Ухвала
від 07.09.2020 по справі 335/7070/20
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/7070/20 1-кс/335/3838/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

7 вересня 2020 р. слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувшив судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 про арешт тимчасово вилученого майна в кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 120200800000000121 від 25 березня 2020 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий в ОВС слідчого управління ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 за погодженням процесуального керівника звернувся до слідчого судді з клопотанням про арешт майна.

В обґрунтування клопотання зазначила, що група службових осіб та інших осіб задіяних до протиправної схеми, які за попередньою змовою між собою, організували систематичну розтрату та заволодіння грошовими коштами, які виділяються з державного та місцевого бюджетів для ведення діяльності у 20192020 році КП «Тепловодоканал» Енергодарської міської ради.

Так, ОСОБА_4 з метою власного збагачення зорганізувавшись з фізичною особою ОСОБА_5 , який має вплив та контролює діяльність міського голови, розробили схему щодо виведення бюджетних коштів з комунального підприємства «Тепловодоканал» Енергодарської міської ради.

Для приведення в дію незаконної схеми щодо розкрадання бюджетних коштів м. Енергодара ОСОБА_4 та ОСОБА_5 було залучено депутата Енергодарської міської ради ОСОБА_6 , якого в серпні 2019 року міським головою призначено на посаду директора КП «Тепловодоканал». В свою чергу ОСОБА_5 у незаконній діяльності виконує роль посередника в координації спільних дій ОСОБА_4 та ОСОБА_6 .

В подальшому директором КП «Тепловодоканал» ОСОБА_6 за допомогою учасників злочинної схеми таких як ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , з метою приховання своєї участі у злочинній схемі, до протиправної діяльності були залучені фіктивні фізичні особи підприємці через яких відбувається поставка товарно-матеріальних цінностей на КП «Тепловодоканал» НМР за завищеними цінами, та в подальшому виведення готівкових грошових коштів: ФОП ОСОБА_9 працює найманим водієм на міжнародному маршрутному таксі (автомобіль марки Мерседес Віто) за напрямком Енергодар -Москва. ( ОСОБА_9 є рідним братом дружини ОСОБА_8 та дружини ОСОБА_7 ). ФОП ОСОБА_10 , за достовірною інформацією працює перукарем у м. Енергодар (дружина ОСОБА_9 ). ФОП ОСОБА_11 , афілійована особа ОСОБА_6 .

Аналізом проведених закупівель КП «Тепловодоканал» Енергодарської міської ради, встановлено, що фізичні особи підприємці афілійовані директору КП «Тепловодоканал» Енергодарської міської ради ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , які за умовами договорів на протязі 20192020 року здійснювали поставку товарно-матеріальних цінностей на комунальне підприємство, а саме: ФОП ОСОБА_11 , у продовж 2019-2020 року укладено 44 договори на загальну суму 2,244 млн. грн. ФОП ОСОБА_9 , у продовж 20192020 року укладено 42 договори на загальну суму 5,856 млн. грн. ФОП ОСОБА_10 , у продовж 2019-2020 року укладено 1 договорів на суму 0,290 млн. грн.

Аналізом системи ProZorro, а саме наявних договорів ФОП ОСОБА_11 ФОП « ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , діючи в інтересах організаторів злочинної схеми ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , у продовж 20192020 року здійснили поставку товарно-матеріальних цінностей, на загальну суму 9,729 млн. гривень на КП «Тепловодоканал» за завищеними цінами, вартість яких завищена близько 200% від середньо ринкових, що підтверджується проведеними судовими товарознавчими експертизами у кримінальному провадженні.

З метою приховання вище описаної незаконної діяльності службових осіб та інших осіб задіяних у злочинні схемі, директор КП «Тепловодоканал» ОСОБА_6 негласно надав розпорядження своїм підлеглим, не опубліковувати договори укладені з КП «Тепловодоканал» в системі ProZorro. Проведеним аналізом по 5 наявним договорам в системі ProZorro на загальну суму 1 млн. грн., встановлено завищення вартості на поставлені товарно-матеріальні цінності на 233%, в результаті чого вказаними діями було вчинено розтрату та заволодіння бюджетними коштами, у розмірі 423 632,73 грн. Загалом проаналізувавши публічний сайт державних закупівель ProZorro на протязі 2019-2020 року, через фіктивних фізичних осіб підприємців, афілійованими директору КП «Тепловодоканал» ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 було укладено 92 угоди на загальну суму 9,729 млн. грн. на поставку ТМЦ, в результаті чого ТМЦ були поставлені за завищеними цінами та здійснена розтрату та заволодіння бюджетними коштами, на суму приблизно 4 млн. гривень.

Окрім цього встановлено, що службові особи комунального підприємства та міської ради м. Енергодар, розробили злочинну схему з привласненням бюджетних грошових коштів шляхом виділення коштів на відшкодування різниці між розміром тарифу на житлово-комунальні послуги, яке було затверджено рішенням органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, з метою подальшого виведення бюджетних коштів на рахунки КП «Тепловодоканал» та подальшого їх розкрадання шляхом укладення договорів з фіктивними підприємствами.

Реалізуючи свої злочинні наміри службовими особами, в порушення ЗУ «Про місцеве самоврядування», ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» та Бюджетного Кодексу України, було підготовлено та погодження рішення Енергодарської міської ради від 20.12.2019 №15 в якому затверджено зміни до «Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства, об`єктів благоустрою, дорожнього господарства міста Енергодара на 2019-2021 роки» відповідно до яких передбачено виділення 30 млн. гривень, у якості «Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)». В подальшому кошти у розмірі 30 млн. гривень були незаконно перераховані КП «Тепловодоканал».

Вищеописані протиправні дії службових осіб комунального підприємства і керівників комерційних структур підтверджуються негласними слідчими (розшуковими) діями, які проведені у кримінальному провадженні, які підтверджують зв`язки вказаних осіб; завищення вартості товарно-матеріальних цінностей встановлено проведеними судовими товарознавчими експертизами.

01.09.2020 на підставі ухвали слідчого судді Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 25.08.2020 було проведено обшук в офісних приміщеннях ТОВ «Югпромкомплект» за адресою: м. Енергодар, проспект Будівельників, будинок № 7, офіс № 132, під час якого було вилучено документи щодо співпраці з КП «Тепловодоканал» ЕМР та ТОВ «Югрпромкомплект», за 20192020 роки.

Слідчий просила накласти арешт на майно з метою збереження доказів.

Слідчий клопотання підтримав, про що зазначив в поданій слідчому судді заяві.

Власник у судове засідання не з`явився.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 107, ч. 1 ст. 172 КПК України слідчий суддя вважав за можливе розглянути клопотання за відсутності учасників процесу, без проведення фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів.

Вивчивши клопотання дослідивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшов таких висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Згідно з ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Як передбачено частиною 3 статті 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Поряд із цим, відповідно до ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.

Надані слідчому судді матеріали кримінального провадження підтверджують, що вилучене 01.09.2020 в ході обшуку в офісних приміщеннях ТОВ «Югпромкомплект» за адресою: м. Енергодар, проспект Будівельників, будинок № 7, офіс № 132, майно, відповідає критеріям, визначеним ст. 98 КПК України, а тому може бути використане як докази у кримінальному провадженні.

Отже, клопотання слідчого задовольняється в повному обсязі.

Керуючись вимогами ст.ст. 100, 117, 131, 132, 170, 172, 173, 175, 369, 372 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 задовольнити.

Накласти арешт на майно, вилучене 01.09.2020 під час обшуку в офісних приміщеннях ТОВ «Югпромкомплект» за адресою: м. Енергодар, проспект Будівельників, будинок № 7, офіс № 132, а саме:

- Флеш-носій синього кольору 1 штука.

- Чорнові записи на невеликих аркушах паперу з чорновими записами на 4 аркушах.

- Список договорів за № 67-19 від 21.10.2019, № 66-19 від 11.10.2019, № 68-19 від 21.10.2019, № 69-19 від 23.10.2019, № 74-19 від 30.10.2019, з написом кульковою ручкою «ЮПК» на 2 аркушах.

- Список договорів за № 76-19 від 30.10.2019, № 77-19 від 30.10.2019, 75-19 від 30.10.2019, 81-19 від 06.11.2019, 84-19 від 12.11.2019, 89-19 від 14.11.2019, 90-19 від 14.11.2019, з написом кульковою ручкою «ФОП Ванін» на 3 аркушах.

- Оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за квітень 2020 на 1 аркуші.

- Аналіз рахунку 661 за березень 2020 на 1 аркуші.

- Копія договору на надання правової допомоги від 13.04.2020 на 1 аркуші.

- Технічні характеристики на 1 аркуші.

- Повідомлення за вихідним номером 20 від 21.01.2020 ФОП ОСОБА_14 на 1 аркуші.

- Табличка з кількістю та сумами на 1 аркуші.

- Інструкція до манометра грузопоршневого МП Альфапаскаль на 1 аркуші.

- Аркуші паперу формату А4 з чорновими записами олівцем та рульковою ручкою синього кольору на 2 аркушах.

Папка з документами х написом «ФОП ОСОБА_11 приход на 1 квартал 2020»:

- Рахунок № 467/03-П від 31.03.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № НП-003532015 від 31.03.2020 на 1 аркуші.

- Акт № НП-003532015 від 31.03.2020 на 1 аркуші та специфікація на 1 аркуші.

- Акт № 2/1-ТЕ 3.2020 про надання теплової енергії по договору № ТЕ-398 від 22.11.2019 за березень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ЦВ/ЦВ з ВБС 3.2020 про надання теплової енергії по договору № ЦВ/ЦВ з ВБС -102 від 10.07.2019 за березень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ТЕ 3.2020 про надання теплової енергії по договору № ТЕ-398 від 22.11.2019 за березень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ТЕ 3.2020 про надання послуг централізованого водопостачання по договору № 04-20 від 17.01.2020 за березень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ТЕ 3.2020 про надання послуг, виконання робіт по договору № ПГВ-93 від 04.07.2019 за березень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № ОУ-0004766 здачі-приймання робіт від 31.03.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № СФ-0004766 від 31.03.2020.

- Рахунок-фактури № 008008-1110-0000019 від 27.03.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № ВФ-0002393 від 19.03.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 2806 від 04.03.2020 на 1 аркуші.

- Акт звірки взаєморозрахунків на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № СФ-00372054 від 04.03.2020, замовлення № 374345420 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 372054 від 11.03.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 2806 від 04.03.2020 на 2 аркушах.

- Видаткова накладна № 2748 від 03.03.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 3321 від 02.03.2020 на 1 аркуші.

- Акт № ОУ-0004735 здачі-приймання робіт від 29.02.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № СФ-0004735 від 28.02.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок № 93-467/04пуп від 02.03.2020 на 1 аркуші.

- Акт звірки взаєморозрахунків станом на 01.01.2019-31.12.2019 на 1 аркуші.

- Акт № 2/1-ТЕ 2.2020 про надання теплової енергії по договору № ТЕ-398 від 22.11.2019 за лютий 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ЦВ/ЦВ з ВБС 2.2020 про надання послуг, виконання робіт по договору № ЦВ/ЦВ з ВБС-102 від 10.07.2019 за лютий 2020 на 1 аркуші

- Акт № 3/1-ТЕ 2.2020 про надання теплової енергії по договору № ТЕ-398 від 22.11.2019 за лютий 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ТЕ 2.2020 про надання послуг централізованого водопостачання по договору № 04-20 від 17.01.2020 за лютий 2020 на 1 аркуші.

-Рахунок № 467/02-П від 29.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна 27001029272 від 18.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна 27002655841 від 30.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок № Счт-27002655841 від 30.01.2020 на 2 аркушах.

- Експрес-накладна від 18.02.2020 № 20400161861615 на 1 аркуші.

- Рахунок № Счт-27002655841 від 30.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № МЕ-0000158 від 19.02.2020 та чеки про оплату на 11 аркушах.

- Рахунок-фактури № МЕ-0000180 від 11.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 88 від 18.02.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 45 від 16.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № МО-0009 від 17.02.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату товару № 20045595 від 17.02.2020 на 1 аркуші.

- Заява від 25.02.2020 про повернення грошей на ФОП ОСОБА_15 на 1 аркуші.

- Експрес-накладна від 20.02.2020 № 20400162160690 на 1 аркуші.

- Рахунок № Счт-27002730629 від 17.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 27001032361 від 19.02.2020 на 1 аркуші.

- Акт здачі-приймання робіт № 27001032361 від 19.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 2483 від 20.02.2020 та чеки про оплату на 4 аркушах.

- Рахунок на оплату № 871 від 21.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату покупцю № РФ-0212-20 від 12.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна « ВН-0216-04 від 16.02.2020 на 1 аркуші.

- Товарно-транспортна накладна № ТН-0216-10 від 16.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 3478 від 06.02.2020 та чеки про доставку і оплату на 5 аркушах.

- Рахунок-фактури № 3596 від 04.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 702017 від 07.02.2020 та експрес накладна Нової пошти на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № NED0302006 від 03.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 337 від 10.02.2020 на експрес накладна нової пошти на 2 аркушах.

- Акт звірки взаєморозрахунків станом на 22.02.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату замовлення № 238 від 23.01.2020 на 2 аркушах.

- Видаткова накладна № 456 від 12.02.2020 на експрес накладна Нової пошти № 20450205516437 від 12.02.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 456 від 10.02.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 456 від 10.02.2020 та експрес накладні і чеки про оплату на 20 аркушах.

- Висновки про вартість нерухомого майна на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № СФ-000002 від 08.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок № 8 від 07.02.2020 на 1 аркуші з копією номерів рахунків про оплату на 1 аркуші.

- Копія рахунку-фактури № СФ-000025 від 10.12.2019 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 122 від 05.02.2020 на експрес накладна Нової пошти № 20400160157637 від 05.02.2020 на 2 аркушах.

- Видаткова накладна № 3055 від 31.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № 3035 від 30.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна 27000978235 від 03.02.2020 на експрес-накладна 20400159800435 від 03.02.2020 на 2 аркушах.

- Акт здачі-приймання робіт № 27000978235 від 03.02.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна 50 від 31.01.2020 на експрес-накладна 20450202032237 від 31.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок № 93_467/03пуп від 03.02.2020 на 1 аркуші.

- Акт №2/1-ТЕ 1.2020 про надання теплової енергії по договору № Е-398 від 22.11.2019 за січень 2020 на 1 аркуші.

- Акт №3/1-ПГВ 1.2020 про надання послуг, виконання робіт по договору № ПГВ-93 від 04.07.2019 за січень 2020 року на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ВП 1.2020 про надання послуг з централізованого водопостачання по договору № ВП-102 від 04.07.2019 за січень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ЦВ/ЦВ з ВБС 1.2020 про надання послуг, виконання робіт по договору № ЦВ/ЦВ з ВБС-102 від 10.07.2019 за січень 2020 року на 1 аркуші.

- Акт № 3/1-ТЕ 1.2020 про надання теплової енергії по договору № ТЕ-398 від 22.11.2019 за січень 2020 на 1 аркуші.

- Акт № ОУ-0004684 здачі-приймання робіт від 31.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № СФ-0004684 від 30.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок № 467/01-П від 31.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 87 від 31.01.2020 та чеки на оплату на 4 аркушах.

- Зразок заповнення платіжного доручення на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № РН-ЕГ00007 від 30.01.2020 на експрес-накладна № 59998089391257 на 2 аркушах.

- Рахунок-фактури № СФ-ЕГ00014 від 23.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 72 від 29.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату по замовленню № 79 від 24.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № СФ-00152977 від 29.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 152977 від 01.02.2020 та експрес-накладна № 59000483878930 на 2 аркушах.

- Акт надання послуг № 152977 від 01.02.2020 на 1 аркуші.

- Експрес накладна № 59998089370438 від 29.01.2020, видаткова накладна № О-00081 від 29.01.2020 та рахунок на оплату замовлення № О-00191 від 28.01.2020 на 3 аркушах.

- Видаткова накладна № 25 від 29.01.2020 на експрес накладна № 20400159477968 від 30.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 36 від 28.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 22 від 28.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 34 від 28.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 214 від 27.01.2020 та експрес накладні на 5 аркушах.

- Рахунок на оплату № 5349 від 20.12.2019 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 6 від 28.01.2020 та експрес накладна № 59000482270201 від 29.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 5 від 27.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 1 від 29.01.2020 та експрес-накладна 59998089372936 від 29.01.2020 на 3 аркушах.

- Рахунок № 32029 від 29.11.2019 на 2 аркушах.

- Видаткова накладна № 219 від 29.01.2020 та експрес-накладна 20400159364880 від 29.01.2020 на 3 аркушах.

- Рахунок на оплату по замовленню № 238 від 23.01.2020 на 2 аркушах.

- Видаткова накладна № 95 від 27.01.2020 на експрес-накладна 59998089290004 від 27.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 60 від 22.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 122 від 29.01.2020 на експрес накладна 59000482264448 від 29.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 118 від 28.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 2/28.20 від 28.01.2020 та експрес-накладна 20450201145927 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 1/280120 від 28.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 113722 від 28.01.2020 на експрес-накладна 20400159210908 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № СФ-00113722 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 113870 від 28.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № СФ-00113870 від 20.12.2019 на 1 аркуші.

- Рахунок-фактури № СФ-0005 від 21.01.2020 на 1 аркуші.

- Акт приймання-передачі робіт по договору № 05/20 від 21.01.2020 про проведення незалежної оцінки на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 126 від 27.01.2020 та експрес-накладні на 5 аркушах.

- Рахунок на оплату № 131 від 24.01.2020 на 1 аркуші.

- Накладна № 57587 від 23.01.2020 та експрес-накладна 59000480982271 від 23.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок № 57587 від 10.12.2019 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 659 від 27.01.2020 та експрес-накладна 20450200711942 від 27.01.2020 на 2 аркушах.

- Накладна № РН ВІ-00000659 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 680 від 24.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № Ф-00000050 від 24.01.2020 та експрес-накладна 59998089183309 від 24.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок-фактури № Ф-00001815 від 23.12.2019 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 00968 від 24.01.2020 та експрес накладна 20450200053791 від 24.01.2020 на 2 аркуші.

- Рахунок-фактури № 00968 від 22.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 270101 від 27.01.2020 та експрес накладна 59998089274577 від 27.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок-фактури № 03500 від 21.12.2019 на 1 аркуші.

- Рахунок фактури № 1 від 11.12.2019 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 1 від 27.01.2020 та експрес накладна 5999808929737 від 29.01.2020 на 2 аркушах.

- Видаткова накладна № 40 від 27.01.2020 та експрес-накладна 59998089283668 від 27.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 61 від 22.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 22 від 23.01.2020 та експрес накладна 20450199989043 від 24.01.2020 на 2 аркушах.

- Рахунок на оплату № 12020/718 від 22.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 78 від 23.01.2020 та експрес-накладні на 3 аркушах.

- Рахунок на оплату № 90 від 22.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 27/01-6 від 27.01.2020 та експрес накладні і чеки про оплату на 4 аркушах.

- Рахунок на оплату № 22/01-6 від 22.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 391 від 30.01.2020 та експрес накладні на 7 аркушах.

- Рахунок на оплату № ТК00-000342 від 21.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна 27000919284 від 16.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок № 27002550173 від 13.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок № СЧТ/27002550173 від 13.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № РН-000003 від 11.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок фактури № СФ-000002 від 03.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 251 від 13.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 203 від 09.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 233 від 10.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 203 від 09.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 5003239 від 15.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 500000654 від 08.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № 46840-199188897 від 11.01.2020 на 1 аркуші.

- Рахунок на оплату № 46840-199188897 від 03.01.2020 на 1 аркуші.

- Видаткова накладна № РН-000013 від 11.01.2020 на 1 аркуші.

-Рахунок-фактури № СФ-000038 від 09.01.2020 на 1 аркуші.

Зелена папка з наступними документами:

- Довіреність № б/н від 20.02.2016 на 1 аркуші.

- Довіреність № 40 від 16.02.2016 на 1 аркуші.

- Реквізити підприємства на 2 аркушах.

- Довіреність № 16 від 24.01.2018 на 1 аркуші.

- Довіреність № 330 від 19.12.2017 на 1 аркуші.

- Довіреність № 182 від 12.07.2017 на 1 аркуші.

- Довіреність № 181 від 12.07.2017 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 247 від 14.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 245 від 13.08.2020 на 1 аркуші.

- Таблиця відповідності № 244 від 13.08.2020 на 1 аркуші.

- Лист гарантія № 243 від 13.08.2020 на 1 аркуші.

- Пропозиція учасника спрощеної закупівлі № 242 від 13.08.2020 на 2 аркушах.

- Лист № 241 від 12.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 240 від 07.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 239 від 07.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 238 від 06.08.2020, № 235 від 05.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 237 від 06.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 236 від 06.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 235 від 05.08.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 234 від 05.08.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 233 від 30.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 232 від 30.07.2020 на 1 аркуші.

- Пропозиція учасника спрощеної закупівлі № 231 від 30.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 230 від 30.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 229 від 29.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 228 від 29.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 227 від 28.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 226 від 24.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 225 від 24.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 224-1 від 24.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 224 від 24.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 243 від 24.07.2020 на 1 аркуші на іноземній мові.

- Комерційна пропозиція № 222 від 24.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 221 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 220 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 219 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 218 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 217 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 216 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 215 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 214 від 23.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 213 від 23.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 212 від 21.07.2020 на 1 аркуші.

- Цінова пропозиція № 211 від 16.07.2020 на 2 аркушах.

- Гарантійний лист № 210 від 16.07.2020 на 1 аркуші.

- Лист-згода № 209 від 16.07.2020 на 1 аркуші.

- Довідка № 208 від 16.07.2020 на 1 аркуші.

- Лист щодо ліцензування господарської діяльності № 207 від 16.07.2020 на 1 аркуші.

- Вимога до предмету закупівлі № 206 від 16.07.2020 на 6 аркушах.

- Інформаційна картка № 205 від 16.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 204 від 16.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 203 від 16.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 202 від 15.07.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 201 від 10.07.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 200 від 09.07.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 199 від 30.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 198 від 26.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 197 від 24.06.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 196 від 23.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 195 від 23.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 194 від 22.06.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 193 від 22.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 192 від 22.06.2020 на 1 аркуші.

-Лист № 191 від 19.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 190 від 18.06.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 189 від 18.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 188 від 18.06.2020 на 3 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 187 від 18.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 186 від 17.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 185 від 15.06.2020 з додатками, квитанція та повідомлення на 12 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 184 від 12.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист про поставку продукції № 183 від 11.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист гарантія № 182 від 09.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист-гарантія № 181 від 09.06.2020 на 1 аркуші.

- Пропозиція №181 від 09.06.2020 на 2 аркушах.

- Лист-гарантія № 179 від 09.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист-гарантія № 178 від 09.06.2020 на 1

- Пропозиція № 177 від 09.06.2020 на 2 аркушах.

- Комерційна пропозиція № 176 від 05.06.2020 на 1 аркуші.

- Комерційна пропозиція № 175 від 05.06.2020 на 1 аркуші.

- Вимоги до предмету закупівлі № 174 від 05.06.2020 на 2 аркушах.

- Інформаційна картка № 173 від 05.06.2020 на 1 аркуші.

- Цінова пропозиція № 172 від 05.06.2020 на 2 аркушах.

- Лист № 171 від 04.06.2020 на аркуші.

- Лист № 170 від 04.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 169 від 04.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 168 ід 04.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 167 від 03.06.2020 на 1 аркуші.

- Лист № 166 від 03.06.2020 на 1 аркуші.

- Довіреність № 165 від 02.06.2020 на 1 аркуші.

- Довіреність № 164 від 02.06.2020 на 1 аркуші.

- Відгук щодо поставленої продукції № 163 від 02.06.2020 на 1 аркуші.

Папка бежевого кольору з наступними документами:

- Листування ТОВ «Югпромкомплект» з підприємствами, установами, організаціями за 20202016 на 219 аркушах.

- Папка сірого кольору: з установчими документи ТОВ «Югпромкомплект».

- Папка рожевого кольору: паспортами якості, сертифікатами якості.

- Папка фіолетового кольору з кадровими документи.

- Папка зеленого кольору з наказами щодо відряджень за 2014-2020 роки на 170 аркушах за 2020 рік : № 18-в, 17-в, 16-в, 15-в, 14-в, 13-в, 12-в, 10-в, 9-в, 8-в, 7-в, 6-в, 5-в, 4-в, 3-в, 2-в, 1-в; 2019 рік: 1-в - 22-в, 2018 рік: 1-в - 24-в; 2017 рік: 1-в 27-в; 2016 рік: 1-в 42-в; 2015 рік: 1-в 26-в; 2014 рік: 2-в; 2013 рік: 1-в 8-в.

- Папка картонна з написом «уголь не Германия», з документами ФОП ОСОБА_11 та ТОВ «Югпромкомплект» на 53 аркушах.

- Папка картонна з написом «Електроінструменти» на 29 аркушах.

- Чорна папка з написом «Охрана труда», з наступними документами ТОВ «Югпромкомплект»: журнал протоколів проведення занять, розпочатий 05.12.2011 на 8 аркушах; посвідчення контролера та протокол № 12 від 28.12.2016 на 2 аркушах; витяги з протоколу № 18-122 на 2 аркушах та два посвідчення на ім`я ОСОБА_16 № НОМЕР_1 та на ім`я ОСОБА_17 № 907; виписка з протоколу № 733 на 1 аркуші, копія свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації № НОМЕР_2 та оригінал свідоцтва № 3688; витяг з протоколу 16-44 від 18.03.2016 на 2 аркушах, посвідчення № 442 та № 3688 та їх копії на 2 аркушах; наказ ТОВ «Югпромкомплект» № 3 від 05.12.2011 на 1 аркуші; положення про службу охорони праці від 05.12.2011 на 5 аркушах; положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці від 05.12.2011 на 5 аркушах; журнал реєстрації інструкцій по охороні праці, розпочатий 05.12.2011, закінчений 06.08.2015 на 5 аркушах; журнал реєстрації інструктажів по охороні праці, розпочатий 05.02.2016 на 10 аркушах; журнал реєстрації вводного інструктажу по питанням охорони праці, розпочатий 05.12.2011 на 3 аркушах;

- Картонна коробка з написом «Прайси» на 66 аркушах;

- Картонна коробка з написом «Оріон» з комерційними пропозиціями для ТОВ «Югпромкомплект» на 43 аркушах;

- Папка картонна з написом «Уголь активирований Германия» з документами щодо технічних характеристик угля активованого для капітального ремонту адсорберів угольних на 44 аркушах.

Арешт майна може бути скасований у порядку встановленому КПК України. Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Запорізького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення, а підозрюваним в цей же строк з моменту вручення йому копії даної ухвали.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення07.09.2020
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу91380069
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —335/7070/20

Ухвала від 09.02.2022

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Тютюник М. С.

Ухвала від 24.01.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 13.01.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 13.01.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 31.08.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 14.05.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 14.05.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 26.10.2020

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Гашук К. В.

Ухвала від 07.09.2020

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 07.09.2020

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні