Постанова
від 08.10.2020 по справі 320/9127/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 320/9127/20 Суддя (судді) першої інстанції: Балаклицький А. І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 жовтня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ганечко О.М.,

суддів Кузьменка В.В.,

Василенка Я.М.,

за участі секретаря судового засідання Біднячук Ю.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Васильківської міської організації Політичної партії Пропозиція на рішення Київського окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2020 р. у справі за адміністративним позовом Васильківської міської організації Політичної партії Пропозиція до Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області, треті особи: Київська обласна організація політичної партії За майбутнє , ОСОБА_1 , про скасування постанови в частині,

ВСТАНОВИВ:

Васильківська міська організація Політичної партії Пропозиція звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області, в якому просила скасувати постанову Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 29.09.2020 № 41 в частині реєстрації кандидатом у депутати Васильківської міської ради Обухівського району Київської області ОСОБА_1 , висунутою Київською обласною організацією Політичної партії За майбутнє .

В обґрунтування позовних вимог, позивач зазначив, що постанова в частині реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати до Васильківської міської ради Обухівського району Київської області на місцевих виборах 25.10.2020 від Київської обласної організації Політичної партії За майбутнє прийнята всупереч вимог ч. 2 ст. 219 Виборчого кодексу України, з огляду на те, що ОСОБА_1 є членом Політичної партії Батьківщина , про що було відомо членам територіальної виборчої комісії. При цьому, у позовній заяві наголошено тому, що згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ОСОБА_1 є керівником Васильківської міської партійної організації Всеукраїнське об`єднання Батьківщина Київської області, а відповідно до Закону України Про політичні партії в Україні , членство керівника та заступника керівника політичної партії припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 відкрито провадження у справі та залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Київську обласну організацію Політичної партії За майбутнє та ОСОБА_1 .

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2020 р. у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Стягнуто з Київської обласної організації Політичної партії Пропозиція на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, Васильківська міська організація Політичної партії Пропозиція подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги повністю, посилаючись на неповноту дослідження доказів у справі та порушення судом першої інстанції норм матеріального/процесуального права, що призвело до неправильного вирішення спору.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду від 08.10.2020 відкрито апеляційне провадження та призначено справу до розгляду в судовому засіданні.

У судовому засіданні представник апелянта вимоги апеляційної скарги підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити.

Представник третьої особи Київської обласної організації політичної партії За майбутнє та ОСОБА_1 заперечували проти апеляційної скарги.

Заслухавши суддю доповідача, вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, рішенням Загальних зборів Київської обласної організації Політичної партії За майбутнє від 15.09.2020 № 1/59, затверджено єдиний виборчий список кандидатів у депутати Васильківської міської ради Обухівського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією Політичної партії За майбутнє , за порядковим номером "4" у якому зазначено ОСОБА_1 .

Рішенням Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області, оформленим протоколом № 11 від 28.09.2020, вирішено, зокрема, зареєструвати кандидатів у депутати до Васильківської міської ради від політичної партії За Майбутнє .

Васильківською міською територіальною виборчою комісією Обухівського району Київської області прийнято постанову № 41 від 29.09.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Васильківської міської ради Обухівського району Київської області, включених до єдиного та територіальних списків кандидатів у депутати Київської обласної організації Політичної партії За майбутнє , пунктом 1 якої, постановлено зареєструвати кандидатів у депутати Васильківської міської ради Обухівського району Київської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Київської обласної організації Політичної партії За майбутнє .

Вважаючи протиправною вказану постанову в частині реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати до Васильківської міської ради Обухівського району Київської області на місцевих виборах 25.10.2020 від Київської обласної організації Політичної партії За майбутнє , позивач звернувся до суду.

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позовних вимог, виходив з наступного:

- положеннями Виборчого кодексу України визначено право висування організацією партії кандидатом у депутати особи, яка є членом цієї партії, або безпартійної особи;

- наявними у справі доказами підтверджується припинення ОСОБА_1 членства у Партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина у вересні 2020 року, при цьому, за висновками суду першої інстанції, бездіяльність Київської обласної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина щодо невнесення змін у складі керівних органів Васильківської міської партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина Київської області та наявність запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про те, що ОСОБА_1 є керівником Васильківської міської партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , не є доказом приналежності ОСОБА_1 до членів Партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , зважаючи на її припинення членства в партії у встановленому законодавством порядку.

Апеляційна скарга містить наступні доводи:

- доказом виходу зі складу партії може бути заява громадянина, яку особисто подала особа до статутних органів політичної партії, однак, суд першої інстанції в оскаржуваному рішенні послався на доказ, якого взагалі не міститься в справі;

- судом першої інстанції не досліджувалось питання надсилання будь-якої заяви або листа від ОСОБА_1 на адресу статутного органу партії, в тому числі і заяви про вихід з партії;

- залучені до справи третіми особами докази, на переконання апелянта, не відповідають вимогам ст. 94 КАС України, оскільки не стосуються предмета доказування.

Так, у відповідності до положень ч. 1 ст. 308 КАС України, справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Зважаючи на зазначене, колегія суддів вважає за необхідне вказати таке.

Приписами ст. 36 Конституції України, закріплено право громадян України на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей..

Виборчий кодекс України, відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України "Про Центральну виборчу комісію", "Про Державний реєстр виборців", іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії. (ст. 2 Виборчого кодексу України)

Згідно з нормами ч. 1 ст. 273 КАС України, право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Відповідно до положень ст. 193 Виборчого кодексу України, депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (частина перша). Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (частина друга).

Згідно норм ст. 216 Виборчого кодексу України, право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій у порядку, передбаченому цим Кодексом. Право висування кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) реалізується виборцями через організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом. Організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна організація партії зареєстрована в установленому законом порядку. Не може бути суб`єктом виборчого процесу організація партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки . Особа може бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі не більше ніж у два рівні місцевих рад. Особа, висунута кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, не може одночасно бути висунута у будь-яких інших єдиних одномандатних виборчих округах з будь-яких місцевих виборів. Особа, висунута кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), може одночасно бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі до відповідної сільської, селищної міської ради та/або до відповідної обласної ради. Особа, висунута кандидатом на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше), може одночасно бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі тільки до відповідної міської ради. Особа, з урахуванням вимог частини четвертої цієї статті, може одночасно бути висунута кандидатом у депутати місцевих рад та кандидатом на посаду сільського, селищного, або міського голови шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом само висування.

Приписами ч. 2 ст. 217 Виборчого кодексу України, визначено, що організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина .

Під час розгляду даного спору в суді першої інстанції було досліджено, що рішенням Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області, оформленим протоколом № 11 від 28.09.2020, вирішено, зокрема, зареєструвати кандидатів у депутати до Васильківської міської ради від ПП За Майбутнє , згідно єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Васильківської міської ради Обухівського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією Політичної партії За майбутнє , за порядковим номером "4" у якому зазначено ОСОБА_1 .

Так, під час розгляду питання про реєстрацію кандидатів у депутати, висунутих Київською обласною організацією Політичної партії За майбутнє , виступив представник кандидата в депутати ОСОБА_2 з дорадчим голосом - ОСОБА_3 , який висловив свою думку з приводу розгляду питання реєстрації кандидатів у депутати до Васильківської міської ради від ПП За майбутнє та зазначив, що у списку партійної організації, як безпартійні значаться кандидати в депутати ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , які згідно витягу з Держреєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, є керівниками Васильківського осередку політичної партії Партія Регіонів та Батьківщина , відповідно, у зв`язку з чим, вони не можуть бути включені до списку партії За майбутнє та вказаним особам слід відмовити в реєстрації.

Також, виступила представник ПП За майбутнє ОСОБА_6 , яка довела до відома членів виборчої комісії, що ОСОБА_7 та ОСОБА_8 написали заяви про вихід з політичних партій, осередки яких очолювали в м. Васильків, та є безпартійними, у зв`язку з чим, підстави для відмови в реєстрації даним кандидатам в депутати відсутні.

За рішення про реєстрацію кандидатів у депутати до Васильківської міської ради від політичної партії За Майбутнє проголосували 12 членів виборчої комісії, проти - 0, утрималося - 4.

При цьому, згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ОСОБА_1 значиться керівником Васильківської міської партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина Київської області.

Судом першої інстанції було встановлено, що 03.09.2020 ОСОБА_1 звернулась до Виконавчого органу політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина та до голови Київської обласної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина із заявою щодо припинення повноважень голови Васильківської міської партійної організації Всеукраїнське об`єднання Батьківщина та про вихід із партії. (а.с. 68)

При цьому, апелянт вказує на те, що в матеріалах справи відсутній будь-який доказ надсилання заяви/листа від ОСОБА_1 на адресу статутного органу партії, в тому числі заяви про вихід з партії, на що, колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що Голова партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина - Ю.В. Тимошенко у листі від 16.09.2020 звернулась до голови Київської обласної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина про забезпечення розгляду питання про припинення повноважень голови Васильківської міської партійної організації відносно ОСОБА_1 . Тобто, сама Голова партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина - Ю.В. Тимошенко підтвердила отримання від громадянки ОСОБА_1 заяви про припинення повноважень голови Васильківської міської партійної організації. (а.с. 69, 70)

Крім того, у матеріалах справи міститься копія поштового конверту з відміткою про відправлення заяви ОСОБА_1 про припинення членства у партії, яка адресована ВО Батьківщина , та копія опису вкладення цієї заяви.

Під час прийняття оскаржуваного рішення, членами виборчої комісії було досліджено та враховано зміст заяви ОСОБА_1 від 03.09.2020 та лист голови партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина від 16.09.2020.

Колегія суддів також звертає увагу на приписи ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні , згідно з якими, громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії . Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень . З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких виборних посадах в політичній партії (ч. 6 ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні ).

За змістом ч. 7 ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні , дія частини шостої цієї статті не поширюється на членів політичних партій, обраних на посади керівника та заступника керівника політичної партії . Членство в політичній партії зазначених керівників припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника (частина сьома).

Проте, суд першої інстанції в оскаржуваному рішенні цілком обгрунтовано зауважив, що посада керівника місцевої організації політичної партії, яку обіймала ОСОБА_1 , не є тотожною посаді керівника політичної партії, як верхівки структури політичної партії, що дає підстави стверджувати про єдину необхідну умову для припинення членства у партії керівником місцевої організації політичної партії, а саме, подання до відповідних статутних органів політичної партії заяви про припинення членства в політичній партії.

Також, колегія суддів бере до уваги й те, що згідно змісту положень п. 3.6 Статуту Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , який було зареєстровано Міністерством юстиції України 16.09.1999 (свідоцтво № 1222 з подальшими змінами), членство в партії припиняється у разі подання до будь-якого статутного органу письмової заяви про вихід з партії за власним бажанням з дня подання цієї заяви . (а.с. 71, 74)

З урахуванням наведеного, а також законодавчо визначеної свободи вибору приналежності до політичної партії та виходу з неї, заявою ОСОБА_1 від 03.09.2020 та листом голови партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина від 16.09.2020, підтверджується особисте волевиявлення припинення ОСОБА_1 членства у Партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина у вересні 2020 року, тобто, до момент розгляду питання про реєстрацію даної особи кандидатом у депутати у складі іншої партії.

Щодо твердження сторони позивача про те, що і на даний момент в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься актуальний запис про те, що ОСОБА_1 є керівником Васильківської міської партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , колегія суддів наголошує, що питання внесення змін до установчих документів щодо керівного складу відповідного осередку політичної партії, є відповідальністю Київської обласної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , проте, не може вважатись доказом дійсної приналежності ОСОБА_1 до членів Партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , зважаючи на її донесене у встановленому порядку волевиявлення про припинення членства в партії, а також те, що припинення членства у партії законодавством не пов`язується з умовою внесення змін до Реєстру.

Зважаючи на те, що під час судового розгляду було встановлено відсутність визначених ст. 230 Виборчого кодексу України, підстав для відмови в реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати до Васильківської міської ради Обухівського району Київської області на місцевих виборах 25.10.2020 від Київської обласної організації Політичної партії За майбутнє , оскаржуване рішення в цій частині є законним та не підлягає скасуванню, а тому, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про необґрунтованість позовних вимог.

Щодо посилань апелянта на неможливість прийняття судом до уваги наданих третіми особами доказів, слід зазначити, що вказані докази були надані разом із поясненнями, третіми особами - Київською обласною організацією політичної партії За мабутнє та ОСОБА_1 , залученими ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 до участі у справі. Надані докази, що були взяті до уваги судом першої інстанції під час розгляду спору по суті, є читабельними, відображають необхідні для розгляду спору обставини, не були поставлені (з відповідним належним обгрунтуванням) учасниками справи під сумнів у частині їх автентичності, з урахуванням чого, на переконання колегії суддів, могли буті взяті до уваги, адже відповідають вимогам ст. 94 КАС України.

Крім того, представник апелянта в судовому засідання не довів яким чином оскаржуване рішення порушує права та інтереси позивача.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 КАС України, передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для скасування/зміни оскаржуваного рішення.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та прийнято судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги в оскаржуваній частині не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду, з огляду на що, рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Ураховуючи, що при поданні апеляційної скарги, судовий збір не було сплачено, колегія суддів, відповідно до приписів ст. 139 КАС України, дійшла висновку про необхідність стягнення з Київської обласної організації Політичної партії Пропозиція судового збору, оскільки позивач/апелянт зареєстрований без статусу юридичної особи.

За приписами ст. 143 КАС України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 4 Закону України Про судовий збір , за подання до адміністративного суду заяви немайнового характеру суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб

Згідно зі ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік установлено з 1 січня 2019 року прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2102 грн.

За подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами - судовий збір складає 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Отже, судовий збір за подання апеляційної скарги складає 3153,00 грн. (2102,00 грн. * 150%).

Таким чином, у додатковій постанові з апелянта підлягає стягненню судовий збір до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду.

Керуючись ст. ст. 132, 139, 243, 250, 272, 273, 315, 316 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Васильківської міської організації Політичної партії Пропозиція - залишити без задоволення .

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2020 р. - залишити без змін .

Стягнути з Київської обласної організації Політичної партії Пропозиція (ЄДРПОУ 43734685, 08300, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 14-а) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (рахунок - UA638999980313171206081026007, отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н, код отримувача - 38004897, код класифікації доходів - 22030101, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП)) судовий збір за подання апеляційної скарги в розмірі 3153,00 грн. (три тисячі сто п`ятдесят три гривні).

Постанова є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя О.М. Ганечко

Судді В.В. Кузьменко

Я.М. Василенко

Дата ухвалення рішення08.10.2020
Оприлюднено09.10.2020
Номер документу92074118
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/9127/20

Постанова від 08.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 08.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 08.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 05.10.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні