МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 жовтня 2020 р. № 400/3959/19 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Птичкіної В.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
до відповідача:Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації, вул. Адміральська, 22, м. Миколаїв, 54001
третя особа:Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , с. Трудове, Вознесенський район, Миколаївська область, 56552
про:скасування наказу від 06.06.2019 №36, яким введено в дію рішення конкурсного комітету, оформлене протоколом від 16.05.2019 №1, в частині визнання переможцем конкурсу ФОП ОСОБА_1 за об`єктом конкурсу №33, маршрут №373 "Первомайськ - Доманівка",
ВСТАНОВИВ:
Товариство з додатковою відповідальністю Доманівське автотранспортне підприємство 14844 (надалі - Товариство або позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом, що містив вимоги:
скасувати рішення конкурсного комітету, оформлене протоколом від 16.05.2019 № 1, в частині недопущення Товариства до участі у конкурсі по об`єкту конкурсу Первомайськ-Доманівка, маршрут № 373 (за об`єктом конкурсу № 33);
скасувати наказ Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації № 36 від 06.06.2019, яким введено в дію рішення її конкурсного комітету, оформлене протоколом від 16.05.2019 № 1, в частині визначення переможцем конкурсу ФОП ОСОБА_1 по об`єкту конкурсу № 33, маршрут № 373 Первомайська-Доманівка (пункт 21 наказу);
зобов`язати Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації винести питання допущення Товариства до участі у конкурсі та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу із врахуванням розгляду його конкурсної пропозиції по об`єкту Первомайськ-Доманівка, маршрут № 373 (за об`єктом конкурсу № 33) для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету.
Відповідачем у позові Товариство вказало Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації (надалі - Управління або відповідач), третьою особою - фізичну особу - підприємця ОСОБА_1 .
Ухвалою від 18.02.2020 (т. с. 1, ар. 133-136) суд, на підставі пункту 1 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України, закрив провадження у справі в частині позовної вимоги про скасування пункту 21 наказу відповідача від 06.06.2019 № 36 Про прийняття рішення за результатами проведеного 16 травня 2019 року конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезень яких є облдержадміністрація (надалі - Наказ, т. с. 1, ар. 13-18).
Рішенням від 18.02.2020 (т. с. 1, ар. 138-143) суд відмовив Товариству у задоволенні позовних вимог про скасування (в частині) рішення конкурсного комітету для визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезень на яких є облдержадміністрація, та про зобов`язання відповідача вчинити певні дії.
Постановою від 08.04.2020 П`ятий апеляційний адміністративний суд задовольнив апеляційну скаргу Товариства на ухвалу Миколаївського окружного адміністративного суду від 18.02.2020 про закриття провадження у справі, скасував ухвалу і направив справу в частині вимоги про скасування пункту 21 Наказу для продовження розгляду до суду першої інстанції (надалі - Постанова від 08.04.2020, т. с. 1, ар. 200-204).
Постановою від 27.05.2020 П`ятий апеляційний адміністративний суд залишив без задоволення апеляційну скаргу Товариства на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 18.02.2020 та залишив рішення без змін (надалі - Постанова від 27.05.2020, т. с. 1, ар. 245-250).
Ухвалою від 24.06.2020 (т. с. 2, ар. 6) суд прийняв справу до провадження і призначив судове засідання на 04.08.2020.
В судове засідання учасники справи представників не направили.
Третя особа подала до суду клопотання про залучення до матеріалів справи ухвали Верховного Суду від 24.07.2020, якою Товариству було повернуто касаційну скаргу ра рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 18.02.2020 та Постанову від 27.05.2020 (т. с. 2, ар. 13-21).
В судове засідання, що було призначено на 02.09.2020, належним чином повідомлені представники сторін не прибули, представник третьої особи подала клопотання про розгляд справи за її відсутності.
На підставі частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглянув справу у письмовому провадженні.
Як встановлено судом, на засіданні, що відбулось 16.05.2019 (протокол № 1, т. с. 1, ар. 12), конкурсний комітет для визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезень на яких є облдержадміністрація (надалі - Комітет), прийняв, зокрема такі рішення:
1. Про недопущення до участі в конкурсі на об`єкті конкурсу № 33, маршрут № 373 Первомайськ - Доманівка перевізника - претендента ТОВ Доманівське АТП-14844.
2. Про пропозицію Управлінню визначити переможцем конкурсу на об`єкті конкурсу № 33, маршрут № 373 Первомайськ - Доманівка перевізника - претендента ФОП ОСОБА_1 .
Пунктом 21 Наказу Управління визнало ФОП ОСОБА_1 переможцем конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезень на яких є облдержадміністрація, який відбувся 16.05.2019 по об`єкт конкурсу № 33, маршрут № 373 Первомайськ - Доманівка.
При прийнятті рішення суд виходив з такого.
Відповідно до пункту 49 затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування , рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається організатору перевезень протягом п`яти робочих днів.
Організатор перевезень протягом десяти робочих днів від дати надходження протоколу конкурсного комітету опрацьовує матеріали проведеного конкурсу з перевезення пасажирів та у разі відсутності зауважень до порядку проведення конкурсу приймає рішення окремо за кожним об`єктом щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце у разі проведення конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах.
За наявності підстав вважати рішення конкурсного комітету про результати конкурсу такими, що прийняті з порушенням законодавства, приймається обґрунтоване рішення із зазначенням змісту порушень про скасування рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу або скасування свого рішення як за окремими об`єктами конкурсу, так і в цілому всього конкурсу.
Оскаржений позивачем Наказ є рішенням організатора перевезень, що було прийнято за результатами опрацювання матеріалів проведеного конкурсу.
Згідно з текстом позовної заяви, вимога Товариства про скасування пункту 21 Наказу ґрунтується виключно на доводах позивача про незаконність недопущення його до участі у конкурсі. Так, Товариство вказало: … недопущення … комітетом … ТзДВ Доманівське автотранспортне підприємство 14844 до участі у конкурсі … мало протиправний характер. За таких обставин і визначення переможця конкурсу по вищезазначеному об`єкту конкурсу без врахування пропозиції ТзДВ Доманівське автотранспортне підприємство 14844 є протиправним, в зв`язку із чим таке рішення … комітету та Наказ відповідачам, яким воно введено в дію, підлягають скасуванню … .
Доводів про те, що Наказ не відповідає критеріям, зазначеним у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, позов не містить.
Таким чином, вимога про скасування пункту 21 Наказу є похідною від вимоги про скасування рішення Комітету, тому її задоволення залежить від задоволення вимоги про скасування рішення Комітету.
Як зазначено у Постанові від 08.04.2020 … рішення відповідача у вигляді наказу №36 від 06.06.2019 р., яким введено в дію рішення конкурсного комітету, оформлене протоколом від 16.05.2019 р. № 1, в частині визнання переможцем конкурсу ФОП ОСОБА_1 по об`єкту конкурсу №33, маршрут №373 Первомайськ-Доманівка є наслідком прийнятого відповідачем рішення про не допуск до участі позивача у конкурсі, а тому позовні вимоги, щодо його скасування повинні розглядатись у комплексі із позовними вимогами про скасування рішення конкурсного комітету, оформлене протоколом від 16.05.2019 р. №1, в частині недопущення позивача до участі у конкурсі … .
Оскільки суд відмовив у задоволенні основної вимоги - про скасування (в частині) рішення Комітету, підстави для задоволення похідної вимоги - про скасування пункту 21 Наказу відсутні.
За урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову.
Судові витрати, відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, покладаються на позивача.
Керуючись статтями 2, 19, 139, 241, 242 - 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Відмовити Товариству з додатковою відповідальністю Доманівське автотранспортне підприємство у задоволенні позову до Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації про скасування пункту 21 наказу від 06.06.2019 № 36 Про прийняття рішення за результатами проведеного 16 травня 2019 року конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезення на яких є облдержадміністрація .
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням пункту 15.5 Розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В.В. Птичкіна
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2020 |
Оприлюднено | 07.10.2020 |
Номер документу | 92010677 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Птичкіна В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні