Рішення
від 30.09.2020 по справі 140/10969/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2020 року ЛуцькСправа № 140/10969/20

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Смокович В.І.,

за участю секретаря судового засідання - Литвиненко І.П.,

представника позивача - Осадовського Р.Е.

представника ГУ ДПС у Волинській області - Нівчика А.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "А-Стандарт" до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Стандарт" (далі - ТОВ А-Стандарт , позивач, товариство, суб`єкт господарювання) звернулось до суду із адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області, відповідач, податковий орган, контролюючий орган) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 20 вересня 2019 року №0209965533, від 20 вересня 2019 року №0209935533, від 04 березня 2020 року №0035925504.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ГУ ДПС у Волинській області було проведено перевірку ТОВ А-Стандарт з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) за травень-липень 2019 року, за результатами якої складено акти від 12 серпня 2019 року №16444/03-20-55-12, від 26 липня 2019 року №15598/03-20-55-12, від 20 січня 2020 року №1615/03-20-55-04, якими встановлено порушення пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН податкових накладних від 18 червня 2019 року №791, №792 від 19 червня 2019 року №793, від 25 червня 2019 року №794, від 20 травня 2019 року №795 та від 28 серпня 2019 року №83, у зв`язку із чим до позивача застосовано штрафні санкції на загальну суму 44922,00 грн.

Представник позивача зазначає, що вказані податкові накладні були направлені в електронному форматі за допомогою програмного забезпечення М. Е. DOC. до Державної податкової служби України для реєстрації в ЄРПН з порушенням граничного терміну в один день через технічні проблеми, а саме у зв`язку із відсутністю електропостачання на підприємстві, а тому затримка реєстрації податкових накладних в ЄРПН виникла не з вини позивача, висновок контролюючого органу про застосування штрафних санкцій за вказаний період є неправомірним.

З огляду на викладене, позивач просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 20 вересня 2019 року №0209965533, від 20 вересня 2019 року №0209935533, від 04 березня 2020 року №0035925504.

У відзиві на позов від 11 серпня 2020 року №3955/03-20-08-02-10 представник ГУ ДПС у Волинській області позовних вимог не визнав. Вказав, що ГУ ДПС у Волинській області проведена камеральна перевірка з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН ТОВ А-СТАНДАРТ , за наслідками якої були складені акти від 26 липня 2019 року №15598/03-20-55-12/37986383, від 12 серпня 2019 року №16444/03-20-55-12/37986383, від 16 січня 2020 року №1615/03-20-55-04/37986383. На підставі вищезазначених актів перевірки контролюючим органом прийнято податкові повідомлення-рішення від 20 вересня 2019 року №0209965533 та №0209935533, від 04 березня 2020 року №0035925504, якими до позивача застосовано штрафні санкції в загальному розмірі 44922,00 грн.

На думку представника відповідача, посилання позивача на відсутність електропостачання на підприємстві є неприйнятним оскільки відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних, а відтак у товариства було 15 календарних днів аби зареєструвати податкові накладні. Більше того, позивач сам визнає, що порушив строки реєстрації податкових накладних та у матеріалах справи відсутні письмові докази відключення електропостачання у день реєстрації податкових накладних.

Відповідач вважає, що оскаржені податкові повідомлення-рішення прийняті на підставі та у спосіб визначений ПК України тобто є правомірними, а тому у задоволенні позову просить відмовити (арк. спр. 37-39).

Інших заяв по суті справи, передбачених частиною другою статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) до суду не надходило.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 29 липня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи за наявними у справі матеріалами (арк. спр. 35).

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 27 серпня 2020 року клопотання представника відповідача про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін задоволено, призначено у даній справі судове засідання на 11:40 16 вересня 2020 року (арк. спр. 50).

Судовий розгляд справи, призначений на 16 вересня 2020 року було відкладено на 10 год.00 хв. 30 вересня 2020 року за клопотанням представника позивача у зв`язку з перебуванням за межами міста по розгляду іншої судової справи (арк. спр. 55).

В судовому засіданні 30 вересня 2020 року представник позивача позов підтримав та просив суд позовні вимоги задовольнити повністю з підстав, викладених у ньому.

Представник ГУ ДПС у Волинській області додатково надав суду квитанції про реєстрацію податкових накладних від 18 червня 2019 року №791 та №792 від 19 червня 2019 року №793, від 25 червня 2019 року №794, від 20 травня 2019 року №795 та від 28 серпня 2019 року №83 в ЄРПН (арк. спр. 60-65) та просив у задоволенні позовних вимог відмовити посилаючись на докази наведені у відзиві.

Суд, заслухавши вступне слово представників сторін, перевіривши доводи сторін у заявах по суті справи, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.

ГУ ДПС у Волинській області проведено камеральну перевірку щодо недотримання ТОВ А-Стандарт граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за травень 2019 року, за результатами перевірки складено акт від 12 серпня 2019 року №16444/03-20-55-12, яким встановлено порушення позивачем пункту 201.10 статті 201 ПК України в частині несвоєчасної реєстрації в ЄРПН податкової накладної від 20 травня 2019 року №795 на суму ПДВ 40000,00 грн із затримкою 47 (сорок сім) календарних днів (арк. спр. 11-12).

На підставі вказаного акту, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 20 вересня 2019 року №0209965533, яким до товариства за затримку реєстрації зазначеної податкової накладної від 31 до 60 календарних днів застосовано штраф 30% суми ПДВ в розмірі 12000,00 грн (арк. спр. 15).

Актом камеральної перевірки щодо недотримання позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за червень 2019 року від 26 липня 2019 року №15598/03-20-55-12 встановлено порушення пункту 201.10 статті 201 ПК України в частині реєстрації в ЄРПН із затримкою 1 (один) календарний день наступних податкових накладних: №791 від 18 червня 2019 року на суму ПДВ 14670,00 грн; №792 від 18 червня 2019 року на суму ПДВ 19175,00 грн; №793 від 19 червня 2019 року на суму ПДВ 71666,67 грн; №794 від 25 червня 2019 року на суму ПДВ 28333,33 грн (арк. спр. 13-14).

На підставі вказаного акту, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 20 вересня 2019 року №0209935533, яким до суб`єкта господарювання за затримку реєстрації вказаних податкових накладних на 15 і менше календарних днів на загальну суму ПДВ 133845,00 грн застосовано штраф 10% в розмірі 13384,50 грн (арк. спр. 16).

ГУ ДПС у Волинській області також проведено камеральну перевірку щодо недотримання ТОВ А-Стандарт граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за грудень 2019 року, за результатами якої складено акт від 20 січня 2020 року №1615/03-20-55-04, яким встановлено порушення позивачем пункту 201.10 статті 201 ПК України в частині несвоєчасної реєстрації в ЄРПН податкової накладної від 28 серпня 2019 року №83 на суму ПДВ 97687,50 грн із затримкою 26 (двадцять шість) календарних дні (арк. спр. 44-45).

На підставі вказаного акту, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 04 березня 2020 року №0035925504, яким товариству за затримку реєстрації зазначеної податкової накладної від 16 до 30 календарних днів застосовано штраф 20% суми ПДВ в розмірі 19537,50 грн (арк. спр. 15).

Непогоджуючись із вказаними податковими повідомленнями-рішеннями позивач оскаржив їх у судовому порядку.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд керується таким.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи

Згідно із пунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних ЄРПН та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Пунктом 76.1. статті 76 ПК України передбачено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Судом установлено, що ТОВ А-Стандарт по взаємовідносинах з ПП Коннект виписано податкові накладні від 18 червня 2019 року №791 на загальну сум 88020,00 грн, у тому числі сума ПДВ 14670,00 грн та від 18 червня 2019 року №792 на загальну суму 115050,00 грн, у тому числі сума ПДВ 19175,00 грн (арк. спр. 20-23); по взаємовідносинах з ТОВ УЛФ-Фінанс - податкову накладну від 19 червня 2019 року №793, на загальну суму 430000,00 грн, в тому числі сума ПДВ 71666,67 грн (арк. спр. 24-25); по взаємовідносинах з ТОВ Вікторіансервіс - податкову накладну від 25 червня 2019 року №794, на загальну суму 170000,00 грн, в тому числі сума ПДВ 28333,33 грн (арк. спр. 26-27).

Як убачається із квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН вказані податкові накладні були зареєстровані 16 липня 2019 року (арк. спр. 61-64).

Позивачем також виписано податкову накладну від 20 травня 2019 року №795 по взаємовідносинах з С(Ф)Г Перлина на загальну суму 240000,00 грн, в тому числі сума ПДВ 40000,00 грн, яка була зареєстрована в ЄРПН 01 серпня 2019 року (арк. спр. 28-29, 60) та податкову накладну від 28 серпня 2019 року №83 по взаємовідносинах з ТОВ Достройіндустрія на загальну суму 586125,00 грн, в тому числі сума ПДВ 97687,50 грн, яка була зареєстрована в ЄРПН 11 жовтня 2019 року (арк. спр. 30-31, 65).

Обставини щодо порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН представник позивача не заперечує та обґрунтовує відсутністю електропостачання на підприємстві, однак суд зауважує, що жодних належних та допустимих доказів на підтвердження зазначених обставин суду не надано.

Щодо причин несвоєчасної реєстрації в ЄРПН податкових накладних від 20 травня 2019 року №795 із затримкою 47 (сорок сім) календарних днів та від 28 серпня 2019 року №83 із затримкою 26 (двадцять шість) календарних дні представник позивача у засіданні зазначав, що неможливість вчасної реєстрації в ЄРПН вказаних податкових накладних була зумовлена внесенням ТОВ А-Стандарт до переліку ризикових платників податків, проте на підтвердження вказаного також не надав суду жодних письмових доказів.

У свою чергу, представник ГУ ДПС у Волинській області в спростування пропуску строку на реєстрацію повідомив, що у відповідності до норм пункту 120-1.1 статті 120 ПК України, штрафні санкції на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування, контролюючим органом не застосовувалися.

Суд також відхиляє доводи представника позивача стосовно того, що акт перевірки від 20 січня 2020 року №1615/03-20-55-04 ТОВ А-Стандарт не надсилався, оскільки як убачається із копії конверту, наданого відповідачем разом із відзивом, вказаний акт було надіслано на юридичну адресу позивача, однак повернуто відділенням поштового зв`язку із довідкою за закінченням встановленого строку зберігання (арк. спр 45, зворот.).

Відповідно до пункту 120.1-1 статті 120.1 ПК України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Таким чином, системний аналіз статті 201, пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в ЄРПН є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю) та складену на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

З матеріалів справи не вбачається, що подані на реєстрацію податкові накладні є такими, що підпадають під звільнення від застосування штрафу в разі їх несвоєчасної реєстрації як це передбачено пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

Із урахуванням того, що податкові накладні №791 від 18 червня 2019 року на суму ПДВ 14670,00 грн; №792 від 18 червня 2019 року на суму ПДВ 19175,00 грн; №793 від 19 червня 2019 року на суму ПДВ 71666,67 грн; №794 від 25 червня 2019 року на суму ПДВ 28333,33 грн були зареєстровані в ЄРПН із затримкою 1 (один) календарний день; податкова накладна від 28 серпня 2019 року №83 на суму ПДВ 97687,50 грн - із затримкою 26 (двадцять шість) календарних дні; податкова накладна від 20 травня 2019 року №795 на суму ПДВ 40000,00 грн - із затримкою 47 (сорок сім) календарних днів, відповідач правомірно застосував розміри штрафу 10% , 20% та 30% від суми ПДВ відповідно. При цьому сума штрафних санкцій у першому випаду становить 13384,50 грн, у другому - 19537,50 грн, в останньому - 12000,00 грн.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. У адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідно до частини 1 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За наведених вище обставин, суд уважає, що відповідачем належними та допустимими доказами доведено наявність у діях позивача складу податкового правопорушення, правильність розрахунків штрафних (фінансових) санкцій, а відтак - правомірність оскаржених податкових повідомлень-рішень.

Враховуючи встановлені обставини справи та положення чинного законодавства суд дійшов висновку про безпідставність заявлених позовних вимог, а тому у задоволенні позову слід відмовити.

За правилами статті 139 КАС України, судом не вирішується питання про розподіл судових витрат.

Керуючись статтями 243-246, 255, 257, 262, 263, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "А-Стандарт" (43010, місто Луцьк, вулиця Дубнівська, 22Б, ідентифікаційний код юридичної особи 37986383) до Головного управління ДПС у Волинській області (43010, місто Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код юридичної особи 43143484) про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень від 20 вересня 2019 року №0209965533, від 20 вересня 2019 року №0209935533, від 04 березня 2020 року №0035925504 відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасникмиа справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд.

Суддя В.І. Смокович

Повний текст судового рішення складено 05 жовтня 2020 року.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2020
Оприлюднено07.10.2020
Номер документу91977533
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/10969/20

Ухвала від 24.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 30.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 27.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 26.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 03.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 02.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 15.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 06.01.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні