Рішення
від 10.09.2020 по справі 905/895/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002


Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

10.09.2020 Справа № 905/895/20

Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Демідової П.В., при секретарі судового засідання Бутовій Є.В., у судовому засіданні, розглянувши матеріали по справі № 905/895/20

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МАКРОТОРГ", м. Дніпро,

до Шахівської сілької ради, с. Шахове Донецької області,

про визнання незаконним та скасування рішення тендерного комітету та визнання договору закупівлі послуг укладеним.

Представники сторін:

від позивача: не з`явився;

від відповідача: не з`явився.

Суть справи:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю МАКРОТОРГ звернувся до Господарського суду Донецької області з позовом до Шахівської сільської ради про визнання незаконним та скасування рішення тендерного комітету та визнання договору закупівлі послуг укладеним.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на неправомірне ухилення відповідача від підписання договору підряду, внаслідок чого тендерним комітетом Ради прийнято рішення про відміну торгів по закупівлі послуг, оформлене протоколом № 69. Такими діями порушені права позивача.

Ухвалою суду від 1 червня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, визначено здійснювати розгляд справи в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

24 червня 2020 року від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву за вих. № 02-33/1849 від 22.06.2020р., згідно якого відповідач заперечує проти позовних вимог в повному обсязі, адже представник позивача в останній строк підписання спірного договору не з`явився, отже правочин не було укладено. Враховуючи, що згідно з п. 10.1 проекту договору він вважається укладеним з моменту його підписання, а підписи контрагентів є обов`язковим реквізитом та умовою дії спірного договору, відповідач вважає прийняте ним рішення правомірним та просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Ухвалою суду від 11 серпня 2020 року закрито підготовче провадження у справі та призначено розгляд справи по суті на 10 вересня 2020 року.

Позивач та відповідач в судове засідання не з`явилися, про дату час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.

З`ясувавши фактичні обставини справи, докази на їх підтвердження, виходячи з фактів, встановлених у процесі розгляду справи, суд

ВСТАНОВИВ:

19 лютого 2020 року Шахівською сільською радою (далі - відповідач або Рада) оголошено процедуру закупівлі послуг: Виконання робіт по об`єкту Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична, 25В, с. Золотий Колодязь Добропільського району Донецької області, в порядку, передбаченому Законом України Про публічні закупівлі .

За змістом інформації, розміщеної на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-19-000664-b, відповідач 19.02.2019 року розмістив оголошення про проведення вказаних торгів, долучивши до нього перелік тендерної документації, у тому числі вимоги до документації, яка подається учасниками та проект договору підряду, який має бути укладений за результатами проведених торгів. У інформаційному повідомлені про оголошення торгів відповідач вказав, що очікувана вартість послуг, які закуповуються складає 4 333 020,00 грн.

У відповідності до ст. 1 Закону України Про публічні закупівлі (далі Закон ) електронна система закупівель це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.

В свою чергу, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель це інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.

Поряд з цим вимоги до функціонування системи,вимоги до електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків , який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.

Згідно з Порядком функціонування системи, адміністратор системи це юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 (зі змінами) веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему "Prozorro" за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу - Державне підприємство "ПРОЗОРРО".

За змістом ст. 18 Закону електронна система зберігає протягом не менш як 10 років усі документи, що надійшли від замовників, учасників, органу оскарження, органів, уповноважених здійснювати контроль у сфері закупівель, та були створені під час оцінки тендерних пропозицій/пропозицій, і забезпечує автоматичне резервування і відновлення даних та забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону.

Ознайомившись з інформацією та документами, розміщеними на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-19-000664-b, судом встановлено, що зі змісту реєстру пропозицій для участі у тендері були подані документи шістьма учасниками, серед яких позивач.

Виконуючи вимоги тендерної документації позивач, надав свої пропозиції щодо вартості робіт, які закуповуються, строків їх виконання у вигляді календарного графіку виконання робіт на 2020 рік помісячно, та інші документи, якими позивач обґрунтовує власну тендерну пропозицію.

До матеріалів справи долучено копію протоколу № 36 від 24 березня 2020 року, згідно якого відповідачем було визнано позивача переможцем у даній закупівлі та затверджено рішення про намір укласти договір з переможцем-позивачем.

Зі змісту повідомлення Ради про намір укласти договір з переможцем тендерної закупівліь є ТОВ Макроторг . З повідомлення вбачається, що видом предмета закупівлі є виконання робіт по об`єкту Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25В, с. Золотий Колодязь Добропільського району Донецької області (далі - Роботи) у строк до 10 грудня 2020 року.

П. 8 даного Повідомлення визначено, що оплата робіт здійснюється замовником протягом 20 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних підрядних робіт форми № КБ-3.

Згідно з п.п. 10-11 Повідомлення ціна пропозиції складає 3 445 899, 00 грн. з ПДВ., джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет.

Таким чином, сторонами було узгоджено істотні умови договору у розумінні приписів статті 180 Господарського кодексу України.

Відповідачем до матеріалів справи долучено договір забезпечення № 1 від 21 квітня 2020 року, згідно якого Рада та ТОВ Макроторг в порядку ст. 26 ЗУ Про публічні закупівлі та ч. 2 ст. 546 ЦК України домовились про те, що Підрядник, як переможець закупівлі, вносить забезпечення виконання договору підряду про закупівлю у розмірі 103 376, 97 грн. (п. 1.1, 1.2, 2.1 цього договору).

Згідно з п. 2.2 цього договору, належним виконанням зобов`язання за цим договором є зарахування грошових коштів не пізніше дати укладення договору про закупівлю.

За змістом п. 6.1 договору останній набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення печатками сторін та до повного виконання зобов`язань підрядником за договором підряду, але не більше строку дії договору підряду.

Договір складено, підписано та скріплено печаткою позивача. Підпис уповноваженого представника Ради відсутній, також відсутні будь-які письмові заперечення щодо змісту договору та обґрунтовані пояснення відносно не підписання з власного боку зазначеного договору.

Позивач, в свою чергу, надав суду копію платіжного доручення № 420 від 21 квітня 2020 р. про переказ на рахунок відповідача суми забезпечення на виконання зазначеного вище договору.

Як зазначає позивач, останнім було надано усі передбачені чинним законодавством документи у встановлені строки шляхом передання відповідачеві.

Даний факт відповідачем не спростовується, у відзиві на позовну заяву відповідач підтверджує надання договорів та підтверджує перерахування коштів у розмірі 103 376, 97 грн.

Як зазначає позивач, 22 квітня 2020 року представнику відповідача особисто було надано підписані з боку позивача спірний договір та додатки до нього, а також договір забезпечення у двох примірниках.

Відповідачем до матеріалів справи долучено договір підряду , підписаний з боку позивача та додатки до договору: № 1 Договірна ціна , додаток №2 Календарний графік виконання робіт , додаток № 3 План фінансування , додаток № 4 Протокол погодження договірної ціни .

Дослідивши договір та додатки №№ 1,2,4 , суд зазначає, що текст договору та додатки до нього співпадають із тендерною пропозицією позивача, яка стала підставою для оголошення позивача переможцем.

Як зазначає позивач у період з 23 по 27 квітня 2020 року він неодноразово звертався до відповідача з вимогою підписання раніше наданих проектів договорів з додатками, але, зі слів позивача, останньому було відмовлено у їх підписанні з не встановлених причин.

27 квітня 2020 року позивачем для фіксації факту відмови відповідача від підписання спірного договору було викликано наряд поліції та складено відповідну заяву.

На підтвердження даного факту позивачем долучено до матеріалів справи копію Протоколу прийняття заяви про вчинене кримінальне правопорушення від 27.04.2020р. та копію талону-повідомлення про прийняття і реєстрацію заяви про кримінальне правопорушення.

Відповідач не спростовує факт отримання від позивача договору та додатків до нього із підписом позивача. Більш того, відповідач самостійно надає суду докази виконання позивачем вимог законодавства щодо ініціювання укладання договору (договір та додатки, підписані з боку позивача).

Як свідчать матеріали справи, 5 травня 2020 року було проведено засідання тендерного комітету Шахівської сільської ради. Згідно з протоколом № 69 засідання, розглядалось питання про відміну торгів по закупівлі робіт.

Зі змісту даного протоколу вбачається, що Замовник мав підписати договір з Переможцем, але, оскільки договір не було укладено у визначений законом термін, було запропоновано відмінити проведені торги на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі (стара редакція).

За змістом резолютивної частини протоколу, на засіданні комітету було ухвалено відмінити торги по закупівлі робіт на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі та доручено секретарю тендерного комітету оприлюднити відповідне рішення протягом одного дня з дня його затвердження.

Також до матеріалів справи позивачем долучено лист-відповідь за вих. № 02-23/1158 від 08.05.2020р., підписаний Головою тендерного комітету відповідача, зі змісту якого останній дає відповіді на наступні питання позивача:

Чи надано позивачем усі необхідні документи у встановлені для цього строки?

Чи надано позивачем у встановлені для цього строки підписаний зі своєї сторони договір підряду?

Чи було виконано забезпечення договору підряду з боку ТОВ Макроторг ?

Надання пояснень стосовно не підписання Радою у визначені строки спірного договору.

За текстом зазначеного листа Голова тендерного комітету повідомляє, що усі необхідні документи позивачем було надано у визначені для цього строки, згідно наявної у тендерній документації інформації підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.

Голова тендерного комітету підтверджує надання позивачем двох примірників договору підряду, підписаного з його сторони, після отримання яких секретарем тендерного комітету договір з додатками до нього було передано для подальшого підписання сільському голові ради. В усній формі секретарем тендерного комітету неодноразово було повідомлено про строки підписання спірного договору. Більше того, 28 квітня 2020 року тендерним комітетом було скеровано службову записку про те, що 28 квітня 2020 року є останнім строком для підписання спірного договору, після чого договір повинен бути опублікований.

У листі голова тендерного комітету підсумовує, що комітетом було виконано усі визначені чинним законодавством дії, що входять до компетенції комітету та зазначено, що тендерний комітет Ради не має обґрунтованих пояснень стосовно обставин не підписання Головою Ради спірного договору.

Як встановлено судом, у відповідності до п.п. 1,5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року, на відносини сторін розповсюджуються вимоги Закону Про публічні закупівлі в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року.

За приписами ч.1 ст. 12 Закону України Про публічні закупівлі закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.

Відповідно до ст.20 Закону України "Про публічні закупівлі" відкриті торги є основною процедурою закупівлі.

Згідно із ч. 1, ч. 4 ст.10 Закону України Про публічні закупівлі , замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.

Відповідно до ч.6 ст.28 Закону України Про публічні закупівлі за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.

В обгрунтування правомірності неуладання спірного договору відповідач посилається на те, що позивач у встановлений законом термін не з`явився для остаточного підписання спірного договору, а тому, відповідач в порядку ч. 1 ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі , посилаючись на неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінив торги.

За змістом ч. 1 ст. 31 Закону (в редакції, яка розповсюджується на відносини сторін), Замовник може відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Разом з тим, як було зазначено відповідачем, відповідно до ч. 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. При цьому, приймаючи участь у процедурі закупівлі, позивач фактично погодився на умови закупівлі, які пропонує Замовник, останній в свою чергу, обираючи переможця погодився на умови, які запропонував позивач.

Дослідивши тендерну документацію замовника та тендерну документацію позивача, суд робить висновок, що в ході процедури учасники справи фактично домовилися по всіх істотних умов договору підряду, який має бути укладений за результатами закупівлі.

Такий висновок суду базується, у тому числі, на підстави ст. 36 Закону , за якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Тобто, погодження істотних умов договору відбувається раніше процедури, передбаченої ст. 36 Закону. Фактично укладання договору уявляє собою облік в одному документі домовленостей сторін, які досягнуті в ході процедури закупівлі.

Як стверджує позивач та підтверджує відповідач, позивач 27.04.2020 року разом із договором забезпечення передав відповідачеві підписаний зі свого боку договір підряду та додатки до нього.

З`ясовуючи своєчасність звернення позивача із пропозицією укласти договір, суд встановив, що протягом 26.03.2020 - 22.04.2020 року тривали процедури оскарження рішень тендерного комітету про визначення переможця з боку інших учасників закупівлі. За змістом 37 Закону договір закупівлі є нікчемним, якщо він укладений в період оскарження процедури закупівлі. Таким чином, суд зауважує, а відповідач не спростовує, що позивач своєчасно ініціював підписання договору. Проте, відповідач протиправно ухилився від підписання договору.

Як зазначає відповідач у відзиві, він запропоновував позивачеві остаточно узгодити умови договору, з`ясувати деякі обставини, що стосуються техніки безпеки під час проведення підрядних робіт, а також надати йому час для перевірки відповідності договору умовам закупівлі. Проте, як зазначає відповідач, в останній день строку 28.04.2020 року відповідач не з`явився для підписання договору, у зв`язку з чим було прийнято рішення про відміну торгів.

За змістом статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.

Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.

Згідно зі статтею 640 Кодексу договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.

Таким чином, позивач, виконавши усі необхідні для укладання цього договору процедури, прийнявши умови, які замовник вважає істотними для договору закупівлі, висловивши свою пропозицію щодо цих умов (шляхом подання тендерної документації), та, в умовах визнання позивача переможцем, мав обґрунтовані очікування укладення договору у редакції, яку він запропонував відповідачеві. Відповідач, у свою чергу, прийнявши пропозицію позивача, висловив згоду на укладення спірного договору на істотних умовах, які сформовані за результатами процедури торгів (від пропозиції замовника до пропозиції учасника-переможця).

Прийняття пропозиції, згідно Протоколу № 36 від 24 березня 2020 року, було повним і безумовним, а отже відповідало умовам прийняття пропозиції у розумінні приписів статті 642 ЦК України.

За змістом ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Таким чином, з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відносини учасників знаходяться в площині господарського права та поза межами права публічного.

У відповідності до ст.180 Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.

За змістом ст. 181 ГПК України, проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.

Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.

Відповідач, в порушення зазначених вище вимог, не висловив конкретних заперечень щодо умов запропонованого позивачем договору. Враховуючи те, що договір та додатки до нього підписані з боку позивача, суд не приймає до уваги та вважає необґрунтованими позицію відповідача щодо ухилення позивача від укладання договору у зв`язку з нез`явленням останнього на обговорення та підписання договору 28.04.2020 року.

З аналізу ст. ст. 15, 16 ЦК України, ст. 20 ГК України вбачається, що застосування певного способу судового захисту вимагає доведеності належними доказами сукупності таких умов: наявності у позивача певного суб`єктивного права (інтересу); порушення (невизнання або оспорювання) такого права (інтересу) з боку відповідача; належності обраного способу судового захисту (адекватність наявному порушенню та придатність до застосування як передбаченого законодавством). Відсутність (недоведеність) будь-якої із зазначених умов унеможливлює задоволення позову.

Визначення предмета, підстав позову та відповідача у спорі - це право, яке належить позивачеві, натомість установлення обґрунтованості позову - обов`язок суду, який здійснюється під час розгляду справи.

Згідно із ст.5 ГПК України , здійснюючи правосуддя, господарський суд захищає права та інтереси фізичних і юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.У випадку, якщо закон або договір не визначають ефективного способу захисту порушеного права чи інтересу особи, яка звернулася до суду, суд відповідно до викладеної в позові вимоги такої особи може визначити у своєму рішенні такий спосіб захисту, який не суперечить закону.

Суд зауважує, що погодження істотних умов в процедурі закупівлі потребує остаточного оформлення відносин, в порядку, передбаченому ст. 36 Закону. Проте, в умовах, які склалися між сторонами, суд вважає, що між сторонами досягнуто згоди щодо усіх істотних умов договору, договір та додатки до нього відповідають вимогам замовника та пропозиції учасника - переможця, у зв`язку з чим суд вважає обраний позивачем спосіб захисту про визнання договору укладеним, у даному випадку, є належним та ефективним.

Така позиція суду узгоджується із правовою позицією Верховного суду, висловленою в постанові від 6.02.2020 року у справі № 904/4036/18.

Позивач просить суд визнати укладеним договір на закупівлі послуг, на умовах визначених результатами процедури закупівлі та тендерною документацією.

Як вже зазначалося вище, запропонований відповідачеві договір та додатки до нього відповідають вимогам, які визначені за результатами процедури закупівлі та тендерної документації. Враховуючи досліджені матеріали справи, суд вважає за необхідне застосувати процесуальну судову практику, яка склалася при вирішенні спорів, що виникають при укладенні або зміні договору (Постанова Пленуму ВГСУ № 6 Про судове рішення ) та викласти умови договору повністю за для недопущення непорозуміння між учасниками справи та уникнення наступних роз`яснені рішення суду через його незрозумілість.

Проте, приймаючи рішення в межах цієї справи, суд зазначає, що у додатку № 3 до договору План фінансування , позивачем помісячно визначені суми фінансування.

Як свідчать оголошення про проведення торгів, очікувана вартість об`єкту закупівлі складає 4 333 020,00 грн. Оголошуючи закупівлю в межах заявленого фінансування, замовник констатував обсяги фінансування в межах строку дії договору,проте в проекті запропонованого договору визначив, що його зобов`язання виконуються в межах бюджетних асигнувань на рік. За змістом п. 3.3 договору, запропонованого замовником та прийнятого позивачем, обсяг фінансування на поточний рік може бути зменшений залежно від фактичного фінансування. Згідно із п.3.10 , у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Як було визначено замовником при оголошенні торгів та у проекті договору, який був складовою пропозиції відповідача, оплата робіт здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт форми №КБ-2в та довідок про вартість виконаних підрядних робіт форми №КБ-3.

Ці пропозиції прийняті позивачем в повному обсязі, про що свідчить договір, підписаний з боку останнього у квітні 2020 року.

Таким чином, сторони домовилися в питанні виконання зобов`язань замовника в залежності від фактичних бюджетних асигнувань, у зв`язку з чим суд вважає, що додаток № 3 План фінансування повинен відповідати погодженим умовам сторін та бути суттєвим та залежним від волевиявлення сторін. Оскільки питанні фінансування сторони поставили в залежність від бюджетних асигнувань, про що вони домовилися у договори, суд вважає, в що саме ця домовленість повинна бути відображена у додатку № 3 до договору. У зв`язку з чим, суд задовольняє вимоги позивача в цієї частині частково.

Стосовно вимоги позивача про визнання незаконним та скасування рішення тендерного комітету про відміну торгів № 69 від 5 травня 2020 року, суд зазначає наступне.

Приймаючи рішення про відміну торгів, тендерний комітет зазначив, що оскільки сплинув строк на оскарження рішення про намір укласти договір та у зв`язку з тим, що договір не укладений між позивачем та відповідачем, торги підлягають відміні на підставі ч.1 ст. 31 Закону про закупівлі. За змістом вказаної норми, в редакції, яка розповсюджується на спірні відносини, замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.

Проаналізувавши зміст визначених Законом підстав, суд, розглядаючи справу не знайшов, а відповідач не довів, наявність у спірних відносинах підстав , які зумовлюють відміну торгів за законом.

Суд зазначає, що ухилення замовника від підписання договору не є підставою для відміни торгів. За таких обставин, суд зазначає про незаконність та необґрунтованість оспорюваного рішення відповідача.

Стосовно підсудності вказаного спору господарським судам, суд зазначає наступне. Позивачем заявлено позов про визнання договору укладеним. Задовольняючи в цієї частині позовні вимоги, юрисдикція господарського суду розповсюджується на спори, про оскарження рішень тендерного комітету.

В умовах задоволення вимог про укладання договору, як би суд вирішив питання про закриття провадження в частині оскарження рішення тендерного комітету, то сторони були б поставлені в умови процесуальної невизначеності, коли захист інтересів в судах іншої юрисдикції, крім господарської, стає неможливим.

Враховуючи те, що судом зроблений висновок про досягнення між сторонами згоди по всіх істотних умовах договору підряду до прийняття тендерним комітетом рішення про відміну торгів та в умовах визнання договору укладеним, суд вважає, що спір в цієї частині правомірно вирішений в межах господарського судочинства.

Керуючись ст.ст.12, 13, 74, 76, 129, 232, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

1.Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "МАКРОТОРГ" до Шахівської сільської ради про визнання незаконним та скасування рішення тендерного комітету та визнання договору закупівлі послуг укладеним - задовольнити частково.

2.Визнати укладеним договір на закупівлю послуг "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в", с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області між Шахівською сільською радою як замовником, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Макроторг" як підрядником, в наступній редакції:

"ДОГОВІР-ПІДРЯДУ

ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, в особі сільського голови Кучеріненко Володимира Миколайовича, що діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Замовник), з однієї сторони, та Товариства з обмеженою відповідальністю "Макроторг", в особі директора Котова Андрія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Підрядник), з іншої сторони, а разом - сторони, з огляду на те, що Підрядник є переможцем закупівлі, проведеної через електронну систему закупівель, уклали цей договір (далі - Договір) про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Згідно умов цього Договору-підряду, Підрядник зобов`язується на свій ризик виконати роботи по об`єкту: "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)" (далі- Об`єкт), за переліком, обсягами робіт та використовуючи матеріали, наведені в робочому проекті, та здати Замовнику в установлений Договором строк закінчені роботи, а Замовник зобов`язується надати підряднику, затверджену в установленому порядку, проектну документацію, прийняти від підрядника закінчені роботи і оплатити їх на умовах, визначених цим Договором.

1.2. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Шахівської сільської ради.

1.3. Предметом Договору-підряду є роботи по об`єкту: "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)".

1.4. Власником Об`єкту капітального ремонту є Замовник.

2. УМОВИ ВИКОНАННЯ РОБІТ

2.1. Термін виконання робіт.

2.1.1.Термін завершення виконання робіт по Об`єкту визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (додаток 2), але не пізніше 10 грудня 2020 року.

2.1.2. Місце виконання робіт: будинок культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області.

2.1.3.Підрядник повинен розпочати виконання робіт за Договором по Об`єкту протягом п`яти календарних днів з дня отримання Повідомлення про початок будівельних робіт.

Підрядник повинен завершити виконання робіт, передати Об`єкт Замовнику відповідно до умов Договору не пізніше 10 грудня 2020 року, з виконавчою документацією по Об`єкту.

2.1.4. Підрядник за згодою Замовника може завершити виконання робіт і передати Об`єкт Замовнику достроково.

2.1.5. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, про що повідомляє Підрядника протягом 3 (трьох) робочих днів. Таке рішення Замовника є підставою для складення Сторонами додаткової угоди, в тому числі внесення відповідних змін до Календарного графіку виконання робіт.

2.1.6.Строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у Договір у разі:

- виникнення обставин непереборної сили;

- внесення змін до проектної документації;

- дії третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від підрядника обставинами;

- невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов`язань, зокрема порушення умов фінансування, несвоєчасного надання фронту робіт, проектної документації, затримка у виконанні Замовником інших взятих на себе за Договором зобов`язань;

- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.

2.2. Підрядник несе повну відповідальність за дотримання правил з охорони праці, пожежної безпеки, санітарних норм, правил та забезпечує неухильне їх виконання під час виконання робіт.

2.3. Замовник має право контролю за дотриманням вищевказаних правил та норм на Об`єкті підряду.

2.4.Забезпечення Об`єкта капітального ремонту проектною документацією та матеріальними ресурсами.

2.4.1. Забезпечення Об`єкта капітального ремонту проектною документацією покладається на Замовника.

2.4.2. Передача некомплектної проектної документації, а також проектної документації, що не відповідає регіональним і місцевим правилам забудови, Державним будівельним нормам, Державним стандартам України та іншим нормативним документам, не дозволяється.

2.4.3 Підрядник зобов`язаний забезпечувати роботи з капітального ремонту Об`єкта необхідними матеріально-технічними (зокрема - будівельними матеріалами, обладнанням, устаткуванням, виробами і конструкціями тощо) та енергетичними ресурсами. При цьому Підрядник відповідає за їх якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами та проектною документацією.

2.5. Ризики випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту :

2.5.1. Ризик випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту до його прийняття Замовником несе Підрядник, крім випадків, коли це сталося внаслідок обставин, що залежали від Замовника.

2.5.2. Сторони зобов`язані вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків.

2.5.3. У разі випадкового знищення Об`єкта капітального ремонту подальші дії Підрядника визначаються рішенням Замовника щодо доцільності та умов продовження робіт з капітального ремонту .

2.5.4. У разі випадкового пошкодження Об`єкта капітального ремонту Підрядник зобов`язаний негайно усунути пошкодження та повідомити про це Замовника.

На вимогу Замовника Підрядник подає йому для погодження план заходів щодо усунення наслідків випадкового пошкодження Об`єкта капітального ремонту. За погодженням із Замовником Підрядник може залучати до усунення наслідків випадкового знищення або пошкодження Об`єкта капітального ремонту третіх осіб.

3. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

3.1. Ціна (вартість) даного Договору є твердою та складає: 3 445 899, 00 грн. (Три мільйона чотириста сорок п`ять тисяч вісімсот дев`яносто дев`ять грн. 00 коп.), без ПДВ.

3.2. Обсяг фінансування на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами складає 3 445 899, 00 грн. (Три мільйона чотириста сорок п`ять тисяч вісімсот дев`яносто дев`ять грн. 00 коп.), без ПДВ.

3.3. Обсяг фінансування на поточний рік може бути зменшений залежно від фактичного фінансування.

3.4. В ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Підрядник планує одержати при виконанні цього Договору та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Підрядником стосовно виконання робіт. За взаємною згодою Сторін ціна договору може бути зменшена, про що складається додаткова угода.

3.5. Розрахунок за цим Договором здійснюється у гривні в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів.

3.6. У разі виявлення невідповідності робіт, пред`явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.

3.7. Замовник має право відмовитись від приймання робіт та їх оплати за умови, якщо вони не відповідають вимогам затвердженої проектної документації на капітальний ремонт Об`єкта, Договірної ціни та чинного законодавства.

3.8. Юридичні та фінансові зобов`язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань на рік.

3.9. Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт форми №КБ-2в та довідок про вартість виконаних підрядних робіт форми №КБ-3.

3.10. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

3.11. Замовник не є платником ПДВ.

4. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Замовник зобов`язаний:

4.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплатити виконані роботи.

4.1.2. Приймати виконані роботи згідно типових форм № КБ-3 "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрат", та № КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт".

4.1.3. Своєчасно, відповідно до умов Договору надати будівельний майданчик для робіт з капітального ремонту Об`єкта, передати Підряднику проектну та дозвільну документацію на капітальний ремонт Об`єкта.

4.1.4. Своєчасно, відповідно до умов Договору здійснювати фінансування робіт з капітального ремонту Об`єкта.

4.1.5. Негайно інформувати Підрядника про всі обставини, які можуть вплинути на строки виконання своїх обов`язків за Договором або суттєво ускладнюють виконання цих обов`язків чи роблять їх виконання зовсім неможливим.

4.1.6. Своєчасно попереджати Підрядника про всі зміни у обсягах і складі виконання робіт і проектної документації на роботи з капітального ремонту Об`єкта.

4.1.7. Виконувати належним чином інші зобов`язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарськими кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. № 668 (зі змінами) та іншими актами законодавства.

4.1.8. За умови відповідності Об`єкта проектній документації та умовам Договору своєчасно і згідно з умовами Договору прийняти Об`єкт.

4.1.9. Приймати у встановленому порядку обсяги виконаних робіт шляхом перевірки, підписання актів прийняття виконаних Підрядником робіт (форми № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт і витрат (форми № КБ-3) після оформлення виконавчої технічної документації.

4.1.10. Забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду капітального ремонту Об`єкта в порядку, встановленому законодавством.

4.1.11. Замовник повертає забезпечення виконання договору після виконання Підрядником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або закупівлі недійсними, але не пізніше ніж протягом п`яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

4.2. Замовник має право:

4.2.1. Достроково, в односторонньому порядку, відмовитися від Договору підряду, розірвати його та вимагати відшкодування завданих збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений графіком виконання робіт, стає неможливим чи не виконує умови цього Договору, а також виконує доручену йому роботу неякісно (з відступленням від проектно-кошторисної документації, діючих будівельних норм і правил, вимог Замовника) згідно п.3 ст.651 ЦКУ, повідомивши його не пізніше 10 днів до дати розірвання договору.

4.2.2. Контролювати хід виконання робіт у строки встановленні цим договором.

4.2.3. Зменшувати обсяг робіт та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять зміни до цього Договору, про що складається додаткова угода.

4.2.4. Вимагати від Підрядника своєчасного та якісного виконання робіт робіт з капітального ремонту Об`єкта, передачі Об`єкта відповідно до умов Договору і вимог чинного законодавства.

4.2.5. Вимагати від Підрядника усунення за його рахунок, у визначені чинним законодавством, Замовником чи уповноваженими Замовником особами строки всіх виявлених як при передачі Об`єкта Замовнику, так і під час гарантійного строку експлуатації цього Об`єкта недоліків (недоробок, порушень), якщо ці недоліки (недоробки, порушення) виникли саме з вини Підрядника, а також сплати Підрядником визначеної умовами Договору пені (неустойки) та у випадку вимоги, повернення відповідної частки сплачених Підряднику за Договором коштів.

4.2.6. Вимагати від Підрядника відшкодування завданих збитків, зумовлених порушенням ним умов Договору.

4.2.7. За умови несвоєчасного виконання Підрядником взятих ним на себе зобов`язань вимагати сплати визначеної умовами Договору пені (неустойки) та повернення відповідної частки сплачених Підряднику за Договором коштів.

4.2.8. Вимагати від Підрядника дотримання на Об`єкті вимог чинного законодавства України щодо охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки, а також за збереження Об`єкта протягом всього часу виконання робіт до передачі його Замовнику.

4.2.9. За умови невиконання Підрядником взятих ним на себе за Договором зобов`язань відмовитися зі свого боку від виконання умов Договору та вимагати відшкодування понесених при цьому збитків у повному обсязі понад сплати штрафних санкцій.

4.2.10. Не втручаючись у господарську діяльність Підрядника, здійснювати контроль та технічний нагляд за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт.

4.2.11 У випадку виявлення Замовником чи уповноваженими Замовником особами при виконанні робіт з капітального ремонту Об`єкта недоліків (недоробок, порушень) забороняти Підряднику до усунення всіх цих недоліків (недоробок, порушень) подальше виконання Робіт на Об`єкті у повному або відповідному частковому обсязі.

4.2.12. За умови несвоєчасного усунення виявлених на Об`єкті недоліків (недоробок, порушень) у визначені Замовником чи уповноваженими Замовником особами строки доручити усунення цих недоліків (недоробок, порушень) за рахунок Підрядника третім особам та вимагати від Підрядника відшкодування відповідних збитків.

4.2.13. Не укладати договір із Підрядником, якщо в минулому був досвід негативних договірних стосунків з таким Підрядником (розірвання договору через неналежне виконання договірних зобов`язань).

4.3. Підрядник зобов`язаний:

4.3.1. Забезпечити виконання робіт у строки, встановлені Договором.

4.3.2. Забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом 2 цього Договору.

4.3.3. Приступити до виконання робіт, передати Замовнику Об`єкт у визначені Договором строки, а також з обов`язковим дотриманням усіх викладених у Договорі умов.

4.3.4. Своєчасно, у строки, визначені чинним законодавством, умовами Договору, Замовником чи іншими, уповноваженими Замовником особами, та за свій рахунок усувати всі виявлені як при прийнятті Об`єкта в експлуатацію і передачі Об`єкта Замовнику, так і під час гарантійного строку експлуатації цього Об`єкта, недоліки (недоробки, порушення).

4.3.5. Відшкодувати відповідно до законодавства та умов Договору завдані Замовнику збитки.

4.3.6. У випадку порушення взятих на себе зобов`язань сплатити Замовнику визначені умовами Договору штрафні санкції та у випадку вимоги, повернути Замовнику відповідну частку сплачених ним Підряднику за Договором коштів.

4.3.7. Під час виконання робіт нести всю відповідальність за дотримання на Об`єкті вимог чинного законодавства України щодо охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки і відповідати за збереження Об`єкта протягом всього часу виконання на Об`єкті робіт за Договором до передачі цього Об`єкта Замовнику.

4.3.8. Забезпечити ведення технічної документації при виконанні умов Договору та її передачі Замовнику в установленому порядку.

4.3.9. Забезпечувати роботи з капітального ремонту Об`єкта необхідними матеріально-технічними (зокрема - будівельними матеріалами, устаткуванням, виробами і конструкціями), енергетичними і трудовими ресурсами, вартість яких погоджувати із Замовником. Під час виконання робіт та проведення розрахунків враховувати гранично допустимі ціни на матеріали та обладнання.

4.3.10. Своєчасно на вимогу Замовника подавати останньому для перевірки документацію щодо виконаних обсягів робіт на Об`єкті, будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, обладнання і устаткування, які використовуються при виконанні робіт на Об`єкті та сам Об`єкт з усією необхідною документацією.

4.3.11. Інформувати Замовника про хід виконання зобов`язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, загрожують якості або придатності результату роботи, а також про заходи, необхідні для їх усунення.

4.3.12. Своєчасно, відповідно до умов Договору та вимог чинного законодавства здати Об`єкт Замовнику.

4.3.13. Виконувати належним чином інші зобов`язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами та іншими актами законодавства. 4.4. Підрядник має право:

4.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримати плату за виконані роботи.

4.4.2. На дострокове виконання робіт за письмовим погодженням Замовника.

4.4.3. У разі невиконання зобов`язань Замовником Підрядник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк до 20 днів до дати розірвання Договору та передати Замовнику будівельний майданчик, проектну документацію, виконавчу документацію, сам Об`єкт та все, що належить Замовнику.

4.4.4. За умови своєчасного виконання взятих на себе за Договором зобов`язань вимагати від Замовника прийняття Об`єкта і здійснення за встановленим Договором порядком сплати за роботи з капітального ремонту Об`єкта.

4.4.5. Виконати Роботи на Об`єкті самостійно або з залученням за відповідним погодженням із Замовником необхідних субпідрядників.

5. ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

5.1. Підрядник за погодженням з Замовником може залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників)

5.2. Підрядник відповідає за результати роботи субпідрядників і виступає перед замовником як генеральний підрядник (далі- Генпідрядник), а перед субпідрядниками - як замовник.

5.3. Генпідрядник несе відповідальність перед субпідрядниками за невиконання або неналежне виконання Замовником своїх зобов`язань за Договором, а перед Замовником - за невиконання зобов`язань субпідрядниками;

5.4. Генпідрядник координує виконання робіт субпідрядниками на будівельному майданчику, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов`язань.

5.5 Субпідрядники, що залучаються Генпідрядником до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо).

5.6. Залучення до виконання робіт робочої сили:

5.6.1. Для виконання робіт Підрядник може залучати робочу силу в необхідній кількості та відповідної кваліфікації.

5.6.2. Генпідрядник повинен забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і

норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.

5.6.3. Замовник може вимагати від Підрядника відсторонення працівників від виконання робіт з обґрунтуванням такої вимоги.

6. ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ

6.1. Здача - приймання виконаних робіт здійснюється після реєстрації Декларації про готовність об`єкта до експлуатації.

6.2. Після закінчення виконання робіт Підрядник зобов`язаний письмово повідомити Замовника про готовність Об`єкту підряду до здачі. Здача-приймання виконаних робіт здійснюється сторонами за актами форми №КБ-2в протягом 5-ти робочих днів з моменту офіційного повідомлення Замовника про готовність об`єкту підряду до приймання.

6.3. Замовник зобов`язаний прийняти виконані Підрядником роботи протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту подання їх до прийняття. Термін подання до прийняття виконаних робіт - день передачі Замовнику акта здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в.

6.4. У випадку відмови Замовника підписати акт здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в підготовлений Підрядником, Замовник протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту отримання відповідного акту письмово повідомляє Підрядника про причину відмови укладання Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в. Протягом 5 днів з дати отримання Підрядником повідомлення про причину відмову укласти Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в, за ініціативи Підрядника, Сторони складають двосторонній акт з переліком виявлених недоліків, і визначенням строку їх виправлення. Якщо Підрядник відмовився взяти участь у складанні акта, Замовник має право скласти такий акт із залученням незалежних експертів і надіслати його Підряднику.

6.5. Якщо протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту передачі Підрядником Замовнику Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в Замовником він не підписаний або Замовник не надасть Підряднику письмової відмови у підписанні Акту здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в, відповідний Акт здачі-приймання виконаних робіт форми №КБ-2в вважається прийнятим Замовником без зауважень та підлягає оплаті.

7. ЯКІСТЬ РОБІТ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ`ЯЗАННЯ

7.1. Підрядник зобов`язується виконати роботи, якість яких відповідає технічним вимогам Замовника, діючим стандартам та нормам.

7.2. Замовник здійснює контроль і технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни виконаних робіт.

7.3. При передачі виконаних робіт Підрядник повинен забезпечити їх якість згідно вимог, що передбачені ст. 857 ЦК України. Гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлюються з урахуванням нормативно-технічних вимог, визначених законодавством України.

7.4. Підрядник гарантує можливість нормальної роботи об`єкту, при умові його правильної експлуатації, протягом 5 років з моменту здачі об`єкту капітального ремонту в експлуатацію. Гарантійний строк починає свій перебіг з моменту підписання відповідного Акту прийому-передачі виконаних робіт, а на роботи проведені за Дефектним актом, з моменту підписання такого Акту.

7.5. На протязі дії гарантійного терміну виявлені недоробки та дефекти фіксуються у дефектному акті, який складається в присутності представників сторін та підписується обома сторонами. В дефектному акті зазначається перелік недоробок. Зафіксовані в дефектному акті недоробки та дефекти мають бути усунені в обумовлені Сторонами строки за рахунок Підрядника.

7.6. На підставі дефектного акту складається Акт-графік виправлення дефектів, в якому зазначаються граничні строки усунення дефектів.

7.7. У разі відсутності спору щодо недоліків, недоробок чи дефектів згідно із складеним дефектним Актом, Підрядник зобов`язаний усунути недоліки (дефекти) у визначений Актом-графіком виправлення дефектів строк. У разі не усунення Підрядником, в обумовлені Актом-графіком строки, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 5 % (п`ять відсотків) вартості договору, та одночасно укладається новий Акт-графік виправлення дефектів. Повторне недотримання Підрядником узгоджених в Акті-графіку виправлення дефектів строків, тягне за собою накладання штрафу у розмірі 10 % (десять відсотків) вартості договору, та звернення Замовника до інших осіб, щодо виправлення виявлених недоліків.

8 . ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов`язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов`язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п`яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органами, уповноваженими згідно із законодавством України засвідчувати такі обставини.

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 календарних днів, кожна із сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

9 . ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов`язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

9.3. Внесення змін у Договір чи його розірвання допускається тільки за згодою Сторін або за ініціативи однієї Сторони у визначеному умовами Договору порядку.

9.4. Внесення змін у Договір оформлюється додатковою угодою, яка є невід`ємною частиною Договору.

9.5. Замовник має право розірвати Договір з таких причин:

9.5.1 Відсутність коштів для фінансування робіт.

9.5.2. Виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за Договором, у тому числі за обставин непереборної сили, прорахунків у проекті.

9.5.3 Банкрутство підрядника. Під банкрутством Підрядника слід розуміти визнання його банкрутом господарським судом, або порушення господарським судом провадження у справі про банкрутство Підрядника.

9.5.4. Затримка з вини Підрядника початку виконання робіт понад 30 днів, порівняно із строками встановленими цим Договором.

9.5.5. Відставання Підрядника від Графіка виконання робіт більш, ніж на 30 діб.

9.5.6. Порушення Підрядником будівельних норм і правил, стандартів, вимог проектної документації.

9.6. Підрядник має право розірвати Договір у разі, якщо строк передачі будівельного майданчика, проектної документації порушений Замовником більш, ніж на 30 діб.

9.7. Сторона, яка прийняла рішення про зміну або розірвання Договору, повинна надіслати відповідну письмову пропозицію другій Стороні ( особисто або поштовим відправленням з повідомленням). Сторона, яка одержала таку письмову пропозицію про внесення змін у Договір або його розірвання зобов`язана протягом 30 днів від дати отримання, письмово повідомити другу Сторону про своє рішення.

9.8. У разі, коли Сторони не досягли згоди щодо внесення змін у Договір або його розірвання чи у разі неодержання відповіді в установлений строк з урахуванням поштового обігу, зацікавлена Сторона може звернутися до суду.

9.9. Якщо судовим рішенням у Договір внесено зміни або його розірвано, він вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності відповідного рішення, якщо інше не встановлено рішенням суду.

9.10. Сторона, з вини якої розривається договір, зобов`язана компенсувати іншій Стороні витрати і збитки, зумовлені цими обставинами, за винятком випадків розірвання Договору з вини іншої Сторони. Документи для здійснення кінцевих розрахунків при розірванні Договору пред`являються зацікавленою Стороною протягом 10 днів з моменту прийняття рішення про розірвання Договору. Протягом 10 днів після отримання необхідних документів і розрахунків іншою Стороною проводиться оплата витрат і збитків, зумовлених розірванням Договору. У той же строк Підрядник передає Замовнику будівельний майданчик, а також залишки матеріальних цінностей, які Підрядник придбав за власні кошти і не може використати для виконання робіт по інших договорах, якщо Замовник погоджується оплатити Підряднику вартість залишків матеріальних цінностей.

9.11. Виникнення розбіжностей між Сторонами в питанні кінцевих розрахунків при розірванні договору не може бути підставою для зволікання передачі будівельного майданчика і залишків матеріальних цінностей.

10 . СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2020 р.

10.2. Дія Договору може бути припинена: за згодою сторін, повним виконанням сторонами своїх зобов`язань за даним Договором, з інших підстав передбачених чинним законодавством України.

10.3. Дострокове розірвання Договору за ініціативою однієї із сторін можливе у разі порушення іншою стороною істотних умов договору при повідомлені у письмовій формі іншої сторони не менше ніж за 30 (тридцять) календарних днів.

10.4. Зміни до цього договору можуть бути внесені у порядку та у випадках, що визначені згідно ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі".

11 . ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

11.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов`язань за Договором сторони несуть відповідальність у порядку, передбаченому чиним законодавством України та цим Договором.

11.2. За кожен день затримки початку робіт, Підрядник сплачує Замовнику пеню від ціни договору, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такої затримки.

11.3. За кожен день прострочення здачі об`єкту, Підрядник сплачує Замовнику пеню від ціни договору, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого прострочення.

11.4. Сплата штрафних санкцій не звільняє сторону від виконання прийнятих на себе зобов`язань по Договору.

12 . ІНШІ УМОВИ

12.1. У випадках, не передбачених даним Договором, сторони керуються чинним законодавством України.

12.2. Умови даного Договору, в тому числі й у випадках передбачених статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі", можуть бути змінені за взаємною згодою, виключно в письмовій формі.

12.3. Сторона Договору не має права передавати свої права за даним Договором третій особі без письмової згоди другої сторони.

12.4. Усі Додатки, додаткові угоди та зміни до Договору набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін та діють протягом строку дії даного Договору.

12.5. Даний Договір складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.

12.6. Невід`ємною частиною цього Договору є :

Додаток № 1 - договірна ціна з підтверджуючими розрахунками;

Додаток № 2 - календарний графік виконання робіт;

Додаток №3 - план фінансування;

Додаток №4 - протокол узгодження договірної ціни;

13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Замовник: Підрядник: Шахівська сільська рада вул. М.Ф. Чернявського 14, Добропільський район Донецька область, с. Шахове , 85050 р/р у ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 04343197 Сільський голова: В.М.Кучеріненко Товариство з обмеженою відповідальністю "Макроторг" 49128, Дніпропетровська область, м. Дніпро, житловий масив Червоний Камінь буд.11 р/р НОМЕР_1 у АТ "ОТПБАНК" м. Київ МФО 300528 ЄДРПОУ 38836902 Е-mail: ypms00@gmail.com Тел: 095-365-8270 Директор: А.М. Котов

Додаток № 1

до Договору-підряду

Замовник: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Підрядник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"

ДОГОВІРНА ЦІНА

на "ДСТУ Б Д.1.] -1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (СРУ): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)"

№ОбгрунтуванняНайменуванняВартість, гри. у тому числі з/п витратвсьогобудівельних робітінших витрат 1 2 3 4 5 6 1ДСТУ Б Д.1.1-1- 2013 ДСТУ Б Д.2.2-2012 ДСТУ Б Д.2.3- 2012 "ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013- Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (СPV): 454530007- Капітальний ремонт і реставрація)" 3 445 899,00 3 254 212,08 191 686,92 Разом 3 445 899,00 | ПДВ 0,00 . : Всього договірна ціна 3 445 899,00

ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК

ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ

вул. М.Ф.Чернявського 14. ВІД ПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ" Добропільський район Донецька область, 49128,Дніпропетровська область, м.

с. Шахове Дніпро,

житловий масив Червоний Камінь буд. 11

Сільський голова: Директор:

В.М. Кучеріненко А.М. Котов

Додаток №2

до Договору підряду

Календарний графік виконаних робіт

По об`єкту: ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична, 25"в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV):45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

№ п/пПерелік видів робітВиконавці робітОбсяг робіт 2020 рік Обсяг робіт, передбачений до виконання в окремі періоди (місяць) Одиниця вимірукількістьКошторисна вартість 1Демонтажні роботи М2 1836,28 225780,95Травень 2Підлоги М2 794,5 1017253,89Травень-червень, Вересень-жовтень 3СтіниТОВ "МАКРОТОРГ"М2 1452,8 1225407,30Липень-листопад 4Стеля М2 767 337497,07Червень-вересень 5Прорізи М2 49,93 187059,26Липень-серпень 6Електроосвітлення шт 125 62573,75Червень-вересень 7Водопостачання, вентиляція та каналізація М 85 91432,22Липень-листопад 8Передача документації 10 грудня

Разом витрат по кошторису 3 147 004, 44

Разом договірна ціна без ПДВ 3 273 604, 05

Єдиний податок 5% 172 294, 95

Всього договірна ціна 3 445 899, 00

ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК:

ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"

Сільський голова: Директор:

В.М. Кучеріненко А.М. Котов

Додаток №3 до Договору

План фінансування

По об`єкту : "ДСТУ Б Д. і .1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької

фінансування здійснюється в обсяг та строки, встановлені п. 3.8, 3.9 договору.

ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК

ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ

вул. М.Ф. Чернявського 14, Добропільський ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"

район Донецька область, с. Шахове , 85050 49128, Дніпропетровська область, м. Р/Р Дніпро. житловий масив Червоний у ДКС.У м. Київ Камінь буд. 11

ЄДРПОУ 04343197 р/р НОМЕР_1 у AT " 01 БАНК" м.Київ МФО 300528 ЄДРПОУ 38836902

E-mail: ypms00@gma.il.com Тел. 095-3658270

Сільський голова: Директор:

В.М. Кучеріненко А.М. Котов

Додаток №4

до Договору-підряду №___

ПРОТОКОЛ

погодження договірної ціни

будівельних робіт по об`єкту : "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень

будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського

району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (СРV): 45453000-7 - Капітальний

ремонт і реставрація)".

Ми, які нижче підписалися від Замовника ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, в особі

сільського голови Кучеріненко Володимира Миколайовича, що діє на підставі Закону

України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Замовник). з однієї сторони, та від Підрядника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ", в особі директора Котова Андрія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Підрядник), з іншої сторони. а разом - сторони засвічуємо. що Сторонами досягнуто узгодження договірної ціни на проведення будівельних робіт "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)", у сумі: 3 445 899 грн. 00 коп. ( три мільйона чотириста сорок п`ять тисяч вісімсот дев`яносто дев`ять. грн. 00) коп.), без ПДВ.

На момент укладення цього Договору "Підрядник" є платником єдиного податку за

ставкою 5%.

Цей протокол є підставою для проведення взаємних розрахунків між Підрядником та Замовником та являється невід`ємною частиною договору.

Замовник Підрядник

ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ

вул. М.Ф. Чернявського 14, Добропільський ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"

район Донецька область, с. Шахове , 85050 49128, Дніпропетровська область, м. Р/Р Дніпро. житловий масив Червоний у ДКС.У м. Київ Камінь буд. 11

ЄДРПОУ 04343197 р/р НОМЕР_1 у AT " 01 БАНК" м.Київ МФО 300528 ЄДРПОУ 38836902

E-mail: ypms00@gma.il.com Тел. 095-3658270

Сільський голова: Директор:

В.М. Кучеріненко А.М. Котов"

3. Визнати незаконним та скасувати рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради про відміну торгів по закупівлі "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)" № 69 від 05.05.2020 року.

4. В іншої частині позову відмовити.

Рішення може бути оскаржене в Східний апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку передбаченому розділом IV ГПК України з урахуванням приписів перехідних положень.

Суддя П.В. Демідова

В судовому засіданні 10.09.2020р. підписано вступну та резолютивну частини рішення. Повний текст рішення складено та підписано 21.09.2020 року

Інформацію щодо руху справи можна отримати на інформаційному сайті http://www.reyestr.court.gov.ua, веб-порталі "Судова влада України" (dn.arbitr.gov.ua).

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення10.09.2020
Оприлюднено24.09.2020
Номер документу91746502
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/895/20

Ухвала від 11.01.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Демідова Поліна Віталіївна

Постанова від 22.12.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шутенко Інна Анатоліївна

Постанова від 22.12.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шутенко Інна Анатоліївна

Ухвала від 16.11.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шутенко Інна Анатоліївна

Ухвала від 26.10.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шутенко Інна Анатоліївна

Ухвала від 24.09.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Демідова Поліна Віталіївна

Рішення від 24.09.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Демідова Поліна Віталіївна

Рішення від 10.09.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Демідова Поліна Віталіївна

Рішення від 10.09.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Демідова Поліна Віталіївна

Ухвала від 11.08.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Демідова Поліна Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні