Постанова
від 05.10.2020 по справі 420/9667/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/9667/20

Суддя першої інстанції Аракелян М.М.

Час та місце ухвалення судового рішення --:-- , м. Одеса

Повний текст судового рішення складений 30.09.2020р.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Крусяна А.В.,

суддів Бітова А.І., Яковлєва О.В.,

за участю секретаря судового засідання Синіговець А.В.,

позивача ОСОБА_1 , представника відповідача Бойка М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 30 вересня 2020 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області про визнання протиправними та скасування постанов, зобов`язання вчинити певні дії -

ВСТАНОВИВ:

28.09.2020р. ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області про визнання протиправними та скасування постанов №9 від 23.08.2020р. Про відмову в реєстрації кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області ОСОБА_1 ; №43 від 25.08.2020р. Про відмову в реєстрації кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області ОСОБА_1 ; зобов`язання Тузлівську сільську територіальну виборчу комісію Білгород-Дністровського району Одеської області зареєструвати її кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на місцевих виборах 25.10.2020р. на підставі поданих 20.09.2020р. та 24.09.2020р. документів.

Позивач обґрунтовує позовні вимоги тим, що 20.09.2020р. та 24.09.2020р. нею подано до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області заяви про реєстрацію її кандидатом в депутати в багатомандатному виборчому окрузі №4 з виборів депутатів Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на чергових місцевих виборах 25.10.2020р., однак постановами №9 від 23.09.2020р. та №43 від 25.09.2020р. їй було безпідставно відмовлено у реєстрації з підстав наявності недоліків в поданих до заяв документах. Вважає, що спірні постанови є протиправними, а обставини, покладені в їх основу - такими, що не відповідають дійсності.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 30.09.2020р. позов задоволено частково; визнано протиправною та скасовано постанову Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області №43 від 25.09.2020р. про відмову в реєстрації ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області по багатомандатному виборчому округу №4; зобов`язано Тузлівську сільську територіальну виборчу комісію Білгород-Дністровського району Одеської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на місцевих виборах 25.10.2020р. на підставі поданих 24.09.2020р. заяви та документів по багатомандатному виборчому округу №4; в задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з ухваленим у справі судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилається на неповне з`ясування судом першої інстанції при вирішені справи обставин справи та порушення норм матеріального, процесуального права, просить рішення суду скасувати і ухвалити нове про відмову у задоволенні позовних вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційної скарги, законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона не підлягає задоволенню.

Судом першої інстанції встановлено, що 20.09.2020р. ОСОБА_1 подала до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області заяву про реєстрацію її кандидатом в депутати в багатомандатному виборчому окрузі №4 з виборів депутатів Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на чергових місцевих виборах 25.10.2020р. До вищезазначеної заяви позивачем подано: автобіографію кандидата на 1 арк. та електронному носії; документ про внесення грошової застави на 1 арк.; фотографію розміром 4х6 см на 1 арк. та електронному носії; копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України на 3 арк.; заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на 1 арк. /а.с.11/

Згідно довідки про отримання документів від 20.09.2020р. ОСОБА_1 подано до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області документи: заяву про самовисування у депутати; автобіографію; документ про внесення грошової застави; фотографію розміром 4-6 см.; копію паспорту. /а.с.12/

Постановою Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області №9 від 23.09.2020р. у зв`язку з відсутністю автобіографії, що відповідала вимогам п.5 ч.1 ст.223 Виборчого кодексу України (автобіографія не складена у друкованому вигляді), відповідно до ч.11 ст.220, ч. 2 ст.223, п.1 ч.2 ст.230 Виборчого кодексу України (невідповідність документів вимогам Виборчого кодексу України), відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації її кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради по багатомандатному виборчому округу №4, поданого шляхом самовисування. /а.с.13/

24.09.2020р. ОСОБА_1 повторно подала до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області заяву про реєстрацію її кандидатом в депутати в багатомандатному виборчому окрузі №4 з виборів депутатів Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на чергових місцевих виборах 25.10.2020р. /а.с.14/

Довідки про отримання документів згідно заяви від 24.09.2020р. відповідачем складено не було, однак на довідці від 20.09.2020р. міститься наступний запис: 24/09: заява; автобіографія; документ про грошову заставу. /а.с.12/

Постановою Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області №43 від 25.09.2020р., розглянувши заяву ОСОБА_1 про реєстрацію кандидата в депутати в багатомандатному виборчому окрузі №4, у зв`язку з відсутністю копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кандидата, фотографії кандидата 4х6 см, що відповідала вимогам п.п.6,7 ч.1 ст.223 Виборчого кодексу України, відповідно до ч.11 ст.220, ч.2 ст.223, п.1 ч.2 ст.230 Виборчого кодексу України (невідповідність документів вимогам Виборчого кодексу України), відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації її кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради по багатомандатному виборчому округу №4, поданого шляхом самовисування. /а.с.15/

Не погоджуючись з постановами територіальної виборчої комісії щодо відмови у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на місцевих виборах 25.10.2020р., позивач звернулася до суду з даним позовом.

Перевіривши матеріали справи, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції щодо часткового задоволення позовних вимог виходячи з наступного.

Гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів визначені Виборчим кодексом України (надалі - ВК України).

Згідно ч.1 ст.1 ВК України підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України Про Державний реєстр виборців , іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.63 ВК України, рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.

Згідно ч.1 ст.64 ВК України, суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому КАС України.

Відповідно до п.11 ч.1 ст.64 ВК України, виключно до суду шляхом подання позовної заяви оскаржуються: рішення чи дії окружної виборчої комісії, рішення чи дії територіальної виборчої комісії, крім встановлених цим Кодексом випадків.

Таким чином, оскаржувані позичем постанови підлягають судовому розгляду, в порядку, встановленому КАС України.

Згідно ч.ч. 1, 2 ст.193 ВК України, депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до ст.70 Конституції України.

Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.

Згідно ч.1 ст.220 ВК України право висування кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) реалізується виборцями через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно ч.11 цієї ж статті громадянин України, який відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути кандидатом на місцевих виборах, може самовисунутися кандидатом у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) шляхом подачі заяви про самовисування до відповідної територіальної виборчої комісії.

До заяви про самовисування додаються документи, передбачені ч.2 ст.223 цього Кодексу.

Особа може бути висунута кандидатом у депутати шляхом самовисування лише в одному виборчому окрузі.

Згідно ч.1 ст.223 ВК України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії у багатомандатних виборчих округах, за умови отримання нею таких документів: 1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії; 2) рішення конференції, зборів організації партії, зазначеного у ч.8 ст.220 цього Кодексу, про висування кандидатів у депутати від організації партії та затвердженого переліку кандидатів у депутати відповідної ради, який додається до такого рішення і є його невід`ємною частиною, за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, який обов`язково повинен містити відомості, зазначені у ч.10 ст.220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді; 3) заяв осіб, включених до переліку кандидатів у депутати відповідної ради від організації партії про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії (в тому числі у відповідному багатомандатному виборчому окрузі), які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата у депутати, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності мандата - зазначити про його відсутність); 4) документ про внесення організацією партії або кандидатом грошової застави відповідно до ст.225 цього Кодексу; 5) автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня висування кандидатом у депутати змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді); 6) по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді; 7) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.

Згідно ч.2 ст.223 ВК України відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред`явлення ним документа, передбаченого ч.1 ст.8 цього Кодексу, та подання ним документів, передбачених п.п.4-7 ч.1 цієї статті, а також особисто підписаної ним заяви про самовисування кандидатом у депутати із згодою на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних у зв`язку з участю у виборах до сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч).

Кандидату у депутати, який подав документи про самовисування, територіальна виборча комісія видає довідку із зазначенням дати і часу прийняття документів, переліку прийнятих документів.

Водночас, згідно ст.8 ВК України документом, який підтверджує особу та громадянство України виборця, є: 1) паспорт громадянина України (у вигляді паспортної книжечки або картки); 2) тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); 3) картка (довідка) установи кримінально-виконавчої системи, що повинна містити: прізвище, ім`я, по батькові, число, місяць, рік народження, громадянство, фотографію особи, підпис керівника та печатку установи (для осіб, які перебувають в установах виконання покарань або слідчого ізолятора); 4) паспорт громадянина України для виїзду за кордон; 5) дипломатичний паспорт; 6) службовий паспорт; 7) військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби).

Згідно ч.1 ст.228 ВК України сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії в багатомандатному виборчому окрузі, або кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови подання до відповідної комісії документів, передбачених ст.223 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.230 ВК України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі: 1) відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у п.п.5-12 ч.1 ст.222, п.п.3-7 ч.1 ст.223, ч.1 ст.224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови); 1-1) порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого ст.ст.216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування; 2) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України особою, висунутою кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови; 3) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, за межі України для постійного проживання; 4) отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, визнано недієздатною; 5) наявності в особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку; 6) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.

Так, постановою Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області №9 від 23.09.2020р. відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації її кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради по багатомандатному виборчому округу №4, поданого шляхом самовисування, відповідно до ч.11 ст.220, ч. 2 ст.223, п.1 ч.2 ст.230 Виборчого кодексу України (невідповідність документів вимогам Виборчого кодексу України), саме у зв`язку з відсутністю автобіографії, що б відповідала вимогам п.5 ч.1 ст.223 ВК України (автобіографія не складена у друкованому вигляді. /а.с.13/

Як вбачається з матеріалів справи, дійсно 20.09.2020р. разом із заявою про реєстрацію її кандидатом в депутати в багатомандатному виборчому окрузі №4 з виборів депутатів Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на чергових місцевих виборах 25.10.2020р., ОСОБА_1 подано автобіографію не у друкованому вигляді, а написану від руки. /а.с.18/

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що нормами п.5 ч.1 ст.223 ВК України, які не допускають неоднозначного тлумачення, передбачено друкований вигляд автобіографії, а тому постанова Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області №9 від 23.09.2020р. є правомірною та не підлягає скасуванню.

Разом з тим, розглядаючи позовну вимогу про визнання протиправною та скасування постанови Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області №43 від 25.08.2020р. про відмову зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на місцевих виборах 25.10.2020р., колегія суддів приходить до наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, 24.09.2020р. ОСОБА_1 повторно подала до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області заяву про реєстрацію її кандидатом в депутати в багатомандатному виборчому окрузі №4 з виборів депутатів Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на чергових місцевих виборах 25.10.2020р. /а.с.14/

Частина 2 ст.223 ВК України визначає, що кандидату у депутати, який подав документи про самовисування, територіальна виборча комісія видає довідку із зазначенням дати і часу прийняття документів, переліку прийнятих документів.

Однак, довідки про прийняття документів за заявою ОСОБА_1 від 24.09.2020р. складено та надано позивачу не було.

Водночас, у довідці про отримання документів від 20.09.2020р., на якій, зокрема, наявні записи: 24/09 час:12:05 хв. -Заява (одна) ; -Автобіографія (одна) ; -Документ про грошову заставу ; член ТВК ОСОБА_2 /а.с.12/

Постановою Центральної виборчої комісії від 10.08.2020р. №173 затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (надалі - Порядок №173).

Цей Порядок спрямований на забезпечення однакового застосування положень ВК України з питань організації роботи виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (крім Центральної виборчої комісії) (далі - виборчі комісії) і на підставі статей 36, 37 Кодексу встановлює єдиний порядок роботи виборчих комісій, у тому числі з документами, заявами (клопотаннями), скаргами, пропозиціями (зауваженнями), запитами (далі - документи, звернення), з моменту їх створення або одержання до завершення виконання або відправлення чи передачі на зберігання до відповідної архівної установи.

Згідно п.11.1 Порядок №173 виборча комісія у процесі своєї діяльності складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або певну подію, виявлену і визнану комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією.

Однак, доказів наявності складеного у відповідності до Порядку №173 акту, який би засвідчував факт надання позивачем неповного пакету документів, що описує відповідач у своєму листі від 27.09.2020р. №4 та оскаржуваній постанові №43 від 25.09.2020р., до судів першої та апеляційної інстанції не надано.

Крім цього, згідно п.п.13.1. та 13.2. Порядку №173 під час реєстрації та розгляду документів і звернень, що надходять до виборчої комісії, комісія керується Кодексом, іншими актами законодавства України, постановами Центральної виборчої комісії та цим Порядком.

Документи та звернення, що надходять до виборчої комісії, мають право приймати голова комісії, заступник голови комісії, секретар комісії або інші члени комісії, уповноважені на це її рішенням.

Однак, відсутні докази надання виборчою комісією повноважень щодо прийняття документів саме членом ТВК Єруновою Д.М., визначеному у додатковому написі на довідці від 20.09.2020р.

Відповідно до п.13.6 Порядку №173 особа, яка подає документи, звернення до виборчої комісії, пише опис, в якому вказує своє прізвище, ім`я, по батькові, короткий опис поданих документів із зазначенням кількості аркушів, дати та часу їх подання. Опис зберігається разом із поданими документами.

Як вбачається з матеріалів справи, разом із заявою від 24.09.2020р. позивачем подано: автобіографію кандидата на 1 арк. та електронному носії; документ про внесення грошової застави на 1 арк.; фотографію кандидата розміром 4х6 см на 1 арк. та електронному носії; копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України на 3 арк. /а.с.14/

Згідно з ч.ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Колегія суддів приходить до висновку про те, що відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не спростовано факт того, що всі передбачені ч.1, 2 ст.223 ВК України документи позивачем були подані, що повністю спростовує викладені у оскаржуваній постанові №43 від 25.09.2020р. підстави для відмови у реєстрації її кандидатом у депутати, а тому вона є протиправною та підлягає скасуванню.

На підставі викладеного, оскільки судом першої інстанції при вирішенні справи повно з`ясовано обставини справи, що мають значення для справи, правильно застосовано норми матеріального права, рішення суду першої інстанції в порядку ст.316 КАС України підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст.ст.272, 273, 278, 315, 316, 321, 322 КАС України, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 30 вересня 2020 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її проголошення, та відповідно до ч.3 ст.272 КАС України оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Крусян А.В. Судді Бітов А.І. Яковлєв О.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91989113
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/9667/20

Постанова від 05.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 30.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні