста двадцять дев`ять тисяч чотириста вісімнадцять) гривень 44 коп.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2020 року адміністративний позов задоволено. Визнано неправомірною бездіяльність Київської міської ради щодо передачі у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" земельної ділянки, що розташована за адресою м. Київ, вул. Фрометівська 2, кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008. Зобов`язано Київську міську раду розглянути на найближчій сесії питання про передачу у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" (ідентифікаційний номер 00127522) земельної ділянки, що розташована за адресою м. Київ, вул. Фрометівська 2, кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008, та прийняти рішення про надання вказаної земельної ділянки (кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008) у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом".

Не погоджуючись з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2020 року, відповідачем, Київською міською радою подано апеляційну скаргу у якій просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

Апелянт мотивує свої вимоги тим, що судом першої інстанції рішення прийнято з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, порушенням норм матеріального та процесуального права.

Апелянт вказує, що відсутня бездіяльність зі сторони відповідача, оскільки заява позивача від 29.03.2018 про надання земельної ділянки у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" не залишена без розгляду, а розглядається у встановленому законом порядку.

До Шостого апеляційного адміністративного суду від позивача надійшов відзив на апеляційну скаргу, яким підтримав позицію суду першої інстанції.

У відповідності до ст. 311 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів вважає що апеляційна скарга не підлягає до задоволення, виходячи з такого.

Судом першої інстанції встановлено, що Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" на підставі договору оренди земельної ділянки від 21 жовтня 2005 року № 79-6-00374, укладеного з Київською міською радою та продовженого на п`ятнадцять років до 25.09.2022 року відповідно до рішення Господарського суду міста Києва від 15.08.2007 у справі №36/243, яке зареєстроване відповідно до чинного законодавства (копія договору оренди земельної ділянки від 21 жовтня 2005 року № 79-6- 00374), продовженого до 25.09.2002 року відповідно до рішення Господарського суду міста Києва від 15.08.2007 у справі № 36/243, орендує земельну ділянку, яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Фрометівська, 2. Площа ділянки: 0,40 га, кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008.

29 березня 2018 року Позивачем було подано заяву дозвільного характеру до Київської міської ради про видачу рішення Київської міської ради про передачу йому у постійне користування земельної ділянки кадастровий номер 8000000000:79:078:0008 по вул. Фрометівська, 2 у Голосіївському районі м. Києва.

До вищевказаної заяви Позивач додав лист від 22.03.2018 року № 614 та довідку № 613 від 22.03.2018 року, з обґрунтуванням статусу позивача як вищого навчального закладу та з наданням доказів здійснення навчальної діяльності. Також, було надано статут позивача відповідно до п. 1.3 якого, Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" є приватним вищим навчальним закладом. Також зазначалося, що статус вищого навчального закладу підтверджується рішенням про видачу ліцензії Акредитаційної комісії від 08.07.2014 року, протокол № 10, наказ МОН України від 15.07.2014 року № 2642 л. Копія ліцензії Серії АЕ № 458585 додавалася до листа.

Департаментом земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) підготовлено проект відповідного рішення Київської міської ради "Про надання Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративно-навчального корпусу на вул. Фрометівській, 2 у Голосіївському районі м. Києва" (Копія проекту рішення Київської міської ради "Про надання Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративно-навчального корпусу на вул. Фрометівській, 2 у Голосіївському районі м. Києва.

11.07.2018 дане питання було зняте з розгляду в Постійній комісії Київської міської ради з питань освіти, науки, сім`ї, молоді та спорту (протокол № 15/66 від 11.07.2018) та перенесено на засідання 24.01.2019. На засіданні 24.01.2019 дане питання також не розглянуте та вирішено розглянути його "після закінчення роботи робочої групи з напрацювання рішень щодо звільнення ПАТ "ВНЗ "МАУП" приміщень Школи І-ІІІ ступенів № 248 у Деснянському районі м. Києва", як вбачається з протоколу засідання постійної комісії Київської міської ради з питань освіти, науки, сім`ї, молоді та спорту № 01/80 від 24.01.2019.

Суд першої інстанції позовні вимоги задовольнив та зазначив, що відповідач, як орган місцевого самоврядування, всупереч покладених на нього обов`язків, не вжив своєчасних та достатніх заходів щодо передачі земельної ділянки у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом", допустивши таким чином протиправну бездіяльність.

Даючи правову оцінку фактичним обставинам справи, колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на таке.

Відповідно до частини 3 статті 22, частиною 6 статті 25 Закону України "Про освіту" заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Засновник закладу освіти зобов`язаний зокрема забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.

Відповідно до частин 1, 2 статті 80 Закону України "Про освіту" до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Згідно зі ст. 92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають: а) підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності; б) громадські організації інвалідів України, їх підприємства (об`єднання), установи та організації; в) релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності; г) публічне акціонерне товариство залізничного транспорту загального користування, утворене відповідно до Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування"; ґ) заклади освіти незалежно від форми власності; д) співвласники багатоквартирного будинку для обслуговування такого будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування визначено ст. 123 Земельного кодексу України.

Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об`єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення документації із землеустрою без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються: затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності); надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.

У разі надання земельних ділянок державної власності у постійне користування підприємствам, установам, організаціям комунальної власності одночасно здійснюється передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність і навпаки.

Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Зміна типу акціонерного товариства або перетворення акціонерного товариства в інше господарське товариство не є підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою або технічної документації із землеустрою.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Відповідно до Закону України "Про вищу освіту" п. 17 ст. 2 розділу XV "Прикінцевих та перехідних положень" земельні ділянки державної та комунальної власності, які надані в оренду закладам вищої освіти незалежно від форми власності, передаються їм у постійне користування відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування протягом шести місяців з моменту звернення керівника закладу вищої освіти.

Отже, законом визначено, що за наслідками розгляду заяви позивача протягом шести місяців відповідача зобов`язаний прийняти вмотивоване рішення про надання вище визначеної земельної ділянки у постійне користування або відмову у наданні із наведенням усіх підстав такої відмови.

При цьому, чинним законодавством не передбачено підстав для відмови у передачі в постійне користування навчальному закладу орендованої земельної ділянки. Норми чинного законодавства чітко визначають лише дві вимоги для отримання позивачем земельної ділянки у постійне користування : 1) позивач має бути навчальним закладом; 2) земельна ділянка має перебувати у користуванні позивача на підставі договору оренди.

Судом першої інстанції встановлено, що Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" на підставі договору оренди земельної ділянки від 21 жовтня 2005 року № 79-6-00374, орендує земельну ділянку, яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Фрометівська, 2. Площа ділянки: 0,40 га, кадастровий номер: 8000000000:79:078:0008.

Відповідно до Статуту позивача Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" є приватним вищим навчальним закладом.

29 березня 2018 року позивачем було подано заяву дозвільного характеру до Київської міської ради про видачу рішення Київської міської ради про передачу йому у постійне користування земельної ділянки кадастровий номер 8000000000:79:078:0008 по вул. Фрометівська, 2 у Голосіївському районі м. Києва.

Однак, станом на дату звернення до суду (серпень 2019) жодного рішення з цього питання відповідачем прийнято не було.

Колегія суддів зауважує, що бездіяльністю є певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була і могла вчинити відповідно до покладених на неї посадових обов`язків і згідно з законодавством України.

Для визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною, особа, яка вважає, що її право порушене, повинна довести існування причинного зв`язку між такою протиправною бездіяльністю та її порушеним правом. Поряд з цим, бездіяльність суб`єкта владних повноважень може бути визнано протиправною адміністративним судом лише в тому випадку, якщо відповідач ухиляється від вчинення дій, які входять до кола його повноважень та за умови наявності правових підстав для вчинення таких дій.

Таким чином, бездіяльність - безпідставне ухилення від здійснення передбачених конституцією та іншими законами функцій і повноважень влади та/або несвоєчасне, несумлінне чи інше неналежне виконання суб`ктами владних повноважень своїх функцій та повноважень.

Згідно з ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Так, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не виконано процесуального обов`язку щодо доведення відсутності бездіяльності при розгляді заяви позивача про надання земельної ділянки у постійне користування.

Також, відповідачем не доведено, що ним вживалися заходи спрямовані на своєчасне вирішення питання про передачу позивачу у постійне користування земельної ділянки кадастровий номер 8000000000:79:078:0008 по вул. Фрометівська, 2 у Голосіївському районі м. Києва та наявності обставин, які перешкоджали їх своєчасному вирішенню.

Натомість, відповідач в апеляційній скарзі в обґрунтування її доводів вказує лише на необхідність дотримання процедури, визначеної Регламентом Київської міської ради, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.07.2017 № 579/579 Про Регламент Київської міської ради .

Відтак, відповідач, як орган місцевого самоврядування, не вжив своєчасних та достатніх заходів щодо передачі земельної ділянки у постійне користування Приватному акціонерному товариству "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом", жодного рішення у строк визначений законом з цього питання не прийняв, чим допустив протиправну бездіяльність.

Також, безпідставними доводи апелянта, що суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги, порушив право міської ради на реалізацію своїх повноважень оскільки суд першої інстанції у своєму рішенні лише поновив порушене право позивача, зобов`язавши відповідача діяти на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Такий спосіб захисту порушеного права позивача в даному випадку не може вважатися втручанням у дискреційні повноваження суб`єкта владних повноважень.

Враховуючи викладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо наявності правових підстав для задоволення позовних вимог Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" до Київської міської ради про визнання протиправними дій, зобов`язати вчинити дії.

Згідно з положеннями ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до вимог ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що рішення суду першої інстанції постановлене з додержанням норм матеріального і процесуального права, а обставини справи повністю відповідають висновкам суду.

Заслухавши доповідь головуючого судді, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 243, 315, 316, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд

П О С Т АН О В И В:

Апеляційну скаргу Київської міської ради на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2020 року - залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 червня 2020 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту підписання та може бути оскаржена протягом 30 днів, з урахуванням положень ст. 329 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Повний текст підписано 02 вересня 2020 року.

Головуючий суддя Л.В.Бєлова

Судді В.О.Аліменко,

Н.В.Безименна

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.09.2020
Оприлюднено07.09.2020
Номер документу91302647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/16495/19

Ухвала від 03.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Постанова від 16.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 15.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 17.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 27.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Постанова від 02.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 02.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні