Постанова
від 05.10.2020 по справі 160/12060/20
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

05 жовтня 2020 року м. Дніпросправа № 160/12060/20

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача: Шальєвої В.А.

суддів: Білак С.В., Олефіренко Н.А.,

секретар судового засідання Лащенко Р.В.

за участі представника третьої особи Шваба О.В.,

розглянувши у відритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду у м. Дніпрі апеляційну скаргу Марганецького міського осередку Партії захисників Вітчизни на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.10.2020 р. (суддя Віхрова В.С., повне судове рішення складено 01.10.2020 р.) в справі № 160/12060/19 за позовом Марганецького міського осередку Партії захисників Вітчизни до Марганецької міської територіальної виборчої комісії Нікопольського району Дніпропетровської області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - Дніпропетровська регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя , про визнання протиправною та скасування постанови № 39 від 26.09.2020 р.,

ВСТАНОВИВ:

Марганецький міський осередок Партії захисників Вітчизни звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Марганецької міської територіальної виборчої комісії Нікопольського району Дніпропетровської області (далі - Марганецька ТВК) про визнання протиправною, незаконною та скасування постанови № 39 від 26.09.2020 р. Про реєстрацію кандидатів у депутати Марганецької міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року . В обґрунтування позовних вимог зазначає, що єдиний та територіальні списки третьої особи не відповідають вимогам ч. 9 ст. 219 Виборчого кодексу України, оскільки не забезпечено належної та повної перевірки виборчих списків.

Позивачем доповнено підстави позову в тій частині, що рішення (протокол №2) про висування кандидатів не погоджено відповідно до статті 219 Виборчого кодексу України, а саме відсутні інформація та підпис керівників політичної партії, уповноважених посвідчувати своїми підписами рішення про висування кандидатів від місцевих організацій політичної партії.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30.09.2020 р. до участі в справі залучено Дніпропетровську регіональну організацію політичної партії Опозиційна платформа - за життя як третю особу на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору (далі - Дніпропетровська ООПЗЖ).

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.10.2020 р. в задоволенні позову відмовлено.

В апеляційній скарзі позивач просить скасувати рішення з підстав невідповідності висновків суду першої інстанції обставинам справи, неповного з`ясування обставин, що мають значення для справи, неправильного застосування норм матеріального права, ухвалити нове рішення про задоволення позову. Апелянт вважає, що цей спір виник щодо правомірності та законності реєстрації кандидатів (у тому числі й щодо дотримання процедури усунення недоліків під час такої реєстрації) за умови наявності правових підстав для відмови в реєстрації кандидатів, проте суд першої інстанції вийшов за межі спору, перебравши на себе повноваження ТВК щодо оцінки недоліків, виявлених у поданих на реєстрацію документах, та їх правових наслідків.

Подані Дніпропетровською ООПЗЖ до Марганецької ТВК документи для реєстрації кандидатів у депутати мають недоліки, помилки і неточності, але такі недоліки не встановлені та не оцінені ТВК на предмет того, чи є правові підстави для відмови в реєстрації кандидатів, а суд не має повноважень робити це замість виборчої комісії.

Вказує, що судом першої інстанції надано привілеї третій особі відносно інших суб`єктів стосовно застосування норм Виборчого кодексу України в тій частині, що рішення (протокол № 2) від 17.09.2020 р. конференції Дніпропетровської ООПЗЖ про висування кандидатів у депутати має недоліки в тій частині, що реквізит грифу погодження на містить підпису керівника політичної партії, уповноваженого посвідчувати своїм підписом рішення зборів (конференції) місцевих організацій партії про висування кандидатів у депутати місцевих рад ( ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ). Апелянт вважає, що без такого посвідчення рішення про висування кандидатів у депутати є нечинним. Судом першої інстанції не перевірено обставини щодо процедури усунення недоліків, а відсутність такої процедури, її недотримання або порушення є підставою пред`явлення позову.

Вважає, що судом першої інстанції вибірково застосовано норми частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України саме щодо третьої особи відносно порушення гендерної квоти рівного представництва жінок та чоловіків у виборчих списках.

У відзивах на апеляційну скаргу відповідач та третя особа просять залишити рішення суду першої інстанції без змін, відмовивши у задоволенні апеляційної скарги.

До судового засідання представник позивача не з`явився, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений належним чином, у зв`язку з чим суд визнав за можливе здійснити апеляційний перегляд справи за відсутності представника позивача.

До судового засідання представник відповідача не з`явився, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений належним чином, у зв`язку з чим суд визнав за можливе здійснити апеляційний перегляд справи за відсутності представника відповідача.

В судовому засіданні представник третьої особи просив в задоволенні апеляційної скарги відмовити.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника третьої особи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд доходить висновку, що апеляційна скарга не може бути задоволена з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що Марганецька ТВК, розглянувши заяву та інші документи, передбачені частиною 1 статті 222 Виборчого кодексу України, для реєстрації кандидатів у депутати Марганецької міської ради на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати, сформованих та затверджених на конференції Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя , встановила їх відповідність вимогам Виборчого кодексу України та керуючись частиною 1 статтею 222, статтями 216-219, статтею 227 Виборчого кодексу Украйни, постановила зареєструвати кандидатів у депутати Марганецької міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року, про що 26.09.2020 р. об 11 год. 20 хв. складено постанову №39.

В якості додатків до вказаної постанови зазначені: додаток 1 - єдиний виборчий список кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя ; додаток 2 - територіальний виборчий список кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя .

Судом першої інстанції досліджено єдиний та територіальні виборчі списки Дніпропетровської ООПЗЖ та встановлено, що єдиний виборчий список містить 34 кандидати у депутати, у кожній із шести п`ятірок не менше двох кандидатів кожної статі, кандидати з 31 по 34 чергуються наступним чином: 31 - жінка, 32 - чоловік, 33 - жінка, 34 чоловік відповідно до вимог ч. 9 ст. 219 Виборчого кодексу України; територіальні виборчі списки у виборчих округах №1, №2, №3 містять по 11 кандидатів у депутати, у кожній із двох п`ятірок не менше двох кандидатів кожної статі, відповідно до одинадцятого кандидата черговість не застосовується відповідно до вимог ч. 9 ст. 219 Виборчого кодексу України.

Також судом першої інстанції встановлено, що рішення (протокол №2) конференції Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя про висування кандидатів у депутати Марганецької міської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 17.09.2020 р. відповідає вимогам Виборчого кодексу України, а саме: підписано керівником організації партії і скріплено печаткою цієї місцевої організації партії, а також погоджене центральним керівним органом партії із засвідченням печаткою партії, що передбачено ч. 10 ст. 219, ч. 1 ст. 222 Виборчого кодексу України, а також це рішення (протокол) відповідає Додатку №4 до постанови Центральної виборчої комісії від 14.08.2020 р. №177.

Встановивши відсутність порушень виборчого законодавства при винесенні спірної постанови, суд першої інстанції дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог.

Суд визнає приведений висновок обґрунтованим, з огляду на наступне.

Постановою Верховної Ради України №795-IX від 15.07.2020 р. призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року.

Постановою Центральної виборчої комісії № 160 від 08.08.2020 р. на виконання постанови Верховної Ради України Про утворення та ліквідацію районів № 807-ІХ від 17.07.2020 р. призначено перші вибори депутатів сільських, селищних міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

Позивач Марганецький міський осередок Партії захисників Вітчизни та третя особа Дніпропетровська регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя є суб`єктами виборчого процесу у розумінні пункту 3 частини 1 статті 22 Виборчого кодексу України.

Відповідач Марганецька міська територіальна виборча комісія Нікопольського району Дніпропетровської області є суб`єктом виборчого процесу у розумінні пункту 2 частини 1 статті 22 Виборчого кодексу України.

Судом встановлено, що постановою Марганецької ТВК від 26.09.2020 р. № 39 зареєстровано кандидатів у депутати Марганецької міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року.

Спірним під час апеляційного перегляду справи є дотримання гендерної квоти (рівного представництва жінок та чоловіків) у виборчих списках, а також правильності оформлення рішення (протоколу №2) конференції Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя про висування кандидатів у депутати Марганецької міської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 17.09.2020 р. як підстави для скасування постанови Марганецької ТВК від 26.09.2020 р. № 39 про реєстрацію кандидатів у депутатів Марганецької міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року.

Дослідженням єдиного та територіального виборчих списків Дніпропетровської ООПЗЖ встановлено, що єдиний виборчий список містить 34 кандидати у депутати, у кожній із шести п`ятірок не менше двох кандидатів кожної статі, кандидати з 31 по 34 чергуються наступним чином: 31 - жінка, 32 - чоловік, 33 - жінка, 34 - чоловік відповідно до вимог ч. 9 ст. 219 Виборчого кодексу України; територіальні виборчі списки у виборчих округах №1, №2, №3 містять по 11 кандидатів у депутати, у кожній із двох п`ятірок не менше двох кандидатів кожної статі, відповідно до одинадцятого кандидата черговість не застосовується.

Крім того, дослідженням рішення (протоколу №2) конференції Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя про висування кандидатів у депутати Марганецької міської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 17.09.2020 р. встановлено, що протокол № 2 підписано керівником організації партії, скріплено печаткою цієї місцевої організації партії та погоджене центральним керівним органом партії із засвідченням печаткою партії.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Гарантії права громадян на участь у виборах відповідно до Конституції України визначає Виборчий кодекс України, який також регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч) регулюється статтею 222 Виборчого кодексу України, частиною першої якої встановлено, що виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів, зокрема, рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається) (пункт 2); єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді (пункт 3).

Згідно з частиною 10 статті 219 Виборчого кодексу України рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії.

Частиною 11 статті 219 цього кодексу встановлено, що форми єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від організації партії затверджуються Центральною виборчою комісією і не можуть бути змінені під час виборчого процесу.

Тобто, в контексті спірних правовідносин законодавець визначає, що рішення про висування кандидатів у депутати має бути підписано керівником організації партії, скріплено печаткою місцевої організації партії або печаткою організацією партії вищого рівня та погоджено центральним керівним органом партії та засвідчено печаткою партії.

В цьому випадку, як правильно встановлено судом першої інстанції, рішення (протокол №2) конференції Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя про висування кандидатів у депутати Марганецької міської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 17.09.2020 р. підписано керівником організації партії, скріплено печаткою цієї місцевої організації партії та погоджене центральним керівним органом партії із засвідченням печаткою партії

Центральною виборчою комісією оприлюднене перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у відповідних місцевих виборах на офіційному веб-сайті, у пункті 152 якого зазначено, що керівниками політичної партії Опозиційна платформа - за життя , уповноваженими посвідчувати своїми підписами рішення зборів (конференцій) місцевих організацій політичної партії про висування кандидатів у депутати місцевих рад, кандидатів на посади міських голів від місцевих організацій політичної партії є ОСОБА_1 , ОСОБА_2 .

Виборчий кодекс України не встановлює імперативних вимог щодо зазначення при погодженні рішення конференцій про висування кандидатів у депутати центральним керівним органом партії прізвищ, власних імен та по батькові керівників політичної партії.

Також суд зазначає, що Виборчий кодекс не містить приписів щодо встановлення форми погодження центральним керівним органом партії рішень зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії.

Зважаючи на відсутність у законодавстві обов`язкових вимог щодо зазначення прізвищ, власних імен та по батькові керівників політичної партії при погодженні рішень зборів, конференцій організації партії про висування кандидатів у депутати від партії, суд визнає необґрунтованими доводи апелянта, що без такого посвідчення рішення про висування кандидатів у депутати є нечинним.

Стосовно доводів позивача щодо дотримання гендерної квоти (рівного представництва жінок та чоловіків) у виборчих списках Дніпропетровської ООПЗЖ суд враховує таке.

Порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) встановлюється статтею 219 Виборчого кодексу України, за змістом частини 4 якої кількість кандидатів у депутати, які включаються до єдиного виборчого списку організації партії, не повинна перевищувати кількісний склад депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради.

У єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати (частина 5 статті 219).

Згідно з частиною 6 статті 219 цього кодексу кожен кандидат у депутати, включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата), також має бути включений до одного з територіальних виборчих списків. Кандидат не може бути включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата) організації партії більше ніж один раз, а також до двох чи більше різних територіальних виборчих списків.

Приписами частини 9 статті 219 Виборчого кодексу встановлено, що під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.

Дослідженням єдиного та територіальних виборчих списків Дніпропетровської ООПЗЖ встановлено наступне.

Єдиний виборчий список містить 34 кандидати у депутати, у кожній із шести п`ятірок не менше двох кандидатів кожної статі, кандидати з 31 по 34 чергуються наступним чином: 31 - жінка, 32 - чоловік, 33 - жінка, 34 - чоловік, що повністю відповідача приписам частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України.

Територіальні виборчі списки у виборчих округах №1, №2, №3 містять по 11 кандидатів у депутати, у кожній із двох п`ятірок не менше двох кандидатів кожної статі, а до одинадцятого кандидата черговість не застосовується, що повністю відповідає приписам частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України.

Таким чином, судом першої інстанції обґрунтовано зроблено висновок про дотримання третьою особою приписів частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України в частині гендерної квоти (рівного представництва жінок та чоловіків) у виборчих списках (єдиного та територіальних) Дніпропетровської ООПЗЖ.

Враховуючи встановлені судом обставини, приведене нормативне обґрунтування спірних правовідносин, суд погоджує висновок суду першої інстанції про відсутність підстав вважати протиправною постанову Марганецької ТВК від 26.09.2020 р. № 39 про реєстрацію кандидатів у депутатів Марганецької міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року.

Доводи апелянта стосовно того, що суд першої інстанції вийшов за межі предмету спору, перебравши на себе повноваження ТВК щодо оцінки недоліків, виявлених у поданих на реєстрацію документах, та їх правових наслідків, суд визнає необґрунтованими та зазначає, що судом першої інстанції надана правова оцінка підставам позову, якими й були дотримання гендерної квоти (рівного представництва жінок та чоловіків) у виборчих списках Дніпропетровської ООПЗЖ, а також правильність оформлення рішення (протоколу №2) конференції Дніпропетровської регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя про висування кандидатів у депутати Марганецької міської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 17.09.2020 р.

Саме розглядаючи ці підстави позову, судом першої інстанції надана належна правова оцінка дотриманню третьою особою норм виборчого законодавства при формуванні виборчих списків та погодження центральним керівним органом партії рішень зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії.

Також є незмістовними доводи апелянта стосовно того, що судом першої інстанції не перевірено обставини щодо процедури усунення недоліків, а відсутність такої процедури, її недотримання або порушення є підставою пред`явлення позову.

З цього приводу суд вказує на те, що оскільки відповідачем не встановлено будь-яких недоліків у виборчих списках Дніпропетровської ООПЗЖ, то й не застосовувалась процедура усунення недоліків. Відповідно, суд першої інстанції й не мав підстав надавати правову оцінку цим обставинам.

Посилання апелянта на надання судом першої інстанції привілеїв третій особі відносно інших суб`єктів стосовно застосування норм Виборчого кодексу України в тій частині, що рішення (протокол № 2) від 17.09.2020 р. конференції Дніпропетровської ООПЗЖ про висування кандидатів у депутати має недоліки спростовано приведеними вище висновками суду.

Крім того, судом не встановлено надання судом першої інстанції привілеїв будь-якому суб`єкту виборчого процесу при вирішенні цього спору.

Позивачем при подачі апеляційної скарги судовий збір не сплачено.

Відповідно до частини 9 статті 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Зважаючи на те, що судом відмовлено у задоволенні апеляційної скарги позивача, судовий збір в розмірі 3 153,00 грн. має бути стягнутий з позивача.

З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення.

Керуючись ст. ст. 6, 7, 8, 9, 242, 243, 271-273, 278, 308, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Марганецького міського осередку Партії захисників Вітчизни на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.10.2020 р. в справі № 160/12060/19 залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.10.2020 р. в справі № 160/12060/19 за позовом Марганецького міського осередку Партії захисників Вітчизни до Марганецької міської територіальної виборчої комісії Нікопольського району Дніпропетровської області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - Дніпропетровська регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя , про визнання протиправною та скасування постанови № 39 від 26.09.2020 р. залишити без змін.

Стягнути з Марганецького міського осередку Партії захисників Вітчизни до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір в розмірі 3 153 (три тисячі сто п`ятдесят) грн.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття 05.10.2020 р. та відповідно ч. 3 ст. 272 КАС України касаційному оскарженню не підлягає.

Повне судове рішення проголошено в судовому засіданні 05.10.2020 р.

Суддя-доповідач В.А. Шальєва

суддя С.В. Білак

суддя Н.А. Олефіренко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91988962
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/12060/20

Постанова від 05.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Рішення від 01.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні