Рішення
від 13.10.2020 по справі 912/2554/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,

тел/факс: 32-05-11/24-09-91 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2020 рокуСправа № 912/2554/20 Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Глушкова М.С., розглянувшиза правилами спрощеного позовного провадження матеріали справи

за позовом Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького (вул. Тараса Карпи, 68, м. Кропивницький, 25006)

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" (вул. Гоголя, 44, м. Кропивницький, 25006)

про стягнення 40 262,93 грн,

Без виклику сторін (судове засідання не проводилось).

УСТАНОВИВ:

До Господарського суду Кіровоградської області надійшла позовна заява Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" про стягнення 40 262,93 грн орендної плати з покладенням на відповідача судових витрат.

В обґрунтування позовних вимог Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького зазначило, що у зв`язку із невиконанням відповідачем умов Договору № 94 від 01.04.2017 в частині своєчасної та в повному обсязі оплати за право тимчасового користування місцями, що перебувають в комунальній власності для розташування рекламних засобів з Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" підлягає стягненню відповідна заборгованість.

Ухвалою від 17.08.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження. Розгляд справи постановлено здійснювати без проведення судового засідання, за наявними матеріалами. Розпочато розгляд справи по суті в порядку спрощеного позовного провадження 17.09.2020. Встановлено сторонам строк для подання заяв по суті справи.

Позивач належним чином повідомлений про розгляд даної справи.

Поштове направлення з ухвалою про відкриття провадження у справі від 17.08.2020 повернулася до суду від відповідача без вручення з відміткою: "адресат відсутній за вказаною адресою".

Відповідно до ч. 2 ст. 27 Господарського процесуального кодексу України для цілей визначення підсудності відповідно до цього Кодексу місцезнаходження юридичної особи та фізичної особи - підприємця визначається згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Як встановлено матеріалами справи, позов у даній справі подано за місцезнаходженням відповідача, адресою якого є: вул. Гоголя, 44, м. Кропивницький, 25006, що відповідає адресі, за якою Товариство з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. В матеріалах справи містяться належні докази на підтвердження направлення позову з додатками на зазначену адресу відповідача.

Відповідно до ч. 5 ст. 176 Господарського процесуального кодексу України ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому статтею 242 цього Кодексу, та з додержанням вимог частини четвертої статі 120 цього Кодексу.

Судом були вчинені всі належні дії для повідомлення відповідача про розгляд даної справи та про витребування від останнього відзиву на позов. Відповідна ухвала суду про відкриття провадження у справі від 17.09.2019 надсилалась на адресу місцезнаходження відповідача, яка також є офіційною адресою його місцезнаходження згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - вул. Гоголя, 44, м. Кропивницький, 25006.

Ухвала суду від 17.08.2020 про відкриття провадження повернута до суду без вручення адресату 28.08.2019 з відміткою причин невручення: "адресат відсутній за вказаною адресою".

Днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місце проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Відповідно до п. 99 постанови КМУ від 05.03.2009 № 270 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв`язку", рекомендовані поштові відправлення, у тому числі рекомендовані листи з позначкою "Судова повістка", які не були вручені під час доставки, повторні повідомлення про надходження реєстрованих поштових відправлень, під час доставки за зазначеною адресою або під час вручення в об`єкті поштового зв`язку вручаються адресату.

У разі відсутності адресата до абонентської поштової скриньки адресата вкладається повідомлення про надходження зазначеного реєстрованого поштового відправлення.

Відповідно до п.п. 116, 117 розділу "Строк зберігання поштових відправлень, поштових переказів" постанови КМУ від 05.03.2009 № 270 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв`язку", у разі невручення рекомендованого листа з позначкою "Судова повістка" з поважних причин рекомендований лист разом з бланком повідомлення про вручення повертається за зворотною адресою не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня надходження листа до об`єкта поштового зв`язку місця призначення із зазначенням причини невручення.

Поштові відправлення, поштові перекази повертаються також у разі неможливості вручити їх через неправильно зазначену адресу або її відсутність (змита, відірвана чи пошкоджена в інший спосіб) та з інших причин, які не дають змоги оператору поштового зв`язку виконати обов`язки щодо пересилання поштових відправлень, поштових переказів.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що неотримання ухвали суду у даній справі відповідачем та повернення її копії до суду з відповідною відміткою є наслідком діяння (бездіяльності) Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" щодо її належного отримання та (або) повідомлення суду про зміну свого місцезнаходження, тобто його власною волею.

Водночас діючі норми Господарського процесуального кодексу України не покладають на господарський суд обов`язок повторного направлення ухвали суду у разі її повернення без вручення адресату. При направленні відповідачеві ухвали від 17.08.2020 про відкриття провадження у справі судом дотримано відповідних вимог Господарського процесуального кодексу України. В матеріалах справи відсутні відомості щодо іншого місцезнаходження відповідача.

Згідно з положеннями ч. 2 ст. 11 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" інформація про суд, який розглядає справу, сторони спору та предмет позову, дату надходження позовної заяви, апеляційної, касаційної скарги, заяви про перегляд судового рішення, стадії розгляду справи, місце, дату і час судового засідання, рух справи з одного суду до іншого є відкритою та має бути невідкладно оприлюдненою на офіційному веб-порталі судової влади України, крім випадків, установлених законом.

Згідно із Законом України "Про доступ до судових рішень" усі судові рішення (включаючи ухвали суду господарського суду про відкриття провадження у справі) є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі не пізніше наступного дня після їх виготовлення і підписання (ст. 2). Для доступу до судових рішень судів загальної юрисдикції Державна судова адміністрація України забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень; суд вносить до Реєстру всі судові рішення, викладені у письмовій формі, не пізніше наступного дня після їх ухвалення або виготовлення повного тексту (ст. 3). Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України (ст. 4).

Ухвала суду від 17.08.2020 про відкриття провадження у даній справі розміщена в Єдиному державному реєстрі судових рішень, що підтверджується даними вказаного Реєстру, який є відкритим (оприлюднена 18.08.2020).

Таким чином, відповідач мав можливість ознайомитись зі змістом ухвали господарського суду про відкриття провадження у справі № 912/2554/20.

Згідно зі ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.

Відповідно до усталеної практики Європейського Суду з прав людини одним із критеріїв розумного строку розгляду справ є належна поведінка заявника, яка не повинна становити умисного затягування розгляду справи у відповідній державі.

Відповідач не скористався процесуальним правом на подання відзиву з власної ініціативи.

Згідно з ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Відповідно до ч. 4 ст. 240 Господарського процесуального кодексу України у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення.

Розглянувши матеріали справи, господарський суд встановив наступні обставини справи.

01.04.2017 між Управлінням містобудування та архітектури Кіровоградської міської ради (надалі - Управління) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" (надалі - Розповсюджувач) укладений Договір щодо надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальні власності №94 (для розташування рекламних засобів) (далі - Договір №94), відповідно до якого на замовлення Розповсюджувача, відповідно до Закону України "Про рекламу", Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Кіровограді та Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів, Управління виконує дії, передбачені Правилами розміщення зовнішньої реклами в м. Кіровограді, а Розповсюджувач до початку розміщення виконує вимоги, перелічені в п. 2 цього Договору, та проводить оплату за використання рекламної площі в м. Кіровограді в порядку і розмірах, визначених в п. 4 цього Договору.

Як предмет Договору №94, згідно з п. 2 визначено, що відповідно до вимог Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Кропивницькому та Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів, Розповсюджувач зобов`язується щомісячно перераховувати Управлінню плату за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів згідно з цим Договором.

У пункті 4.1. Договору №94, сторони визначили Перелік місць для розташування рекламних засобів та розмір плати за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності.

Порядок розрахунків визначений у п. 5.1. Договору №94, за яким розповсюджувач щомісячно сплачує кошти за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламного засобу у розмірі, передбаченому п. 4.1. цього Договору.

Згідно з п. 5.2. Договору №94 здійснення платежів за цим Договором відбувається шляхом перерахування Розповсюджувачем коштів на банківський рахунок Управління до 10 числа місяця, за який здійснюється оплата.

Відповідно до п. 5.3. Договору №94, перерахування Розповсюджувачем коштів на рахунок Управління здійснюється у встановлені цим Договором строки та відповідно до умов даного Договору.

Договір вважається укладеним з дня його підписання обома Сторонами та реєстрації Управлінням, та діє включно до дня закінчення строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, проте з урахуванням випадків встановлених розділом 8 Договору. (пункт 9 Договору №94) (а.с. 64-70).

Договір підписаний повноважними представниками сторін та скріплений печатками.

13.09.2020 укладена Додаткова угода №826 до Договору та 16.06.2020 укладена Додаткова угода №11066, якими внесено зміни, зокрема, до п. 4.1. Договору щодо Переліку місць для розташування рекламних засобів та розмір плати за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності (а.с. 76).

Пунктом 4.1. Договору, з урахуванням Додаткових угод до Договору, визначено Перелік місць для розташування рекламних засобів та розмір плати за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності (а.с. 66-67, 77-80, 81-83).

На підтвердження передачі місць для розташування рекламних засобів сторонами 01.04.2017 складено акт прийому - передачі місць, які перебувають в комунальній власності (для розташування рекламних засобів) до Договору від 01.04.2017 року № 94, який підписаний представниками сторін із відбитками печаток без зауважень. (а.с.70).

Позивачем на підставі Договору №94 від 01.04.2017 задля розміщення реклами на перелічених у п.4.1. Договору місцях надано відповідні дозволи (а.с.18-63).

На підставі рішення виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького від 11.09.2019 № 523 внесено відповідні зміни у Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів. (а.с.71-72) Коефіцієнти диференціації базового тарифу зазначені у таблиці 2 до вказаного рішення. (а.с.73-74)

Інформацію про прийняте рішення виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького від 11.09.2019 № 523 та зміну коефіцієнтів опубліковано у газеті "Вечірня" № 37 від 13.09.2019. (а.с.75).

Господарським судом враховано, що Рішенням № 1383 від 21.12.2017 Міської ради міста Кропивницького "Про перейменування управління містобудування та архітектури Кіровоградської міської ради" вирішено перейменувати управління містобудування та архітектури Кіровоградської міської ради на управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького.

Отже, позивач - Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького є стороною Договору у зв`язку з його перейменуванням.

Однак, у зв`язку з неналежним виконанням відповідачем умов Договору за останнім утворилася заборгованість за період серпень 2019 - червень 2020 у сумі 40 262,93 грн.

Частиною 1 ст. 143 Конституції України встановлено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.

Стаття 144 Конституції України передбачає, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно зі ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Частиною 1 ст. 11 Закону України "Про місцеве самоврядування" виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Відповідно до приписів ст. 29 Закону України "Про місцеве самоврядування" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема, щодо управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад та встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідних територіальних громад.

Відповідно до ч. 5 ст. 1 Закону України "Про рекламу" зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України "Про рекламу" розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067, встановлено, що зовнішня реклама розміщуються на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.

Відповідно до п. 24 Типових правил розміщення зовнішньої реклами виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов`язаних з розташуванням рекламного засобу.

В матеріалах справи наявні копії дозволів наданих Товариству з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" на розміщення зовнішньої реклами за адресами, що вказані у п.4.1. Договору, які є чинними у період, за який пред`явлено заборгованість до стягнення.

Згідно з ст. 11, 509 Цивільного кодексу України зобов`язання виникають, зокрема, з договорів. Аналогічні положення містяться у ст.174 Господарського кодексу України, а саме господарські зобов`язання можуть виникати з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

За своєю правовою природою укладений між позивачем та відповідачем Договір №94 подібний до договору оренди, адже визначає об`єкт оренди - місця для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на земельних ділянках комунальної власності (п. 4.1. Договору № 94), строк на який укладається договір - п. 9 Договору, орендну плату (плата за право користування п. 4.1. Договору № 94) та порядок повернення орендованого майна (розділ 6 Договору).

Відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

Позивач свої зобов`язання за Договором №94 виконав належним чином, що підтверджується Актом прийому-передачі місць від 01.04.2017.

Згідно з ч. 1 ст. 762 Цивільного кодексу України за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.

Відповідно до ч.1 ст. 286 Господарського кодексу України орендна плата - це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

За положеннями п. 32 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування.

Пунктом 1 рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 09.02.2009 № 195 (далі - рішення № 195 від 09.02.2009) затверджено Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів.

У п.11.1 рішення № 195 від 09.02.2009 визначено, що підставою для нарахування та внесення розповсюджувачем реклами відповідної плати є договір щодо надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування рекламних засобів.

Згідно з п.1 Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів (далі - Порядок) плата за право тимчасового користування місцем для розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, складається з базових тарифів для спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які розміщені на комунальній власності міста (табл. 1), та коефіцієнтів диференціації базового тарифу (в залежності від місць розміщення зовнішньої реклами) (табл. 2), на які послідовно перемножується базовий тариф.

Таблиця 1 Порядку визначає Базові тарифи для спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які розміщені на комунальній власності міста, а таблицею 2 визначено коефіцієнти диференціації базового тарифу (в залежності від місць розміщення зовнішньої реклами)

Судом встановлено, що порядок розрахунків між сторонами передбачений у розділі 5 Договору № 94.

Як вбачається із розрахунку заборгованості наданого позивачем, за період із 01.01.2019 по 31.07.2020, відповідач належним чином виконував зобов`язання з оплати за користування місцями для розміщення реклами за період із січня 2019 по серпень 2019 включно.

В свою чергу, пунктом 5.5. Договору №94 передбачено, що порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламного засобу, та/або відповідні тарифи, зони, коефіцієнти та інше можуть бути змінені згідно з рішенням виконавчого комітету Кіровоградської міської ради. У такому випадку Розповсюджувач зобов`язаний здійснювати оплату за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів за новими умовами (Порядком, тарифами, зонами, коефіцієнтами та ін.) з дати набрання ними чинності. При цьому підписання відповідних змін до Договору його сторонами не є обов`язковим.

Згідно з пунктом 5.6. Договору №94, Розповсюджувач вважається повідомленим про зміну плати після публікації в офіційному віснику Кіровоградської міської ради "Вечірня газета" або офіційному сайті Кіровоградської міської ради відповідного рішення та/або інформації.

Рішенням виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького від 11.09.2019 № 523 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 09.02.2009 року № 195 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Кропивницькому та Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів", вирішено внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 09.02.2009 року № 195 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Кропивницькому та Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів" (зі змінами відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2017 № 130), а саме: у таблиці 1 порядку цифри "31,2", "14,4" та "14,4" замінено на "49,92", "23,04" та "23,04" відповідно; таблицю 2 Порядку викладено у редакції що додається до рішення. (а.с. 71-74).

Інформацію про прийняте рішення із опублікуванням повного тексту рішення виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького від 11.09.2019 № 523 та таблиці 2 викладено у газеті "Вечірня" випуск № 37 (1641) від 13.09.2019. (а.с.75)

Тобто, враховуючи п.5.6. Договору №94, відповідач повідомлений про зміну тарифів із 13.09.2019.

Таким чином, відповідно до наявного у матеріалах справи розрахунку позивача із застосуванням нових тарифів станом на 31.07.2020 заборгованість відповідача за період серпень 2019 - липень 2020 складає 40262,93 грн.

Вказана сума заборгованості не заперечена відповідачем, зокрема у матеріалах справи відсутні докази сплати відповідачем заборгованості із внесення плати за право тимчасового користування за спірні періоди за зміненими тарифами.

Суд перевірив розрахунок заборгованості позивача та встановив, що останній є арифметично правильним.

Відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. При цьому, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарського кодексу України.

Статтями 525, 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться; одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Частиною 2 ст.193 Господарського кодексу України передбачено, що кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.

Факт неналежного виконання зобов`язання відповідачем, в частині неповного внесення плати за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності, яка погоджена із позивачем у Договорі №94 та встановлена рішенням виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького від 11.09.2019 № 523, встановлений судом. Отже позовні вимоги про стягнення 40 262,93 грн підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається на відповідача.

Керуючись ст. 74, 76, 77, 129, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" (вул. Гоголя, 44, м. Кропивницький, 25006, ідентифікаційний код 38802496) на користь Управління містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького (вул. Тараса Карпи, 68, м. Кропивницький, 25006, ідентифікаційний код 02498694) суму 40 262,93 грн боргу та 2 102,00 грн судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Повідомити учасників справи про відсутність у суду технічної можливості надавати інформацію про вебадресу судового рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень одночасно з врученням (надсиланням/видачею) копії повного або скороченого такого рішення до затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.

Ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень можна за його вебадресою: http://reyestr.court.gov.ua.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Копії рішення надіслати Управлінню містобудування та архітектури Міської ради міста Кропивницького (вул. Тараса Карпи, 68, м. Кропивницький, 25006) та Товариству з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Рік-Медіа" (вул. Гоголя, 44, м. Кропивницький, 25006).

Суддя М.С. Глушков

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення13.10.2020
Оприлюднено16.10.2020
Номер документу92193189
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —912/2554/20

Постанова від 02.03.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Ухвала від 07.12.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Рішення від 13.10.2020

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Глушков М.С.

Ухвала від 17.08.2020

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Глушков М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні