Рішення
від 14.09.2020 по справі 920/1143/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

14.09.2020 Справа № 920/1143/19 м. Суми

Господарський суд Сумської області у складі судді Котельницької В.Л., за участю секретаря судового засідання Саленко Н.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Господарського суду Сумської області матеріали справи № 920/1143/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Суми Капітал-М" (40011, м.Суми, вул. Шевченка, буд. 18, код ЄДРПОУ 43050290),

до відповідача Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи "Сумигаз" (40021, м. Суми, вул. Лебединська, 13, код ЄДРПОУ 03352432),

про визнання незаконним акту,

за участю представників сторін:

від позивача: Грицик Г.О.

від відповідача: Сіденко Л.В.,

справа розглядається у порядку загального позовного провадження,

у судовому засіданні від 07.09.2020 судом оголошувалась перерва до 14.09.2020,

установив :

До господарського суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Суми Капітал-М" з позовом до Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи "Сумигаз" про визнання протиправним та скасування рішення засідання постійно діючої комісії ПАТ "Сумигаз" від 21.03.2019 № 131, яким задоволено акт про правопорушення 03/2112, визначено об`єм необлікованого природного газу та вирішено пред`явити споживачу для сплати.

Судом прийнято позовну заяву до розгляду і відкрито провадження у справі №920/1143/19, постановлено розглядати справу у порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання, встановлено сторонам строки для подання заяв по суті справи.

10.12.2019 до суду надійшло клопотання відповідача № 400007.1-СЛ-1012-1219 від 10.12.2019 (вх № 3769к) про продовження строку для подання відзиву на позов, оскільки підготування відзиву та обґрунтування правової позиції відповідача потребує значного часу.

16.12.2019 до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву №400007.1-СЛ-1305-1219 від 12.12.2019 (вх № 10357) із запереченнями проти задоволення позову.

У підготовчому засіданні 09.01.2020 без виходу до нарадчої кімнати суд постановив протокольну ухвалу, якою задовольнив заяву відповідача про продовження процесуального строку від 10.12.2019, продовжив відповідачеві строк для подання відзиву на позовну заяву до 16.12.2019 та долучив до матеріалів справи наданий відповідачем відзив на позов.

Ухвалою суду від 27.02.2020 було закрито підготовче провадження у справі №920/1143/19 та призначено справу № 920/11143/19 до судового розгляду по суті на 19.03.2020.

Ухвалами суду за клопотаннями обох сторін розгляд справи неодноразово відкладався.

Ухвалою суду від 21.05.2020 продовжено строк розгляду справи по суті на період запровадження на території України карантинних заходів.

14.07.2020 позивачем подана відповідь на відзив (вх № 6045), відповідно до якої позивач заперечення відповідача, викладені у відзиві на позов, вважає необґрунтованими та просить суд позов задовольнити.

У судовому засіданні від 14.07.2020 судом без виходу до нарадчої кімнати постановлено протокольну ухвалу, якою задовольнив усне клопотання позивача про поновлення; поновив позивачу строк для надання відповіді на відзив; долучив до матеріалів справи відповідь на відзив подану позивачем, з занесенням даної ухвали до протоколу судового засідання від 14.07.2020 № 920/1143/19 відповідно до ч. 5 ст. 233 ГПК України.

Розгляд справи по суті було розпочато 10.08.2020. В судових засіданнях за клопотаннями сторін неодноразово протокольними ухвалами оголошувались перерви.

У судове засідання від 14.09.2020 представники сторін прибули, під час судових дебатів підтримали раніше подані ними заяви по суті справи та пояснення, позивач просив суд позов задовольнити, відповідач - відмовити в задоволенні позовних вимог.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарським судом встановлені наступні обставини:

Відповідно до витягу з ЄДРПОУ позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Суми Капітал-М" (40000, Сумська область, м. Суми. вул. Шевченка, буд. 18, код ЄДРПОУ 43050290) є правонаступником Товариства з обмеженою відповідальністю Суми Бізнес Інвест (40030, Сумська область, м.Суми. вул. Шевченка, буд. 18, код ЄДРПОУ 14353647).

07.02.2019 працівниками AT Сумигаз в присутності директора ТОВ Суми Бізнес Інвест Касьяненка І. та представника Курочкіна Р. за адресою: м.Суми, вул.Шевченка, 18, при проведенні контрольного огляду було виявлено несанкціоноване втручання в роботу засобу вимірювальної техніки (ЗВТ) про що складено акт контрольного огляду вузла обліку природного газу побутового лічильника №07022019 від 07,02.2019, акт про порушення №03/2112 від 07.02.2019, протокол щодо направлення ЗВТ та/або пломби на експертизу №070219 від 07.02.2019, в якому під підпис було запрошено представника ТОВ Суми Бізнес Інвест на засідання комісії з проведення експертизи ЗВТ та пломб.

Акт контрольного огляду від 07.02.2019 підписаний представником ТОВ Суми Бізнес Інвест .

Акт про порушення від 07.02.2019 підписаний представником ТОВ Суми Бізнес Інвест без зауважень та заперечень, Споживач (ТОВ Суми Бізнес Інвест ) не скористався своїм правом щодо можливості надання пояснень, заперечень, зауважень та доказів на спростування наведених в них обставин.

За протоколом від 07.02.2019 лічильник газу побутовий Октава A1 заводський № 711926 було направлено на експертизу.

13.02.2019 Державним підприємством Сумським регіональним державним науково-технічним центром стандартизації, метрології та сертифікації лічильник газу побутовий Октава A1 заводський № 711926 було визнано непридатним до застосування. Довідка від 13.02.2019р. не скасована та дійсна.

Акт експертизи № 152 від 13.02.2019р. був вручений директору ТОВ Суми Бізнес Інвест Касьяненко І. та підписаний останнім, про що зроблено запис в журналі реєстрації експертиз лічильників газу. Актом експертизи № 152 від 13.02.2019р. лічильника газу Октава A1 заводський № 711926 було встановлено: Зовнішній вигляд ЛГП незадовільний: права пломба не відповідає заводському відтиску, не фіксує кришку облікового механізму з верхнім корпусом, ліва пломба - не відповідає заводській, не порушена. ЛГП опломбований непорушними пломбами-наклейками №5307501 та №5307502, що не зареєстровані в акті встановлення ЛГП від 05.12.2014, замість зареєстрованих пломб - наклейок №63711210 та №5861376. Обліковий механізм пошкоджений, номерна табличка має подряпини (з внутрішньої сторони). Висновок комісії: Лічильник газу побутовий (ЛГП) непридатний до експлуатації по зовнішньому вигляду, не відповідає вимогам Р50-071-98. Метрологічні похибки ЛГП відповідають вимогам нормативно-технічної документації ДСТУ 3336-96 (п.5.1.5). Втручання призвело до заниження показників лічильника. ЛГП запакований в пакет та опломбовано номерною пломбою №С47340704 .

Відповідно до Акту здачі-приймання робіт № 34/5022 від 21.02.2019, підписаного директором ТОВ Суми Бізнес Інвест Касьяненком І., Замовником - ТОВ Суми Бізнес Інвест , були прийняті роботи (відшкодування вартості експертизи) на загальну суму 1612,94грн.

21.02.2019 з боку ТОВ Суми Бізнес Інвест була відшкодована AT Сумигаз вартість проведеної експертизи відповідно до Акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 21.02.2019р. № 34/5022 на суму 1 612,94 грн., що свідчить про відсутність заперечень з боку ТОВ Суми Бізнес Інвест щодо факту проведення експертизи та її результатів.

21.03.2019 постійно діючою комісією ПАТ Сумигаз з розгляду актів про порушення було прийнято рішення про задоволення акту про порушення від 07.02.2019 №03/2112 щодо споживача послуги з розподілу природного газу ТОВ Суми Бізнес Інвест за адресою: м.Суми, вул.Шевченко, 18 та визначено об`ємів необлікованого природного газу за номінальною потужністю неопломбованого газового обладнання споживача ТОВ Суми Бізнес Інвест за період з 16.08.2018 року по 01.02.2019 року. Вартість природного газу прийнято згідно вимог Кодексу ГРМ за цінами закупівлі природного газу Оператором ГРМ протягом періоду необлікованого природного газу.

Згідно з частиною 1 глави 5 розділу ХІ Кодексу ГРМ у разі виявлення у споживача або несанкціонованого споживача порушень, визначених у главі 2 цього розділу, на місці їх виявлення представником Оператора ГРМ складається акт про порушення за формою, наведеною в додатку 16 до цього Кодексу.

Відповідно до глави 2 розділу XI Кодексу ГРМ види порушень, внаслідок яких здійснюється перерахунок (донарахування) об`ємів природного газу або зміна їх режиму нарахування:

1. До порушень споживача та несанкціонованого споживача, які кваліфікуються як несанкціонований відбір природного газу з ГРМ (крадіжка газу) та внаслідок яких щодо них здійснюється нарахування необлікованих об`ємів (обсягів) природного газу, належать:

1) наявність несанкціонованого газопроводу:

2) несанкціоноване відновлення газоспоживання;

3) несанкціоноване втручання в роботу ЗВТ (комерційного ВОГ, зокрема лічильника газу);

4) несанкціоноване підключення газових приладів на об`єкті споживача, який обліковується за нормами споживання;

5) несанкціоноване підключення газових приладів, внаслідок якого перевищується діапазон обчислення вузла обліку (сумарна номінальна потужність газових приладів і пристроїв перевищує діапазон обчислення вузла обліку);

6) використання природного газу споживачем за відсутності чи після розірвання договору розподілу природного газу.

Пунктом 4 глави 1 розділу І Кодексу ГРМ визначено, що несанкціоноване втручання в роботу ЗВТ/лічильника газу - це втручання в роботу або конструкцію чи складові комерційного вузла обліку (зокрема лічильника газу), у тому числі шляхом їх підробки, пошкодження чи пошкодження на них пломб, впливу дії спрямованого постійного магнітного поля або зміни конфігурації даних обчислювача/коректора об`єму газу (первинного програмування чи протоколу параметризації), внаслідок чого витрата (споживання) природного газу комерційним вузлом обліку не обліковується (обліковується частково чи з порушенням законодавства), та інші дії, що призводять до викривлення даних обліку природного газу.

Згідно з пунктом 1 глави 4 розділу XI Кодексу ГРМ, у разі виявлення Оператором ГРМ несанкціонованого газопроводу або несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ розрахунок об`єму необлікованого природного газу здійснюється за номінальною потужністю газового обладнання споживача (несанкціонованого споживача) за період з дня останнього контрольного зняття показань лічильника (контрольного огляду вузла обліку або його перевірки) до дня виявлення порушення (але не більше ніж за 6 місяців) та з урахуванням строку на його усунення.

Згідно з пунктом 7 глави 9 розділу Х ГРМ у разі виявлення під час перевірки комерційного ВОГ чи його складових або контрольного огляду вузла обліку ознак нижченаведених порушень представник Оператора ГРМ на місці перевірки складає у порядку, визначеному цим Кодексом, акт про порушення, зокрема про:

1) пошкодження пломб;

2) пошкодження ЗВТ (лічильника газу);

3) наявність зміни параметрів параметризації обчислювача чи коректора об`єму газу;

4) непрацездатність комерційного ВОГ чи його складових та/або його (їх) невідповідність умовам експлуатації чи узгодженій проектній документації або умовам договору;

5) наявність ознак несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ;

6) наявність несанкціонованого газопроводу;

7) несанкціоноване підключення газових приладів, внаслідок чого перевищується діапазон обчислення лічильника газу (сумарна номінальна потужність газових приладів і пристроїв перевищує діапазон обчислення лічильником газу).

Розрахунок необлікованого або облікованого частково об`єму природного газу внаслідок порушення здійснюється за наявності акта про порушення та у порядку, визначеному в розділі ХІ цього Кодексу.

При виявленні ознак пошкодження пломб (крім факту їх відсутності чи розірвання пломбувального матеріалу, на якому встановлено пломбу) та/або несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ, що має бути зазначено в акті про порушення, за домовленістю сторін або за ініціативою Оператора ГРМ чи споживача (суміжного суб`єкта ринку природного газу) може бути ініційована їх експертиза у порядку, визначеному цим розділом. При виявленні ознак пошкодження ЗВТ (лічильника газу) за умови відсутності ознак несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ за ініціативою Оператора ГРМ чи споживача (суміжного суб`єкта ринку природного газу) може бути ініційована його позачергова чи експертна повірка у порядку, визначеному цим розділом. До отримання результатів експертизи або позачергової чи експертної повірки розрахунок необлікованого або облікованого частково об`єму природного газу внаслідок порушення не здійснюється.

У разі виявлення факту дії спрямованого постійного магнітного поля на лічильник газу (ЗВТ), що підтверджується спрацюванням магнітного індикатора, Оператор ГРМ має довести, що встановлений мінімальний поріг спрацювання цього магнітного індикатора був достатнім для зміни допустимої похибки цього лічильника газу (ЗВТ).

Якщо за результатами експертизи та/або позачергової чи експертної повірки порушень не виявлено, у всіх випадках за відсутності дублюючого/тимчасового ВОГ (ЗВТ) або заходів з припинення газопостачання на період відсутності комерційного ВОГ (ЗВТ) об`єм розподіленого в точці вимірювання природного газу за період відсутності комерційного ВОГ (ЗВТ) розраховується за середньодобовими (для неповної доби за середньогодинними) значеннями за попередні три аналогічних періоди споживання природного газу. При цьому витрати, пов`язані з проведенням експертизи та/або позачергової чи експертної повірки, мають бути компенсовані Оператором ГРМ.

Якщо за результатами експертизи та/або позачергової чи експертної повірки підтверджено наявність порушення, у всіх випадках за відсутності дублюючого ВОГ (ЗВТ) об`єм розподіленого в точці вимірювання природного газу за період порушення та відсутності комерційного ВОГ (ЗВТ) розраховується у порядку, визначеному розділом XI цього Кодексу, зі складанням акта про порушення. При цьому витрати, пов`язані з проведенням експертизи та/або позачергової чи експертної повірки, мають бути компенсовані власником комерційного ВОГ/ЗВТ (крім факту несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ). Крім того, власник впродовж двомісячного строку здійснює заходи щодо приведення комерційного ВОГ (ЗВТ) в точці вимірювання у відповідність до вимог розділу X цього Кодексу, за винятком лічильників газу побутових споживачів. У разі невідповідності лічильників газу побутових споживачів нормативним документам у сфері метрології (за умови відсутності несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ) об`єм розподіленого в точці вимірювання природного газу за період відсутності лічильника газу та приведення точки вимірювання у відповідність до вимог цього Кодексу забезпечуються відповідно до вимог пункту 5 глави 8 цього розділу, а витрати, пов`язані з позачерговою чи експертною повіркою, компенсуються за рахунок Оператора ГРМ.

На дату складання акта про порушення представник Оператора ГРМ забезпечує усунення виявленого порушення, про що в акті про порушення робиться відповідний запис. У разі неможливості усунути порушення на дату складання акта про порушення (відсутні відповідні засоби, повноваження тощо) представник Оператора ГРМ робить відповідний запис в акті про порушення та надалі забезпечує контроль за усуненням порушення, що підтверджується актом про усунення порушення.

Взаємовідносини, що виникли між AT "Сумигаз" та ТОВ Суми Бізнес Інвест регулювалися типовим договором розподілу природного газу (заява - приєднання від 01.01.2016) та Кодексом газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494.

Вищевказаним Договором Сторони наділені взаємними правами та обов`язками.

Відповідно до предмету договору Оператор ГРМ зобов`язується надати Споживачу послугу з розподілу природного газу, а Споживач зобов`язується прийняти зазначену послугу та сплатити її вартість у розмірі, строки та порядку, визначені Договором. Відповідно до п. 2.1 Договору Оператор ГРМ зобов`язується надати Споживачу послугу з розподілу природного газу, а Споживач зобов`язується прийняти зазначену послугу та сплатити її вартість у розмірі, строки та порядку, визначені цим Договором.

Обов`язковою умовою надання Споживачу послуги з розподілу природного газу є наявність у Споживача об`єкта, підключеного в установленому порядку до газорозподільної системи Оператора ГРМ. У споживача встановлено комерційний вузол обліку газу.

Згідно п. 6.6. Договору надання оператором ГРМ послуги з розподілу природного газу споживачу, що не є побутовим, має підтверджуватись підписаним між сторонами актом наданих послуг, що оформляється відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем.

Акти надання послуг з розподілу природного газу, які надані позивачем до суду як доказ надання послуги з розподілу мають такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, назва та код підприємства одержувача, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції, підписи осіб, які брали участь у здійсненні господарської операції та відповідальні за її оформлення, а також печатки підприємства постачальника та підприємства одержувача.

Частинами 1-2 статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Вказаний перелік обов`язкових реквізитів кореспондується з пунктом 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, згідно якого первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складається документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції (у натуральному та/або у вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Підпунктом 2.5 пункту 2 згаданого Положення передбачено, що документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою.

При цьому, слід зазначити, що вимоги наведених норм чинного законодавства щодо правильності оформлення первинних документів, передбачають наявність в документах такого реквізиту, як "інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції" лише альтернативно такому обов`язковому реквізиту, як особистий підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Всі акти надання послуг з розподілу природного газу, акти звіряння взаємних розрахунків, долучені відповідачем на підтвердження своїх заперечень, підписані особисто представниками ТОВ Суми Бізнес Інвест , підпис скріплено печаткою ТОВ "Суми Бізнес Інвест .

Не зазначення у актах надання послуг з розподілу природного газу посади осіб, відповідальних з боку ТОВ Суми Бізнес Інвест за здійснення господарської операції, не є підставою для невизнання господарської операції, оскільки за наявності особистого підпису осіб, які брали участь у господарських операціях, такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати цю особу.

При цьому, частинами 2 та 3 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16,07.1999 року № 996-XIV (у редакції чинній з 01.01.2000 року) визначено, що питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів. Акти звіряння взаєморозрахунків є зведеними обліковими документами, які відображають загальну суму заборгованості на певну дату та фіксують стан розрахунків між сторонами.

Згідно з частиною 4 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (в редакції чинній з 01.01.2018 року), для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації, однією з яких є введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером. Частиною 7 цієї ж статті встановлено, що головний бухгалтер, зокрема, організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.

З огляду на викладене, акти надання послуг з розподілу природного газу, як і акти звіряння розрахунків, акти контрольного огляду вузла обліку природного газу побутового лічильника, акти про порушення підписані уповноваженими відповідальними особами ТОВ Суми Бізнес Інвест , якими були ОСОБА_1 (директор ТОВ Суми Бізнес Інвест ) та ОСОБА_2

У той же час підписання та скріплення печаткою ТОВ Суми Бізнес Інвест актів приймання - передачі природного газу, який є первинним обліковими документами у розумінні Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні і які відповідають вимогам, зокрема, статті 9 названого Закону і Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку та фіксує факт здійснення господарської операції і встановлення договірних відносин, є підставою виникнення обов`язку щодо здійснення розрахунків за отриманий товар. Строк виконання відповідного грошового зобов`язання визначається за правилами, встановленими частиною першою статті 692 ЦК України.

Враховуючи вищевикладене, наявність підпису ОСОБА_2 на актах наданих послуг з розподілу природного газу, на акті звіряння взаємних розрахунків, так і на акті контрольного огляду вузла обліку природного газу побутового лічильника 07.02.2019р., так і на акті про порушення від 07.02.2019р., є свідченням наділення зазначеної в самому акті особи повноваженнями на представництво інтересів ТОВ Суми Бізнес Інвест .

Згідно з п. 65, 68, 72 73 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893, особи, що персонально відповідають за облік і зберігання печаток, штампів і бланків, призначаються наказами керівників організацій.

Печатки і штампи повинні зберігатися у сейфах або металевих шафах. Бланки дозволяється зберігати у шафах, що надійно замикаються та опечатуються.

Печатки і штампи, виготовлені з дозволу органів МВС, здаються для знищення цим органам за місцезнаходженням організацій.

Перевірка наявності печаток, штампів і бланків здійснюється щорічно комісією, призначеною наказом керівника організації.

У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток, штампів і бланків комісія проводить службове розслідування, результати якого оформляються актом довільної форми та доводяться до відома керівника організації.

У разі втрати печаток і штампів керівники організацій зобов`язані негайно повідомити про це органи МВС та вжити заходів для їх розшуку.

Власник несе повну відповідальність за законність використання його печатки, зокрема, при нанесенні відбитків на договорах, актах та відсутності доказів втрати печатки.

Позивач не надав доказів, які б підтверджували факт протиправності використання печатки ТОВ Суми Бізнес Інвест чи доказів її втрати, так само як і не надано доказів звернення до правоохоронних органів у зв`язку з втратою чи викраденням печатки, а тому, суд погоджується з запереченнями AT Сумигаз , що у даному випадку печатка не використовувалася проти волі ТОВ Суми Бізнес Інвест , оскільки будь - яких зауважень, заперечень як під час складання акту про порушення від 07.02.2019, так і після ,від Товариства (ТОВ Суми Бізнес Інвест ) не надходило.

Твердження позивача, що оскаржуване ним протокольне рішення відповідача прийняте на підставі документів, складених з порушенням законодавства України та на підставі документів, які є недійсними у зв`язку із підписанням таких документів особою, яка не мала на те відповідних повноважень не підтверджені жодними належними та допустимими доказами, тому не приймаються судом до уваги.

Натомість протягом 2018 року та січня - лютого 2019 року акти надання послуг з розподілу природного газу, як і акти звіряння розрахунків, акти контрольного огляду вузла обліку природного газу побутового лічильника, акти про порушення підписані уповноваженими відповідальними особами ТОВ Суми Бізнес Інвест , якими були Касьяненко І. (директор ТОВ Суми Бізнес Інвест ) та ОСОБА_2

Відповідно до ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно із ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

За приписами ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позивач не довів ті обставини, на які він посилався як на підставу своїх вимог, належними та допустимими доказами, у зв`язку з чим суд відмовляє в задоволенні позовних вимог.

Відповідно до вимог статті 129 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір в сумі 1 921,00 грн. покладається на позивача.

Керуючись ст. ст. 123, 129, 231-233, 236-238, 240, 254-257 Господарського процесуального кодексу України, суд

вирішив :

1. У задоволенні позову - відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч.ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України). Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч.1 ст. 256 ГПК України).

Повний текст рішення складено та підписано 24.09.2020.

Суддя В.Л. Котельницька

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення14.09.2020
Оприлюднено27.09.2020
Номер документу91805256
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —920/1143/19

Постанова від 19.01.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яковлєв М.Л.

Ухвала від 07.12.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яковлєв М.Л.

Ухвала від 23.11.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яковлєв М.Л.

Рішення від 14.09.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

Ухвала від 21.05.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

Ухвала від 09.04.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

Ухвала від 19.03.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

Ухвала від 27.02.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

Ухвала від 19.02.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

Ухвала від 28.01.2020

Господарське

Господарський суд Сумської області

Котельницька Вікторія Леонідівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні