Рішення
від 18.10.2020 по справі 420/10800/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/10800/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 жовтня 2020 року о 14:30 год. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., при секретарі Кузьменко Е.Х., розглянувши у відкритому судовому засіданні, з урахуванням особливостей, встановлених ст.273 КАС України, справу за адміністративним позовом Члена виборчої комісії ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ); Члена виборчої комісії Діхтяренко Олексія Вікторовича (місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП: НОМЕР_2 ); Члена виборчої комісії ОСОБА_2 (місце проживання: АДРЕСА_3 , РНОКПП: НОМЕР_3 ); Члена виборчої комісії Павлюк Алли Дмитрівни (місце проживання: АДРЕСА_4 , РНОКПП: НОМЕР_4 ); Члена виборчої комісії Непомнющого Олександра Миколайовича (місце проживання: АДРЕСА_5 РНОКПП: НОМЕР_5 ); Члена виборчої комісії Рубіної Наталії Олександрівни (місце проживання: АДРЕСА_6 РНОКПП: НОМЕР_6 ); Члена виборчої комісії Турманідзе Зураба Зурабовича (місце проживання: АДРЕСА_7 , РНОКПП: НОМЕР_7 ); Одеської обласної регіональної парторганізації політичної партії ВЛАДА НАРОДУ (місце знаходження: 68600, Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Івана Франка, 8); Одеської обласної регіональної парторганізації політичної партії ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ (місце знаходження: 33001, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Петра Могили, буд. 8); Регіональної організації політичної партії НАРОД в Одеській області (місце знаходження: 65123, Одеська обл., м. Одеса, вул. Семена Палія, буд. 113, корп. А, кв. 29 Код ЄДРПОУ: 40690457); Одеської обласної регіональної організації політичної партії НАШ ДІМ - ОДЕСА (місце знаходження: 65023, Одеська обл., м. Одеса, пров. Топольського, 4-А, прим. 101); Одеської обласної організації політичної парти УСПІШНА КРАЇНА (місце знаходження: 65007, Одеська обл., м. Одеса, вул. Водопровідна, буд.1-А, кв. 109); Одеської обласної організації політичної партії ВІДРОДЖЕННЯ І РОЗВИТОК (місце знаходження: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, вул. Олександрійська, 21, кв. 51) до Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області (місце знаходження: 67700, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Грецька, 24, Ідентифікаційний код юридичної особи: 43761787) про встановлення факту одноразового грубого та систематичного порушення Білгород-Дністровською районною територіальною виборчою комісією Одеської області Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України та визнання протиправними та скасування постанов Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 ,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 16.10.2020 року о 23:26 год. надійшов адміністративний позов Члена виборчої комісії ОСОБА_1 ; Члена виборчої комісії Діхтяренко Олексія Вікторовича; Члена виборчої комісії Бачурської Ольги Вікторівни; Члена виборчої комісії Павлюк Алли Дмитрівни; Члена виборчої комісії Непомнющого Олександра Миколайовича; Члена виборчої комісії Рубіної Наталії Олександрівни; Члена виборчої комісії Турманідзе Зураба Зурабовича; Одеської обласної регіональної парторганізації політичної партії ВЛАДА НАРОДУ ; Одеської обласної регіональної парторганізації політичної партії ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ ; Регіональної організації політичної партії НАРОД в Одеській області; Одеської обласної регіональної організації політичної партії НАШ ДІМ - ОДЕСА ; Одеської обласної організації політичної парти УСПІШНА КРАЇНА ; Одеської обласної організації політичної партії ВІДРОДЖЕННЯ І РОЗВИТОК до Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області, в якому, з урахуванням уточнення позовних вимог, позивачі просять:

встановити факт одноразового грубого та систематичного порушення Білгород-Дністровською районною територіальною виборчою комісією Одеської області Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України;

визнати протиправним та скасувати постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №45 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 ;

визнати протиправним та скасувати постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №46 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що позивач вважає протиправними постанови №45 та №46 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області №3 від 26.08.2020 зазначаючи, що Постанова №45 від 12.10.2020р. не містить посилання на жодну норму Виборчого кодексу України або норму іншого нормативно-правового акту, яка надавала б право Білгород-Дністровській районній територіальній виборчій комісії Одеської області достроково припинити повноваження вищезазначених членів Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області, що безперечно свідчить про протиправність оскаржуваного рішення районної територіальної комісії, оскільки відповідно до п.5 ч.3 ст.37 ВК України рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови. Окрім того, згідно п. 9.7. Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів затвердженого постановою ЦВК від 10.08.2020 №173 постанова виборчої комісії зокрема повинна містити нормативно-правове обґрунтування. Нормативно-правовим обґрунтуванням постанови є посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня або судові рішення, якими керувалася комісія під час прийняття постанови. Крім того позивачі зазначають, що вказана постанова суперечить ряду рішень Одеського окружного адміністративного суду.

Ухвалою суду від 17.10.2020 року відкрито провадження по справі за правилами, встановленими ст.273 КАС України.

Відповідно до частини 6 статті 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Враховуючи, що відповідач по справі своїм процесуальним правом на подання відзиву не скористався, суд визнав за можливе розгляд справи здійснювати за наявними матеріалами.

У судовому засіданні представники позивачів підтримали позовні вимоги про визнання протиправними та скасування постанов Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №45 та №46 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 і просили суд задовольнити позов.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав у повному обсязі, в задоволенні позову просив відмовити, зазначивши, що Білгород-Дністровська районна територіальна виборча комісія Одеської області діяла у встановлений законом спосіб.

Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд зазначає наступне.

Постановою Центральної виборчої комісії №160 від 8 серпня 2020 року Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року (зі змінами згідно з Постановою Центральної виборчої комісії №181 від 18.08.2020 року), призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 24.

Постановою Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області №3 від 26.08.2020 року утворено та сформовано склад, зокрема, Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області у складі 18 осіб.

Постановою Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №27 від 30 вересня 2020 року, достроково припинено повноваження членів Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 .

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду по адміністративній справі №420/10006/20 від 03.10.2020 року (суддя ОСОБА_8 ), залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року, визнано протиправною та скасовано постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №27 від 30 вересня 2020 року Про дострокове припинення повноважень членів Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області .

Постановою Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №38 від 05 жовтня 2020 року Про внесення змін до постанови Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області №3 від 26.08.2020 року , на підставі подання Одеської регіональної організації Радикальної партії ОСОБА_9 про включення члена комісії до складу Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії, враховуючи факт ненадходження у встановлений термін подань від суб`єктів подання - політичних партій, членів комісій, повноваження яких припинено постановою Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеській області Про дострокове припинення повноважень членів Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Одеської області №27 від 30.09.2020 року та факт відсутності мінімальної кількості членів комісії, необхідних для прийняття рішень, протягом 01.10.2020 року, 20.10.2020 року та 03.10.2020 року (відсутність кворуму Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області), а також розглянувши подання про заміну членів Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області від Одеської регіональної організації політичної партії Опозиційна Платформа За Життя , вирішено, зокрема, включити до складу територіальної виборчої комісії: ОСОБА_10 , 1959 року народження, від Одеської регіональної організації Радикальної партії Олега Ляшка; ОСОБА_11 , 1980 року народження; ОСОБА_12 , 1975 року народження; ОСОБА_13 , 1989 року народження; ОСОБА_14 , 1987 року народження; ОСОБА_15 , 1979 року народження; ОСОБА_16 , 1997 року народження, та достроково припинити повноваження члена комісії - заступника голови комісії ОСОБА_17 , 1981 року народження від Одеської регіональної організації політичної партії Опозиційна Платформа За Життя , та включити до складу члена комісії ОСОБА_18 , 1964 року народження від Одеської регіональної організації політичної партії Опозиційна Платформа За Життя і призначити її заступником голови комісії; достроково припинити повноваження члена комісії ОСОБА_19 , 1962 року народження від Одеської регіональної організації політичної партії Опозиційна Платформа За Життя та включити до складу комісії ОСОБА_17 , 1981 року народження Одеської регіональної організації політичної партії Опозиційна Платформа За Життя .

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду по адміністративній справі №420/10276/20 від 09 жовтня 2020 року (суддя ОСОБА_20 ), зокрема, визнано протиправною та скасовано постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №38 від 05 жовтня 2020 року Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 в частині включення до складу Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 .

Рішення Одеського окружного адміністративного суду по адміністративній справі №420/10276/20 від 09.10.2020 року набрало законної сили 13.10.2020 року на підставі постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Постановою Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії № 45 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № З від 26.08.2020 встановлено, що станом на 12.10.2020 року виявлено відсутність в державному реєстрі -юридичних осіб наступних політичних партійних осередків, а саме: Одеська обласна регіональна організація політичної партії Влада Народу ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Громадський контроль ; Регіональна організація політичної партії Народ в Одеській області; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Наш Дім -Одеса ; Одеська обласна організація політичної партії Успішна країна ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Відродження і Розвиток . Також встановлено відсутність будь-яких офіційних регіональних представництв (штабів) зазначених партій, а також, що усі так звані партії використовують один той самий адрес електронної пошти та номер мобільного телефону. В результаті чого, постановлено невідкладно, але не пізніше 13.10.2020 року звернутися до правоохоронних органів з метою внесення до ЄРДР відомості про вчинення злочину передбаченого ст. 157, 358 КК України організаціями під назвою (неіснуючими політичними партіями): Одеська обласна регіональна організація політичної партії Влада Народу ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Всеукраїнське об єднання Громадський контроль ; Регіональна організація політичної партії Народ в Одеській області; Одеська обласна регіональна організація політичної партії, Наш Дім - Одеса ; Одеська обласна організація політичної партії Успішна країна ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Відродження і Розвиток . Припинити повноваження наступних членів виборчої комісії: ОСОБА_2 , 1980 р.н.; ОСОБА_3 1983 р.н.; ОСОБА_4 1987 р.н.; ОСОБА_5 1978 р.н.; ОСОБА_1 , 1981 р.н.; ОСОБА_6 1989 р.н.; ОСОБА_7 , 1983 р.н. та викласти додаток 2 до постанови від 26.08.2020 року № 3 у нові редакції.

Постановою Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №46 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 розглянуто заяви про дострокове складання повноважень від членів Кароліно - Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Білгород - Дністровського району Одеської області, враховуючи пропозиції Голови Білгород - Дністровської районної територіальної виборчої комісії, та про включення у склад Кароліно - Бугазської сільської територіальної виборчої комісії нових членів комісії. Постановлено достроково припинити повноваження членів Кароліно - Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області: ОСОБА_11 , 1980 р.н.; ОСОБА_12 , 1975 р.н.; ОСОБА_13 , 1989 р.н.; ОСОБА_14 , 1987 р.н.; ОСОБА_15 , 1979 р.н.; ОСОБА_16 , 1997 р.н. та включити до складу Кароліно - Бугазської сільської територіальної виборчої комісії Білгород - Дністровського району Одеської області: ОСОБА_21 , 1999 р.н.; ОСОБА_22 , 1957 р.н.; ОСОБА_23 , 2000 р.н.; ОСОБА_24 , 1990 р.н.; ОСОБА_25 , 1990 р.н.; ОСОБА_26 , 2000 р.н. та затвердити додаток 2 до постанови №3 від 26.08.2020 року у новій редакції.

Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, відповідно до Конституції України регулює Виборчий кодекс України.

Згідно ст.1 Виборчого кодексу України, вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом. Вибори є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Згідно ст.2 Виборчого кодексу України підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України Про Центральну виборчу комісію , Про Державний реєстр виборців , іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії.

Приписами ч.4 ст.6 Виборчого кодексу України передбачено, що виборчі права громадян України здійснюються в обсязі і порядку, передбачених виборчим законодавством.

Статтею 22 Виборчого кодексу України визначено перелік суб`єктів виборчого процесу, якими є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) -суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно п.1 ч.1 ст.9 Виборчого кодексу України виборці, окрім іншого, мають право бути членами виборчих комісій, які організовують підготовку та проведення відповідних виборів.

Згідно ст.32 Виборчого кодексу України, в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії, як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів. До виборчих комісій належать, зокрема, територіальні виборчі комісії. Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України.

Відповідно до ч.1,4 ст.33 Виборчого кодексу України, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства. Територіальні виборчі комісії у межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.

Статтею 36 Виборчого кодексу України визначена організація роботи виборчих комісій. Зокрема, Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України «Про Центральну виборчу комісію» та Регламенту Центральної виборчої комісії.

Порядок організації роботи виборчих комісій нижчого рівня визначається Центральною виборчою комісією відповідно до цього Кодексу.

Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а у разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов`язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги.

Проведення голосування виборців не є засіданням дільничної виборчої комісії.

У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.

Перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день після дня її утворення, а наступні засідання - за необхідності.

Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини її складу.

Засідання виборчої комісії скликається з обов`язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний.

Повідомлення про засідання може здійснюватися телефоном, електронною поштою чи з використанням інших засобів телекомунікаційного зв`язку. Особа вважається повідомленою, зокрема, у разі надсилання відповідної інформації на її контактний номер телефону, зазначений у поданні до складу відповідної виборчої комісії.

Членам виборчої комісії надаються проекти рішень комісії та необхідні матеріали, як правило, не пізніш як за день до дня проведення засідання комісії, але не пізніш як до початку засідання.

Засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник. У разі невиконання ними цієї функції комісія визначає із свого складу головуючого на засіданні.

Статтею 37 Виборчого кодексу України встановлено, що документування діяльності виборчих комісій здійснюється у порядку, встановленому цим Кодексом та порядком ведення діловодства виборчих комісій, що затверджується Центральною виборчою комісією.

На засіданні виборчої комісії протокол засідання веде секретар комісії. За відсутності секретаря комісії чи у разі невиконання ним своїх повноважень на засіданні комісія обирає зі свого складу секретаря засідання, який виконує обов`язки секретаря комісії на відповідному засіданні та при оформленні документів засідання. Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання). Протокол засідання комісії надається для ознайомлення членам комісії на їхню вимогу не пізніше наступного засідання комісії, при цьому член комісії має право його підписати. Протокол засідання комісії може бути наданий для ознайомлення суб`єкту виборчого процесу на його вимогу не пізніше наступного засідання комісії.

Рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити:

1) найменування комісії;

2) найменування постанови;

3) дату, час та місце її прийняття і порядковий номер;

4) мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії;

5) посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови;

6) резолютивну частину.

Постанова підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання).

Постанова, прийнята виборчою комісією, не пізніше 11 години наступного дня після її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування, у день голосування та під час підрахунку голосів, встановлення підсумків голосування, - не пізніш як через чотири години після завершення засідання виборчої комісії вивішується для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії, облаштованому у приміщенні комісії у місці, вільно доступному для відвідувачів.

У такі самі строки постанова, прийнята окружною виборчою комісією, надсилається через автоматизовану інформаційно-аналітичну систему до Центральної виборчої комісії, яка оприлюднює її на своєму офіційному веб-сайті невідкладно після надходження.

Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови, прийнятої напередодні дня голосування та в день голосування, - невідкладно.

З питань поточної діяльності виборча комісія може приймати протокольні рішення, зміст яких заноситься до протоколу виборчої комісії та не оформлюється окремим документом.

Виборча комісія складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або певну подію, виявлену і визнану комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією.

Акти і протоколи виборчої комісії складаються у випадках, передбачених цим Кодексом, за формами, затвердженими Центральною виборчою комісією, та у кількості примірників, встановленій цим Кодексом. Акт або протокол комісії підписується всіма присутніми на засіданні членами виборчої комісії, підписи яких скріплюються печаткою виборчої комісії. Перший примірник акта чи протоколу мають право підписати присутні на засіданні кандидати, їх довірені особи, уповноважені представники партій (місцевих організацій партій), кандидатів, уповноважені особи партій, офіційні спостерігачі.

Відповідно до ч.15 статті 36 Виборчого кодексу України, рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийнято з перевищенням її повноважень, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом. У такому разі виборча комісія вищого рівня має право прийняти рішення по суті питання.

Вищевказані правові норми знайшли своє відображення і у п.9.10 частини 9 Постанови «Про Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів» № 173 затвердженої Центральною виборчою комісією 10 серпня 2020 року.

Згідно з ч. 6 ст. 64 ВКУкраїни в разі скасування судом рішення виборчої комісії, у тому числі з питання визнання голосування на виборчій дільниці недійсним, встановлення підсумків голосування та результатів виборів, рішення з цього питання приймає виборча комісія, рішення якої було скасовано, або відповідна виборча комісія вищого рівня на підставі рішення суду. При цьому, якщо рішення не було скасовано з формальних підстав, виборча комісія не може прийняти рішення, яке по суті повторює скасоване рішення.

Таким чином, на момент вирішення даного спору, судом встановлено, щорішенням Одеського окружного адміністративного суду по адміністративній справі №420/10006/20 від 03.10.2020 року (суддя ОСОБА_8 ), залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року, визнано протиправною та скасовано постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №27 від 30 вересня 2020 року «Про дострокове припинення повноважень членів Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області» .

Отже, повноваження членів Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області ОСОБА_1 , ОСОБА_4 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_5 та ОСОБА_3 було відновлено на підставі рішення суду, яке набрало законної сили.

У свою чергу, скасування у судовому порядку постанови Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №27 від 30 вересня 2020 року «Про дострокове припинення повноважень членів Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області» нівелює наслідки прийняття постанови Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №38 від 05 жовтня 2020 року, зокрема, у частині включення до складу територіальної виборчої комісії: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 та ОСОБА_16 .

Крім того, рішенням Одеського окружного адміністративного суду по адміністративній справі №420/10276/20 від 09.10.2020 року (суддя ОСОБА_20 ), зокрема, визнано протиправною та скасовано постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №38 від 05.10.2020 року «Про внесення змін у постанову «Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020» у частині включення до складу Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 .

Рішення Одеського окружного адміністративного суду по адміністративній справі №420/10276/20 від 09.10.2020 року набрало законної сили 13.10.2020 року на підставі постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Таким чином, на момент вирішення даного спору, судом встановлено, що повноваження членів комісії ОСОБА_2 , 1980 р.н.; ОСОБА_3 1983 р.н.; ОСОБА_4 1987 р.н.; ОСОБА_5 1978 р.н.; ОСОБА_1 , 1981 р.н.; ОСОБА_6 1989 р.н.; ОСОБА_7 , 1983 р.н. перевірялися судами у рішеннях які набрали законної сили та вказані особи визнані такими, що можуть бути членами виборчої комісії.

Відповідно до частини 4 статті 78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Окремо суд зазначає, що у постанові П`ятого апеляційного адміністративного суду у справі № 420/10432/20 від 16.10.2020р. встановлено наступні обставини, Постанови БДРТВК №45 та 46 від 12 жовтня 2020, які надані відповідачем до суду першої інстанції в якості доказу зміни складу КБСТВК, суд апеляційної інстанції відхиляє, оскільки рішення про зміну складу комісії прийнято всупереч рішенню Одеського окружного адміністративного суду у справі №420/10006/20 від 03 жовтня 2020, яке залишено без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 та рішенню Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2020 у справі №420/10276/20 від 09.10.2020, яке залишено без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 13.10.2020 року. Суд апеляційної інстанції зазначає, що означені постанови БДРТВК фактично направлені на перешкоджання членам КБСТВК, повноваження їх відновлені на підставі судового рішення у справі №420/10006/20,здійснювати надані їм законом функції. .

Згідно з частиною 3 статті 38 Виборчого кодексу України, член виборчої комісії має право, зокрема, брати участь у підготовці питань, що вносяться на розгляд виборчої комісії; виступати на засіданнях виборчої комісії, ставити іншим учасникам засідання запитання щодо порядку денного, вносити пропозиції з питань, віднесених до повноважень комісії; за дорученням відповідної виборчої комісії перевіряти діяльність виборчих комісій нижчого рівня; безперешкодно відвідувати всі приміщення виборчої комісії, ознайомлюватися з усіма документами виборчої комісії, членом якої він є, та виборчих комісій нижчого рівня на відповідній території.

З огляду на викладене, та враховуючи висновки та рішення Одеського окружного адміністративного суду та постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду по справах №№ 420/10006/20, 420/10276/20, 420/10432/20, які набрали законної сили, суд приходить до висновку про те, що позовна вимога позивачів про визнання протиправною та скасування постанови Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №46 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області №3 від 26.08.2020 підлягає частковому задоволенню, а саме: визнати протиправною та скасувати постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області №46 від 12 жовтня 2020 року «Про внесення змін у постанову «Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020» у частині включення до складу Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_21 , 1999 р.н.; ОСОБА_22 , 1957 р.н.; ОСОБА_23 , 2000 р.н.; ОСОБА_24 , 1990 р.н.; ОСОБА_25 , 1990 р.н.; ОСОБА_26 , 2000 р.н.

Крім того за наведених вище обставин та враховуючи Рішення Одеського окружного адміністративного суду та Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду по справах №№ 420/10006/20, 420/10276/20, 420/10432/20, якими зокрема встановлені повноваження членів виборчої комісії: ОСОБА_2 , 1980 р.н.; ОСОБА_3 1983 р.н.; ОСОБА_4 1987 р.н.; ОСОБА_5 1978 р.н.; ОСОБА_1 , 1981 р.н.; ОСОБА_6 1989р.н.; ОСОБА_7 , 1983 р.н. суд дійшов висновку про скасування постанови постанова Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №45 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 в частині припинення повноваження членів виборчої комісії: ОСОБА_2 , 1980 р.н.; ОСОБА_3 1983 р.н.; ОСОБА_4 1987 р.н.; ОСОБА_5 1978 р.н.; ОСОБА_1 , 1981 р.н.; ОСОБА_6 1989р.н.; ОСОБА_7 , 1983 р.н.

Щодо 1 пункту зазначеної вище постанови, а саме невідкладно, але не пізніше 13.10.2020 року звернутися до правоохоронних органів з метою внесення до ЄРДР відомості про вчинення злочину передбаченого ст.ст.157,358 КК України організаціями під назвою (неіснуючими політичними партіями): Одеська обласна регіональна організація політичної партії Влада Народу ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Всеукраїнське об єднання Громадський контроль ; Регіональна організація політичної партії Народ в Одеській області; Одеська обласна регіональна організація політичної партії, Наш Дім - Одеса ; Одеська обласна організація політичної партії Успішна країна ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Відродження і Розвиток суд зазначає наступне.

Приймаючи постанову №45 від 12.10.2020, Білгород-Дністровська районна територіальна виборчої комісії Одеської області, як на підставу припинення повноважень вказаних членів сільської територіальної виборчої комісії послалась на відсутність в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про місцеві організації політичних партій, за поданням яких були включені відповідні особи до складу Кароліно-Бугазької сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області.

В той же час, у переліку, наведеному в частині 4 статті 203 Виборчого кодексу України, який, як вказувалось вище, є вичерпним, відсутня така підстава для припинення повноважень члена відповідної виборчої комісії як відсутність відомостей про місцеву організацію політичної партії в державному реєстрі юридичних осіб.

Окремо суд звертає увагу, на п.1 ч.1 ст.9 Виборчого кодексу України виборці, окрім іншого, мають право бути членами виборчих комісій, які організовують підготовку та проведення відповідних виборів. Відповідно до якого член виборчої комісії не обов`язково повинен бути членом політичної партії.

Відповідно до ч.1 ст.203 Виборчого кодексу України склад територіальних виборчих комісій формується за поданнями зареєстрованих у встановленому законом порядку місцевих організацій політичних партій у кількості не менше дев`яти і не більше вісімнадцяти осіб.

Відповідно до даних офіційного веб-порталу Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)файлу Зареєстровані обласні структурні утворення політичних партій з розділу Зареєстровані громадські формування , який доступний для перегляду в мережі Інтернет за наступним посиланням: https://iust.odessa.gov.ua/?view=cat&categorv=709.

У вищевказаному файлі міститься інформація про позивачів, а саме;

№155 Одеська обласна організація Політичної партії "УСПІШНА КРАЇНА", дата реєстрації 23.02.2015, свідоцтво про реєстрації №330;

№183 ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ВІДРОДЖЕННЯ І РОЗВИТОК", дата реєстрації 15.12.2014, Свідоцтво № 322;

№199 ОДЕСЬКА ОБЛАСНА РЕГІОНАЛЬНА ПАРТОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ", дата реєстрації 15.12.2014, Свідоцтво №336;

№229 ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "НАШ ДІМ - ОДЕСА", дата реєстрації 21.08.2015, № 354;

№255 РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "НАРОД" В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, дата реєстрації 27.07.2016, Свідоцтво №431.

№262 Одеська обласна регіональна парторганізація ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ВЛАДА НАРОДУ" , дата реєстрації 20.04.2016, Свідоцтво №381.

Крім того, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі за текстом -ЄДР) міститься інформація про самі партії, якими зареєстровані відповідні обласні структурні утворення:

- ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ ВІДРОДЖЕННЯ І РОЗВИТОК - код ЄДРПОУ: 39348930;

- ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ ВЛАДА НАРОДУ - код ЄДРПОУ: 39387173;

- ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ - код ЄДРПОУ: 39594378;

- ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ НАШ ДІМ - ОДЕСА - код ЄДРПОУ: 39931823;

- ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ УСПІШНА КРАЇНА - код ЄДРПОУ: 37882413 (ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ УСПІШНА КРАЇНА );

- ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАРОД В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ - код ЄДРПОУ: 40690457

Відповідно до наведеного, вказані політичні партії зареєстровані в відповідному до закону поряду, а отже постанова Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії №45 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області №3 від 26.08.2020 в частині невідкладно, але не пізніше 13.10.2020 року звернутися до правоохоронних органів з метою внесення до ЄРДР відомості про вчинення злочину передбаченого ст.ст.157,358 КК України організаціями під назвою (неіснуючими політичними партіями): Одеська обласна регіональна організація політичної партії Влада Народу ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Всеукраїнське об єднання Громадський контроль ; Регіональна організація політичної партії Народ в Одеській області; Одеська обласна регіональна організація політичної партії, Наш Дім - Одеса ; Одеська обласна організація політичної партії Успішна країна ; Одеська обласна регіональна організація політичної партії Відродження і Розвиток підлягає скасуванню.

Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Щодо позовної вимоги встановити факт одноразового грубого та систематичного порушення Білгород-Дністровською районною територіальною виборчою комісією Одеської області Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України, суд зазначає, що така вимога не підлягає задоволенню, оскільки відповідачем приймались оскаржені постанови з посиланням на певні фактичні обставини та норми матеріального права, з якими не погодився суд під час розгляду цієї справи, а тому оскаржені постанови відповідача не були свавільними, що унеможливлює задоволення цієї позовної вимоги згідно положень ч.1 ст.245 КАС України.

Згідно з ч.ч.1,2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінюєдокази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За наведених обставин суд дійшов до висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч.3 ст.161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Позивачем до адміністративного позову документ про сплату судового збору не доданий.

Згідно з частиною 9 статті 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» , за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору у сумі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» встановлено, що з 01 січня 2020 року прожитковий мінімум для працездатних осіб розмірі становить 2102 гривень.

Таким чином, розмір судового збору за подання даного адміністративного позову складає 840,80 грн. (0,4 розміру від суми 2102 грн.).

З огляду на вищевикладене, оскільки позивачем не було сплачено судовий збір при подачі позову, суд вважає за необхідне стягнути з Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області на користь Державного бюджету України судові витрати у розмірі 1681,60 грн.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Члена виборчої комісії Кучер Оксани Вікторівни (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ); Члена виборчої комісії Діхтяренко Олексія Вікторовича (місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП: НОМЕР_2 ); Члена виборчої комісії Бачурської Ольги Вікторівни (місце проживання: АДРЕСА_3 , РНОКПП: НОМЕР_3 ); Члена виборчої комісії Павлюк Алли Дмитрівни (місце проживання: АДРЕСА_4 , РНОКПП: НОМЕР_4 ); Члена виборчої комісії Непомнющого Олександра Миколайовича (місце проживання: АДРЕСА_5 РНОКПП: НОМЕР_5 ); Члена виборчої комісії Рубіної Наталії Олександрівни (місце проживання: АДРЕСА_6 РНОКПП: НОМЕР_6 ); Члена виборчої комісії Турманідзе Зураба Зурабовича (місце проживання: АДРЕСА_7 , РНОКПП: НОМЕР_7 ); Одеської обласної регіональної парторганізації політичної партії ВЛАДА НАРОДУ (місце знаходження: 68600, Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Івана Франка, 8); Одеської обласної регіональної парторганізації політичної партії ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ (місце знаходження: 33001, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Петра Могили, буд. 8); Регіональної організації політичної партії НАРОД в Одеській області (місце знаходження: 65123, Одеська обл., м. Одеса, вул. Семена Палія, буд. 113, корп. А, кв. 29 Код ЄДРПОУ: 40690457); Одеської обласної регіональної організації політичної партії НАШ ДІМ - ОДЕСА (місце знаходження: 65023, Одеська обл., м. Одеса, пров. Топольського, 4-А, прим. 101); Одеської обласної організації політичної парти УСПІШНА КРАЇНА (місце знаходження: 65007, Одеська обл., м. Одеса, вул. Водопровідна, буд.1-А, кв. 109); Одеської обласної організації політичної партії ВІДРОДЖЕННЯ І РОЗВИТОК (місце знаходження: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 21, кв. 51) до Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області (місце знаходження: 67700, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Грецька, 24, Ідентифікаційний код юридичної особи: 43761787) про встановлення факту одноразового грубого та систематичного порушення Білгород-Дністровською районною територіальною виборчою комісією Одеської області Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України та визнання протиправними та скасування постанов Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 -задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії (місце знаходження: 67700, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Грецька, 24, Ідентифікаційний код юридичної особи: 43761787)№45 від 12.10.2020 Про внесення змін у постанову Про утворення та формування складу сільських, селищних, територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020 .

Визнати протиправною та скасувати постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області (місце знаходження: 67700, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Грецька, 24, Ідентифікаційний код юридичної особи: 43761787)№46 від 12 жовтня 2020 року «Про внесення змін у постанову «Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій Білгород-Дністровського району Одеської області № 3 від 26.08.2020» у частині включення до складу Кароліно-Бугазської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_21 , 1999 р.н.; ОСОБА_22 , 1957 р.н.; ОСОБА_23 , 2000 р.н.; ОСОБА_24 , 1990 р.н.; ОСОБА_25 , 1990 р.н.; ОСОБА_26 , 2000 р.н.

В решті позовних вимог - відмовити.

Стягнути з постанову Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області (місце знаходження: 67700, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Грецька, 24, Ідентифікаційний код юридичної особи: 43761787) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Державного бюджету України судові витрати у розмірі 1681,60 грн.на рахунок: отримувач коштів - УК у м. Одесі/Київський р-н/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38016923; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - UA338999980313181206084015005; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Одеський окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 35118626.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом двох днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя К.С.Єфіменко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2020
Оприлюднено19.10.2020
Номер документу92253027
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/10800/20

Постанова від 22.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 18.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 17.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні