Ленінський районний суд м. запоріжжя
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 2а-142/08р.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 жовтня 2008 року Ленінський районний суд м.Запоріжжя у складі:
головуючого – cудді Лисенко Л.І.,
при секретарі – Галютіній С.П.,
розглянув у відкритому судовому засіданні цивільну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя, третя особа: прокуратура Запорізької області про зарахування роботи до стажу державної служби,
встановив:
позивачка звернулася до суду із адміністративним позовом до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя, третя особа: прокуратура Запорізької області про зарахування роботи до стажу державної служби, вказавши у позові, що 16.05.1975 року наказом № 3 від 16.05.1975 року вона була призначена на посаду завідуючої канцелярії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя. 20.01.1988 року вона була звільнена з вказаної посади наказом № 1 від 20.01.1988 року. 30.11.1990 року вона була знов прийнята на посаду завідуючої канцелярії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя наказом № 23 від 30.11.1990 року.
Відповідно до наказу Генерального прокурора України від 03.05.1996 року № 83 найменування посад завідуючих канцеляріями у прокуратурах АРК, областей, міст Києва і Севастополя, міських, міжрайонних, районних та прирівняних до них змінено на спеціалістів 1 категорії та спеціалістів 11 категорії. У наказі зазначено, що відповідно до ст..26 Закону України „Про державну службу” посади спеціалістів 1 категорії у прокуратурах АРК, областей, міст Києва і Севастополя та прирівняних до них відносяться до шостої категорії посад державних службовців, посади спеціалістів у всіх інших прокуратурах – до сьомої категорії.
У зв”язку з зазначеними змінами 20.06.1996 року вона була переведена на посаду спеціаліста 11 категорії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя, їй присвоєний 13 ранг державного службовця та прийнята присяга державного службовця. Вказану посаду вона займала до 21.01.04р., коли була звільнена з посади спеціаліста 11 категорії і призначена на посаду завідуючої підрозділу з обліку і доставки документів прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя.
В результаті переведення її на посаду спеціаліста 11 категорії прокуратури, функціональні обов”язки, які вона виконувала на посаді завідуючої канцелярії прокуратури, не змінилися.
Період з 16.05.1975 року по 20.01.1988 року, з 30.11.1990 року по 20.06.1996 рік, протягом якого позивачка працювала на посаді завідуючої канцелярії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя, слід зарахувати до стажу державної служби.
У зв”язку з чим вона звернулася до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя щодо перегляду їй пенсії з урахуванням стажу державного службовця. ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя від 29.05.08р. № 67/м-9 їй було відмовлено в перегляді пенсії.
Позивачка просить суд зобов”язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя зарахувати роботу в прокуратурі Ленінського району м.Запоріжжя на посаді завідуючої канцелярією в період з 16.05.1975 року по 20.01.1988 року і з 30.11.1990 року по 20.06.1996 рік до стажу державної служби, стягнути на її користь з ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя різницю невиплаченої пенсії державного службовця за поточний та попередні роки.
Представник відповідача ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя адміністративний позов не визнав, суду пояснила, що органи Пенсійного фонду України як органи центральної виконавчої влади діють лише в межах наданих їм повноважень. ОСОБА_1 перебуває на обліку в ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя з 16.02.1999 року, тобто з момента набуття права на отримання пенсії. Їй призначена пенсія за віком на загальних умовах згідно з раніше діючим законодавством, пенсію обчислено із загального стажу роботи 35 років 3 місяці 11 днів, взятого за період з 16.08.1963 року по 23.03.1999 року, та заробітку, взятого за період з 01.03.1997 року по 28.02.1999 року. Пенсію було нараховано відповідно до чинного законодавства. Із заявою про перерахунок пенсії ОСОБА_1 звернулася 02.08.2004 року, питання про можливість розгляду перерахунку пенсії за Законом України „Про державну службу” нею не підіймалося. Вперше питання про перегляд пенсії з посиланням на ЗУ „Про державну службу” було піднято у зверненні до ОСОБА_2 26.05.08р.Основним документом, підтверджуючим наявний трудовий стаж роботи, є трудова книжка. Періоди роботи ОСОБА_1 на посаді завідуючої канцелярії прокуратури з 16.05.75р. по 20.01.1988р. та з 30.11.1990 р. не можуть розглядатися як періоди державної служби, тому що ЗУ „Про державну службу” набрав чинності з 05.01.1994р. Документом для визначення стажу державної служби є трудова книжка та інші документи, які підтверджують стаж роботи. Відповідно до запису у трудовій книжці від 20.06.1996р. починається стаж державного службовця, до цього моменту займана посада не вважається проходженням державної служби. Присягу прийнято 25.07.1996р., що свідчить про те, що позивач вперше зараховується на державну службу. Тому термін перебування на державній службі на момент призначення пенсії ОСОБА_1 складав 2 роки 7 місяців 27 днів, що не є достатнім для призначення пенсії відповідно до ЗУ „Про державну службу”. Термін перебування на державній службі ОСОБА_1 було продовжено згідно запису у трудовій книжці від 11.03.1999 року до 16.02.2001 року, тому загальний стаж перебування на державній службі з урахуванням продовженого складає 4 роки 7 місяців 27 днів.
Представник третьої особи прокуратури Запорізької області залишив питання на розсуд суду.
Суд, вивчивши матеріали адміністративної справи, заслухавши думку сторін, вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню частково з наступних підстав.
Судом встановлено, що 16.05.1975 року наказом № 3 від 16.05.1975 року ОСОБА_1 була призначена на посаду завідуючої канцелярії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя. 20.01.1988 року вона була звільнена з вказаної посади наказом № 1 від 20.01.1988 року. 30.11.1990 року була знов прийнята на посаду завідуючої канцелярії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя наказом № 23 від 30.11.1990 року.
Відповідно до наказу Генерального прокурора України від 03.05.1996 року № 83 найменування посад завідуючих канцеляріями у прокуратурах АРК, областей, міст Києва і Севастополя, міських, міжрайонних, районних та прирівняних до них змінено на спеціалістів 1 категорії та спеціалістів 11 категорії. У наказі зазначено, що відповідно до ст..26 Закону України „Про державну службу” посади спеціалістів 1 категорії у прокуратурах АРК, областей, міст Києва і Севастополя та прирівняних до них відносяться до шостої категорії посад державних службовців, посади спеціалістів у всіх інших прокуратурах – до сьомої категорії.
У зв”язку з зазначеними змінами 20.06.1996 року ОСОБА_1 була переведена на посаду спеціаліста 11 категорії прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя, їй присвоєний 13 ранг державного службовця та прийнята присяга державного службовця. Вказану посаду ОСОБА_1 займала до 21.01.04р., коли була звільнена з посади спеціаліста 11 категорії і призначена на посаду завідуючої підрозділу з обліку і доставки документів прокуратури Ленінського району м.Запоріжжя. В результаті переведення її на посаду спеціаліста 11 категорії прокуратури, функціональні обов”язки, які вона виконувала на посаді завідуючої канцелярії прокуратури, не змінилися.
Керуючись ст.ст.159,160,161.162,163,167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Зобов”язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Запоріжжя зарахувати роботу ОСОБА_1 в прокуратурі Ленінського району м.Запоріжжя на посаді завідуючої канцелярією в період з 16.05.1975 року по 20.01.1998 року та з 30.11.1990 року по 20.06.1996 року до стажу державної служби.
Заяву про апеляційне оскарження рішення може бути подано протягом десяти днів з дня складання постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строк подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано.
Головуючий:
Суд | Ленінський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2008 |
Оприлюднено | 28.04.2010 |
Номер документу | 9192020 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Ленінський районний суд м. Запоріжжя
Лисенко Л.І.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Сафронова С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні