КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
01 жовтня 2020 року м. Київ 320/8924/20
Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши позовну заяву Броварської міської організації Української партії "Єдність" до Броварської міської Територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась Броварська міська організація Української партії "Єдність" з позовом до Броварської міської Територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області в якому просить суд:
- 1. Визнати протиправною бездіяльність Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області щодо не прийняття рішення про реєстрацію кандидатів у депутати до Броварської міської ради Київської області, делегованих від Броварської міської організації Української партії Єдність на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
2. Зобов`язати Броварську міську територіальну виборчу комісію Броварського району Київської області зареєструвати кандидатами у депутати до Броварської міської ради Київської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року кандидатів включених до єдиного та територіальних виборчих списків Броварської міської організації Української партії Єдність , саме:
- ОСОБА_1 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 1;
- ОСОБА_2 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 2 та в територіальному виборчому окрузі №1 із порядковим номером 2 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_3 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 3 та в територіальному виборчому окрузі №1 із порядковим номером 1 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_4 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 4 та в територіальному виборчому окрузі №2 із порядковим номером 1 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_5 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 5 та в територіальному виборчому окрузі №2 із порядковим номером 2 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_6 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 6 та в територіальному виборчому окрузі №3 із порядковим номером 1 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_7 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 7 та в територіальному виборчому окрузі №3 із порядковим номером 2 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_8 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 8 та в територіальному виборчому окрузі №4 із порядковим номером 1 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_9 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 9 та в територіальному виборчому окрузі №4 із порядковим номером 2 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_10 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 10 та в територіальному виборчому окрузі №4 із порядковим номером 3 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_11 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 11 та в територіальному виборчому окрузі №3 із порядковим номером 4 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_12 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 12 та в територіальному виборчому окрузі №3 із порядковим номером 5 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_13 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 13 та в територіальному виборчому окрузі №2 із порядковим номером 3 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_14 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 14 та в територіальному виборчому окрузі №2 із порядковим номером 4 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_15 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 15 та в територіальному виборчому окрузі №1 із порядковим номером 3 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_16 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 16 та в територіальному виборчому окрузі №4 із порядковим номером 4 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_17 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 17 та в територіальному виборчому окрузі №4 із порядковим номером 5 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_18 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 18 та в територіальному виборчому окрузі №1 із порядковим номером 4 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_19 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 19 та в територіальному виборчому окрузі №3 із порядковим номером 3 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_20 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 20 та в територіальному виборчому окрузі №1 із порядковим номером 5 в територіальному виборчому списку;
- ОСОБА_21 в єдиному багатомандатному виборчому окрузі із порядковим номером кандидата в єдиному виборчому списку 21 та в територіальному виборчому окрузі №2 із порядковим номером 5 в територіальному виборчому списку.
Спір виник із публічно-правових відносин та відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 та 172 Кодексу адміністративного судочинства України, та подана з дотриманням правил підсудності особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.
Підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, немає.
Відповідно до положень статей 12, 257 Кодексу адміністративного судочинства України справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з повідомленням сторін.
Даний спір виник щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом, та відповідно до статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України належить до компетенції адміністративних судів і підлягає розгляду Київським окружним адміністративним судом.
Особливості розгляду окремих категорій термінових адміністративних справ визначені параграфом 2 Глави 11 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зокрема, згідно з положеннями статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, визначених статтями 273 - 277, 280 - 283, 285 - 289 цього Кодексу, щодо подання позовної заяви та про дату, час і місце розгляду справи суд негайно повідомляє відповідача та інших учасників справи шляхом направлення тексту повістки на офіційну електронну адресу, а за її відсутності - кур`єром або за відомими суду номером телефону, факсу, електронною поштою чи іншим технічним засобом зв`язку.
Учасник справи вважається повідомленим належним чином про дату, час та місце розгляду справи, визначеної частиною першою цієї статті, з моменту направлення такого повідомлення працівником суду, про що останній робить відмітку у матеріалах справи, та (або) з моменту оприлюднення судом на веб-порталі судової влади України відповідної ухвали про відкриття провадження у справі, дату, час та місце судового розгляду.
Неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.
Відповідно до статті 269 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, визначених статтями 273 - 277, 280 - 283, 285 - 289 цього Кодексу, заявами по суті справи є позовна заява та відзив на позовну заяву (відзив).
Копії позовної заяви та доданих до неї документів направляються відповідачу й іншим учасникам справи на офіційну електронну адресу, а за її відсутності - електронною поштою, якщо така відома суду, або надаються для ознайомлення в судовому засіданні.
Визнавши подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, керуючись статтями 171, 243, 248, 257, 259-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі.
Справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження.
2. Призначити судове засідання на 02 жовтня 2020 року о 10:00 год.
Судове засідання відбуватиметься в приміщенні Київського окружного адміністративного суду (адреса: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 2-й під`їзд, 10-й поверх).
3. Повідомити відповідача та інших учасників справи щодо подання позовної заяви та про дату, час і місце розгляду справи шляхом направлення тексту повістки на офіційну електронну адресу, а за її відсутності - кур`єром або за відомими суду номером телефону, факсу, електронною поштою чи іншим технічним засобом зв`язку.
4. Копію позовної заяви та доданих до неї документів направити відповідачу й іншим учасникам справи на офіційну електронну адресу, а за її відсутності - електронною поштою, якщо така відома суду, або надати для ознайомлення в судовому засіданні.
5. Запропонувати відповідачу подати до суду відзив на позовну заяву разом з доказами по справі до початку першого судового засідання.
6. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.
7. Повідомити виборчу комісію та комісію вищого рівня про постановлену судом ухвалу.
Ухвала про набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Терлецька О.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2020 |
Оприлюднено | 01.10.2020 |
Номер документу | 91908446 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Глущенко Яна Борисівна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Терлецька О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні