Справа № 947/26301/20
Провадження № 1-кс/947/14131/20
УХВАЛА
16.09.2020 рокуслідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 ,, при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ГУНП в Одеській області підполковника поліції ОСОБА_3 , в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєструдосудових розслідуваньза №12020160000000983від 07.09.2020за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК України,про тимчасовийдоступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
До Київського районного суду м. Одеси звернувся старший слідчий в ОВС відділу СУ ГУНП в Одеській області,про тимчасовий доступ до речей і документів.
Досудовим розслідуванням встановлено, що в 2020 році ІНФОРМАЦІЯ_1 було укладено договори з суб`єктами господарювання ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 на проведення робіт по ремонту дорожнього покриття та проведення технічного нагляду за наступних обставин.
15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 120 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).
Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій(від вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.
Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 298311, 08 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.
Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень
2020 року.
Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.
17.04.2020між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №120 від 15.04.2020.
На підставі платіжного доручення №5 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 298311, 08 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №120 від 15.04.2020.
Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 122 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).
Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.
Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 142260,78 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.
Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень
2020 року.
Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.
17.04.2020між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №122 від 15.04.2020.
На підставі платіжного доручення №3 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 142260,78 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №122 від 15.04.2020.
Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 128 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).
Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.
Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 48705, 69 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.
Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень
2020 року.
Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.
21.04.2020між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №128 від 15.04.2020.
На підставі платіжного доручення №7 від 22.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 142260,78 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №128 від 15.04.2020.
Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 126 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).
Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.
Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 245091,68 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.
Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень
2020 року.
Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.
17.04.2020між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №126 від 15.04.2020.
На підставі платіжного доручення №4 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 245091, 68 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №126 від 15.04.2020.
Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 124 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).
Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.
Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 133334,61 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.
Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень
2020 року.
Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.
21.04.2020між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №124 від 15.04.2020.
На підставі платіжного доручення №6 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 133334, 61 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №124 від 15.04.2020.
Разом з цим встановлено, що 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 (виконавець) код НОМЕР_2 укладено договори:
-№ 123 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 з ціною робіт 1549 грн.;
-№ 127 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 з ціною робіт 1549 грн.;
-№ 129 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 з ціною робіт 1549 грн.;
-№ 121 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від
вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області з ціною робіт 1549 грн.;
-№ 125 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 з ціною робіт 1549 грн..
На підставі платіжних доручень №9, 11, 12, 8, 10 від 23.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 перераховано грошові кошти в розмірі 7 745 грн., що бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договорів № 123, № 127, № 129, № 121, № 121 від 15.04.2020. В ході технічного нагляду порушень при виконанні робіт не виявлено.
Як вбачаєтьсяз матеріалівкримінального провадження,на запит Громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Красносільська сільська рада не надала в повному обсязі документи щодо проведених робіт, серед яких сертифікати відповідності на матеріали або документи, які можуть відображати погодження щодо застосування матеріалів (протоколи).
Крім того,під часвізуального громадськогоконтролю буловстановлено,що ФОП ОСОБА_4 виконала роботипо капітальномуремонту вулицьв с.КрасносілкаЛиманського району:Каштанової (відЧорноморської доРадужної),Вишневої (буд.№2-6,буд.№14-24).Квіткової (буд.№ 1-9),Одеської (буд.№1-13,буд.№15-25),Сонячної (буд.№13-23)застосувавши непіщано-гравійнусуміш природню,а відходизалізничної насипи, яка по ціні менша за матеріал зазначений в актах виконаних робіт. А в деяких місцях взагалі відсутні ознаки будь-якого втручання в дорожнє полотно.
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, документи щодо укладання 15.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 договорів № 120 про закупівлю робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від вул. Чорноморська до
вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області за бюджетні кошти, № 122 про закупівлю робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 за бюджетні кошти, № 128 про закупівлю робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 за бюджетні кошти, № 126 про закупівлю робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 за бюджетні кошти, №124 про закупівлю робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 за бюджетні кошти та документи щодо укладання 15.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_5 (виконавець) код НОМЕР_2 договорів: № 123, № 127, № 129, № 121, № 125 на здійснення технічного нагляду, можуть містити відомості, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановленню осіб, можливо причетних до скоєння злочину, є речовими доказами по кримінальному провадженню, необхідні для проведення судової будівельно-технічної та судової почеркознавчої.
Відомості в зазначеній вище інформації можливо використати як доказ, оскільки вони містять фактичні данні, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
В судове засідання слідчий не з`явився, разом з тим слідчим до клопотання було долучено заяву, в якій він просив розгляд клопотання проводити за його відсутності.
Вказані документи знаходяться у володінні ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 та має можливість безповоротно її змінити або знищити. З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації вважаю, що розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходиться ця інформація.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, зокрема ту обставину, що отримати зазначені у клопотанні документи без застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до документів не можливо, оскільки вони містять інформацію важливу для кримінального провадження та для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках кримінального провадження, зокрема для підтвердження події кримінального правопорушення та можливої причетності до його вчинення конкретних осіб, слідчий суддя приходить до переконання, що шляхом надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів може бути виконане завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням, а потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи фізичних та юридичних осіб, про який йдеться в клопотанні.
На підставі вищевикладеного, враховуючи правове обґрунтування клопотання сторони обвинувачення, ту обставину, що документи мають значення для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування зазначеного кримінального провадження, самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках даного кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання про необхідність часткового задоволення клопотання сторони обвинувачення.
В той же час слідчий суддя вважає за необхідне зазначити, що слідчим у клопотанні не було належним чином мотивовано та підтверджено належними доказами необхідність вилучення оригіналів документів.
Так, у клопотанні слідчий посилається на необхідність проведення судово-почеркознавчої та судової будівельно-технічної експертизи, в той же час до клопотання не було додано копії постанови слідчого про призначення експертизи та клопотання експерта, в якому він просить надати відповідні оригінали документів для проведення експертизи.
Таким чином, слідчий суддя вважає, що вилученню підлягають лише належним чином завірені копії документів.
Керуючись ст.ст. 159, 163-166 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання старшогослідчого вОВС відділуСУ ГУНПв Одеськійобласті підполковникаполіції ОСОБА_3 протимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.
Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Одеській області підполковнику поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_7 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_8 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_12 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_13 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_14 , тимчасовий доступ до речей і документів, а саме можливість оглянути та вилучити належним чином завірені копії документів, що перебувають у володінні ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_4 або іншим фактичним місцем ведення діяльності ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 , а саме:
- договори№ 123,№ 127,№ 129,№121,№ 125від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 з усіма додатковими договорами та додатками;
-первинну документаціюдо договорів№ 123,№ 127,№ 129,№121,№ 125від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 : проектно-кошторисна документація; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); виконавчі схеми; акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; розрахунки за договором, виписки по банківським рахункам, платіжні доручення, ТТН, акти приймання виконаних робіт технаглядом, інші документи;
-відомості щодозалучених субпідряднихорганізацій задоговорами №123,№127,№ 129,№121,№ 125від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 , договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування;
- листування між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;
- виписки по рахункам, документи, що підтверджують сплату ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 грошових коштів по договорам № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020;
- в повному обсязі документи, що підтверджують якість матеріалів, використаних при виконанні робіт за договорами № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020: сертифікати якості та відповідності, походження матеріалів із вказівкою на виробника, опробування матеріалів, належність матеріалів до відповідного класу та виду, висновки ІНФОРМАЦІЯ_3 , янші наявні документи щодо якості;
- належним чином завірені копії правовстановлюючих документів ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 : реєстраційні, дозволи та ліцензії на ведення робіт.
В іншій частині клопотання - відмовити.
Визначити строк дії ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, тридцять днів з дня постановлення ухвали.
Попередити ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після їїпостановлення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2020 |
Оприлюднено | 10.02.2023 |
Номер документу | 91581551 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Чванкін С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні