Рішення
від 06.10.2020 по справі 826/17560/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 жовтня 2020 року м. Київ № 826/17560/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Донця В.А. розглянув у спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Геомаксис" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Геомаксис" звернулось до суду з позовом про:

- визнання протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 06.07.2018 №830964/40951193;

- зобов`язання ДПС України здійснити реєстрацію податкової від 14.06.2018 №9, виписаної постачальником ТОВ "Геомаксис" покупцю ДП "ВФ "Євротрейд Україна" на суму 150000 грн., у тому числі податок на додану вартість 25000 грн., днем її фактичного подання - 22.06.2018;

- зобов`язати ДПС України подати суду звіт про виконання судового рішення протягом одного тижня з дня набрання законної сили судовим рішенням.

Ухвалами суду: від 31.10.2018 - відкрито провадження в адміністративній справі, постановлено здійснювати розгляд справи в спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін, надано строк для подання заяв по суті; від 13.09.2019 - залучено до участі у справі в якості відповідача Головне управління ДФС у Донецькій області; від 06.10.2020 - замінено відповідачів ДФС України на правонаступника - ДПС України, ГУ ДФС у Донецькій області на правонаступника - ГУ ДПС у Донецькій області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що контролюючим органом порушено норми підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, оскільки безпідставно зупинено реєстрацію накладної та не взято до уваги Комісією первинні документи, які підтверджують правомірність подання на реєстрацію податкової накладної.

Представником ДФС України подано відзив, відповідно до якого представник просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Підставами відмови зазначено не надання позивачем в повному обсязі всіх необхідних документів.

Головне управлінням ДФС у Донецькій області правом на подання відзиву на позовну заяву не скористалося.

Дослідивши письмові докази, суд установив.

Позивачем сформовано податкову накладну від 14.06.2018 №9 на загальну суму 150.000,00 грн. та подано її на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з квитанцією від 22.06.2018 №1 ДФС України поінформовано позивача про зупинення реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №9, оскільки ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку", запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, повідомлено показник "D"=01035991887592248593715933922825599521023, "P"=40932,87.

Товариством з обмеженою відповідальністю "Геомаксис" направлено відповідачу повідомлення від 04.07.2018 №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, де зазначено про підтвердження податкового зобов`язання на отриману передоплату від покупця за металопродукцію.

Рішенням від 06.07.2018 №830964/40951193 про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено ТОВ "Геомаксис" у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстави ненадання платником податку копій документів - розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Не погоджуючись із таким рішенням, позивачем було подано скаргу від 13.07.2018 на рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в обґрунтування якої зазначено про: реальність операції за договором поставки №24/03-18 від 23.03.2018, що підтверджується належним чином складеними первинними та іншими документами, а також достатньою матеріально-технічною базою, необґрунтованість квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №9, оскаржуване рішення не відповідає тому, що були надані документи, на підставі яких відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №9, рішення не відповідає критеріям вмотивованості, чіткості та зрозумілості, зокрема, не підкреслено документи, які не надані з повідомленням.

Відповідно до рішення від 23.07.2018 №20274/40951193/2 Комісії з питань розгляду скарг скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Вирішуючи спір, суд ураховує таке.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (в редакції, чинній на час подання податкової накладної на реєстрацію та ухвалення оскаржуваного рішення, далі - ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено: при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий); якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий).

Судом установлено, що позивачем подано на реєстрацію податкову накладну від 14.06.2018 №9 на загальну суму 150.000,00 грн., реєстрацію якої згідно відомостей автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України зупинено.

Реєстрацію поданої позивачем податкової накладної від 14.06.2018 №9 зупинено через те, що податкова накладна відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

За приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 201.6 статті 201 ПК України встановлено:

в разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "а"); визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "б"); пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (підпункт "в"). Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (підпункт 201.16.1);

письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України (підпункт 201.16.3 ПК України).

Відповідно до пункту 12 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу. Пунктом 13 Порядку встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з підпунктом 1 пункту 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджено наказ Міністерства фінансів України 13.06.2017 №567, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (у редакції, чинній нас час існування спірних відносин) моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; більше 50% - від 0,015 до 0,02; більше 40% - від 0,01 до 0,015, більше 30% - від 0,005 до 0,01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

У позовній заяві зазначено, що позивачем подано до ДФС України повідомлення від 04.07.2018 №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та документи про підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній, реєстрацію якої було зупинено.

На підтвердження здійснення господарської операції позивачем до позову додано копії документів: договору №23/2018 суборенди нежитлових приміщень від 01.01.2018, акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №20 від 30.03.2018, акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №19 від 28.02.2018, акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №18 від 31.01.2018, акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №57 від 30.04.2018, акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №58 від 31.05.2018, акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №59 від 29.06.2018, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку від 07.08.2018, штатного розпису на 2018 рік ТОВ "Геомаксис" , договору №24/03-18 на поставку продукції від 23.03.2018, специфікації №3 до договору №24/03-18 на поставку продукції від 23.03.2018, рахунку-фактури №12 від 23.05.2018, платіжного доручення від 14.06.2018 №747, заявки на поставку №12 від 23.05.2018, видаткової накладної від 06.07.2018 №5, акту прийому-передачі від 06.07.2018 №1 до договору поставки №24/03-18 від 23.03.2018, відомості за червень 2018 року, договору поставки №30/4-2017 від 21.11.2017, специфікації від 15.05.2018, видаткової накладної №СЕ-0000457 від 06.07.2018, рахунку-фактури №СЕ-0000258 від 21.05.2018, довіреності від 06.07.2018 №29, переліку цінностей, які належить отримати, сертифікату якості №0239-18 на відливки стальні, платіжного доручення від 15.06.2018 №271, платіжного доручення від 14.06.2018 №267, платіжного доручення від 15.06.2018 №270, податкової накладної від 15.06.2018 №5,податвкової накладної від 14.06.2018 №4, податкової накладної від 14.06.2018 №6, відомості по рахунку 631 "Розрахунки з постачальниками" за червень 2018 року.

У податковій накладній від 14.06.2018 №9 на загальну суму 150.000,00 грн., у тому числі податок на додану вартість 25 000,00 грн. зазначено, що її сформовано по номенклатурі товарів/послуг продавця: решітка велика 1342.04.05.01 (база оподаткування - 49. 834, 00 грн.), решітка мала 1342.04.07 (база оподаткування - 32. 214, 00 грн.), клин великий 1342.04.08-2 (база оподаткування - 28. 255,60 грн.), клин малий 1342.04.06 (база оподаткування - 14. 726,40 грн.).

Згідно з договором №24/03-18 від 23.03.2018 на поставку продукції постачальник (ТОВ "Геомаксис") зобов`язується передати у власність покупця (дочірнє підприємство товариства з обмеженою відповідальністю "Металтрейд" "Виробнича фірма "Євротрейд Україна") продукцію виробничо-технічного призначення, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити продукцію, найменування (номенклатура, асортимент), кількість, строки поставки та інші характеристики якої зазначені в специфікаціях (додатках) до договору.

У специфікації №3 (додаток 3 від 22.05.2018 до договору №24/03-18 від 23.03.2018 на поставку продукції) вказано таку продукцію: решітка велика 1342.04.05.01, решітка мала 1342.04.07, клин великий 1342.04.08-2, клин малий 1342.04.06.

Покупцем за договором №24/03-18 від 23.03.2018 на поставку продукції на ім`я директора ТОВ "Геомаксис" ОСОБА_1 складено заявку від 23.03.2018 №12 на поставку до 06.07.2018 продукції: решітка велика 1342.04.05.01, решітка мала 1342.04.07, клин великий 1342.04.08-2, клин малий 1342.04.06.

Позивачем на ім`я ДП ТОВ "Металтрейд" "Виробнича фірма "Євротрейд Україна" виписано рахунок-фактуру від 23.05.2018 №12 із зазначенням товару: решітка велика 1342.04.05.01, решітка мала 1342.04.07, клин великий 1342.04.08-2, клин малий 1342.04.06 на суму 204.672,00 грн., в т.ч. 34.112,00 грн. ПДВ.

Як убачається із платіжного доручення від 14.06.2018 №747 ДП ТОВ "Металтрейд" "ВФ "Євротрейд Україна" на рахунок ТОВ "Геомаксис" (№ НОМЕР_1 ) перерахувало 150.000, 00 грн. за призначенням платежу "оплата за металопродукцію згідно договору №24/03-18 від 23.03.2018, у т.ч. ПДВ - 20% 25.000,00 грн.".

Між позивачем та ДП ТОВ "Металтрейд" "ВФ "Євротрейд Україна" підписано: 1) видаткову накладну від 06.07.2018 №5 на загальну суму 204.672,00 грн., в т.ч. 34.112,00 грн. на підставі договору №24/03-18 від 23.03.2018 на поставку продукції ; 2) акт прийому-передачі від 06.07.2018 №1 до договору №24/03-18 від 23.03.2018 на поставку продукції.

У відзиві ДПС України не зазначено, які саме документи не подані на підтвердження відповідної господарської операції.

З доданих до позову договору №24/03-18 від 23.03.2018 на поставку продукції, платіжного доручення №747 від 14.06.2018 вбачається, що вони підписані відповідними посадовими особами, визначено ціну, документи містять дату їх складення.

За висновком суду, відповідачами, як суб`єктами владних повноважень відповідно до частини другої статті 77 КАС України, не доведено, що зазначені первинні документи не могли бути враховані під час вирішення питання про наявність підстав для реєстрації податкової накладної.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, визначає, що: підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства (пункт 21); у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначається, зокрема, пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (підпункт 4 пункт 13).

Комісією Головного управління ДПС у Донецькій області прийнято рішення від 06.07.2018 №830964/40951193 про відмову в реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних, підставою для відмови в реєстрації якої зазначено: "ненадання платником податків копій документів, а саме розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків".

Крім того, слід врахувати, що позивачем додано документи на підтвердження здійснення ним господарської операції щодо поставки товарів, які визначені у податковій накладній від 14.06.2018 №9 на загальну суму 150.000,00 грн., у тому числі податок на додану вартість 25.000,00 грн.

На думку суду, всупереч вимогам, встановленим підпунктом "в" підпунктом 201.16.1 пункту 201.6 статті 201 ПК України, зупиняючи реєстрацію податкової накладної, контролюючим органом не визначено вичерпного переліку документів для подання платником податків. Позивачем, з урахуванням підстав зупинення реєстрації податкової накладної, надано первинні документи.

Враховуючи викладене, суд вважає обґрунтованими доводи позивача про протиправність рішення комісії Головного управління ДПС у Донецькій області від 06.07.2018 №830964/40951193 про відмову в реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно позовні вимоги в частині скасування цього рішення підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну від 14.06.2018 №9, то суд зазначає, що відповідно до підпункту 201.1, пункту 201.10 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

Пунктом 28 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено "Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (зі змінами).

Відповідно до пунктів 19, 20 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З огляду на висновок суду про протиправність рішення комісії Головного управління ДФС у Донецькій області від 06.07.2018 №830964/40951193 про відмову в реєстрації податкової накладної від 14.06.2018 №9, підлягають задоволенню вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну від 14.06.2018 №9.

Позивачем заявлено клопотання про встановлення судового за виконанням рішення суду.

Відповідно до частини першої статті 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

У даній категорії справи суд не вбачає необхідності встановлювати судовий контроль на стадії ухвалення рішення суду.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3.524,00 грн. (платіжне доручення від 17.10.2018 №374) за дві вимоги немайнового характеру. Оскільки позовні вимоги є пов`язаними, судом позов задоволено повністю, на користь позивача підлягають присудженню судові витрати зі сплати судового збору за одну вимогу немайнового характеру в розмірі ?1762?,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області.

Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Донецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмові в такій реєстрації від 06 липня 2018 року №830964/40951193 про відмову в реєстрації податкової накладної від 14 червня 2018 року №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 14 червня 2018 року №9 датою її подання - 22 червня 2018 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Геомаксис" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762?,00 грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Геомаксис" (ідентифікаційний код 40951193, місцезнаходження: 85322, Донецька область, місто Мирноград, вулиця Коршункова, будинок 2, кімната 23).

Відповідач - Державна податкова служба України (ідентифікаційний код 43005393, місцезнаходження: 04053, місто Київ, Львівська Площа, будинок 8).

Відповідач - Головне управління ДПС у Донецькій області (ідентифікаційний код 43142826, місцезнаходження: 87526, місто Маріуполь, вулиця 130-ої Таганрозької дивізії, будинок 114).

Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Згідно зі статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Підпунктом 15.5 пункту 15 Розділ VII "Перехідні положення" передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Суддя В.А. Донець

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.10.2020
Оприлюднено08.10.2020
Номер документу92048078
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/17560/18

Ухвала від 23.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 26.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 19.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Рішення від 06.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 13.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 31.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні