Постанова
від 06.10.2020 по справі 400/4308/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 400/4308/20

Категорія: 101030200

Головуючий в 1 інстанції: Птичкіна В. В.

Час і місце ухвалення: 16:48 год., м. Миколаїв

Дата складання повного тексту: 03.10.2020 р.

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - Лук`янчук О.В.

суддів - Бітова А. І.

- Ступакової І. Г.

при секретарі - Черкасовій Є. А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року по справі за позовом Миколаївської територіальної організації політичної партії "ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ" до Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області, 3-тя особа: Миколаївська регіональна організація політичної партії "Опозиційна Платформа-За Життя" про визнання дій в частині протиправними; визнання протиправною та скасування постанови від 28.09.2020 № 15; зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И Л А :

02 жовтня 2020 року Миколаївська територіальна організація політичної партії "ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ" звернулася до суду з позовом до Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області, 3-тя особа: Миколаївська регіональна організація політичної партії "Опозиційна Платформа-За Життя" в якому просить:

- визнати протиправною та скасувати постанову Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області від 28.09.2020 № 15 «Про реєстрацію кандидатів в депутати Новобузької міської ради, включених до єдиного та територіальних списків Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За Життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» ;

- зобов`язати Комісію прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати до Новобузької міської ради Баштанського району Миколаївської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Миколаївської регіональної організації політичної партії «Опозиційна платформа - За Життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначається, що третьою особою був порушений порядок висування кандидатів у депутати, наслідком чого, відповідно до норм Виборчого кодексу України, мало бути рішення Комісії про відмову в реєстрації. На думку позивача, задоволенню, крім вимоги про визнання постанови відповідача протиправною та її скасування, згідно з частиною першою статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, підлягає також вимога про зобов`язання Комісії прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів, висунутих третьою особою.

Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року адміністративний позов Миколаївської територіальної організації політичної партії "ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ" до Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області задоволено частково.

Визнано протиправною та скасовано постанову Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області від 28.09.2020 № 15 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Новобузької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» .

В задоволенні позовної вимоги про зобов`язання Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати до Новобузької міської ради Баштанського району Миколаївської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Миколаївської регіональної організації політичної партії «Опозиційна платформа - За Життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, відмовлено.

Стягнуто з Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області на користь Миколаївської територіальної організації політичної партії "ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ" судовий збір у сумі 2 102 грн. (дві тисячі сто дві гривні 00 копійок).

Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням в частині, Новобузька міська територіальна виборча комісія Баштанського району Миколаївської області подала апеляційну скаргу, в якій ставиться питання про скасування судового рішення в частині задоволення позову, в зв`язку з тим, що воно у вказаній частині, постановлено з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, а також у зв`язку з тим, що висновки суду не відповідають обставинам справи.

Рішення в частині відмови у задоволені позову апелянт просить залишити без змін.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначається, що в кожному Територіальному виборчому списку кандидатів у депутати, третьою особою забезпечено відповідно до ч.9 ст.219 Виборчого Кодексу, присутність у кожній п`ятірці кожного виборчого списку чоловік і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

Відтак, апелянт наголошує, що Миколаївською регіональною організацією Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» , під час формування виборчих списків дотримана гендерна квота із врахуванням відповідної пропорції представництва різних статей, а порушення черговості включення кандидатів до Єдиного виборчого списку (в одній п`ятірці) не може бути єдиною та достатньою підставою для відмови в реєстрації всіх кандидатів, включених до такого виборчого списку.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги, сторони, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що 28.09.2020 року Новобузька міська територіальна виборча комісія Баштанського району Миколаївської області прийняла постанову № 15 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Новобузької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» .

Згідно з вказаною Постановою № 15, відповідач зареєстрував кандидатів у депутати Новобузької міської ради, включених, зокрема, до єдиного виборчого списку Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» .

У другій п`ятірці єдиного виборчого списку третьої особи співвідношення за ознакою статі - 4:1.

Вказаний факт представник третьої особи не заперечував та пояснив неуважністю.

Позивач вважає, що така постанова винесена з порушенням порядку висування кандидатів, що є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, тому підлягає скасуванню, в зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Задовольняючи позов частково, суд першої інстанції дійшов висновку про задоволення адміністративного позову в частині визнання протиправною та скасування Постанови, оскільки третьою особою порушено порядок висування кандидатів передбачений частиною дев`ятою статті 219 Виборчого кодексу України, а відповідачем при прийнятті постанови не дотримано вимог норм Виборчого Кодексу України. При цьому відмовив у задоволенні позовних вимог в частині зобов`язання відповідача прийняти рішення, оскільки такий обов`язок у відповідача виникає одночасно з набранням рішенням законної сили, а отже є передчасним.

Надаючи правову оцінку законності і обґрунтованості рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів зазначає наступне.

Спірним питанням у даній справі є правомірність прийнятої відповідачем постанови про реєстрацію кандидатів в депутати Новобузької міської ради, включених до єдиного та територіальних списків Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За Життя .

Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України (далі ВК) виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

У відповідності до ч. 1 статті 196 Виборчого кодексу України виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Відповідно до ч.1 ст. 216 ВК України висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Ч. 2 ст. 216 ВК України передбачено, що право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч.3 ст. 216 ВК України організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна організація партії зареєстрована в установленому законом порядку.

У відповідності до ч.1 ст. 217 ВК України висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Кодексу, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових, позачергових, перших, повторних, проміжних виборах, прийнятого після прийняття рішення про призначення відповідних виборів.

Згідно ч.4 ст.217 ВК України обласна організація партії, зокрема, може висунути кандидатів у депутати на виборах депутатів відповідних районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад (районів, міст, районів у містах, сіл, селищ, що входять до складу відповідної області, Автономної Республіки Крим згідно з адміністративно-територіальним устроєм).

У відповідності до ст. 218 ВК України висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Статтею 219 ВК України передбачений порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше), зокрема пунктами 1, 8, 9, 10 встановлено:

1. Висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

8. Черговість (порядкові номери) кандидатів у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках визначається на зборах, конференції організації партії під час висування кандидатів у депутати та формування відповідних списків.

9. Під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.

10. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії.

Згідно ч.1 ст.222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії;

2) рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);

3) єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;

4) передвиборної програми організації партії, викладеної державною мовою, обсягом до 4000 друкованих знаків, затвердженої зборами, конференцією організації партії, на паперових носіях, засвідченої підписом керівника організації партії і скріпленої печаткою організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді;

5) документа про внесення організацією партії грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;

6) заяв осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність);

7) заяви осіб, включених до виборчих списків республіканської в Автономній Республіці Крим організації партії, повинні також містити зобов`язання в разі обрання припинити діяльність, несумісну з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим (у разі відсутності такої діяльності - зазначити про її відсутність), та зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність);

8) автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня виборів змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді);

10) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання, кожного кандидата у депутати;

11) по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;

12) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.

Порядок реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) передбачений у ст. 227 ВК України, який серед іншого, передбачає, що :

1. Кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.

2. Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.

3. Особа, включена організацією партії до єдиного та/або до єдиного та відповідного територіального виборчих списків, яка на день подання заяви організацією партії про реєстрацію кандидатів у депутати до територіальної виборчої комісії не подала заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї організації партії, вважається виключеною з виборчого списку (виборчих списків) організації партії з дня подання заяви організацією партії. Заява такої особи про згоду балотуватися, подана після подання організацією партії заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, не приймається.

4. Особа, включена організацією партії до єдиного та/або єдиного та відповідного територіального виборчих списків, має право до дня реєстрації її кандидатом відкликати свою заяву про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії. Заява про відкликання заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії може бути засвідчена в порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат", або особисто подана відповідною особою до територіальної виборчої комісії. З моменту отримання територіальною виборчою комісією заяви про відкликання заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії така особа вважається виключеною із виборчого списку (виборчих списків) цієї організації партії, що враховується при прийнятті територіальною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів, включених до виборчих списків. Про отримання такої заяви відповідна виборча комісія письмово повідомляє організацію партії не пізніше наступного дня після отримання заяви. Повторна заява особи про її згоду балотуватися від організації партії не приймається.

6. Територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.

7. Список та черговість кандидатів у депутати в єдиному виборчому списку, а також список та черговість кандидатів у кожному територіальному виборчому списку, визначені організацією партії, не можуть бути змінені після подання документів для їх реєстрації територіальною виборчою комісією. Черговість кандидатів у депутати у територіальному виборчому списку може бути змінена лише за підсумками голосування виборців за умови та у порядку, встановлених частинами першою і другою статті 259 цього Кодексу.

В свою чергу, частиною 4 статті 230 ВК України передбачено, що рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).

Отже, чинним законодавством України передбачено, що порушення порядку висування кандидатів у депутати є підставою для відмови у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій.

Постановою ЦВК від 11 вересня 2020 р. № 249 затверджені Роз`яснення щодо застосування окремих положень Виборчого кодексу України стосовно висування кандидатів на місцевих виборах, в якій зазначено, що під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі); у разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку (частина дев`ята статті 219 Кодексу).

Наведена норма Кодексу обумовлює необхідність забезпечення присутності визначеної кількості осіб різної статі як у єдиному, так і в територіальних виборчих списках.

В свою чергу, вказані обставини щодо сформованого єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Новобузької міської ради, висунутих Миколаївською регіональною організацією Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» сторонами не спростовуються.

Втім, колегія суддів погоджується з доводами апеляційної скарги та вважає, що третьою особою під час формування виборчих списків дотримана гендерна квота із врахуванням відповідної пропорції представництва різних статей, тобто забезпечена присутність визначеної кількості осіб різної статі як у єдиному, так і в територіальних виборчих списках, при цьому, допущене порушення у другій п`ятірці єдиного виборчого списку співвідношення за ознакою статі - 4:1, за наявності факту дотримання третьою особою пропорції представництва різних статей у списках (11 чоловіків та 13 жінок), не може бути єдиною та достатньою підставою для відмови в реєстрації всіх кандидатів, включених до такого виборчого списку.

Виходячи із міркувань розумності та доцільності, деякі вимоги до процедури вчинення певної дії необхідно розуміти не як вимоги до самої дії, а як вимоги до суб`єкта виборчого процесу на їх вчинення. При цьому, фундаментальне порушення - це таке порушення норм права, допущення якого мало б наслідком прийняття незаконного рішення.

У даному ж випадку, дійсно мають місце обставини порушення третьою особою загального порядку висування кандидатів організацією партії, однак, на переконання колегії суддів, таке порушення, з урахуванням вище наведених доводів колегії суддів, не є таким, яке б мало наслідком винесення рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів, включених до виборчого списку.

За таких обставин, не применшуючи значення необхідності дотримання встановленої законодавством процедури висування кандидатів організацією партії, колегія суддів робить висновок, що вказані обставини, на які посилається позивач, не можуть бути підставою для відмови у реалізації кандидатів від Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» права бути висунутими у депутати Новобузької міської ради.

Оскільки судом першої інстанції при розгляді справи та частковому задоволені позову не повно з`ясовано обставини, що мають значення для справи, що призвело до неправильного її вирішення в частині, тому постановлене судове рішення підлягає скасуванню в частині задоволення позовних вимог, в порядку ст.317 КАС України, з ухваленням нової постанови про відмову у задоволені позовних вимог у вказаній частині. В іншій частині рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Щодо вимог апелянта про стягнення на його користь судових витрат, то колегія суддів зазначає, що, відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, законодавець передбачив можливість відшкодування та оплати судових витрат лише у випадку задоволення позову саме на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень.

Натомість, заявник є суб`єктом владних повноважень, а відповідно правові підстави для розподілу судових витрат з огляду на задоволення апеляційної скарги у останнього відсутні.

Керуючись ст.ст. 270, 271, 272, 273, 278, 308, 310, п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області задовольнити.

Рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року скасувати в частині визнання протиправною та скасування постанови Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області від 28.09.2020 № 15 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Новобузької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» .

Прийняти у цій частині нову постанову, якою відмовити у задоволені позову Миколаївської територіальної організації політичної партії "ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ" до Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області, 3-тя особа: Миколаївська регіональна організація політичної партії "Опозиційна Платформа-За Життя" про визнання протиправною та скасування постанови Новобузької міської територіальної виборчої комісії Баштанського району Миколаївської області від 28.09.2020 № 15 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Новобузької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Миколаївської регіональної організації Політичної Партії «Опозиційна платформа - За життя» , на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» .

В іншій частині рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя: О.В. Лук`янчук

Суддя: А. І. Бітов

Суддя: І. Г. Ступакова

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2020
Оприлюднено08.10.2020
Номер документу92019365
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —400/4308/20

Постанова від 06.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 03.10.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Птичкіна В.В.

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Птичкіна В.В.

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Птичкіна В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні