Рішення
від 05.10.2020 по справі 420/4299/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/4299/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 жовтня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі :

головуючого судді Потоцької Н.В.

розглянувши у спрощеному позовному провадженні (в порядку ст. 262 КАС України) справу за адміністративним позовом ТДВ Ренійське АТП- 15140 до Одеської обласної державної адміністрації, Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації про визнання протиправною діяльності та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за позовом ТДВ Ренійське АТП- 15140 до Одеської обласної державної адміністрації, Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації в якому позивач просить:

визнати протиправними дії Одеської обласної державної адміністрації в особі Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації - організатору перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в частини встановлення умов договору, свідомо нерівних, в частині умов про можливість розірвання договору перевезень з боку організатора в односторонньому порядку;

заборонити Одеській обласній державній адміністрації та Управлінню транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації - вчиняти певні дії, а саме розірвання договору з ТДВ Ренійське АТП- 15140 №49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз від 02.10.2019р., в односторонньому порядку.

Позов обгрунтований наступним.

ОДА, користуючись своїм переважним становищем в даній сфері підприємницької діяльності, з надуманих причин, і з порушенням чинного законодавства, прийняли рішення про розірвання договору № 49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз , від 12.10.2019р в односторонньому порядку.

14.02.2020 р. нами були отримані листи Одеської обласної Державної Адміністрації, в особі Управління Транспортно - комунікаційної Інфраструктури від 10.02.2020р. за №04-08/133, якім наше підприємство було повідомлено, що за результатами перевірки від 03.02.2020 р. було виявлено порушення пасажирських перевезень, згідно ст. ст. 21,30 Закону України "Про автомобільний транспорт", і на підставі даних перевірки, та відповідно до пункту 55 Порядку проведення конкурсу перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008р. №1081 та прийнято рішення про дострокове розірвання договору з ТДВ "Ренійське АТП- 15140" №49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз від 02.10.2019 р. в односторонньому порядку, протягом 15 днів з моменту отримання.

На думку позивача дана перевірка проведена з порушенням чинного законодавства, тому що були перевірені технічні засоби, які взагалі не виставлялися на дані маршрути, а інформація про те, що не проводився передрейсовий медичний огляд водіїв та технічній огляд транспортних засобів, не відповідає дійсності, тому що підприємством були надані всі відповідні документи, але дані факти учасниками комісії були проігноровані .

Рішення прийнято з порушенням договірних зобов`язань, Порядку проведення конкурсу перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. №1081., і на користь третіх осіб.

Крім цього, відповідачами були порушені норми за фактом позапланових перевірок підприємств, тому що ТДВ "Ренійське АТП-15140" не було попереджено про проведення перевірки, так само не було надано можливості внести свої пояснення до протоколу перевірки, і оскаржити дії ОДА.

20.02.2020р. нами були скеровані претензії на адресу ОДА, з вимогою перегляду даних рішень, і можливості розгляду обставин, що склалися в судовому порядку, але відповіді досі не отримали.

Таким чином, дії відповідачів, організаторів перевезень є протиправними в частині встановлення умов договору, свідомо нерівних.

Процесуальні дії.

Ухвалою суду від 10.06.2020 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку ст. 262 КАС України.

Відповідно ст. 162 КАС України відповідачу встановлено п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження для подання відзиву на позовну заяву.

Ухвалу про відкриття провадження по справі та копію позову отримано направлено засобами електронної пошти 12.06.2020 року, що підтверджується повідомлення (а/с. 41).

Ухвалою суду від 08.07.2020 року у відповідача витребувані належним чином завірені копії:

Ухвалою суду від 08.07.2020 року зупинено провадження по справі до отримання доказів по справі.

Ухвалою суду від 04.09.2020 року поновлено провадження по справі.

Ухвалою суду від 04.09.2020 року повторно витребувано у відповідача по справі належним чином завірені копії документів.

09.09.2020 року за вхід. № ЕП/14021/20 через канцелярію суду представником ООДА (за підписом А. Орехова) надано копії витребуваних документів:

копія договору про організацію перевезень на приміських та міжміських

автобусних маршрутів загального користування від 02.10.2019 №49/19;

копія акту перевірки автогосподарства від 03.02.2020 р.

Відзив у встановлений в ухвалі суду строк відповідачем не наданий.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ.

02.10.2019р. ТДВ "Ренійське АТП-15140", як пасажирський перевізник уклали договір пасажирських перевезень на маршрутах загального користування: №49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз з організатором даних перевезень, а саме з Одеської обласної Державної Адміністрації, в особі Управління Транспортно - комунікаційної Інфраструктури.

Договір був укладений з ТДВ "Ренійське АТП-15140" як з переможцем конкурсу, відповідно до Порядку проведення конкурсу перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. №1081.

03.02.2020 року складений Акт перевірки автогосподарства, яким встановлено:

на території автогосподарства в м. Рені, яке розташоване за адресою: м. Рені. вул. Болградська, 96 не забезпечується проведення належного передрейсового медичного огляду водіїв та технічного огляду транспортних засобів. На момент прибуття на територію встановлено, що транспортні засоби здійснюють відправлення на лінію без проходження передрейсового технічного огляду, мотивуючи тим, що такий огляд проводився після заїзду транспортного засобу на територію автопідприємства ввечері попередньої доби, що суперечить вимогам статті 30 Закону України Про автомобільний транспорт та Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затверджених наказом Мінтрансзв`язку України від 05.08.2008 N 974. Крім того, під час перевірки встановлено порушення перевізником ТДВ Ренійське АТП 15140 статті 21 Закону України Про автомобільний транспорт , а саме зберігання транспортного засобу НОМЕР_1 у житловій зоні поза спеціально відведеними для цього майданчиками на вулиці Мускатній у м. Рені.

Слід також зазначити, що на момент проведення перевірки, в період з 5.00 по 7.00 ранку з території автопідприємства виїхав лише один транспортний засіб, що також може свідчити про те, що інші транспортні засоби зберігаються поза спеціально відведеними для цього майданчиками.

Кабінет для проведення медичного огляду не відповідає Положенню про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров`я України і Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80. Фотоматеріали встановлених порушень додаються.

14.02.2020р. ТДВ "Ренійське АТП- 15140" отримані листи Одеської обласної Державної Адміністрації, в особі Управління Транспортно - комунікаційної Інфраструктури від 10.02.2020р. за №04-08/133, якім підприємство повідомлено, що за результатами перевірки від 03.02.2020 р. було виявлено порушення пасажирських перевезень, згідно ст.ст.21,30 Закону України Про автомобільний транспорт , і на підставі даних перевірки, та відповідно до пункту 55 Порядку проведення конкурсу перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 р. № 1081.

Прийнято рішення про дострокове розірвання договору з ТДВ Ренійське АТП- 15140 № 49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз від 02.10.2019р. в односторонньому порядку, протягом 15 днів з моменту отримання.

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ.

Стаття 19 Конституції України в першому реченні закріплює автономію особистості в її різноманітній життєдіяльності, а у другому реченні містить її королларій, передбачаючи, що держава не може виходити за межі повноважень, що передбачені Конституцією та законами України.

У Науковому висновку щодо меж дискреційного повноваження суб`єкта владних повноважень та судового контролю за його реалізацією , опублікованому на офіційному сайті Верховного Суду, зазначено, що дискреційне повноваження може полягати у виборі діяти, чи без діяти, а якщо діяти, то у виборі варіанту рішення чи дії серед варіантів, що прямо або опосередковано закріплені у законі .

Суд перевіряє дії відповідача на відповідність вимогам ч.2-3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАСУ).

Конституція України (в редакції станом на 30.09.2016 року) містить статтю 124 …Юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи. , яка визначає можливість судового захисту за наявності юридичного спору.

З матеріалів позову вбачається, що юридичний спір виник з приводу дострокового в односторонньому порядку розірвання договору з ТДВ Ренійське АТП- 15140 № 49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз від 02.10.2019 р.

Приписами ст. 7 Закону України Про автомобільний транспорт передбачено, що забезпечення організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.

Відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов`язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під`їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати (ч. 1 ст. 31 Закону України Про автомобільний транспорт ).

Згідно положень ст. 44 Закону Про автомобільний транспорт організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладено на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. При цьому орган виконавчої влади або місцевого самоврядування у відносинах щодо організації та порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів є суб`єктом владних повноважень і спори щодо оскарження рішень чи бездіяльності цих органів до виникнення договірних правовідносин між організатором та перевізником-претендентом відносяться до юрисдикції адміністративних судів.

Разом з цим, за змістом ст. 42 Закону України Про автомобільний транспорт , договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.

Згідно ст.629 ЦК України, договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Статтями 193 ГК України та 526 ЦК України передбачено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Згідно ч.ч. 1, 3 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Приписи ч.1 ст.652 ЦК України встановлюють право односторонньої відмови (розірвання) договору, якщо таке право встановлене договором.

Згідно статті 654 ЦК України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.

Частиною 1 ст. 188 ГК України також визначено, що у разі, якщо договором передбачено право сторони на одностороннє розірвання договору, такий договір може бути розірвано на вимогу однієї сторони.

Договір від 02.10.2019 р. № 49/19, укладений між ТДВ Ренійське АТП 15140 та відповідачем - Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації містить умови і право відповідача на односторонню відмову і дострокове розірвання договору у разі порушення Перевізником умов Договору з обов`язковим попередженням Перевізника не пізніше ніж за 15 календарних днів до запланованої дати розірвання Договору (пп. 4.4.3.2. Договору).

При цьому п. п. 2.3.1. п. 2.3. Договору, до обов`язків Перевізника, зокрема відноситься:

при перевезенні пасажирів та багажу забезпечувати дотримання вимог Закону України Про автомобільний транспорт , Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ № 176 від 18.02.1997 р., інших нормативно правових актів у галузі автомобільного транспорту та умов Договору.

Судом встановлено, що відповідач 03.02.2020 року спільно з заступником начальника управління транспортно - комунікаційної інфраструктури ОДА відповідно до статті 6 Закону України Про автомобільний транспорт проведено перевірку дотримання ТДВ Ренійське АТП 15140 норм чинного законодавства, в частині забезпечення безпеки перевезень пасажирів та відповідність відомостей поданих на засідання конкурсних комітетів, по результатам яких укладені договори на право обслуговування автобусних маршрутів.

Так в ході перевірки було перевірено матеріально - технічну базу, на якій за інформацією ТДВ Ренійське АТП 15140 , забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання, що розташована за адресою: м. Рені, вул. Болградська, 96.

За результатами перевірки встановлено, що на території автогосподарства в м. Рені, яке розташоване за адресою: м. Рені, вул. Болградська, 96 не забезпечується проведення належного передрейсового медичного огляду водіїв та технічного огляду транспортних засобів. На момент прибуття на територію встановлено, ідо транспортні засоби здійснюють відправлення на лінію без проходження передрейсового технічного огляду, мотивуючи тим, що такий огляд проводився після заїзду транспортного засобу на територію автопідприємства ввечері попередньої доби, що суперечить вимогам статті 30 Закону України Про автомобільний транспорт та Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затверджених наказом Мінтрансзв`язку України від 05.08.2008 № 974. Крім того, під час перевірки встановлено порушення перевізником ТДВ Ренійське АТП 15140 статті 21 Закону України Про автомобільний транспорт , а саме зберігання транспортного засобу НОМЕР_1 у житловій зоні поза спеціально відведеними для цього майданчиками на вулиці Мускатній у м. Рені.

Слід також зазначити, що на момент проведення перевірки, в період з 5.00 по 7.00 ранку з території автопідприємства виїхав лише один транспортний засіб, що також може свідчити про те, що інші транспортні засоби зберігаються поза спеціально відведеними для цього майданчиками.

Кабінет для проведення медичного огляду не відповідає Положенню про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров`я України і Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80.

Відповідно до п. 55 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування №1081 організатор зобов`язаний забезпечити дострокове розірвання договору з автомобільним перевізником - переможцем конкурсу у разі підтвердження інформації про факт подання перевізником претендентом недостовірних відомостей для участі у конкурсі з перевезення пасажирів.

Враховуючи викладене ТДВ Ренійське АТП 15140 листом № 04-08/133 від 10.02.2020 року поінформовано про дострокове розірвання договору від 02.10.2019 р. №49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС - Одеса АС АВ Привоз не раніше ніж через 15 днів з дня отримання зазначеного листа, про що буде виданий відповідний наказ.

З огляду на встановлене, суд приходить до висновку про відсутність протиправності дій Одеської обласної державної адміністрації в особі: Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації щодо встановлення нерівних умов договору, оскільки договір від 02.10.2019 р. № 49/19, укладений між ТДВ Ренійське АТП 15140 та відповідачем - Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації без зауважень, про що свідчить підпис директора Гарамова Р.П. який скріплений печаткою ТДВ Ренійське АТП 15140 .

Таким чином, намір одностороннього дострокового розірвання договору від 02.10.19 р., укладеного з позивачем, відповідає умовам самого договору і нормам вказаного законодавства (ч.1 ст.188 ГК України, ч.1 ст.652, ч.1 ст.654 ЦК України).

Вказана правова позиція висловлена в постанові КАС ВП від 08.08.2019 року по справі № 812/270/16:

…За змістом статті 7 Закону України від 05 квітня 2001 року № 2344-III Про автомобільний транспорт (далі - Закон № 2344-III) забезпечення організації пасажирських перевезень на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області (внутрішньообласні маршрути) покладається на Раду міністрів Автономної Республіки Крим або обласні державні адміністрації.

Відповідно до частини першої статті 42 Закону № 2344-III договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.

Згідно з частиною першою статті 43 Закону № 2344-III визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

За змістом підпункту 3 пункту 55 Порядку № 1081 (у попередній редакції) організатор має право достроково розірвати договір (позбавити дозволу) з автомобільним перевізником у разі:

порушення ним умов договору (дозволу). У такому разі для роботи на маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення дії договору (дозволу), який було розірвано (позбавлено), а в разі його відмови чи відсутності - призначати до проведення конкурсу іншого автомобільного перевізника один раз на строк не більш як три місяці;

надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації;

порушення ним умов договору (дозволу) під час виконання перевезень на маршруті як перевізника, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце;… .

З огляду на те, що вказана вимога є основною, і від її задоволення залежить задоволення іншої позовної вимоги, яка є похідною суд приходить до висновку, про відсутність підстав для її задоволення.

Окремо також слід зазначити, що позивач, стверджуючи про відсутність порушень з його боку, не надав жодних письмових доказів, які б підтверджували його доводи.

Як визначено ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Такий обов`язок позивачем не виконано.

Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Щодо вимоги про заборону Одеській обласній державній адміністрації та Управлінню транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації - вчиняти певні дії, а саме розірвання договору з ТДВ Ренійське АТП- 15140 №49/19 на право обслуговування автобусного маршруту 488/487 Рені АС- Одеса АС АВ Привоз від 02.10.2019р., в односторонньому порядку .

Згідно п. 23 ст. 4 КАСУ, похідна позовна вимога - вимога, задоволення якої залежить від задоволення іншої позовної вимоги (основної вимоги).

Отже, вимога про заборону вчиняти дії є похідною вимогою від вимоги про визнання протиправними дій відповідача.

Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про відмову в задоволенні основної позовної вимоги, в задоволенні похідної вимоги також слід відмовити.

Згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії ).

Згідно зі ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись ст.ст. 139, 241,242-246, 250, 255, 295, 297 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову ТДВ "Ренійське АТП- 15140" до Одеської обласної державної адміністрації, Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації про визнання протиправною діяльності та зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Пунктом 15.5 розділу VII Перехідні положення КАС України від 03 жовтня 2017 року визначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи зберігаються порядок подачі апеляційних скарг та направлення їх до суду апеляційної інстанції, встановлені Кодексом адміністративного судочинства України від 06 липня 2005 року.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

ТДВ "Ренійське АТП- 15140" - адреса: 68800, м. Одеська область, м. Рені, вул. Болградська, буд. 96, код ЄДРПОУ 2251159, (04840) 4 14 94

Одеська обласна державна адміністрація - адреса: 65032, м. Одеса, проспект Шевченко, 4, код ЄДРПОУ 00022585

Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації - адреса: 65032, м. Одеса, проспект Шевченко, 4, код ЄДРПОУ 40028860

Головуючий суддя Потоцька Н.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено07.10.2020
Номер документу92011281
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/4299/20

Рішення від 05.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 10.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні