Постанова
від 29.12.2020 по справі 947/26301/20
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/26301/20

Провадження № 1-кс/947/20846/20

УХВАЛА

29.12.2020 рокуслідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 ,, при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020160000000983 від 07.09.2020, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про дозвілна тимчасовийдоступ до речей і документів,

ВСТАНОВИВ:

До Київського районного суду м. Одеси звернувся старший слідчий СУ ГУНП в Одеській області з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

З клопотання слідчого вбачається, що 2020 році ІНФОРМАЦІЯ_1 було укладено договори з суб`єктами господарювання ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 на проведення робіт по ремонту дорожнього покриття та проведення технічного нагляду за наступних обставин.

15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 120 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).

Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.

Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.

Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.

Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.

Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.

Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 298311, 08 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.

Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).

Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень 2020 року.

Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.

17.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №120 від 15.04.2020.

На підставі платіжного доручення №5 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 298311, 08 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №120 від 15.04.2020.

Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 122 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).

Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.

Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.

Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.

Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.

Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.

Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 142260,78 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.

Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).

Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень 2020 року.

Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.

17.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №122 від 15.04.2020.

На підставі платіжного доручення №3 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 142260,78 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №122 від 15.04.2020.

Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 128 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).

Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.

Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.

Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.

Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.

Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.

Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 48705, 69 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.

Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).

Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень 2020 року.

Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.

21.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №128 від 15.04.2020.

На підставі платіжного доручення №7 від 22.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 142260,78 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №128 від 15.04.2020.

Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 126 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).

Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.

Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.

Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.

Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.

Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.

Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 245091,68 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.

Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).

Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень 2020 року.

Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.

17.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №126 від 15.04.2020.

На підставі платіжного доручення №4 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 245091, 68 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №126 від 15.04.2020.

Крім того, 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договір № 124 про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).

Згідно розділу 1 Договору підрядник бере на себе зобов`язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даного Договору, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.

Згідно розділу 2 Договору, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.

Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.

Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.

Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.

Згідно розділу 3 Договору, ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і складає 133334,61 грн.без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.

Згідно розділу 4 Договору, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).

Згідно розділу 5 Договору, строк виконання робіт становить квітень 2020 року.

Згідно розділу 11 Договору, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.

21.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договором №124 від 15.04.2020.

На підставі платіжного доручення №6 від 21.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 133334, 61 грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договору №124 від 15.04.2020.

Разом з цим встановлено, що 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 (виконавець) код НОМЕР_2 укладено договори:

№ 123 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 з ціною робіт 1549 грн.;

№ 127 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 з ціною робіт 1549 грн.;

№ 129 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 з ціною робіт 1549 грн.;

№ 121 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області з ціною робіт 1549 грн.;

№ 125 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 з ціною робіт 1549 грн..

На підставі платіжних доручень №9, 11, 12, 8, 10 від 23.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 перераховано грошові кошти в розмірі 7 745 грн., що бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договорів № 123, № 127, № 129, № 121, № 121 від 15.04.2020. В ході технічного нагляду порушень при виконанні робіт не виявлено.

Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, на запит Громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Красносільська сільська рада не надала в повному обсязі документи щодо проведених робіт, серед яких сертифікати відповідності на матеріали або документи, які можуть відображати погодження щодо застосування матеріалів (протоколи).

Крім того, під час візуального громадського контролю було встановлено, що ФОП ОСОБА_4 виконала роботи по капітальному ремонту вулиць в с.Красносілка Лиманського району: Каштанової (від Чорноморської до Радужної), Вишневої (буд. №2-6, буд. №14-24). Квіткової (буд. № 1-9), АДРЕСА_4 ), Сонячної (буд. №13-23) застосувавши не піщано-гравійну суміш природню, а відходи залізничної насипи, яка по ціні менша за матеріал зазначений в актах виконаних робіт. А в деяких місцях взагалі відсутні ознаки будь-якого втручання в дорожнє полотно.

Окрім цього, 08.12.2020 на адресу СУ ГУНП в Одеській області надійшла заява ОСОБА_7 в якій останній зазначив, що всі підписи у договорах підряду, які виконанні нібито від імені ОСОБА_4 виконані не нею, а особисто ОСОБА_7 , а також те, що ОСОБА_4 на будь-якому з об`єктів особисто не була присутня та роботи за договорами не здавала.

У подальшому з метою встановлення відомостей, що мають доказове значення у кримінальному провадженні старшим слідчим СУ ГУНП в Одеській області призначено проведення судово почеркознавчої експертизи, для проведення якої необхідні оригінали об`єктів дослідження, а також інші документи, на яких містяться зразки підпису та почерку виконаної нібито від імені ОСОБА_4 .

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Порядок тимчасового доступу до речей та документів, передбачений главою 15 КПК України.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2 цієї ж статті, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Виходячи зі змісту вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

З метою подальшого доведення протиправних дій та доведення причетності осіб до даного злочину, встановлення фактів, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні слідчий просить тимчасовий доступ з можливістю вилучити в повному обсязі оригінали (у разі відсутності оригіналів, належним чином завірені копії) наступних документів та відомостей:

- документації щодо здійснення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області, Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 ; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 ; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд. 1 до буд. 13 та від буд. 15 до буд. АДРЕСА_2 за бюджетні кошти; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 за бюджетні кошти, робіт на здійснення технічного нагляду по зазначеним об`єктам за результатми яких 15.04.2020 з ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 укладено відповідні договори (протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівель; розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі; протоколи розкриття, повідомлення про намір укласти договір; документів, що стали підставою для проведення закупівель; конкурсні пропозиції учасників (відомості щодо рахунків, заборгованості, повноваження учасника, довідки, проекти договорів з додатками, технічні вимоги, тендерна пропозиція, інші надані підрядниками документи);

- договори № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договори № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 з усіма додатковими договорами та додатками;

-первинну документацію до договорів № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договорів № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 : проектно-кошторисна документація; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); виконавчі схеми; акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; розрахунки за договором, виписки по банківським рахункам, платіжні доручення, ТТН, акти приймання виконаних робіт технаглядом, інші документи;

-відомості щодо залучених субпідрядних організацій за договорами № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договорів № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 , договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування, інші документи;

-листування між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;

-виписки по рахункам, документи, що підтверджують сплату ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 грошових коштів по договорам № 123, № 127, № 129, №121 , № 125, № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020;

- в повному обсязі документи, що підтверджують якість матеріалів, використаних при виконанні робіт за договорами № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020: сертифікати якості та відповідності, походження матеріалів із вказівкою на виробника, опробування матеріалів, належність матеріалів до відповідного класу та виду, висновки ІНФОРМАЦІЯ_3 , інші наявні документи щодо якості;

- належним чином завірене положення та регламент ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 , рішення, протоколи, накази про призначення на посаду голови, заступника голови, секретаря сільської ради, їх функціональні, посадові обов`язки; рішення сільської ради про затвердження договорів № 123, № 127, № 129, №121 , №125, № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 та відомості щодо реєстрації договорів сільською радою (із копією з журналу реєстрації договорів), з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів. Відомості в зазначеній вище інформації можливо використати як доказ, оскільки вони містять фактичні данні, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

В судове засідання слідчий не з`явився, разом з тим слідчим до клопотання було долучено заяву, в якій він просив розгляд клопотання проводити за його відсутності.

Вказані документи знаходяться у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 за адресою: АДРЕСА_5 та має можливість безповоротно її змінити або знищити. З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації вважаю, що розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходиться ця інформація.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Враховуючи викладене, зокрема ту обставину, що отримати зазначені у клопотанні документи без застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до документів не можливо, оскільки вони містять інформацію важливу для кримінального провадження та для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках кримінального провадження, зокрема для підтвердження події кримінального правопорушення та можливої причетності до його вчинення конкретних осіб, слідчий суддя приходить до переконання, що шляхом надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів може бути виконане завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням, а потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи фізичних та юридичних осіб, про який йдеться в клопотанні.

На підставі вищевикладеного, враховуючи правове обґрунтування клопотання сторони обвинувачення, ту обставину, що документи мають значення для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування зазначеного кримінального провадження, самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках даного кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання про необхідність часткового задоволення клопотання сторони обвинувачення.

В той же час слідчий суддя вважає за необхідне зазначити, що слідчим у клопотанні не було належним чином мотивовано та підтверджено належними доказами необхідність вилучення оригіналів документів.

Так, у клопотанні слідчий посилається на необхідність проведення судово-почеркознавчої експертизи, в той же час до клопотання не було додано копії клопотання експерта, в якому він просить надати відповідні оригінали документів для проведення експертизи.

Таким чином, слідчий суддя вважає, що вилученню підлягають лише належним чином завірені копії документів.

Керуючись ст.ст. 159, 163-166 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшогослідчого СУГУНП вОдеській областілейтенанта поліції ОСОБА_3 продозвіл натимчасовий доступдо речей і документів задовольнити частково.

Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_8 , старшому слідчому СУГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому в ОВС СУГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_12 , тимчасовий доступ до речей і документів, а саме можливість оглянути оригінали та вилучити належним чином завірені копії документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 за адресою: АДРЕСА_5 , а саме:

- документації щодо здійснення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с. КрасносілкаЛиманського району Одеської області, Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 ; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд. 1 до буд. АДРЕСА_1 ; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд. 1 до буд. 13 та від буд. 15 до буд. АДРЕСА_2 за бюджетні кошти; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 за бюджетні кошти, робіт на здійснення технічного нагляду по зазначеним об`єктам за результатми яких 15.04.2020 з ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 укладено відповідні договори (протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівель; розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі; протоколи розкриття, повідомлення про намір укласти договір; документів, що стали підставою для проведення закупівель;конкурсні пропозиції учасників (відомості щодо рахунків, заборгованості, повноваження учасника, довідки, проекти договорів з додатками, технічні вимоги, тендерна пропозиція,інші надані підрядниками документи);

- договори № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договори № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 з усіма додатковими договорами та додатками;

-первинну документацію до договорів № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договорів № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 : проектно-кошторисна документація; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); виконавчі схеми; акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; розрахунки за договором, виписки по банківським рахункам, платіжні доручення, ТТН, акти приймання виконаних робіт технаглядом, інші документи;

-відомості щодо залучених субпідрядних організацій за договорами № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договорів № 123, № 127, № 129, №121 , № 125 від 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 , договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт;товаро-транспортні накладні; листування, інші документи;

-листування між ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;

-виписки по рахункам, документи, що підтверджують сплату ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 грошових коштів по договорам № 123, № 127, № 129, №121 , № 125, № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020;

- в повному обсязі документи, що підтверджують якість матеріалів, використаних при виконанні робіт за договорами № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020: сертифікати якості та відповідності, походження матеріалів із вказівкою на виробника, опробування матеріалів, належність матеріалів до відповідного класу та виду, висновки ІНФОРМАЦІЯ_3 , янші наявні документи щодо якості;

- інформацію про уповноважених (контактних) осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 під час здійснення закупівель, за результатами яких укладено договори № 123, № 127, № 129, №121 , № 125, № 120, 122, 128, 124, 126 від 15.04.2020 та під час виконання зазначених договорів: із зазначенням займаної посади, наказів про призначення на посаду, їх функціональні, посадові обов`язки;

-належним чиномзавірене положеннята регламент ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 ,рішення,протоколи,накази пропризначення напосаду голови,заступника голови,секретаря сільськоїради,їх функціональні,посадові обов`язки,рішення сільськоїради прозатвердження договорів№ 123,№ 127,№ 129,№121,№ 125,№ 120,122,128,124,126від 15.04.2020,відомості щодореєстрації зазначенихдоговорів всільській радіта копіюз журналуреєстрації договорівза 2020рік.

В решті клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали про тимчасовий доступ до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю тридцять днів з дня постановлення ухвали.

Попередити посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_3 за адресою: АДРЕСА_5 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після їїпостановлення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення29.12.2020
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу93913613
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —947/26301/20

Постанова від 29.12.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 29.12.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 29.12.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 29.12.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 29.12.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 16.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 16.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 16.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 16.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні