Рішення
від 05.10.2020 по справі 808/919/16
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

05 жовтня 2020 року о/об 17 год. 20 хв.Справа № 808/919/16 Провадження №СН/280/37/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтогазпром" (69005, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.158; код ЄДРПОУ 25488379)

до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945)

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтогазпром" (надалі - позивач, ТОВ "Нафтогазпром") до Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 23.02.2016 за №0000102201.

У позовній заяві зазначено наступне. 1) Неоприбуткована у касі готівка була фінансовою допомогою за Договором про надання поворотної фінансової допомоги від 28.12.2015, що здана до каси банку безпосередньо позикодавцем ОСОБА_1 , як фізичною особою. Службові особи ТОВ "Нафтогазпром" вказану готівку навіть у руках не тримали, а ОСОБА_1 з готівкою на територію ТОВ "Нафтогазпром" навіть не заходив. Факт невірного зазначення платника у квитанції банк визнав, після перегляду відеозапису каси та надав відповідну довідку. Окрім того, на факт помилки при зазначенні платника вказує призначення платежу як зворотна фінансова допомога від ОСОБА_1 . 2) Щодо понадлімітної готівки у касі, то вона у касі була фактично відсутня, оскільки була видана за відомостями на виплату грошей, в яких міститься підпис особи, яка її отримувала.

Позивач підтримав позовні вимоги.

Відповідачем подано до суду заперечення, додаткові заперечення та заперечення з урахуванням висновків Верховного Суду у постанові від 17.07.2020 на позовну заяву, в яких зазначено наступне. 1) Відповідно до Квитанції №114063369 від 30.12.2015, виписки ПАТ Сбербанк по рахунку № НОМЕР_1 та касової книги за 30.12.2015, головний бухгалтер ОСОБА_2 від імені ТОВ "Нафтогазпром" внесла на рахунок позивача готівку у сумі 30000,00 грн. Відповідно до касової книги позивача за 30.12.2015 (сторінка 358) в касу підприємства оприбутковано лише 14740,35 грн. Таким чином, сума внесена головним бухгалтером згідно Квитанції №114063369 від 30.12.2015 не була оприбуткована в касі відповідним прибутковим касовим ордером, що є порушенням п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні . 2) Згідно наказів від 01.01.2014 за №1, від 01.01.2015 за №1 і від 30.12.2015 за №110 про встановлення ліміту залишку готівкових коштів в касі, а також розрахунку залишків готівкових коштів в касі підприємства від 01.07.2015 підприємством встановлено: з 01.01.2014 по 01.07.2014 - ліміт готівкових коштів у сумі 9669,36 грн.; з 01.07.2014 по 31.12.2014, включно - ліміт складає 11928,77 грн.; з 01.01.2015 по 31.12.2015, включно - ліміт готівкових коштів у сумі 15074,32 грн.; з 01.01.2016 по 31.03.2016, включно - ліміт складає 15074,32 грн. До перевірки надано касову книгу підприємства, де виявлено порушення Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні - відсутні підписи отримувача готівкових коштів з каси, а саме: 09.07.2014 видатковим касовим ордером №100 ОСОБА_3 з каси підприємства видано готівкові кошти в сумі 9000,00 грн., але касовий ордер не містить підпису отримувача коштів; 14.07.2014 видатковим касовим ордером №106 ОСОБА_3 з каси підприємства видано готівкові кошти в сумі 5000,00 грн., але касовий ордер не містить підпису отримувача коштів; 17.07.2014 видатковим касовим ордером №110 ОСОБА_3 з каси підприємства видано готівкові кошти в сумі 10000,00 грн., але касовий ордер не містить підпису отримувача коштів; 28.07.2014 видатковим касовим ордером №119 ОСОБА_3 з каси підприємства видано готівкові кошти в сумі 7000,00 грн., але касовий ордер не містить підпису отримувача коштів. Таким чином, суми видані за видатковими касовими ордерами №100, №106, №110, №119 ОСОБА_3 вважаються такими, що залишились в касі підприємства та призвели до перевищення ліміту залишків готівкових коштів в касі.

Відповідач проти позову заперечував.

Ухвалою судді Прасова О.О. від 10.08.2020 прийнято до свого провадження справу та призначено судове засідання на 07.09.2020 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою суду від 07.09.2020 відкладено розгляд справи на 05.10.2020.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

У період з 25.01.2016 по 04.02.2016 контролюючим органом проведено фактичну перевірку ТОВ "Нафтогазпром", за результатами якої складено Акт фактичної перевірки.

За результатами розгляду вказаного Акту фактичної перевірки вонктролюючим органом відносно позивача було винесено податкове повідомлення-рішення від 23.02.2016 за №0000102201, яким до позивача за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування РРО застосовано штрафну (фінансову) санкцію у сумі 190777,02 грн.

Відповідно до Акту фактичної перевірки та Розрахунку фінансових санкцій до податкового повідомлення-рішення від 23.02.2016 за №0000102201 (т.1, а.с.34) сума штрафної (фінансової) санкції 190777,02 грн. складається з сум: 150000,00 грн. - за порушення п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні , затвердженого 15.12.2004 Постановою Правління Національного банку України №637, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320 (яке було чинним на час виникнення спірних правовідносин) (надалі - Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні ) (зміст порушення: не оприбуткування у касі готівки в сумі 30000,00 грн.); 40777,02 грн. - за порушення п.28, п.3.5 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (зміст порушення: перевищення встановлених лімітів залишку готівки в касі в сумі 20388,51 грн.).

Судом прийнято до уваги, що штрафна (фінансова) санкція у сумі 170,00 грн. (за порушення п.7 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (зміст порушення: не подання до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв`язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам`яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам`яті модемів, які до них приєднані)) відсутня у податковому повідомленні-рішенні від 23.02.2016 за №0000102201.

При вирішенні спору суд виходить з викладеного вище та наступного.

1) Відповідач вважає, що відповідно до Квитанції №114063369 від 30.12.2015 (а.с.82, 99-зворот), виписки ПАТ Сбербанк по рахунку № НОМЕР_1 (а.с.83, 100) та касової книги за 30.12.2015 головний бухгалтер ОСОБА_2 від імені ТОВ "Нафтогазпром" внесла на рахунок позивача готівку у сумі 30000,00 грн.

Водночас, у листі ПАТ Сбербанк від 09.03.2016 за вих.№75/5/58-1 на адресу ОСОБА_1 зазначено: … Вірно буде, вважати у квитанції №114063369 від 30.12.2015 року на суму 30000 грн. платником ОСОБА_1 . … (т.1, а.с.86).

Відповідач свою позицію по справі з урахування наведено листа ПАТ Сбербанк від 09.03.2016 за вих.№75/5/58-1 безпідставно не обґрунтовує.

У п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні зазначено, що уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів. У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК). Підприємствам, яким Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" надано право проводити розрахунки готівкою із споживачами без використання РРО та РК і специфіка функціонування яких унеможливлює оформлення ними кожної операції касовим ордером (продаж проїзних і перевізних документів; білетів державних лотерей; квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів тощо), дозволяється оприбутковувати готівку наприкінці робочого дня за сукупністю операцій у цілому за робочий день з оформленням касовими документами і відображенням у відповідній книзі обліку. Суми готівки, що оприбутковуються, мають відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

За абз.3 ч.1 ст.1 Указу Президента України від 12.06.1995 за №436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин) установлено, що у разі порушення юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами - громадянами України, іноземними громадянами та особами без громадянства, які є суб`єктами підприємницької діяльності, а також постійними представництвами нерезидентів, через які повністю або частково здійснюється підприємницька діяльність, норм з регулювання обігу готівки у національній валюті, що встановлюються Національним банком України, до них застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу: за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки - у п`ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Відповідно до п.13 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані: забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня. Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість.

Згідно з п.1 ст.17 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) за порушення вимог цього Закону до суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів доходів і зборів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах: у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невідповідності у юридичних осіб на місці проведення розрахунків суми готівкових коштів сумі коштів, зазначеній у денному звіті, більше ніж на 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, а в разі використання юридичною особою розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня; нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об`єкті такого суб`єкта господарювання: вчинене вперше - 1 гривня; за кожне наступне вчинене порушення - 100 відсотків вартості

проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг)

Тобто, як норма п.13 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг , так і норма п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні встановлюють для суб`єкта підприємницької діяльності, який здійснює розрахункові операції готівкою із застосуванням РРО, обов`язок забезпечення обліку отриманих готівкових коштів в повній сумі надходжень від розрахункових операцій. При цьому, такий облік згідно з п.13 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг здійснюється в денному звіті (за визначенням, наведеним у ст.1 цього Закону, денний звіт - це документ встановленої форми, надрукований РРО, що містить інформацію про денні підсумки розрахункових операцій, проведених з його застосуванням), а згідно з п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні - у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО.

Об`єктивна сторона обох порушень, як того, що визначено абз.3 ч.1 ст.1 Указу Президента України від 12.06.1995 за №436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин), так і того, що визначене п.1 ст.17 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг , фактично полягає у одних і тих самих діях.

Водночас, Указ Президента України за №436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин) прийнято 12.06.1995, а Закон України за №265/95-ВР Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг прийнято 06.07.1995.

У правовідносинах, що виникли після набрання чинності Законом України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг не можуть бути застосовані положення Указу Президента України від 12.06.1995 за №436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки .

Аналогічне застосування норм права здійснено Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 20.05.2020 по справі №1340/3510/18 (провадження №11-1160апп19).

Враховуючи наведене, суд вважає не правомірним застосування контролюючим органом до позивача штрафної (фінансової) санкції у сумі 150000,00 грн.

2) Видача готівки з каси ТОВ "Нафтогазпром" підтверджена належним чином оформленими видатковими відомостями, в яких міститься підпис одержувача готівки (т.1, а.с.55, 61, 64, 67).

Звідси, висновки контролюючого органу про те, що через відсутність у видаткових касових ордерах №100 (т.1, а.с.54), №106 (т.1, а.с.60), №110 (т.1, а.с.63), №119 (т.1, а.с.66) підпису одержувача готівки видані за ними кошти вважаються такими, що залишилися в касі ТОВ "Нафтогазпром" та призвели до перевищення ліміту готівкових коштів у касі є безпідставними та спростовуються наявними в матеріалах справи видатковими відомостями.

Відповідно до п.2.8 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) у межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов`язково здається до банків для її зарахування на банківські рахунки. Відокремлені підрозділи підприємств - юридичних осіб можуть здавати готівкову виручку (готівку) безпосередньо до кас таких юридичних осіб або до будь-якого банку для її переказу і зарахування на банківські рахунки зазначених юридичних осіб. За відсутності банків готівкова виручка (готівка) для переказу на банківські рахунки підприємства (підприємця) може здаватися до операторів поштового зв`язку та небанківських фінансових установ, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку. Здавання готівкової виручки (готівки) здійснюється самостійно (у тому числі із застосуванням платіжних пристроїв та через пункти приймання готівки) або через відповідні служби, яким згідно із законодавством надано право на перевезення валютних цінностей та інкасацію коштів. Здавання готівкової виручки (готівки) може здійснюватися для зарахування на будь-який банківський рахунок підприємства (підприємця) на його вибір.

Як зазначено у п.3.5 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні , у разі видачі окремим фізичним особам готівки (у тому числі працівникам підприємства) за видатковим касовим ордером або видатковою відомістю касир вимагає пред`явити паспорт чи документ, що його замінює, записує його найменування і номер, ким і коли він виданий. Фізична особа розписується у видатковому касовому ордері або видатковій відомості про одержання готівки із зазначенням одержаної суми (гривень - словами, копійок - цифрами), використовуючи чорнильну або кулькову ручку з чорнилом темного кольору. Якщо видаткова відомість складена на видачу готівки кільком особам, то одержувачі також пред`являють паспорти чи документи, що їх замінюють, і розписуються у відповідній графі документа. Для виведення залишку готівки в касі не приймаються видаткові касові ордери або видаткові відомості, в яких видача готівки з каси не підтверджена підписом одержувача. Видача готівки особам, яких немає в штатному розписі підприємства, проводиться за видатковими касовими ордерами, що виписуються окремо на кожну особу або за окремою видатковою відомістю. Якщо підприємство (підприємець) надає держателям електронних платіжних засобів послуги з видачі готівки за допомогою платіжного термінала (імпринтера), то на підставі квитанцій платіжного термінала (сліпів) таким підприємством складається видатковий касовий ордер на загальну суму проведених операцій за день та здійснюється відповідний запис у касовій книзі.

За абз.2 ч.1 ст.1 Указу Президента України від 12.06.1995 за №436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин) установлено, що у разі порушення юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами - громадянами України, іноземними громадянами та особами без громадянства, які є суб`єктами підприємницької діяльності, а також постійними представництвами нерезидентів, через які повністю або частково здійснюється підприємницька діяльність, норм з регулювання обігу готівки у національній валюті, що встановлюються Національним банком України, до них застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу: за перевищення встановлених лімітів залишку готівки в касах - у двократному розмірі сум виявленої понадлімітної готівки за кожний день.

Судом прийнято до уваги арифметичну помилку, що міститься у Додатку №1 до Акту фактичної перевірки - загальна сума перевищення ліміту готівки в касі замість 20388,51 грн. складає 17459,74 грн.

Враховуючи наведене, суд вважає не правомірним застосування контролюючим органом до позивача штрафної (фінансової) санкції у сумі 40777,02 грн.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

За матеріалами справи судові витрати позивача складають сплачений судовий збір: 2861,66 грн. - за пред`явлення позовної заяви до суду; 3148,20 грн. - за подачу апеляційної скарги; 3434,41 грн. - за подачу касаційної скарги. Всього сплачений позивачем судовий збір складає 9444,27 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Шевченківському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області №0000102201 від 23.02.2016, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтогазпром" (69005, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.158; код ЄДРПОУ 25488379) за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування РРО, застосовано штрафну (фінансову) санкцію у сумі 190777 грн. 02 коп.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтогазпром" (69005, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.158; код ЄДРПОУ 25488379) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 9444 грн. 27 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.

Повний текст судового рішення складено 16.10.2020.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.10.2020
Оприлюднено19.10.2020
Номер документу92241805
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/919/16

Ухвала від 05.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 12.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 01.07.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 24.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Рішення від 05.10.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні