Постанова
від 05.10.2020 по справі 600/1634/20-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 600/1634/20-а

Головуючий у 1-й інстанції: Боднарюк Олег Васильович

Суддя-доповідач: Матохнюк Д.Б.

05 жовтня 2020 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Матохнюка Д.Б.

суддів: Шидловського В.Б. Франовської К.С.

секретар судового засідання: Ткач В.В.

за участю:

представників позивача: Мельничука В.К., Мельника Ю.В.,

представника відповідача: Раздорського Р.А.

відповідачів: ОСОБА_2, ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Чернівецької обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року (ухвалене у м. Чернівці 02.10.2020) у справі за адміністративним позовом Чернівецької обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецької області, Чернівецької обласної організації Політичної партії "Рідне місто", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання рішення протиправним та його скасування,

В С Т А Н О В И В :

01 жовтня 2020 року Чернівецька обласна організація Всеукраїнського об`єднання "Свобода" звернулась до Чернівецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецької області, Чернівецької обласної організації Політичної партії "Рідне місто", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецької області про реєстрацію кандидатів у депутати до Чернівецької обласної організації Політичної партії "Рідне місто" на місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2020 року, в частині реєстрації кандидатів ОСОБА_2 та ОСОБА_1

02 жовтня 2020 року Чернівецький окружний адміністративний суд прийняв рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вищевказане рішення та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на те, що в порушення п. п. 3, 4 ст. 218 Виборчого кодексу України повідомлення про проведення конференції Чернівецької обласної організації Політичної партії Рідне місто було опубліковано пізніше, ніж за 5 днів до її проведення, а пізніше її дату змінено.

Також, у повідомленні про проведення Конференції Чернівецької обласної організації Політичної партії Рідне місто , опублікованому на сайті вказано, що акредитація представників ЗМІ для участі у вказаному заході триватиме до 21 вересня 2020 року, тобто до дати, яка вже минула.

Крім того, відповідно до ч.2 ст. 217 Виборчого кодексу України, організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина. Вказана норма також продубльована у ч.2 ст. 219 Виборчого кодексу України.

Згідно ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні , громадянин України може перебувати одночасно лише в одній політичній партії.

Громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії.

Так, керівником Чернівецького міського осередку ВО Свобода , ОСОБА_4 , отримано від осіб - кандидатів, які включені в списки на вибори до Чернівецької міської ради від Чернівецької обласної організації Політичної партії Рідне місто ОСОБА_2 та ОСОБА_1 заяви датовані 22.09.2020 року лише 25.09.2020 року.

Таким чином, кандидати, включені в списки на вибори до Чернівецької міської ради від Чернівецької обласної організації Політичної партії Рідне місто ОСОБА_2 , ОСОБА_1 , на момент проведення Конференції та їх включення в списки від партійної організації Рідне місто , тобто 24.09.2020 року не подавали заяв до керівництва Чернівецької міської організації ВО Свобода про вихід із організації, а відповідно були членами Чернівецької міської організації ВО Свобода , а не партійної організації Рідне місто , а тому в подальшому безпідставно були зареєстровані Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією Чернівецького району, як кандидати у депутати до Чернівецької міської ради.

Представники апелянта підтримали вимоги апеляційної скарги повністю.

Відповідачі не визнали вимог апеляційної скарги. Крім того, ОСОБА_2 та ОСОБА_1 , кожен окремо, повідомили суд про те, що 22.09.2020 власноруч написані заяви про вихід з ВО Свобода передали ОСОБА_4 , котрий в послідуючому повідомив їх, що він загубив заяви. Тоді вони подали 25.09.2020 інші заяви, однак вказали дату первинної їх подачі, а саме 22.09.2020. При цьому, повідомили суд про те, що на час проведення конференції Чернівецької обласної організації Політичної партії Рідне місто , а саме 24.09.2020, вважали себе безпартійними.

Заслухавши, суддю-доповідача, доводи учасників справи, перевіривши доводи апеляційної скарги та наявні в матеріалах справи письмові докази, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно задовольнити частково, з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції, в матеріалах справи міститься заява ОСОБА_2 , датована 22.09.2020 року, на ім`я Голови Всеукраїнського об`єднання "Свобода" Олега Тягнибока, із змісту якої встановлено, що останній повідомив про припинення членства у Всеукраїнському об`єднанні "Свобода. Зазначена заява, отримана 25.09.2020 року ОСОБА_4 .

Також, в матеріалах справи міститься заява ОСОБА_1 аналогічного змісту від 22.09.2020 року, яка отримана 25.09.2020 року ОСОБА_4 .

Повідомленням від 23.09.2020 року голови Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто", Чернівецьку міську виборчу комісію Чернівецького району Чернівецької області інформовано про те, що 24.09.2020 року о 12:00 год у місті Чернівці за адресою вул. Університетська, 50 відбудеться Конференція, з метою висування кандидатів у депутати Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області та Чернівецького міського голови Чернівецького району Чернівецької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Так, 24.09.2020 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 подано заяви на ім`я Чернівецької міської ТВК, про надання згоди балотуватися кандидатом у депутати у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та бути кандидатом у депутати в територіальному виборчому окрузі № 2 з виборів депутатів Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області від Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто".

Згідно рішення Конференції Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто", про висування кандидатів у депутати Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області від 24.09.2020 року, у відповідності до вимог статей 217-219 Виборчого Кодексу України висунуто кандидатів в депутати Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області та затверджено єдиний та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто", в які серед інших включені ОСОБА_2 та ОСОБА_1 , як безпартійні.

Згідно витягу постанови № 9 від 25.09.2020 року Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області "Про реєстрацію кандидатів у депутати Чернівецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто", на виборах 25 жовтня 2020 року" - постановлено зареєструвати кандидатів у депутати Чернівецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто", на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року згідно з додатком, в тому числі ОСОБА_2 та ОСОБА_1

28 вересня 2020 року Всеукраїнським об`єднанням Свобода направлено листа за №2/09/2020 до Чернівецької міської виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області, в якому заначила (окрім іншого) про порушення виборчого законодавства зі сторони відповідачів, а також заявлено вимогу надати документи, які стосуються прийняття рішення про реєстрацію кандидатів у депутати.

Проте, станом на 16 годину 30.09.2020 року відповідь на вказаний лист не надійшла.

Вказані обставини слугували підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції зазначив про те, що на час реєстрації кандидатами в депутати ОСОБА_2 та ОСОБА_1 припинили членство в політичній партії ВО "Свобода". При цьому, згоди на висування кандидатами в депутати від такої партії у формі заяви, останніми не подавалось. Відтак, у територіальної виборчої комісії були відсутні підстави відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 231 Виборчого кодексу України для відмови в реєстрації вказаних кандидатів, а так само і скасування цієї реєстрації.

Колегія суддів частково погоджується з висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Так, гарантії права громадян на участь у виборах, регулювання підготовки та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, старост села, селища визначає Виборчий кодекс України №396-IX від 19.12.2019 року (ВК України).

Статтею 20 ВК України визначено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.

Згідно зі ст. 22 ВК України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є:

-виборець, який має право голосу на відповідних виборах;

- виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів;

- партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах;

- кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом;

- офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст.196 ВК України виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Статтею 11 ВК України визначено, що громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії (далі - партії) та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до ст. 216 ВК України висування висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій (далі - організація партії) у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Право висування кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) реалізується виборцями через організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно зі ст. 222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею документів перелік яких визначено вказаною статтею.

Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати здійснюється представником організації партії, уповноваженим на це довіреністю від організації партії.

Згідно з ч. 2 ст. 227 ВК України подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Частиною 6 ст. 227 ВК України визначено, що територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.

Згідно з ч.ч. 1, 2, 3, 4 ст. 218 ВК України висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Про дату, час і місце проведення зборів, конференції з метою висування кандидатів організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів, конференції.

Повідомлення про час і місце проведення зборів, конференції організації партії з метою висування кандидатів у депутати, порядок акредитації на таких зборах, конференції представників засобів масової інформації, визначений його організаторами, не пізніш як за п`ять днів до дня проведення зборів, конференції розміщується на офіційному веб-сайті організації партії, а у разі його відсутності - на офіційному веб-сайті партії.

Про дату, час і місце проведення зборів, конференції з метою висування кандидатів організація партії повідомляє також засоби масової інформації. Порядок акредитації представників засобів масової інформації на таких зборах, конференції визначає організатор заходу.

Так, спеціальною нормою, яка визначає порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) є стаття 219 Виборчого кодексу України, відповідно до частин 1-3 якої висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом. Організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом. Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.

Проте, ст. 218 ВК України визначає загальний порядок висування кандидатів організацією партії, а частини 2, 3, 4 цієї статті стосуються саме інформаційного забезпечення виборчого процесу місцевих виборів.

Крім того, у Роз`ясненнях щодо застосування окремих положень Виборчого кодексу України стосовно висування кандидатів на місцевих виборах, які є додатком до постанови Центральної виборчої комісії від 11.09.2020 №249, роз`яснено, що вимоги частин 3 та 4 статті 218 Виборчого кодексу України, що передбачають порядок акредитації засобів масової інформації та їх повідомлення місцевими організаціями партій про проведення зборів, конференцій організацій партій з метою висування кандидатів, стосуються інформаційного забезпечення виборчого процесу місцевих виборів, а не безпосередньо висування кандидатів на місцевих виборах. Тому недотримання цих вимог не може слугувати підставою для відмови в реєстрації кандидатів через порушення встановленого Кодексом порядку висування кандидатів.

Таким чином, несвоєчасне оприлюднення на офіційному сайті інформації про дату, час і місце проведення конференції, зборів зі сторони організації партії не може слугувати підставою для прийняття виборчою комісією рішення про відмову у реєстрації кандидатів у депутати.

За таких обставин, твердження апелянта про порушення п. п. 3, 4 ст. 218 Виборчого кодексу України, як на підставу для скасування оскаржуваного рішення спростовується вищенаведеним.

Відповідно до п. 1-1 ч. 2 ст. 230 ВК України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі: порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування.

Згідно зі ст. 231 ВК України територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, окремого кандидата у депутати, включеного до єдиного та/або єдиного та територіального виборчих списків організації партії (під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) із виключенням його з відповідних виборчих списків, про скасування реєстрації окремого кандидата у депутати у багатомандатному виборчому окрузі (під час виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) у разі:

1)звернення кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування із заявою про відмову від балотування. Така заява може бути засвідчена в порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат", або подана до відповідної виборчої комісії особисто;

2) звернення організації партії не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування щодо скасування реєстрації кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови відповідно до рішення, прийнятого у порядку, передбаченому статутом партії, яке додається до такого звернення. Зазначені документи підписуються керівником та засвідчуються печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії;

3) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови;

4) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови за межі України для постійного проживання;

5) отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови визнано недієздатним;

6) набрання щодо кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення або виявлення територіальною виборчою комісією факту наявності у кандидата судимості за такий злочин, не погашеної або не знятої в установленому законом порядку;

7) порушення порядку висування кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого частиною четвертою статті 216 цього Кодексу, в тому числі неподання кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови у порядку, встановленому цим Кодексом, заяви про підтвердження згоди балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови від організації партії у разі виявлення включення цієї особи до виборчих списків, списків кандидатів до відповідної ради кількох організацій партій;

8) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом, сільським, селищним, міським головою.

Так, відмовляючи у задоволенні позову виходив з того, що у територіальної виборчої комісії були відсутні підстави для відмови в реєстрації кандидатів в депутати ОСОБА_2 та ОСОБА_1 відповідно до вимог до п. 7 ч. 1 ст. 231 ВК України, оскільки останніми подані заяви про підтвердження згоди балотуватися кандидатом у депутати від організації партії "Рідне місто", тоді як заяви про підтвердження згоди балотуватися кандидатом у депутати від політичної партії ВО Свобода ними не подавались.

Надаючи оцінку вказаним висновкам, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні громадянин України може перебувати одночасно лише в одній політичній партії.

Згідно з ч. 6 ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії. Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких виборних посадах в політичній партії.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, ОСОБА_2 та ОСОБА_1 на ім`я голови ВО "Свобода" подано заяви про припинення членства в партії, які датовані 22.09.2020 року, та які прийняті вранці в офісі політичної партії ВО "Свобода", згідно показів свідка ОСОБА_4 25.09.2020 року, який в той же час являється керівником Чернівецького міського осередку ВО "Свобода".

Тобто, своє волевиявлення про припинення членства в політичної партії ВО "Свобода" ОСОБА_2 та ОСОБА_1 висловили 22 вересня 2020 року при написанні власноручно заяв, що свідчить про ту обставину, що на час проведення конференції політичною партією "Рідне місто", а саме 24 вересня 2020 року вони вважали себе безпартійними.

Таким чином, на момент прийняття 25 вересня 2020 року оскаржуваного рішення про реєстрацію вказаних кандидатів у депутати Чернівецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Чернівецької обласної організації політичної партії "Рідне місто" членство ОСОБА_2 та ОСОБА_1 в політичній партії ВО Свобода було припинено відповідно до вимог ст. 6 Закону України Про політичні партії , а тому відсутні підстави для його скасування та спростовує твердження позивача наведені в апеляційній скарзі.

Статтею 317 КАС України визначені підстави для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення.

Згідно з ч. 4 ст. 317 КАС України зміна судового рішення може полягати в доповненні або зміні його мотивувальної та (або) резолютивної частини.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції дійшов до обґрунтованого висновку про відмову у задоволенні позовних вимог, але частково з інших підстав, ніж визначено судом першої інстанції.

Враховуючи те, що у задоволенні позову відмовлено, суд не вирішує питання розподілу судових витрат.

Керуючись ст.ст. 139, 143, 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу Чернівецької обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода"задовольнити частково.

Рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року у справі за адміністративним позовом Чернівецької обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецької області, Чернівецької обласної організації Політичної партії "Рідне місто", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання рішення протиправним та його скасування змінити.

Відмовити у задоволенні позову Чернівецької обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецької області, Чернівецької обласної організації Політичної партії "Рідне місто", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання рішення протиправним та його скасування з підстав викладених в мотивувальній частині постанови.

Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий Матохнюк Д.Б. Судді Шидловський В.Б. Франовська К.С.

Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91989473
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —600/1634/20-а

Постанова від 05.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 04.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 04.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 04.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 02.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні