ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,
гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
(вступна та резолютивна частини)
10.09.2020 Справа № 905/895/20
Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Демідової П.В., при секретарі судового засідання Бутовій Є.В., у судовому засіданні, розглянувши матеріали по справі № 905/895/19
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю МАКРОТОРГ , м. Дніпро,
до Шахівської сілької ради, с. Шахове Донецької області,
про визнання незаконним та скасування рішення тендерного комітету та визнання договору закупівлі послуг укладеним.
Представники сторін:
від позивача: не з`явився;
від відповідача: не з`явився;
Керуючись ст.ст.12, 13, 74, 76, 129, 232, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
ВИРІШИВ:
1.Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю МАКРОТОРГ до Шахівської сілької ради про визнання незаконним та скасування рішення тендерного комітету та визнання договору закупівлі послуг укладеним - задовольнити частково.
2.Визнати укладеним договір на закупівлю послуг ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в , с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області між Шахівською сільською радою як замовником, та Товариством з обмеженою відповідальністю Макроторг як підрядником, в наступній редакції:
"ДОГОВІР-ПІДРЯДУ
ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, в особі сільського голови Кучеріненко Володимира Миколайовича, що діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Замовник), з однієї сторони, та Товариства з обмеженою відповідальністю Макроторг , в особі директора Котова Андрія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Підрядник), з іншої сторони, а разом - сторони, з огляду на те, що Підрядник є переможцем закупівлі, проведеної через електронну систему закупівель, уклали цей договір (далі - Договір) про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Згідно умов цього Договору-підряду, Підрядник зобов`язується на свій ризик виконати роботи по об`єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (далі- Об`єкт), за переліком, обсягами робіт та використовуючи матеріали, наведені в робочому проекті, та здати Замовнику в установлений Договором строк закінчені роботи, а Замовник зобов`язується надати підряднику, затверджену в установленому порядку, проектну документацію, прийняти від підрядника закінчені роботи і оплатити їх на умовах, визначених цим Договором.
1.2. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Шахівської сільської ради.
1.3. Предметом Договору-підряду є роботи по об`єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) .
1.4. Власником Об`єкту капітального ремонту є Замовник.
2. УМОВИ ВИКОНАННЯ РОБІТ
2.1. Термін виконання робіт.
2.1.1.Термін завершення виконання робіт по Об`єкту визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (додаток 2), але не пізніше 10 грудня 2020 року.
2.1.2. Місце виконання робіт: будинок культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області.
2.1.3.Підрядник повинен розпочати виконання робіт за Договором по Об`єкту протягом п`яти календарних днів з дня отримання Повідомлення про початок будівельних робіт.
Підрядник повинен завершити виконання робіт, передати Об`єкт Замовнику відповідно до умов Договору не пізніше 10 грудня 2020 року, з виконавчою документацією по Об`єкту.
2.1.4. Підрядник за згодою Замовника може завершити виконання робіт і передати Об`єкт Замовнику достроково.
2.1.5. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, про що повідомляє Підрядника протягом 3 (трьох) робочих днів. Таке рішення Замовника є підставою для складення Сторонами додаткової угоди, в тому числі внесення відповідних змін до Календарного графіку виконання робіт.
2.1.6.Строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у Договір у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- внесення змін до проектної документації;
- дії третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від підрядника обставинами;
- невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов`язань, зокрема порушення умов фінансування, несвоєчасного надання фронту робіт, проектної документації, затримка у виконанні Замовником інших взятих на себе за Договором зобов`язань;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.
2.2. Підрядник несе повну відповідальність за дотримання правил з охорони праці, пожежної безпеки, санітарних норм, правил та забезпечує неухильне їх виконання під час виконання робіт.
2.3. Замовник має право контролю за дотриманням вищевказаних правил та норм на Об`єкті підряду.
2.4.Забезпечення Об`єкта капітального ремонту проектною документацією та матеріальними ресурсами.
2.4.1. Забезпечення Об`єкта капітального ремонту проектною документацією покладається на Замовника.
2.4.2. Передача некомплектної проектної документації, а також проектної документації, що не відповідає регіональним і місцевим правилам забудови, Державним будівельним нормам, Державним стандартам України та іншим нормативним документам, не дозволяється.
2.4.3 Підрядник зобов`язаний забезпечувати роботи з капітального ремонту Об`єкта необхідними матеріально-технічними (зокрема - будівельними матеріалами, обладнанням, устаткуванням, виробами і конструкціями тощо) та енергетичними ресурсами. При цьому Підрядник відповідає за їх якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами та проектною документацією.
2.5. Ризики випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту :
2.5.1. Ризик випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту до його прийняття Замовником несе Підрядник, крім випадків, коли це сталося внаслідок обставин, що залежали від Замовника.
2.5.2. Сторони зобов`язані вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків.
2.5.3. У разі випадкового знищення Об`єкта капітального ремонту подальші дії Підрядника визначаються рішенням Замовника щодо доцільності та умов продовження робіт з капітального ремонту .
2.5.4. У разі випадкового пошкодження Об`єкта капітального ремонту Підрядник зобов`язаний негайно усунути пошкодження та повідомити про це Замовника.
На вимогу Замовника Підрядник подає йому для погодження план заходів щодо усунення наслідків випадкового пошкодження Об`єкта капітального ремонту. За погодженням із Замовником Підрядник може залучати до усунення наслідків випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту третіх осіб.
3. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
3.1. Ціна (вартість) даного Договору є твердою та складає: 3 445 899, 00 грн. (Три мільйона чотириста сорок п`ять тисяч вісімсот дев`яносто дев`ять грн. 00 коп.), без ПДВ.
3.2. Обсяг фінансування на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами складає 3 445 899, 00 грн. (Три мільйона чотириста сорок п`ять тисяч вісімсот дев`яносто дев`ять грн. 00 коп.), без ПДВ.
3.3. Обсяг фінансування на поточний рік може бути зменшений залежно від фактичного фінансування.
3.4. В ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Підрядник планує одержати при виконанні цього Договору та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Підрядником стосовно виконання робіт. За взаємною згодою Сторін ціна договору може бути зменшена, про що складається додаткова угода.
3.5. Розрахунок за цим Договором здійснюється у гривні в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів.
3.6. У разі виявлення невідповідності робіт, пред`явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.
3.7. Замовник має право відмовитись від приймання робіт та їх оплати за умови, якщо вони не відповідають вимогам затвердженої проектної документації на капітальний ремонт Об`єкта, Договірної ціни та чинного законодавства.
3.8. Юридичні та фінансові зобов`язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань на рік.
3.9. Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт форми №КБ-2в та довідок про вартість виконаних підрядних робіт форми №КБ-3.
3.10. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
3.11. Замовник не є платником ПДВ.
4. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Замовник зобов`язаний:
4.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплатити виконані роботи.
4.1.2. Приймати виконані роботи згідно типових форм № КБ-3 Довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрат , та № КБ-2в Акт приймання виконаних підрядних робіт .
4.1.3. Своєчасно, відповідно до умов Договору надати будівельний майданчик для робіт з капітального ремонту Об`єкта, передати Підряднику проектну та дозвільну документацію на капітальний ремонт Об`єкта.
4.1.4. Своєчасно, відповідно до умов Договору здійснювати фінансування робіт з капітального ремонту Об`єкта.
4.1.5. Негайно інформувати Підрядника про всі обставини, які можуть вплинути на строки виконання своїх обов`язків за Договором або суттєво ускладнюють виконання цих обов`язків чи роблять їх виконання зовсім неможливим.
4.1.6. Своєчасно попереджати Підрядника про всі зміни у обсягах і складі виконання робіт і проектної документації на роботи з капітального ремонту Об`єкта.
4.1.7. Виконувати належним чином інші зобов`язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарськими кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. № 668 (зі змінами) та іншими актами законодавства.
4.1.8. За умови відповідності Об`єкта проектній документації та умовам Договору своєчасно і згідно з умовами Договору прийняти Об`єкт.
4.1.9. Приймати у встановленому порядку обсяги виконаних робіт шляхом перевірки, підписання актів прийняття виконаних Підрядником робіт (форми № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт і витрат (форми № КБ-3) після оформлення виконавчої технічної документації.
4.1.10. Забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду капітального ремонту Об`єкта в порядку, встановленому законодавством.
4.1.11. Замовник повертає забезпечення виконання договору після виконання Підрядником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або закупівлі недійсними, але не пізніше ніж протягом п`яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
4.2. Замовник має право:
4.2.1. Достроково, в односторонньому порядку, відмовитися від Договору підряду, розірвати його та вимагати відшкодування завданих збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений графіком виконання робіт, стає неможливим чи не виконує умови цього Договору, а також виконує доручену йому роботу неякісно (з відступленням від проектно-кошторисної документації, діючих будівельних норм і правил, вимог Замовника) згідно п.3 ст.651 ЦКУ, повідомивши його не пізніше 10 днів до дати розірвання договору.
4.2.2. Контролювати хід виконання робіт у строки встановленні цим договором.
4.2.3. Зменшувати обсяг робіт та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять зміни до цього Договору, про що складається додаткова угода.
4.2.4. Вимагати від Підрядника своєчасного та якісного виконання робіт робіт з капітального ремонту Об`єкта, передачі Об`єкта відповідно до умов Договору і вимог чинного законодавства.
4.2.5. Вимагати від Підрядника усунення за його рахунок, у визначені чинним законодавством, Замовником чи уповноваженими Замовником особами строки всіх виявлених як при передачі Об`єкта Замовнику, так і під час гарантійного строку експлуатації цього Об`єкта недоліків (недоробок, порушень), якщо ці недоліки (недоробки, порушення) виникли саме з вини Підрядника, а також сплати Підрядником визначеної умовами Договору пені (неустойки) та у випадку вимоги, повернення відповідної частки сплачених Підряднику за Договором коштів.
4.2.6. Вимагати від Підрядника відшкодування завданих збитків, зумовлених порушенням ним умов Договору.
4.2.7. За умови несвоєчасного виконання Підрядником взятих ним на себе зобов`язань вимагати сплати визначеної умовами Договору пені (неустойки) та повернення відповідної частки сплачених Підряднику за Договором коштів.
4.2.8. Вимагати від Підрядника дотримання на Об`єкті вимог чинного законодавства України щодо охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки, а також за збереження Об`єкта протягом всього часу виконання робіт до передачі його Замовнику.
4.2.9. За умови невиконання Підрядником взятих ним на себе за Договором зобов`язань відмовитися зі свого боку від виконання умов Договору та вимагати відшкодування понесених при цьому збитків у повному обсязі понад сплати штрафних санкцій.
4.2.10. Не втручаючись у господарську діяльність Підрядника, здійснювати контроль та технічний нагляд за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт.
4.2.11 У випадку виявлення Замовником чи уповноваженими Замовником особами при виконанні робіт з капітального ремонту Об`єкта недоліків (недоробок, порушень) забороняти Підряднику до усунення всіх цих недоліків (недоробок, порушень) подальше виконання Робіт на Об`єкті у повному або відповідному частковому обсязі.
4.2.12. За умови несвоєчасного усунення виявлених на Об`єкті недоліків (недоробок, порушень) у визначені Замовником чи уповноваженими Замовником особами строки доручити усунення цих недоліків (недоробок, порушень) за рахунок Підрядника третім особам та вимагати від Підрядника відшкодування відповідних збитків.
4.2.13. Не укладати договір із Підрядником, якщо в минулому був досвід негативних договірних стосунків з таким Підрядником (розірвання договору через неналежне виконання договірних зобов`язань).
4.3. Підрядник зобов`язаний:
4.3.1. Забезпечити виконання робіт у строки, встановлені Договором.
4.3.2. Забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом 2 цього Договору.
4.3.3. Приступити до виконання робіт, передати Замовнику Об`єкт у визначені Договором строки, а також з обов`язковим дотриманням усіх викладених у Договорі умов.
4.3.4. Своєчасно, у строки, визначені чинним законодавством, умовами Договору, Замовником чи іншими, уповноваженими Замовником особами, та за свій рахунок усувати всі виявлені як при прийнятті Об`єкта в експлуатацію і передачі Об`єкта Замовнику, так і під час гарантійного строку експлуатації цього Об`єкта, недоліки (недоробки, порушення).
4.3.5. Відшкодувати відповідно до законодавства та умов Договору завдані Замовнику збитки.
4.3.6. У випадку порушення взятих на себе зобов`язань сплатити Замовнику визначені умовами Договору штрафні санкції та у випадку вимоги, повернути Замовнику відповідну частку сплачених ним Підряднику за Договором коштів.
4.3.7. Під час виконання робіт нести всю відповідальність за дотримання на Об`єкті вимог чинного законодавства України щодо охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки і відповідати за збереження Об`єкта протягом всього часу виконання на Об`єкті робіт за Договором до передачі цього Об`єкта Замовнику.
4.3.8. Забезпечити ведення технічної документації при виконанні умов Договору та її передачі Замовнику в установленому порядку.
4.3.9. Забезпечувати роботи з капітального ремонту Об`єкта необхідними матеріально-технічними (зокрема - будівельними матеріалами, устаткуванням, виробами і конструкціями), енергетичними і трудовими ресурсами, вартість яких погоджувати із Замовником. Під час виконання робіт та проведення розрахунків враховувати гранично допустимі ціни на матеріали та обладнання.
4.3.10. Своєчасно на вимогу Замовника подавати останньому для перевірки документацію щодо виконаних обсягів робіт на Об`єкті, будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, обладнання і устаткування, які використовуються при виконанні робіт на Об`єкті та сам Об`єкт з усією необхідною документацією.
4.3.11. Інформувати Замовника про хід виконання зобов`язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, загрожують якості або придатності результату роботи, а також про заходи, необхідні для їх усунення.
4.3.12. Своєчасно, відповідно до умов Договору та вимог чинного законодавства здати Об`єкт Замовнику.
4.3.13. Виконувати належним чином інші зобов`язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами та іншими актами законодавства. 4.4. Підрядник має право:
4.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримати плату за виконані роботи.
4.4.2. На дострокове виконання робіт за письмовим погодженням Замовника.
4.4.3. У разі невиконання зобов`язань Замовником Підрядник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк до 20 днів до дати розірвання Договору та передати Замовнику будівельний майданчик, проектну документацію, виконавчу документацію, сам Об`єкт та все, що належить Замовнику.
4.4.4. За умови своєчасного виконання взятих на себе за Договором зобов`язань вимагати від Замовника прийняття Об`єкта і здійснення за встановленим Договором порядком сплати за роботи з капітального ремонту Об`єкта.
4.4.5. Виконати Роботи на Об`єкті самостійно або з залученням за відповідним погодженням із Замовником необхідних субпідрядників.
5. ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
5.1. Підрядник за погодженням з Замовником може залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників)
5.2. Підрядник відповідає за результати роботи субпідрядників і виступає перед замовником як генеральний підрядник (далі- Генпідрядник), а перед субпідрядниками - як замовник.
5.3. Генпідрядник несе відповідальність перед субпідрядниками за невиконання або неналежне виконання Замовником своїх зобов`язань за Договором, а перед Замовником - за невиконання зобов`язань субпідрядниками;
5.4. Генпідрядник координує виконання робіт субпідрядниками на будівельному майданчику, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов`язань.
5.5 Субпідрядники, що залучаються Генпідрядником до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо).
5.6. Залучення до виконання робіт робочої сили:
5.6.1. Для виконання робіт Підрядник може залучати робочу силу в необхідній кількості та відповідної кваліфікації.
5.6.2. Генпідрядник повинен забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і
норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.
5.6.3. Замовник може вимагати від Підрядника відсторонення працівників від виконання робіт з обґрунтуванням такої вимоги.
6. ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ
6.1. Здача - приймання виконаних робіт здійснюється після реєстрації Декларації про готовність об`єкта до експлуатації.
6.2. Після закінчення виконання робіт Підрядник зобов`язаний письмово повідомити Замовника про готовність Об`єкту підряду до здачі. Здача-приймання виконаних робіт здійснюється сторонами за актами форми №КБ-2в протягом 5-ти робочих днів з моменту офіційного повідомлення Замовника про готовність об`єкту підряду до приймання.
6.3. Замовник зобов`язаний прийняти виконані Підрядником роботи протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту подання їх до прийняття. Термін подання до прийняття виконаних робіт - день передачі Замовнику акта здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в.
6.4. У випадку відмови Замовника підписати акт здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в підготовлений Підрядником, Замовник протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту отримання відповідного акту письмово повідомляє Підрядника про причину відмови укладання Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в. Протягом 5 днів з дати отримання Підрядником повідомлення про причину відмову укласти Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в, за ініціативи Підрядника, Сторони складають двосторонній акт з переліком виявлених недоліків, і визначенням строку їх виправлення. Якщо Підрядник відмовився взяти участь у складанні акта, Замовник має право скласти такий акт із залученням незалежних експертів і надіслати його Підряднику.
6.5. Якщо протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту передачі Підрядником Замовнику Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в Замовником він не підписаний або Замовник не надасть Підряднику письмової відмови у підписанні Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в, відповідний Акт здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в вважається прийнятим Замовником без зауважень та підлягає оплаті.
7. ЯКІСТЬ РОБІТ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ`ЯЗАННЯ
7.1. Підрядник зобов`язується виконати роботи, якість яких відповідає технічним вимогам Замовника, діючим стандартам та нормам.
7.2. Замовник здійснює контроль і технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни виконаних робіт.
7.3. При передачі виконаних робіт Підрядник повинен забезпечити їх якість згідно вимог, що передбачені ст. 857 ЦК України. Гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлюються з урахуванням нормативно-технічних вимог, визначених законодавством України.
7.4. Підрядник гарантує можливість нормальної роботи об`єкту, при умові його правильної експлуатації, протягом 5 років з моменту здачі об`єкту капітального ремонту в експлуатацію. Гарантійний строк починає свій перебіг з моменту підписання відповідного Акту прийому-передачі виконаних робіт, а на роботи проведені за Дефектним актом, з моменту підписання такого Акту.
7.5. На протязі дії гарантійного терміну виявлені недоробки та дефекти фіксуються у дефектному акті, який складається в присутності представників сторін та підписується обома сторонами. В дефектному акті зазначається перелік недоробок. Зафіксовані в дефектному акті недоробки та дефекти мають бути усунені в обумовлені Сторонами строки за рахунок Підрядника.
7.6. На підставі дефектного акту складається Акт-графік виправлення дефектів, в якому зазначаються граничні строки усунення дефектів.
7.7. У разі відсутності спору щодо недоліків, недоробок чи дефектів згідно із складеним дефектним Актом, Підрядник зобов`язаний усунути недоліки (дефекти) у визначений Актом-графіком виправлення дефектів строк. У разі не усунення Підрядником, в обумовлені Актом-графіком строки, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 5 % (п`ять відсотків) вартості договору, та одночасно укладається новий Акт-графік виправлення дефектів. Повторне недотримання Підрядником узгоджених в Акті-графіку виправлення дефектів строків, тягне за собою накладання штрафу у розмірі 10 % (десять відсотків) вартості договору, та звернення Замовника до інших осіб, щодо виправлення виявлених недоліків.
8 . ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов`язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов`язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п`яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органами, уповноваженими згідно із законодавством України засвідчувати такі обставини.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 календарних днів, кожна із сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.
9 . ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов`язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
9.3. Внесення змін у Договір чи його розірвання допускається тільки за згодою Сторін або за ініціативи однієї Сторони у визначеному умовами Договору порядку.
9.4. Внесення змін у Договір оформлюється додатковою угодою, яка є невід`ємною частиною Договору.
9.5. Замовник має право розірвати Договір з таких причин:
9.5.1 Відсутність коштів для фінансування робіт.
9.5.2. Виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за Договором, у тому числі за обставин непереборної сили, прорахунків у проекті.
9.5.3 Банкрутство підрядника. Під банкрутством Підрядника слід розуміти визнання його банкрутом господарським судом, або порушення господарським судом провадження у справі про банкрутство Підрядника.
9.5.4. Затримка з вини Підрядника початку виконання робіт понад 30 днів, порівняно із строками встановленими цим Договором.
9.5.5. Відставання Підрядника від Графіка виконання робіт більш, ніж на 30 діб.
9.5.6. Порушення Підрядником будівельних норм і правил, стандартів, вимог проектної документації.
9.6. Підрядник має право розірвати Договір у разі, якщо строк передачі будівельного майданчика, проектної документації порушений Замовником більш, ніж на 30 діб.
9.7. Сторона, яка прийняла рішення про зміну або розірвання Договору, повинна надіслати відповідну письмову пропозицію другій Стороні ( особисто або поштовим відправленням з повідомленням). Сторона, яка одержала таку письмову пропозицію про внесення змін у Договір або його розірвання зобов`язана протягом 30 днів від дати отримання, письмово повідомити другу Сторону про своє рішення.
9.8. У разі, коли Сторони не досягли згоди щодо внесення змін у Договір або його розірвання чи у разі неодержання відповіді в установлений строк з урахуванням поштового обігу, зацікавлена Сторона може звернутися до суду.
9.9. Якщо судовим рішенням у Договір внесено зміни або його розірвано, він вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності відповідного рішення, якщо інше не встановлено рішенням суду.
9.10. Сторона, з вини якої розривається договір, зобов`язана компенсувати іншій Стороні витрати і збитки, зумовлені цими обставинами, за винятком випадків розірвання Договору з вини іншої Сторони. Документи для здійснення кінцевих розрахунків при розірванні Договору пред`являються зацікавленою Стороною протягом 10 днів з моменту прийняття рішення про розірвання Договору. Протягом 10 днів після отримання необхідних документів і розрахунків іншою Стороною проводиться оплата витрат і збитків, зумовлених розірванням Договору. У той же строк Підрядник передає Замовнику будівельний майданчик, а також залишки матеріальних цінностей, які Підрядник придбав за власні кошти і не може використати для виконання робіт по інших договорах, якщо Замовник погоджується оплатити Підряднику вартість залишків матеріальних цінностей.
9.11. Виникнення розбіжностей між Сторонами в питанні кінцевих розрахунків при розірванні договору не може бути підставою для зволікання передачі будівельного майданчика і залишків матеріальних цінностей.
10 . СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2020 р.
10.2. Дія Договору може бути припинена: за згодою сторін, повним виконанням сторонами своїх зобов`язань за даним Договором, з інших підстав передбачених чинним законодавством України.
10.3. Дострокове розірвання Договору за ініціативою однієї із сторін можливе у разі порушення іншою стороною істотних умов договору при повідомлені у письмовій формі іншої сторони не менше ніж за 30 (тридцять) календарних днів.
10.4. Зміни до цього договору можуть бути внесені у порядку та у випадках, що визначені згідно ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі .
11 . ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
11.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов`язань за Договором сторони несуть відповідальність у порядку, передбаченому чиним законодавством України та цим Договором.
11.2. За кожен день затримки початку робіт, Підрядник сплачує Замовнику пеню від ціни договору, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такої затримки.
11.3. За кожен день прострочення здачі об`єкту, Підрядник сплачує Замовнику пеню від ціни договору, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого прострочення.
11.4. Сплата штрафних санкцій не звільняє сторону від виконання прийнятих на себе зобов`язань по Договору.
12 . ІНШІ УМОВИ
12.1. У випадках, не передбачених даним Договором, сторони керуються чинним законодавством України.
12.2. Умови даного Договору, в тому числі й у випадках передбачених статтею 36 Закону України Про публічні закупівлі , можуть бути змінені за взаємною згодою, виключно в письмовій формі.
12.3. Сторона Договору не має права передавати свої права за даним Договором третій особі без письмової згоди другої сторони.
12.4. Усі Додатки, додаткові угоди та зміни до Договору набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін та діють протягом строку дії даного Договору.
12.5. Даний Договір складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
12.6. Невід`ємною частиною цього Договору є :
Додаток № 1 - договірна ціна з підтверджуючими розрахунками;
Додаток № 2 - календарний графік виконання робіт;
Додаток №3 - план фінансування;
Додаток №4 - протокол узгодження договірної ціни;
13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Замовник: Підрядник: Шахівська сільська рада вул. М.Ф. Чернявського 14, Добропільський район Донецька область, с. Шахове , 85050 р/р у ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 04343197 Сільський голова: В.М.Кучеріненко Товариство з обмеженою відповідальністю Макроторг 49128, Дніпропетровська область, м. Дніпро, житловий масив Червоний Камінь буд.11 р/р НОМЕР_1 у АТ ОТПБАНК м. Київ МФО 300528 ЄДРПОУ 38836902 Е-mail: ypms00@gmail.com Тел: 095-365-8270 Директор: А.М. Котов
Додаток № 1
до Договору-підряду
Замовник: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Підрядник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАКРОТОРГ
ДОГОВІРНА ЦІНА
на ДСТУ Б Д.1.] -1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (СРУ): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація )
№ОбгрунтуванняНайменуванняВартість, гри. у тому числі з/п витратвсьогобудівельних робітінших витрат 1 2 3 4 5 6 1ДСТУ Б Д.1.1-1- 2013 ДСТУ Б Д.2.2-2012 ДСТУ Б Д.2.3- 2012 ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013- Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (СPV): 454530007- Капітальний ремонт і реставрація) 3 445 899,00 3 254 212,08 191 686,92 Разом 3 445 899,00 | ПДВ 0,00 . : Всього договірна ціна 3 445 899,00
ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК
ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
вул. М.Ф.Чернявського 14. ВІД ПОВІДАЛЬНІСТЮ МАКРОТОРГ Добропільський район Донецька область, 49128,Дніпропетровська область, м.
с. Шахове Дніпро,
житловий масив Червоний Камінь буд. 11
Сільський голова: Директор:
В.М. Кучеріненко А.М. Котов
Додаток №2
до Договору підряду
Календарний графік виконаних робіт
По об`єкту: ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична, 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV):45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
№ п/пПерелік видів робітВиконавці робітОбсяг робіт 2020 рік Обсяг робіт, передбачений до виконання в окремі періоди (місяць) Одиниця вимірукількістьКошторисна вартість 1Демонтажні роботи М2 1836,28 225780,95Травень 2Підлоги М2 794,5 1017253,89Травень-червень, Вересень-жовтень 3СтіниТОВ МАКРОТОРГ М2 1452,8 1225407,30Липень-листопад 4Стеля М2 767 337497,07Червень-вересень 5Прорізи М2 49,93 187059,26Липень-серпень 6Електроосвітлення шт 125 62573,75Червень-вересень 7Водопостачання, вентиляція та каналізація М 85 91432,22Липень-листопад 8Передача документації 10 грудня
Разом витрат по кошторису 3 147 004, 44
Разом договірна ціна без ПДВ 3 273 604, 05
Єдиний податок 5% 172 294, 95
Всього договірна ціна 3 445 899, 00
ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК:
ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАКРОТОРГ
Сільський голова: Директор:
В.М. Кучеріненко А.М. Котов
Додаток №3 до Договору
План фінансування
По об`єкту : ДСТУ Б Д. і .1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької
фінансування здійснюється в обсяг та строки, встановлені п. 3.8, 3.9 договору.
ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК
ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
вул. М.Ф. Чернявського 14, Добропільський ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАКРОТОРГ
район Донецька область, с. Шахове , 85050 49128, Дніпропетровська область, м. Р/Р Дніпро. житловий масив Червоний у ДКС.У м. Київ Камінь буд. 11
ЄДРПОУ 04343197 р/р НОМЕР_1 у AT 01 БАНК м.Київ МФО 300528 ЄДРПОУ 38836902
E-mail: ypms00@gma.il.com Тел. 095-3658270
Сільський голова: Директор:
В.М. Кучеріненко А.М. Котов
Додаток №4
до Договору-підряду №___
ПРОТОКОЛ
погодження договірної ціни
будівельних робіт по об`єкту : ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень
будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського
району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (СРV): 45453000-7 - Капітальний
ремонт і реставрація) .
Ми, які нижче підписалися від Замовника ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, в особі
сільського голови Кучеріненко Володимира Миколайовича, що діє на підставі Закону
України Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Замовник). з однієї сторони, та від Підрядника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАКРОТОРГ , в особі директора Котова Андрія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Підрядник), з іншої сторони. а разом - сторони засвічуємо. що Сторонами досягнуто узгодження договірної ціни на проведення будівельних робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) , у сумі: 3 445 899 грн. 00 коп. ( три мільйона чотириста сорок п`ять тисяч вісімсот дев`яносто дев`ять. грн. 00) коп.), без ПДВ.
На момент укладення цього Договору Підрядник є платником єдиного податку за
ставкою 5%.
Цей протокол є підставою для проведення взаємних розрахунків між Підрядником та Замовником та являється невід`ємною частиною договору.
Замовник Підрядник
ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
вул. М.Ф. Чернявського 14, Добропільський ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАКРОТОРГ
район Донецька область, с. Шахове , 85050 49128, Дніпропетровська область, м. Р/Р Дніпро. житловий масив Червоний у ДКС.У м. Київ Камінь буд. 11
ЄДРПОУ 04343197 р/р НОМЕР_1 у AT 01 БАНК м.Київ МФО 300528 ЄДРПОУ 38836902
E-mail: ypms00@gma.il.com Тел. 095-3658270
Сільський голова: Директор:
В.М. Кучеріненко А.М. Котов"
3. Визнати незаконним та скасувати рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради про відміну торгів по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 в с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) № 69 від 05.05.2020 року.
Рішення може бути оскаржене в Східний апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку передбаченому розділом IV ГПК України з урахуванням приписів перехідних положень.
Суддя П.В. Демідова
У судовому засіданні 10.09.2020р. підписано вступну та резолютивну частини рішення. Повний текст рішення буде складено та підписано протягом 10 днів з дня підписання вступної та резолютивної частини рішення.
Інформацію щодо руху справи можна отримати на інформаційному сайті http://www.reyestr.court.gov.ua, веб-порталі "Судова влада України" (dn.arbitr.gov.ua).
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2020 |
Оприлюднено | 17.09.2020 |
Номер документу | 91587957 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Демідова Поліна Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні