Справа № 2-а-2866/08
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«22» вересня 2008 року м. Чернігів
Чернігівський окружний адм іністративний суд у складі:
Головуючої судді - Кашпур О.В.
при секретарі - Редік Т.В.
розглянувши у відкритому су довому засіданні справу за позовом відділення фонду соціального захис ту інвалідів у Чернігівській області до товариства з обмеженою відпові дальністю «Забарівське» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені , -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Забарівське» і пр осить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету 1871 , 43 грн. адміністративно-господар ських санкцій та 78 , 00 грн. пені на с лідуючи реквізити: р/р 31215230700235 , банк одержувач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22824026 , МФО 853592 , одер жувач - Державний бюджет України , Корюківський район , мотивуючи тим , що відповідач у 2007 році не виконав встановлених чинни м законодавства вимог щодо нормативу робочих місць для працевлаштуван ня інвалідів.
Представник позивача підтр имала позовні вимоги.
Відповідач до суду не зявивс я , про причину неявки не повідом ив За таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на під ставі наявних у справі доказів.
Заслухавши пояснення представника позивача , дослідивши матеріали справи , суд вважає наступне: Встановлено , що товариство з обмеженою відповідальністю «Забар івське» не виконало нормативу робочих місць для працевлаштування інва лідів в кількості одного робочого місця.
Частиною 1 статті 19 Закону України «Про основи соціал ьної захищеності інвалідів в Україні» передбачено , що для підприємств , установ , ор ганізацій , у тому числі підприє мств , організацій громадських організацій інвалідів , фізичних осіб , які використовують найману пр ацю , установлюється норматив р обочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсот ків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу , а якщо працює від 8 до 25 ос іб , - у кількості одного робочог о місця.
Відповідно до ч. 2 , 3 зазначеної статті закону роботодавці самостійно р озраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів ві дповідно до нормативу , встанов леного частиною першої цієї статті , та самостійно здійснюють працевлаштування інвалід ів у рахунок нормативів робочих місць.
Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.02.2007 року № 42 затверджена форма звітності № 10-ПІ "Звіт про зайнят ість і працевлаштування інвалідів" та Інструкція щодо її заповнення. Згі дно п.3.1. Інструкції середньооблікова кількість штатних працівників обл ікового складу за рік визначається відповідно до п.3.2. Інструкції зі стати стики кількості працівників , з атвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 рок у № 1442/11722. За таким же правилом визначається середньооблікова кількість шт атних працівників за рік , яким в ідповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність.
Відповідно до частини 1 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" роботодавці , де середньооблікова чисельність працюючих інвалід ів менша , ніж встановлено норма тивом , щороку сплачують відпов ідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративн о-господарські санкції , сума як их визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві , установі , організації , у тому числі підприємстві , організації громадських орган ізацій інвалідів , фізичної осо би , яка використовує найману пр ацю , за кожне робоче місце , призначене для працевлаштуван ня інваліда і не зайняте ним , а п ідприємства на яких працює від 8 до 15 осіб - у розмірі половини середньої рі чної заробітної плати.
Адміністративно-господар ські санкції відповідач повинен був
розрахувати і сплатити само стійно в строк до 15 квітня року , н аступного за роком , в якому відб улося порушення нормативу , одн ак до цього часу сума заборгованості до Державного бюджету сплачена не б ула. Згідно розрахунку позивача сума адміністративно господарських са нкцій , яку необхідно сплатити в ідповідачу , становить 1871 , 43 грн.
Відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соц іальної захищеності інвалідів в Україні» , Порядку сплати підприємствами , установами , організаціями та фізичними особами , що її використовують найману п рацю , суми адміністративно-гос подарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів , за твердженим постановою Кабінету Міністрів України № 70 від 31.01.2007 року , Порядком нарахування пені та ї ї сплати затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політ ики України № 223 від 15.05.2007 року передбачено , що порушення термінів сплати адміністративно-госп одарської санкції тягне за собою нарахування пені у розмірі 120 відсоткі в річних облікової ставки НБУ за кож ний день прострочення , що діяла на момент сплати , нарахованої н а повну суму недоїмки за весь її строк.
На підставі вищевказаного на суму заборгованості б ула нарахована пеня - 78 , 00 грн.
За наведених обставин , позовні вимоги підтверджені належними та допустим ими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст. 94 КАС України з відповідача н е стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного с удочинства України , суд , -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обме женою відповідальністю «Забарівське» (рахунок 260052483 , МФО 380805 , код Є ДРПОУ 33370012 , банк ВАТ «Райффайзен б анк «Аваль») 1871 , 43 грн. адміністрат ивно-господарських санкцій та 78 , 00 грн. пені на слідуючи реквізити: р/р 31215230700235 , банк одержувач ГУДКУ в Чернігі вській області , код ЄДРПОУ 22824026 , МФО 853592 , одержувач - Державний бюджет України , Корюківський район.
Постанова набирає законної сил и після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження , якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження було подано , але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк ,
Постанова набирає законної сили після закінчення ц ього строку. У разі подання апеляційної скарги Постанова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після за кінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляц ійного адміністративного суду через суд першої інстанції , який ухвалив постанову. Заява п ро апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення пост анови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається п ротягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляцій не оскарження , якщо скарга пода ється у строк , встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2008 |
Оприлюднено | 29.04.2010 |
Номер документу | 9202923 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Кашпур О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні