ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/8031/20
УХВАЛА
про відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі
16 жовтня 2020 року
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Клименко О.М., перевіривши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації (вул. Львівська, 40, м. Жовква, Львівська область, 80300) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії.
Підставою позову є протиправність, на думку позивача, дій відповідача щодо відмови в перерахунку та здійсненні виплати разової грошової допомоги до 05 травня за 2015-2020 роки, виходячи з розміру п`яти мінімальних пенсій за віком відповідно до частини 5 статті 12 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту (в редакції статті 12 Закону № 367-XIV від 25 грудня 1998 року), з урахуванням раніше виплачених сум.
Ухвалою судді від 02 жовтня 2020 року позовну заяву залишено без руху. Вимоги ухвали судді від 02 жовтня 2020 року про залишення позовної заяви без руху позивач виконав 12 жовтня 2020 року.
Спір виник з публічно-правових відносин, належить до компетенції адміністративних судів, предметної та територіальної підсудності Львівського окружного адміністративного суду.
Одночасно з позовною заявою позивач подав клопотання про витребування доказів судом. Вказане клопотання мотивоване тим, що одним із доказів, який підтверджує повноваження відповідача у сфері соціального захисту населення, в тому числі виплати щорічної разової допомоги до 05 травня учасникам бойових дій є положення про Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації. Зазначає, що вищезгадане положення має істотне значення для вирішення цієї справи по суті, однак воно відсутнє у відкритому доступі. Указана обставина створює об`єктивні перешкоди в ознайомленні з таким положенням та посиланням на нього в позовній заяві.
У зв`язку з викладеним просить суд витребувати в Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації належним чином засвідчену копію положення про Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації, для огляду в судовому засіданні.
Відповідно до частини першої статті 80 КАС України учасник справи, у разі неможливості самостійно надати докази, вправі подати клопотання про витребування доказів судом.
Пунктом 2 частини другої статті 80 КАС України передбачено, що у клопотанні про витребування доказів повинно бути зазначено обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати.
Як слідує зі змісту клопотання про витребування доказів судом позивач вважає, що положення про Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації, яке він просить витребувати у відповідача, підтверджує повноваження відповідача у сфері соціального захисту населення, в тому числі виплати щорічної разової допомоги до 05 травня учасникам бойових дій. Разом з тим, у позовній заяві позивач вказує про те, що у 2020 році Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації здійснило виплату йому разової грошової допомоги до 05 травня, як учаснику бойових дій у розмірі 1390,00 грн., замість 8190,00 грн., тобто у зменшеному розмірі.
Таким чином, спірним у цій справі є не питання визначення повноважень відповідача у сфері соціального захисту населення, в тому числі виплати щорічної разової допомоги до 05 травня учасникам бойових дій, а питання саме розміру виплати такої допомоги.
Крім того, до матеріалів позовної заяви долучено лист Управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації від 03 серпня 2020 року № 05-1285, у якому відповідач зазначає про те, що усі виплати одноразових допомог через УСЗН Жовківської РДА до 5 травня у 2017-2020 роках було проведено в розмірах встановлених вищезазначеними постановами та визначено, виходячи із обсягу бюджетних призначень на цю мету, та здійснено відповідно до чинного законодавства .
З огляду на наведене, у задоволенні клопотання позивача про витребування доказів судом належить відмовити.
Частиною першою статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
З урахуванням значення справи для сторін, обраного позивачем способу захисту, категорії та незначної складності справи, обсягу та характеру доказів у справі, кількості сторін та інших учасників справи, суддя дійшов висновку про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Позивач звільнений від сплати судового збору на підставі пункту 13 частини першої статті 5 Закону України Про судовий збір .
Керуючись ст.ст.12, 160, 161, 171, 248, 256, 257, 260, 263, підп.15.5 п.15 Перехідних положень, п.3 Розділу VI Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.
Справа розглядатиметься в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
У задоволенні клопотання позивача про витребування доказів судом - відмовити.
Роз`яснити відповідачу його право на подання відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, а також документів, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів позивачу, протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Повідомити відповідача, що відзив на позовну заяву повинен відповідати вимогам частин другої-четвертої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://adm.lv.court.gov.ua/fair/.
Процесуальні строки, встановлені цією ухвалою, можуть бути продовжені судом за заявою особи відповідно до пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18 червня 2020 року № 731-IX.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та в апеляційному порядку окремо не оскаржується.
Суддя Клименко О.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2020 |
Оприлюднено | 19.10.2020 |
Номер документу | 92245858 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні