Постанова
від 13.10.2020 по справі 1.380.2019.006770
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2020 рокуЛьвівСправа № 1.380.2019.006770 пров. № А/857/5701/20

Колегія суддів Восьмого апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Улицького В.З.

суддів: Кузьмича С. М., Довгої О.І.

при секретарі судового засідання: Гнатик А.З.

за участі представника позивача: Кривий Ю.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 27 березня 2020 року (рішення ухвалене у м. Львові судом у складі головуючого судді Костецького Н.В., повний текст рішення складено 27.03.2020 року) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівський дослідно-експериментальний механічний завод" до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові про визнання протиправними дій, скасування постанови та приписів,-

ВСТАНОВИЛА:

У грудні 2019 року позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівський дослідно-експериментальний механічний завод" (далі - ТзОВ "Львівський дослідно-експериментальний механічний завод") звернувся до суду з адміністративним позовом до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові, в якому просив:

- визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно - будівельного контролю у м. Львові під час здійснення позапланової перевірки на об`єкті: Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 на підставі направлення для проведення позапланового заходу № 613-пп від 29.10.2019 року та складання:

акту від 11.11.2019 року № 613-пп за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог у законодавства у сфері містобудівної діяльності;

протоколу від 11.11.2019 року про правопорушення у сфері містобудівної діяльності на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 ;

припису від 11.11.2019 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, а саме: в термін два місяці з дати отримання даного припису усунути виявлені порушення шляхом приведення об`єкту самочинного будівництва, що заходиться за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 у відповідність до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

припису від 11.11.2019 року про зупинення підготовчих та будівельних робіт, а саме: з дати отримання даного припису зупинити проведення будівельних робіт на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 до моменту усунення виявлених порушень, а саме приведення об`єкту самочинного будівництва у відповідність до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності і розгляду матеріалів справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, за результатами якого винесено Постанову № 006-вих-4279/72 від 05.12.2019 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності;

- визнати протиправною та скасувати постанову № 006-вих-4279/72 від 05.12.2019 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності складену в.о. начальника Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові Денисяка Т.Г., якою на товариство з обмеженою відповідальністю Львівський дослідно-експериментальний механічний завод накладено штраф у розмірі 75672 грн;

- визнати протиправним та скасувати припис від 11.11.2019 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, а саме: в термін два місяці з дати отримання даного припису усунути виявлені порушення шляхом приведення об`єкту самочинного будівництва, що заходиться за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23, на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 у відповідність до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

- визнати протиправним та скасувати припис від 11.11.2019 року про зупинення підготовчих та будівельних робіт, а саме: з дати отримання даного припису зупинити проведення будівельних робіт на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 , до моменту усунення виявлених порушень, а саме приведення об`єкту самочинного будівництва у відповідність до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.

В обгрунтування позовних вимог вказує на протиправність дій відповідача щодо здійснення позапланової перевірки на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 та безпідставність винесення за результатами її проведення приписів та постанови з огляду на невручення позивачу направлення на проведення перевірки, непред`явлення службового посвідчення та незабезпечення права уповноваженої особи позивача бути присутнім під час її проведення. Крім того, зазначає, на території ТзОВ Львівський дослідно експерементальний механічний завод не велись та не ведуться будівельні та підготовчі роботи.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 27 березня 2020 року позов задоволено повністю.

Рішення суду першої інстанції оскаржив відповідач Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові. Вважає, що оскаржуване рішення прийняте з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.

Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу апелянта слід залишити без задоволення з наступних підстав.

Згідно ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Якщо одна із сторін визнала пред`явлену до неї позовну вимогу під час судового розгляду повністю або частково, рішення щодо цієї сторони ухвалюється судом згідно з таким визнанням, якщо це не суперечить вимогам статті 189 цього Кодексу.

Згідно ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції встановлено, що на підставі наказу від 29.10.2019 року № 613-П та направлення від 29.10.2019 року № 613-пп з 29.10.2019 року по 11.11.2019 року головним спеціалістом відділу інспекційної роботи Інспекції державного архітектурно будівельного контролю у м. Львові Козаком А.В. проведено позапланову перевірку щодо дотримання суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 , замовник: ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод , за результатами проведення якої складено акт перевірки від 11.11.2019 року № 613-пп.

Відповідно до акту від 11.11.2019 року № 613-пп встановлено порушення ТзОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод п. 1 ч.1 ст. 34, ч. 1 ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , абз. 2 п. 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466, оскільки в ході проведення позапланової перевірки встановлено, що ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод на земельній ділянці за адресою: вул. Земельна, 23, м. Львів, в північно-східній ділянці здійснено будівництво капітальної споруди, а саме бетонного фундамента з надземною частиною (цоколем) П -подібної форми розміром 11,0 на 16,1 м (висота надземної частини: 0,3-0,6 м) без права на виконання будівельних робіт, а саме без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю. Документа дозвільного характеру на право проведення вищезазначених будівельних робіт ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод при проведенні позапланової перевірки не надано. В Єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, встановлено, що за адресою м. Львів, вул. Земельна, 23, відсутня інформація про реєстрацію дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт.

На підставі встановлених порушень головним спеціалістом відділу інспекційної роботи Інспекції державного архітектурно будівельного контролю у м. Львові Козаком А.В. винесено:

- припис від 11.11.2019 року ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, відповідно до якого вимагається в термін два місяці з дати отримання припису усунути виявлені порушення шляхом приведення об`єкту самочинного будівництва, що знаходиться за адресою: вул. Земельна, 23, м. Львів, у відповідність до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

- припис від 11.11.2019 року ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод про зупинення підготовчих та будівельних робіт, відповідно до якого вимагається зупинити проведення будівельних робіт на об`єкті будівництва Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 до моменту усунення виявлених порушень, а саме приведення об`єкту самочинного будівництва у відповідність до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

- протокол від 11.11.2019 року про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

05.12.2019 року на підставі акту, складеного за результатами проведеної перевірки від 11.11.2019 року № 613-пп, протоколу від 11.11.2019 року про правопорушення у сфері містобудівної діяльності Інспекцією державного архітектурно будівельного контролю у м. Львові винесено постанову № 0006-вих-4279/79 про накладення штрафу за порушення у сфері містобудівної діяльності, відповідно до якої ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 2 ч. 2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 75672, 00 грн.

Відповідно до статті 9 Закону України Про архітектурну діяльність будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Згідно з частиною першою статті 10 Закону України Про архітектурну діяльність для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об`єктів архітектури додержання суб`єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд.

Відповідно до частини першої статті 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підставами для проведення позапланової перевірки є, зокрема, виявлення факту самочинного будівництва об`єкта;

Частиною третьою статті 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право, зокрема, складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов`язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт.

Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553 (далі - Порядок №553).

Згідно з пунктом 7 Порядку №533 під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язана пред`явити службове посвідчення та надати копію направлення для проведення позапланової перевірки.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб`єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об`єкт будівництва (пункт 9 Порядку №553).

А відповідно до пункту 13 Порядку №553 суб`єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, має право: вимагати від посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю дотримання вимог законодавства; бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; за результатами перевірки отримувати та ознайомлюватись з актом перевірки, складеним органом державного архітектурно-будівельного контролю; подавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки, складеного органом державного архітектурно-будівельного контролю за результатами перевірки.

Згідно із п. 16 Порядку № 553 за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

Пунктом 18 Порядку № 553 встановлено, що акт перевірки складається у двох примірниках. Один примірник надається суб`єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, а другий залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю. Акт перевірки підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку та суб`єктом містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль.

Відповідно до пунктів 21, 22 Порядку № 553 якщо суб`єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями, які є невід`ємною частиною такого акта. У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, підписати акт перевірки та припис, посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю робить у акті відповідний запис. У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим листом з повідомленням.

Постанова про накладення штрафу складається у трьох примірниках. Перший примірник постанови у триденний строк після її прийняття вручається під розписку суб`єкту містобудування (керівнику або уповноваженому представнику суб`єкта містобудування) або надсилається рекомендованим листом з повідомленням, про що робиться запис у справі. Два примірники залишаються в органі державного архітектурно-будівельного контролю, який наклав штраф.

Відповідно до п. 17 Порядку № 553 у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт (далі - припис).

У приписі обов`язково встановлюється строк для усунення виявлених порушень згідно з додатком.

Аналіз вищенаведених норм дає підстави для висновку, що під час перевірки посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язані дотримуватись регламентованої законодавством процедури її проведення та у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності вправі складати протоколи про вчинення правопорушень, накладати штрафи відповідно до закону та видавати обов`язкові для виконання приписи.

Як підтверджено матеріалами справи, позапланова перевірка на об`єкті Будівельні роботи за адресою: м. Львів, вул. Земельна, 23 проводилась з 29 жовтня 2019 року по 11 листопада 2019 року.

Доказів отримання направлення перед проведенням перевірки уповноваженою особою ТзОВ "Львівський дослідно-експериментальний механічний завод" та пред`явлення їй службового посвідчення відповідач не надав.

Твердження контролюючого органу про те, що директору ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод ОСОБА_1 було відомо про проведення позапланової перевірки, а також, що він був присутній під час її проведення, однак в останній день проведення перевірки не з`явився, суд не бере до уваги з огляду на непідтвердження вказаної обставини належними доказами.

При цьому, відповідно до наказу від 25.10.2019 року № 21-к про надання відпустки директор ТОВ Львівський дослідно експерементальний механічний завод ОСОБА_1 з 28.10.2019 року по 20.11.2019 року перебував у щорічній відпустці, що свідчить про те, що він не міг бути присутнім під час проведення перевірки.

Вищенаведене свідчить про те, що перевірку посадовими особами відповідача було розпочато у відсутності представника позивача, чим порушено пункт 9 Порядку № 533 щодо порядку здійснення заходу державного архітектурно-будівельного контролю та передбачене пунктом 13 Порядку № 533 право позивача бути присутнім під час його здійснення.

Як зазначив суд першої інстанції, однією з гарантій дотримання чинного законодавства під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю є дотримання прав суб`єктів містобудування, закріплених у Порядку № 553. Складений акт за відсутності суб`єкта містобудування порушує його права, а саме право бути присутнім під час проведення перевірки, подавати заперечення на акт перевірки та надавати пояснення. Відтак, складений акт перевірки не може бути підставою для складання протоколу, приписів та постанови про накладення штрафу на ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод .

При цьому, як слідує з акту від 11.11.2019 року № 613-пп, в ході проведення позапланової перевірки встановлено порушення ТОВ Львівський дослідно експерbментальний механічний завод п. 1 ч.1 ст. 34, ч. 1 ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , абз. 2 п. 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466, оскільки на земельній ділянці за адресою: вул. Земельна, 23, м. Львів, в північно-східній ділянці здійснено будівництво капітальної споруди, а саме бетонного фундамента з надземною частиною (цоколем) П -подібної форми розміром 11,0 на 16,1 м (висота надземної частини: 0,3-0,6 м) без права на виконання будівельних робіт, а саме без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Так, будівництво капітальної споруди належить, згідно з таблицею 1 пункту 4.5 ДСТУ-Н Б В. 1.2-16:2013 Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об`єктів будівництва , належить до об`єктів із незначними наслідками - СС1.

Згідно з п. 1 ч.1 ст. 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності замовник має право виконувати будівельні роботи після подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об`єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об`єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), об`єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Разом з тим, як видно з долученого до матеріалів справи ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод проекту ланшафтного дизайну та благоустрою території, по вул. Малежа, 2 (вул. Земельна, 23) у м. Львові за вказаною адресою не передбачено будівництва капітальної споруди.

З огляду на викладене, враховуючи порушення відповідачем порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, а також недоведення відповідачем у встановленому законом порядку здійснення ТОВ Львівський дослідно експериментальний механічний завод будівництва капітальної споруди без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про обгрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення.

Узагальнюючи наведене, суд апеляційної інстанції переконаний, що судом першої інстанції надано належну оцінку наявним у справі доказам, а їх достатня кількість та взаємний зв`язок у сукупності дали змогу суду першої інстанції зробити вірний висновок про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.

Враховуючи викладене, колегія суддів не вбачає підстав для скасування рішення суду першої інстанції.

З наведеного вбачається, що доводи апеляційної скарги являються безпідставними та необґрунтованими та не спростовують висновків суду першої інстанції, правова оцінка доказів дана вірно, а відтак у задоволенні апеляційної скарги слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 243 ч. 3, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів,-

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м.Львові залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 27 березня 2020 року у справі № 1.380.2019.006770 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятої статті 328 КАС.

Головуючий суддя В. З. Улицький судді С. М. Кузьмич О. І. Довга Повне судове рішення складено 15.10.2020

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2020
Оприлюднено19.10.2020
Номер документу92249950
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.006770

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 23.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Рішення від 27.03.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Постанова від 26.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Постанова від 26.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні