Справа № 947/26301/20
Провадження № 1-кс/947/20847/20
УХВАЛА
29.12.2020 рокуслідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 ,, при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020160000000983 від 07.09.2020, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про дозвілна тимчасовийдоступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
До Київського районного суду м. Одеси звернувся старший слідчий СУ ГУНП в Одеській області з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
З клопотання слідчого вбачається, що 2020 році ІНФОРМАЦІЯ_1 було укладено договори з суб`єктами господарювання ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 на проведення робіт по ремонту дорожнього покриття та проведення технічного нагляду за наступних обставин.
15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договори № 120, №122, №124, №126, №128, про закупівлю робіт за бюджетні кошти (далі-Договір).
Згідно розділу 1 Договорів підрядник бере на себе зобов`язання завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати наступні роботи: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області, Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 ; Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 , Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 , Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно умов даних Договорів, а замовник прийняти і оплатити такі роботи. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Згідно розділу 2 Договорів, підрядник зобов`язаний виконати передбачені цими договорами роботи якісно, відповідно чинним будівельним нормам та стандартам України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Якість робіт повинна відповідати умовам будівельних норм та правил. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, цьому договору.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе підрядник. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, дорожнього господарства.
Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Згідно розділу 3 Договорів, ціна договорів визначається Договірною ціною, що є невід`ємною частиною цього договору і загалом по п`яти договорам складає 867703, 84 грн. без ПДВ. Вартість робіт не може змінюватись, крім випадків встановлених договором та/або діючим законодавством.
Згідно розділу 4 Договорів, Замовник здійснює оплату протягом 10 банківських днів, після підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок замовника. До актів приймання виконаних будівельних робіт додається Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 5 Договорів, строк виконання робіт становить квітень 2020 року.
Згідно розділу 11 Договорів, договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020.
17.04.2020 та 21.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 підписано акти №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2020 року та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2020 року за договорами № 120, №122, №124, №126, №128 від 15.04.2020.
На підставі платіжних доручень від 21.04.2020 та 22.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 перераховано грошові кошти в розмірі 867703, 84 грн. грн., що мали бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договорів № 120, №122, №124, №126, №128 від 15.04.2020.
Разом з цим встановлено, що 15.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) ЄДРПОУ НОМЕР_3 в особі секретаря ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 (виконавець) код НОМЕР_2 укладено договори:
- № 123 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.2 до буд.6 та від буд.14 до буд. АДРЕСА_1 з ціною робіт 1549 грн.;
- № 127 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд.13 та від буд.15 до буд. АДРЕСА_2 з ціною робіт 1549 грн.;
- № 129 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.1 до буд. АДРЕСА_1 з ціною робіт 1549 грн.;
- № 121 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Каштановій (від
вул. Чорноморська до вул. Райдужна) в с.Красносілка Лиманського району Одеської області з ціною робіт 1549 грн.;
- № 125 на здійснення технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття від буд.13 до буд. АДРЕСА_3 з ціною робіт 1549 грн..
На підставі платіжних доручень №9, 11, 12, 8, 10 від 23.04.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 перераховано грошові кошти в розмірі 7 745 грн., що бути сплачені за виконані роботи на виконання умов договорів № 123, № 127, № 129, № 121, № 121 від 15.04.2020. В ході технічного нагляду порушень при виконанні робіт не виявлено.
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, на запит Громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Красносільська сільська рада не надала в повному обсязі документи щодо проведених робіт, серед яких сертифікати відповідності на матеріали або документи, які можуть відображати погодження щодо застосування матеріалів (протоколи).
Крім того, під час візуального громадського контролю було встановлено, що ФОП ОСОБА_4 виконала роботи по капітальному ремонту вулиць в с.Красносілка Лиманського району: Каштанової (від Чорноморської до Радужної), Вишневої (буд. №2-6, буд. №14-24). Квіткової (буд. № 1-9), Одеської (буд. №1-13, буд. №15-25), Сонячної (буд. №13-23) застосувавши не піщано-гравійну суміш природню, а відходи залізничної насипи, яка по ціні менша за матеріал зазначений в актах виконаних робіт. А в деяких місцях взагалі відсутні ознаки будь-якого втручання в дорожнє полотно.
Разом з цим встановлено, що ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 виконувала роботи з капітального ремонту дорожнього покриття, а саме.
06.04.2020 та 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 (замовник) в особі сільського голови ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 за результатами відкритих торгів укладено договори №01, № 02, № 03 (далі-Договори).
Згідно розділу 1 Договорів підрядник зобов`язується своїми силами і засобами, за власний рахунок виконати роботи за об`єктами: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Болградського №34 до АДРЕСА_4 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Тихий №6 до АДРЕСА_5 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від №84 по №116 с.Котловина Ренійського району Одеської області, код 45230000-8 ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво трубопроводів, ліній та електропередач, шосе, доріг, веродромів і залізничних доріг, вирівнювання доріг (код 45233223-8- відновлення зв`язку покриття проїжджої частини доріг), відповідно до затвердженої кошторисної документації та в обумовлений договорами термін, а замовник зобов`язується надати підрядникові фронт робіт (будівельний майданчик), передати затверджену кошторисну документацію, прийняти об`єкт після робіт та оплатити їх вартість. Склад та обсяги робіт, що є предметом договорів, визначаються на підставі кошторисної документації.
Згідно розділу 2 Договорів, договірна ціна, тобто вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат підрядника та плата за виконану ним роботу) за договорами зазначена в кошторисі і становить за трьома договорами 699846, 58 грн. без ПДВ за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду на виконання інвестиційних проектів. Кошторис за договорами є твердим та не підлягає зміні.
Згідно розділу 3 Договорів, замовник після реєстрації договорів передає підрядникові кошторисну документацію та надає фронт робіт (будівельний майданчик). Підрядник розпочинає виконання робіт після отримання фронту робіт. Договори вважаються виконаними після виконання робіт та закінчення всіх взаєморозрахунків між сторонами за договорами.
Згідно розділу 11 Договорів, фінансування та розрахунки за договорами здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування замовником коштів на поточний рахунок підрядника. Розрахунок між сторонами проводиться на підставі підписаного двома сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3).
Згідно розділу 17 Договору, договір набирає сили з дати його підписання сторонами і діє до31 грудня 2020 року, а частині фінансових зобов`язань повного їх виконання.
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, на запит Громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Котловинська сільська рада Ренійського району Одеської області ЄДРПОУ НОМЕР_4 не надала документи щодо проведених робіт за договорами №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020.
Окрім цього, 08.12.2020 на адресу СУ ГУНП в Одеській області надійшла заява ОСОБА_8 в якій останній зазначив, що всі підписи у договорах підряду, які виконанні нібито від імені ОСОБА_4 виконані не нею, а особисто ОСОБА_8 , а також те, що ОСОБА_4 на будь-якому з об`єктів особисто не була присутня та роботи за договорами не здавала.
У подальшому з метою встановлення відомостей, що мають доказове значення у кримінальному провадженні старшим слідчим СУ ГУНП в Одеській області призначено проведення судово почеркознавчої експертизи, для проведення якої слідчий просить оригінали об`єктів дослідження, а також інші документи, на яких містяться зразки підпису та почерку виконаної нібито від імені ОСОБА_4 .
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, документи щодо укладання договорів №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 (замовник) та ФОП ОСОБА_4 (підрядник) код НОМЕР_1 про закупівлю робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Болградського №34 до АДРЕСА_4 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від АДРЕСА_6 до АДРЕСА_5 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від №84 по №116 с.Котловина Ренійського району Одеської області, код 45230000-8 ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво трубопроводів, ліній та електропередач, шосе, доріг, веродромів і залізничних доріг, вирівнювання доріг (код 45233223-8- відновлення зв`язку покриття проїжджої частини доріг) та документи щодо укладання ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 (замовник) та ФОП ОСОБА_5 (виконавець) код НОМЕР_2 договорів на здійснення технічного нагляду щодо робіт за договорами №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020, містять відомості щодо вчинення кримінального правопорушення, якими на сьогоднішній день слідство не володіє та які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановленню осіб, причетних до скоєння злочину, є речовими доказами по кримінальному провадженню, необхідні для проведення судової будівельно-технічної та судової почеркознавчої експертизи.
З метою подальшого доведення протиправних дій та доведення причетності осіб до даного злочину, встановлення фактів, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні слідчий просить тимчасовий доступ та можливість вилучити в повному обсязі оригінали (у разі відсутності оригіналів, належним чином завірені копії) наступних документів та відомостей:
- документації щодо здійснення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Болградського №34 до АДРЕСА_4 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Тихий №6 до АДРЕСА_5 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від №84 по №116 с.Котловина Ренійського району Одеської області, код 45230000-8 ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво трубопроводів, ліній та електропередач, шосе, доріг, веродромів і залізничних доріг, вирівнювання доріг (код 45233223-8- відновлення зв`язку покриття проїжджої частини доріг), робіт на здійснення технічного нагляду по зазначеним об`єктам за результатми яких з ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 укладено відповідні договори (протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівель; розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі; протоколи розкриття, повідомлення про намір укласти договір; документів, що стали підставою для проведення закупівель; конкурсні пропозиції учасників (відомості щодо рахунків, заборгованості, повноваження учасника, довідки, проекти договорів з додатками, технічні вимоги, тендерна пропозиція, інші надані підрядниками документи);
- договори №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договори між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 з усіма додатковими договорами та додатками за 2020 рік;
-первинну документацію до договорів №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договорів між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік: проектно-кошторисна документація; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); виконавчі схеми; акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; розрахунки за договором, виписки по банківським рахункам, платіжні доручення, ТТН, акти приймання виконаних робіт технаглядом, інші документи;
-відомості щодо залучених субпідрядних організацій за договорами №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; за договорами між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік: договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування, інші документи;
-листування між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;
-виписки по рахункам, документи, що підтверджують сплату ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 грошових коштів по договорам №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 та договорам із ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;
- в повному обсязі документи, що підтверджують якість матеріалів, використаних при виконанні робіт за договорами №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020: сертифікати якості та відповідності, походження матеріалів із вказівкою на виробника, опробування матеріалів, належність матеріалів до відповідного класу та виду, висновки ІНФОРМАЦІЯ_4 , інші наявні документи щодо якості;
- належним чином завірене положення та регламент ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 , рішення, протоколи, накази про призначення на посаду голови, заступника голови, секретаря сільської ради, їх функціональні, посадові обов`язки, рішення сільської ради про затвердження договорів №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 та договорів з ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік, відомості щодо реєстрації зазначених договорів в сільській раді та копію з журналу реєстрації договорів за 2020 рік, з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів. Відомості в зазначеній вище інформації можливо використати як доказ, оскільки вони містять фактичні данні, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
В судове засідання слідчий не з`явився, разом з тим слідчим до клопотання було долучено заяву, в якій він просив розгляд клопотання проводити за його відсутності.
Вказані документи знаходяться у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 за адресою: АДРЕСА_5 та має можливість безповоротно її змінити або знищити. З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації вважаю, що розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходиться ця інформація.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, зокрема ту обставину, що отримати зазначені у клопотанні документи без застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до документів не можливо, оскільки вони містять інформацію важливу для кримінального провадження та для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках кримінального провадження, зокрема для підтвердження події кримінального правопорушення та можливої причетності до його вчинення конкретних осіб, слідчий суддя приходить до переконання, що шляхом надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів може бути виконане завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням, а потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи фізичних та юридичних осіб, про який йдеться в клопотанні.
На підставі вищевикладеного, враховуючи правове обґрунтування клопотання сторони обвинувачення, ту обставину, що документи мають значення для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування зазначеного кримінального провадження, самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках даного кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання про необхідність часткового задоволення клопотання сторони обвинувачення.
В той же час слідчий суддя вважає за необхідне зазначити, що слідчим у клопотанні не було належним чином мотивовано та підтверджено належними доказами необхідність вилучення оригіналів документів.
Так, у клопотанні слідчий посилається на необхідність проведення судово-почеркознавчої експертизи, в той же час до клопотання не було додано копії клопотання експерта, в якому він просить надати відповідні оригінали документів для проведення експертизи.
Таким чином, слідчий суддя вважає, що вилученню підлягають лише належним чином завірені копії документів.
Керуючись ст.ст. 159, 163-166 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання старшогослідчого СУГУНП вОдеській областілейтенанта поліції ОСОБА_3 продозвіл натимчасовий доступдо речей і документів задовольнити частково.
Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СУГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому в ОВС СУГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_12 , старшому слідчому СУ ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_13 , тимчасовий доступ до речей і документів, а саме можливість оглянути оригінали та вилучити належним чином завірені копії документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 за адресою: АДРЕСА_5 , а саме:
- документації щодо здійснення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Болградського №34 до АДРЕСА_4 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від провул.Тихий №6 до АДРЕСА_5 , Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева від №84 по №116 с.Котловина Ренійського району Одеської області, код 45230000-8 ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво трубопроводів, ліній та електропередач, шосе, доріг, веродромів і залізничних доріг, вирівнювання доріг (код 45233223-8- відновлення зв`язку покриття проїжджої частини доріг), робіт на здійснення технічного нагляду по зазначеним об`єктам за результатми яких з ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 укладено відповідні договори (протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівель; розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі; протоколи розкриття, повідомлення про намір укласти договір; документів, що стали підставою для проведення закупівель;конкурсні пропозиції учасників (відомості щодо рахунків, заборгованості, повноваження учасника, довідки, проекти договорів з додатками, технічні вимоги, тендерна пропозиція,інші надані підрядниками документи);
- договори №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договори між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 з усіма додатковими договорами та додатками за 2020 рік;
-первинну документацію до договорів №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; договорів між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік: проектно-кошторисна документація; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); виконавчі схеми; акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; розрахунки за договором, виписки по банківським рахункам, платіжні доручення, ТТН, акти приймання виконаних робіт технаглядом, інші документи;
-відомості щодо залучених субпідрядних організацій за договорами№01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 ; за договорами між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік: договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт;товаро-транспортні накладні; листування, інші документи;
-листування між ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_4 код НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;
-виписки по рахункам, документи, що підтверджують сплату ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 грошових коштів по договорам №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020 та договорам із ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020 рік;
- в повному обсязі документи, що підтверджують якість матеріалів, використаних при виконанні робіт за договорами №01 від 06.04.2020, № 02, № 03 від 09.04.2020: сертифікати якості та відповідності, походження матеріалів із вказівкою на виробника, опробування матеріалів, належність матеріалів до відповідного класу та виду, висновки ІНФОРМАЦІЯ_4 , інші наявні документи щодо якості;
-належним чиномзавірене положеннята регламент ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 ,рішення,протоколи,накази пропризначення напосаду голови,заступника голови,секретаря сільськоїради,їх функціональні,посадові обов`язки,рішення сільськоїради прозатвердження договорів№01від 06.04.2020,№ 02,№ 03від 09.04.2020та договорівз ФОП ОСОБА_5 код НОМЕР_2 за 2020рік,відомості щодореєстрації зазначенихдоговорів всільській радіта копіюз журналуреєстрації договорівза 2020рік.
В решті клопотання відмовити.
Визначити строк дії ухвали про тимчасовий доступ до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю тридцять днів з дня постановлення ухвали.
Попередити посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 ЄДРПОУ НОМЕР_4 за адресою: АДРЕСА_5 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після їїпостановлення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 29.12.2020 |
Оприлюднено | 14.02.2023 |
Номер документу | 93913610 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Чванкін С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні