ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

08 жовтня 2020 року м. Дніпросправа № 280/7005/20 Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Юрко І.В. (доповідач), суддів: Чабаненко С.В., Чумака С.Ю.,

секретарі судового засідання Сколишеві О.О.,

за участі представника позивача Сердюка Р.В.,

представників третіх осіб: Озюменко Р.Ю., Пенькова О.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Запорізької обласної організації політичної партії За майбутнє на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року у справі №280/7005/20 (головуючий 1-ї інстанції ОСОБА_1 ) за позовом Запорізької обласної організації політичної партії За майбутнє до Бердянської міської територіальної виборчої комісії Бердянського району Запорізької області (треті особи: Запорізька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя , ОСОБА_2 ) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач 03.10.2020 року звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Бердянської міської територіальної виборчої комісії Бердянського району Запорізької області (треті особи: Запорізька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя , ОСОБА_2 ), в якому просив:

- визнати протиправною та скасувати постанову №37 від 28 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя , в цілому;

- зобов`язати Бердянську міську територіальну виборчу комісію Бердянського району Запорізької області не пізніше наступного дня після набуття рішенням суду законної сили, вчинити дії, визначені ч.5 ст.231 Виборчого кодексу України, що випливають із скасування реєстрації всіх кандидатів у депутати Бердянської міської ради, які включені до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя .

В обґрунтування позову зазначено, що з метою реєстрації кандидатів у депутати Бердянської міської ради, третя особа подала відповідачу пакет документів визначений ч.1 ст.222 ВК України, в тому числі єдиний та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати (п.3 вказаної норми) та їх заяви про згоду балотуватися та бути кандидатом у депутати (п.6 вказаної норми). Позивач зазначає, що відповідно до приписів ч.7 ст.219 ВК України, особа має надати згоду балотуватися та бути включеною до єдиного та територіального виборчих списків однієї партії, який формується та затверджується на її зборах, конференції. Вказує, що єдиний та територіальний списки третьої особи щодо її кандидатів у депутати Бердянської міської ради є додатками до рішення Конференції третьої особи від 15 вересня 2020 року, в той час, як вище вказані кандидати у депутати з порядковими номерами згідно першого стовпця таблиці з №1 по №38 подали свої заяви тільки 16 вересня 2020 року. Позивач вважає, що формування та затвердження всіх кандидатів у депутати Бердянської міської ради від третьої особи, відбулося без їх згоди балотуватися та бути кандидатом, та відповідно без дотримання порядку встановленого ч.1 та ч.7 ст.219 ВК України, а тому відповідач мав відмовити в реєстрації усіх кандидатів у депутати, у зв`язку із порушенням порядку їх висування. Відтак, на думку позивача, постанова відповідача є незаконною та підлягає скасуванню.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, з посиланням на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Апелянт зазначив, що суд першої інстанції майже правильно встановив фактичні обставини справи в їх хронологічному порядку, які відповідачем та третьою особою не заперечувались. Проте, суд не погодився з доводами позивача, що оскільки заяви про згоду балотуватися у кандидати та бути включеним у списки Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиціна платформа - За життя , складені та підписані на наступний день після проведення конференції, то відповідач мав відмовити у реєстрації цих кандидатів, оскільки має місце порушення порядку висування кандидатів. Вирішуючи спір по суті, суд першої інстанції, на думку апелянта, допустив грубе порушення норм матеріального права, оскільки доводи позову щодо порушення порядку висування кандидатів (ст.219 ВК України), були помилково перевірені судом на їх відповідність статтям 222 та 227 ВК України, які регулюють умови та порядок реєстрації.

Представник позивача в судовому засіданні апеляційної інстанції вимоги апеляційної скарги підтримав, просив їх задовольнити.

Представники третіх осіб проти вимог апеляційної скарги заперечували, просили рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Представник відповідача та третя особа - ОСОБА_2 в судове засідання апеляційної інстанції не прибулу, про час, дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

З урахуванням частини 3 статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників позивача та третіх осіб, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що Рішенням ХIV Конференції Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиціна платформа - За життя про висування кандидатів у депутати Бердянської міської ради Бердянського району Запорізької області від 15.09.2020 року у м.Запоріжжі затверджено єдиний і територіальний виборчі списки кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя на Перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року згідно додатку (а.с.110-115).

28 вересня 2020 року о 23 год. 15 хв. відповідачем прийнято Постанову №37 Про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя (а.с.203-204).

Вказаною постановою комісія вирішила зареєструвати кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя .

Позивач не погодився із зазначеною постановою та оскаржив її до суду.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції зазначив, що умовою реєстрації кандидатів у депутати є подання до комісії всіх документів, передбачених статтею 222 ВК України, в тому числі і заяви про згоду балотуватись, за формою, встановленою ЦВК. При цьому, частина 3 статті 227 ВК України передбачає, що особа, включена організацією партії до єдиного та/або до єдиного та відповідного територіального виборчих списків, яка на день подання заяви організацією партії про реєстрацію кандидатів у депутати до територіальної виборчої комісії не подала заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї організації партії, вважається виключеною з виборчого списку (виборчих списків) організації партії з дня подання заяви організацією партії. Заява такої особи про згоду балотуватися, подана після подання організацією партії заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, не приймається.

З наведено, суд першої інстанції зробив висновок, що заява про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї організації партії має бути складена не пізніше, ніж уповноважена особа від організації партії звернулась із відповідною заявою до комісії про реєстрацію кандидатів у депутати. Оскільки із заявою про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради Бердянського району Запорізької області уповноважена особа звернулась 24.09.2020 року, а заяви кандидатів у депутати, висунутих Запорізькою регіональною організацією політичної партії Опозиційна платформа - За життя про надання згоди балотуватись датовані 16 вересня 2020 року, то суд, у даному випадку не вбачає порушення порядку висування кандидатів Запорізькою регіональною організацією політичної партії Опозиційна платформа - За життя .

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та зазначає наступне.

Постановою Верховної Ради України від 15.07.2020 року №795-IX призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року.

Постановою Центральної виборчої комісії від 08.08.2020 року №160 призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою від 14.08.2020 року №176 призначила перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.

01 січня 2020 року набрав чинності Виборчий Кодекс України.

Цей Кодекс відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Відповідно до частини 1статті 218 ВК України висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Згідно з частинами 2 та 3 статті 219 ВК України організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом.

Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що Конференція Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя щодо висування кандидатів відбулась 15 вересня 2020 року. Єдиний та територіальні виборчі списки Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя щодо її кандидатів у депутати Бердянської міської ради є додатками до рішення Конференції.

Заяви осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які також містять згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність), датовані 16 вересня 2020 року.

Із заявою про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради Бердянського району Запорізької області уповноважена особа Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя звернулась до виборчої комісії 24.09.2020 року.

28 вересня 2020 року о 23 год. 15 хв. відповідачем прийнято Постанову №37 Про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя (а.с.203-204).

Вказаною постановою комісія вирішила зареєструвати кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя .

Предметом даного позову є Постанова Бердянської міської територіальної виборчої комісії Бердянського району Запорізької області №37 від 28 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя , в цілому, з підстав порушення вказаною партією порядку висування кандидатів. На думку позивача, у разі порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, територіальна виборча комісія (в даному випадку - відповідач) повинний на підставі п.п.1-1 частини 2 статті 230 ВК України відмовити в реєстрації кожного окремого кандидата у депутати Бердянської міської ради, які включені до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя .

В якості порушення висування кожного з кандидатів позивач вважає ту обставину, що заяви про згоду балотуватися кандидати у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя підписали після проведення конференції та взагалі не подавали заяву про згоду бути включеними у списки кандидатів, як передбачено частиною 7 статті 219 ВК України.

Надаючи оцінку вказаним правовідносинам, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Частиною 1 статті 227 ВК України визначено, що кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.

Статтею 222 Виборчого Кодексу України встановлено умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч)

Відповідно до частини 1 статті 222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів, зокрема:

- єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді (пункт 3);

- заяв осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність) (пункт 6).

Форма заяви особи, включеної до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) від місцевої організації політичної партії, про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї партії, затверджена Постановою ЦВК від 14.08.2020 року № 177 Про форми виборчої документації, рекомендовані для використання під час організації підготовки та проведення місцевих виборів (додаток 10) (абзац 11 частини 1 Постанови ЦВК).

З системного аналізу вищенаведених положень ВК України вбачається, що умовою реєстрації кандидатів у депутати є подання до комісії всіх документів, передбачених статтею 222 ВК України, в тому числі і заяви про згоду балотуватись, за формою, встановленою ЦВК.

Навіть з назви вказаної форми заяви вбачається, що вона подається особою, включеною до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати.

Крім того, частина 3 статті 227 ВК України передбачає, що особа, включена організацією партії до єдиного та/або до єдиного та відповідного територіального виборчих списків, яка на день подання заяви організацією партії про реєстрацію кандидатів у депутати до територіальної виборчої комісії не подала заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї організації партії, вважається виключеною з виборчого списку (виборчих списків) організації партії з дня подання заяви організацією партії. Заява такої особи про згоду балотуватися, подана після подання організацією партії заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, не приймається.

Колегія суддів зазначає, що подання заяви на згоду балотуватись кандидатом у депутати, як вважає позивач, до проведення зборів (конференції) та затвердження виборчих списків, нівелює саме існування зазначеної вище норми частини 3 статті 227 ВК України.

Таким чином, заява про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї організації партії має бути складена не пізніше, ніж уповноважена особа від організації партії звернулась із відповідною заявою до комісії про реєстрацію кандидатів у депутати.

З матеріалів справи вбачається, що із заявою про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради Бердянського району Запорізької області уповноважена особа Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - за життя звернулась до виборчої комісії 24.09.2020 року.

Вказане також підтверджується змістом протоколу засідання Бердянської міської територіальної виборчої комісії Бердянського району Запорізької області № 9 від 28.09.2020 року.

Заяви кандидатів у депутати, висунутих Запорізькою регіональною організацією політичної партії Опозиційна платформа - За життя про надання згоди балотуватись датовані 16 вересня 2020 року, тобто, в період після затвердження виборчих списків та до подання повноважною особою позивача заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, що відповідає вимогам наведених вище норм Виборчого Кодексу України.

В позовній заяві та апеляційній скарзі позивач, як на обґрунтування своїх, вимог посилається на положення частини 7 статті 219 ВК України, відповідно до якої особа має право надати згоду балотуватися та бути включеною до єдиного та територіального виборчих списків лише однієї організації партії від організації однієї партії.

Колегія суддів вказане посилання до уваги не приймає, з огляду на те, що частиною 7 статті 219 ВК України лише визначено право особи надавати згоду балотуватись та бути включеною до єдиного та територіального виборчих списків лише однієї організації партії від організації однієї партії.

Вказана норма не встановлює порядок висування кандидатів, в тому числі порядок та строк подання заяви на згоду балотуватись.

Ані вказаною нормою, ані взагалі Виборчим Кодексом України не передбачено подання в письмовій формі заяви про згоду особи бути включеною у виборчі списки, не містить такої форми Постанова ЦВК від 14.08.2020 року №177, що спростовує посилання позивача на обов`язковість подання особою такої заяви до включення кандидатом у виборчі списки. Наявність такої заяви не передбачена і наведеним у статті 222 ВК України переліком документів для реєстрації кандидатів.

Суд першої інстанції вірно зазначив, що посилання позивача з приводу того, що колізія в регулюванні статей 219 та 222 ВК України дає підстави для зловживань з боку партій є передчасними та необгрунтованим, оскільки зміст положень статті 227 ВК України свідчить про те, що законодавець надав саме кандидатам у депутати право обирати у списках яких партії вони бажають залишитись та час для остаточного визначення свого бажання балотуватись від тієї чи іншої політичної сили, з чим погоджується колегія суддів.

Наявність особи у списку кандидатів у депутати від організації партії має бути підтверджена саме її згодою балотуватись від вказаної політичної сили, поданої у строки, встановлені статтею 227 ВК України.

З наведеного колегія суддів дійшла висновку про відсутність порушень Запорізькою регіональною організацією політичної партії Опозиційна платформа - За життя порядку висування кандидатів.

Враховуючи сукупність викладених обставин, суд апеляційної інстанції вважає, що постанова Бердянської міської територіальної виборчої комісії Бердянського району Запорізької області №37 від 28 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Бердянської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Запорізької регіональної організації політичної партії Опозиційна платформа - За життя не підлягає скасуванню, оскільки у відповідача, за наведених позивачем обґрунтувань, не було підстав для відмови у реєстрації кандидатів у депутати.

Разом з тим, позивач не вказав в обґрунтування позову, в чому конкретно полягає порушення його права постановою відповідача, адже захисту підлягає лише порушене право (ст. 5 КАС України).

Обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених права чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.

Отже, право на судовий захист не є абсолютним. Звертаючись до суду з позовом щодо законності правового акта суб`єкта владних повноважень індивідуального характеру та дій, спрямованих на прийняття такого акта, позивач також повинен пояснити, які правові наслідки безпосередньо для нього породжує оскаржене рішення суб`єкта владних повноважень та дії/бездіяльність, які передують його прийняттю. Захисту у порядку адміністративного судочинства підлягають порушені права особи у публічно-правових відносинах, у яких відповідач реалізовує владні управлінські функції стосовно заявника.

Під час розгляду справи позивачем не доведено, що його право або законні інтереси порушені внаслідок прийняття оскаржуваного рішення, що є підставою для відмови у задоволенні позову.

Така правова позиція узгоджується з позицією Верховного Суду, висловленою в ухвалі від 04.10.2018 року в справі №9901/796/18, а також в постанові Великої Палаті Верховного Суду від 31.01.2019 року в цій справі, яка зазначила, що відсутність у особи прав чи обов`язків у зв`язку з прийняттям оскаржуваного рішення … не породжує для особи і права на захист, тобто права на звернення із цим адміністративним позовом.

Інші доводи апеляційної скарги не мають вирішального значення, а тому не вимагають правового аналізу.

Суд при цьому враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах Салов проти України , Проніна проти України та Серявін та інші проти України ; від 10 лютого 2010 року: принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії ).

Наведене дає підстави для висновку, що доводи скаржника у кожній справі повинні оцінюватись судами на предмет їх відповідності критеріям конкретності, доречності та важливості у рамках відповідних правовідносин з метою належного обґрунтування позиції суду. Відтак, інші, зазначені відповідачем в апеляційній скарзі доводи, окрім проаналізованих вище, ґрунтуються на довільному трактуванні фактичних обставин справи і норм матеріального права, а тому такі не вимагають детальної відповіді або спростування.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних та обгрунтованих юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.

Позивачем при поданні апеляційної скарги судовий збір не сплачено.

У зв`язку із відмовою у задоволенні апеляційної скарги суд доходить висновку про необхідність стягнення з позивача судових витрат у вигляді судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 3153,00 грн..

Керуючись статтями 2, 77, 139, 241, 243-246, 255, 273, 278, 308, 315, 316, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Запорізької обласної організації політичної партії За майбутнє на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року у справі №280/7005/20 залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року у справі №280/7005/20 залишити без змін

Стягнути з Запорізької обласної організації політичної партії За майбутнє судові витрати у вигляді судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі 3153 (три тисячі сто п`ятдесят три) гривні 00 коп. до Спеціального фонду Державного бюджету України.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення і не може бути оскаржена.

Головуючий - суддя І.В. Юрко

суддя С.В. Чабаненко

суддя С.Ю. Чумак

Дата ухвалення рішення 08.10.2020
Зареєстровано 09.10.2020
Оприлюднено 09.10.2020

Судовий реєстр по справі 280/7005/20

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Постанова від 08.10.2020 Третій апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 07.10.2020 Третій апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 07.10.2020 Третій апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 04.10.2020 Запорізький окружний адміністративний суд Адміністративне
Рішення від 04.10.2020 Запорізький окружний адміністративний суд Адміністративне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону