Рішення
від 29.10.2020 по справі 927/359/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

Іменем України

29 жовтня 2020 року м. Чернігівсправа № 927/359/20 (927/770/20) Господарський суд Чернігівської області у складі судді А.С. Сидоренка , за участю секретаря судового засідання Селіван Н.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження матеріали позовної заяви за позовом Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (36014, м. Полтава, вул. Зигіна, 1 ( dpamdpo@adm-pl.gov.ua )) до Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ про зобов`язання вчинити дії, поданої в межах справи за заявою боржника

БОРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ

14029, м. Чернігів, вул. Авіаторів, 19

01042, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 7, офіс 21 (ІНФОРМАЦІЯ_1 ) (адреса ліквідатора - арбітражного керуючого Шкабрія М.П.)

про відкриття провадження у справі про банкрутство

за відсутності представників учасників справи, які в судове засідання не з`явились.

В судовому засіданні 29.10.2020р., на підставі ст. 240 Господарського процесуального кодексу України, було підписано вступну та резолютивну частину рішення.

ВСТАНОВИВ:

Товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ (надалі - боржник) подана заява про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства (надалі - КУПБ) , яка ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 28.04.2020р. була прийнята до розгляду.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 12.05.2020р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ ; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Зайцева Д.С.

25 серпня 2020 року до Господарського суду Чернігівської області, в межах справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ , надійшла позовна заява Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області до Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ про зобов`язання вчинити дії, згідно якої позивач просить зобов`язати відповідача виконати гарантійні зобов`язання за договором про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-44 від 30.07.2018р. та ліквідувати недоліки у вигляді аварійної ямковості асфальтобетонного покриття площею 3 м 2 , на об`єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705067 Орданівка - Василівка на ділянці км0+000-км11+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками) шляхом здійснення фрезерування пошкодженого асфальтобетонного покриття та укладання асфальтобетонної суміші типу та марки згідно з проектно-кошторисною документацією.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на порушення відповідачем взятих на себе договірних зобов`язань щодо виконання робіт належної якості та своєчасного усунення виявлених недоліків.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 31.08.2020р., зокрема:

прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 927/359/20 (927/770/20);

постановлено розгляд позовної заяви здійснювати в межах справи № 927/359/20 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ за правилами загального позовного провадження;

призначено розгляд позовної заяви в підготовчому засіданні на 29 вересня 2020 року;

встановлено процесуальний строк для подання Товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ відзиву на позовну заяву - протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення даної ухвали.

У зв`язку з відсутністю фінансування на оплату поштових послуг, копії вказаної вище ухвали від 31.08.2020р. учасникам справи в паперовій формі засобами поштового зв`язку не направлялись; проте, були направлені на їх електронні пошти з проханням повідомити про їх отримання (відповідна інформація до суду не надходила).

08 вересня 2020 року копія вказаної вище ухвали суду від 31.08.2020р. в паперовій формі була направлена на адресу відповідача та отримана ним 09.09.2020р., що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення № 1400049537036.

У встановлений господарським судом процесуальний строк відзив на позовну заяву Товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ до Господарського суду Чернігівської області поданий не був.

Згідно з ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 29.09.2020р., зокрема закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті в судовому засіданні на 20 жовтня 2020 року.

У зв`язку з відсутністю фінансування на оплату поштових послуг, копії вказаної вище ухвали від 29.09.2020р. учасникам справи в паперовій формі засобами поштового зв`язку не направлялись; проте, були направлені на їх електронні пошти з проханням повідомити про їх отримання (відповідна інформація до суду не надходила).

06 жовтня 2020 року копія вказаної вище ухвали суду від 29.09.2020р. в паперовій формі була направлена на адресу боржника та отримана ним 08.10.2020р., що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення № 1400049804794.

У зв`язку з перебуванням судді А.С.Сидоренка у відпустці, призначене на 20.10.2020р. судове засідання не відбулось, про що учасники справи належним чином були повідомлені засобами телефонного зв`язку.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 22.10.2020р.:

призначено судове засідання на 29 жовтня 2020 року;

повідомлено позивача про призначення судового засідання, а також про те, що у разі його неявки в судове засідання без поважних причин або неповідомлення ним про причини неявки, суд залишає позовну заяву без розгляду, крім випадку, якщо від нього надійде заява про розгляд справи за його відсутності і його нез`явлення не перешкоджає вирішенню спору;

повідомлено відповідача про призначення судового засідання, а також про те, що його неявка не перешкоджає проведенню судового засідання та розгляду справи.

Згідно засвідчених судом витягів з офіційного сайту Акціонерного товариства Укрпошта щодо відстеження пересилання поштових відправлень, відправлення (вказана вище ухвала суду від 22.10.2020р., що в паперовій формі була направлена учасникам справи) отримана позивачем 26.10.2020р., відповідачу в особі ліквідатора Шкабрія М.П. відправлення не вручене під час доставки.

27 жовтня 2020 року на електронну пошту Господарського суду Чернігівської області надійшло клопотання позивача про розгляд справи за відсутності його повноважного представника; одночасно позивач повідомив про підтримання заявлених ним позовних вимог в повному обсязі.

Електронним листом, що 27.10.2020р. надійшов на електронну пошту Господарського суду Чернігівської області, відповідач в особі ліквідатора Шкабрія М.П. повідомив про прочитання вказаної вище ухвали суду від 22.10.2020р.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд ВСТАНОВИВ:

Згідно розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 02.03.2018р. № 155 Про створення Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області В.Головко, створено юридичну особу публічного права - Державне підприємство Агентство місцевих доріг Полтавської області та затверджено Статут підприємства.

Державне підприємство Агентство місцевих доріг Полтавської області зареєстроване 06.03.2018р., про що у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесені відомості за № 1 588 102 0000 016997.

Згідно п. 1.1, 2.1 та 4.1 Статуту Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області , затвердженого 26.07.2019р. тимчасово виконуючим обов`язки голови Полтавської обласної державної адміністрації О.Пругло (у редакції розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 26.07.2019р. № 542) (погоджено директором Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації Т.Голбан), Державне підприємство Агентство місцевих доріг Полтавської області (надалі - Підприємство) є юридичною особою публічного права, засноване на державній власності і передане в функціональне управління Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (надалі - Департамент).

Засновник Підприємства - Полтавська обласна державна адміністрація.

Підприємство підзвітне та підконтрольне Полтавській обласній державній адміністрації.

Підприємство підзвітне та підконтрольне Департаменту.

Основною метою діяльності Підприємства є утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, здійснення функцій замовника та технічного нагляду (при потребі з економічним супроводом) з будівництва, реконструкції, ремонтів доріг.

Підприємство для виконання своїх функцій має право, зокрема:

укладати з підприємствами, незалежно від підпорядкування та форми власності, контракти (договори) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг місцевого значення відповідно до законодавства;

представляти свої інтереси в будь-яких підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ зареєстроване в якості суб`єкта господарювання 07.02.2018р., про що у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесені відомості за № 1 072 102 0000 038496.

Згідно ч. 1 ст. 202 Цивільного кодексу України, правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

У відповідності з ч. 1 ст. 205 Цивільного кодексу України, правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до ст. 173 - 175 Господарського кодексу України, господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько - господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

Майново - господарськими визнаються цивільно - правові зобов`язання, що виникають між учасниками господарських відносин при здійсненні господарської діяльності, в силу яких зобов`язана сторона повинна вчинити певну господарську дію на користь другої сторони або утриматися від певної дії, а управнена сторона має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно ст. 11 Цивільного кодексу України, цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема є договори та інші правочини.

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків (ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України).

На підставі розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 02.05.2018р. № 386 Про визначення Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області балансоутримувачем автомобільних доріг загального користування місцевого значення В.Головко , зокрема:

визначено Державне підприємство Агентство місцевих доріг Полтавської області балансоутримувачем автомобільних доріг загального користування місцевого значення з моменту підписання акту приймання-передачі автомобільних доріг загального користування місцевого значення;

утворено та затверджено склад комісії з приймання-передачі автомобільних доріг загального користування місцевого значення з балансу Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства облдержадміністрації на баланс Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (надалі - комісія);

встановлено комісії здійснити приймання-передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідно до переліку, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 08.11.2017р. № 763 Про затвердження переліку автомобільних доріг місцевого значення загального користування в Полтавській області (зі змінами), з балансу Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства облдержадміністрації на баланс Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області .

Згідно акту приймання-передачі 01.06.2018р. на баланс Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області переданий об`єкт, а саме: автомобільна дорога загального користування місцевого значення (обласна) О 17 05 067 Орданівка - Василівка на території Диканського району Полтавської області; разом з об`єктом була передана технічна документація, а саме копія державного акта на право постійного користування землею Служби автомобільних доріг у Полтавській області під автомобільною дорогою О 17 05 067 Орданівка - Василівка на території Балясненської сільської ради, Диканської селищної ради, Орданівської сільської ради, Петродавидівської сільської ради Диканського району Полтавської області.

30 липня 2018 року між Державним підприємством Агентство місцевих доріг Полтавської області (Замовник) в особі директора Басана Олексія Ігоровича та Товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ (Підрядник) в особі директора Фрідманна Ігоря Анатолійовича був укладений договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-44 (надалі - Договір).

Згідно умов Договору (п. 1, 2, 6 - 8, 10, 11, 55 - 58, 70, 71 та 75), Підрядник зобов`язався у порядку та на умовах, визначених Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або із залученням субпідрядних організацій надати та здати в установлений Договором термін, згідно з Календарним графіком надання послуг, що є невід`ємною частиною Договору (Додаток № 2), завершені послуги по об`єкту: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705067 Орданівка - Василівка на ділянці км0+000-км11+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками), згідно з проектно-кошторисною документацією, а Замовник зобов`язався прийняти згідно з Договором та чинним законодавством України належним чином надані послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів на його рахунок, передбачених на ці цілі.

Найменування послуги: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705067 Орданівка - Василівка на ділянці км0+000-км11+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Надання послуг Підрядником здійснюватиметься відповідно до Календарного графіка надання послуг (Додаток № 2 до Договору).

Підрядник може забезпечити дострокове завершення надання послуг і здачу об`єкта Замовнику.

Строки надання послуг з поточного середнього ремонту об`єкта можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір.

Термін надання послуг: липень-грудень 2018 року.

Договірна ціна послуг, що доручена для виконання Підряднику є динамічною і складає - 2 558 000 грн. 00 коп. (два мільйони п`ятсот п`ятдесят вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ, що становить 426 333 грн. 33 коп.

Підрядник гарантує можливість експлуатації об`єкта відповідно до Договору протягом гарантійного терміну.

Підрядник гарантує якість закінчених робіт та безкоштовне усунення дефектів, якщо це не обумовлено іншими нормативно-правовими актами, протягом наступних періодів:

основа дорожнього одягу - 8 років;

асфальтобетонне/цементобетонне покриття - 3/8 років;

інші послуги, передбачені кошторисною документацією - 1 рік.

У разі виявлення протягом гарантійних строків у закінчених послугах (об`єкті поточного середнього ремонту) недоліків (дефектів) Замовник протягом 10 днів після їх виявлення повідомляє про це Підрядника і запрошує його для складання акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів). Якщо Підрядник не з`явиться без поважних причин у визначений у запрошенні строк, Замовник має право залучити до складання акту незалежних експертів, повідомивши про це Підрядника. Акт, складений без участі Підрядника, надсилається йому для виконання протягом 10 днів після складання.

Підрядник зобов`язався за свій рахунок усунути залежні від нього недоліки (дефекти) в строки та порядку, визначені в Акті про їх усуненні. Якщо Підрядник не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, Замовник має право прийняти рішення, попередньо повідомивши про це Підрядника, про усунення недоліків (дефектів) власними силами або із залученням третіх осіб із відшкодуванням витрат та одержаних збитків за рахунок Підрядника.

Договір набирає чинності з моменту підпису повноважними представниками сторін і діє до 31 грудня 2018 року, а в частині розрахунків - до повного виконання зобов`язань.

Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.

Договір укладено у двох автентичних примірниках по одному примірнику для кожної із сторін.

На виконання умов Договору відповідач виконав, а позивач прийняв виконані будівельні роботи, що підтверджується актами № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 12.11.2018р. та за грудень 2018 року від 14.12.2018р.

Вказані вище акти підписані повноважними представниками сторін та скріплені їх печатками; при цьому, жодних претензій та зауважень сторонами висловлено не було.

Згідно ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Стаття 526 Цивільного кодексу України передбачає, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Договір є обов`язковим для виконання сторонами (ст. 629 Цивільного кодексу України).

За своєю юридичною природою укладений між сторонами Договір є договором підряду.

За змістом ст. 837, 857 - 859 та 860 Цивільного кодексу України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.

Робота, виконана підрядником, має відповідати умовам договору підряду, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до роботи відповідного характеру.

Виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові.

Результат роботи в межах розумного строку має бути придатним для використання відповідно до договору підряду або для звичайного використання роботи такого характеру.

Якщо робота виконана підрядником з відступами від умов договору підряду, які погіршили роботу, або з іншими недоліками, які роблять її непридатною для використання відповідно до договору або для звичайного використання роботи такого характеру, замовник має право, якщо інше не встановлено договором або законом, за своїм вибором вимагати від підрядника:

1) безоплатного усунення недоліків у роботі в розумний строк;

2) пропорційного зменшення ціни роботи;

3) відшкодування своїх витрат на усунення недоліків, якщо право замовника усувати їх встановлено договором.

Якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові гарантії якості роботи, підрядник зобов`язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку.

Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, якщо інше не встановлено договором підряду.

Перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.

Як вбачається з матеріалів справи, 24 жовтня 2019 року, за участю представників Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області та Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ-ІНВЕСТ був складений акт комісійного обстеження ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення Диканського району Полтавської області (надалі - Акт).

Згідно Акту:

в результаті обстеження встановлено а/д Орданівка-Василівка О1705067 ;

за результатами обстеження встановлено наступні недоліки Аварійна ямковість 1 м 2 та 2 м 2 глибиною понад 40 см ;

запропоновані заходи, які необхідно вжити для виправлення виявлених комісією недоліків Терміни виконання недоліків до 31.10.2019р. .

З боку відповідача Акт підписаний без жодних зауважень та претензій.

Відповідно до ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Як свідчать матеріали справи, відповідач у встановлений термін виявлені недоліки не усунув, у зв`язку з чим 09 лютого 2020 року позивачем на його адресу була направлена претензія від 06.02.2020р. № 139/03-06 за Договором про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту № 03-24/18-44 від 30.07.2018 року з вимогою виправлення недоліків стану дорожнього покриття на відповідному об`єкті в місячний термін з моменту отримання даної претензії.

Вказана вище претензія отримана відповідачем 20.02.2020р., що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення № 3600114834678.

Оскільки у встановлений термін виявлені недоліки стану дорожнього покриття відповідачем усунуті не були, позивач правомірно звернувся з відповідною позовною заявою до суду.

Разом з тим, суд вважає за необхідне зазначити наступне:

постановою Господарського суду Чернігівської області від 01.10.2020р., зокрема припинено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ та повноваження розпорядника майна боржника Зайцева Д.С.; визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ ; відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Шкабрія М.П.

За змістом ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства, з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Таким чином, з 01 жовтня 2020 року господарська діяльність ТОВ СТАРТ - ІНВЕСТ є завершеною, що означає неможливість виконання відповідачем своїх гарантійних зобов`язань по безоплатному усуненню недоліків у роботі.

За таких обставин, позовні вимоги про зобов`язання відповідача вчинити дії не підлягають задоволенню.

За змістом ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

У випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

За подання позовної заяви до суду Державним підприємством Агентство місцевих доріг Полтавської області було сплачено 2 102,00 грн. судового збору.

Враховуючи, що даний спір виник внаслідок неправильних дій відповідача сплачений позивачем судовий збір в сумі 2 102,00 грн. підлягає покладенню на товариство в повному обсязі.

Згідно ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд розглядає спори, стороною в яких є боржник, за правилами, визначеними Господарським процесуальним кодексом України. За результатами розгляду спору суд ухвалює рішення.

Керуючись ст. 2, 7, 59 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 129, 233, 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області до Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ про зобов`язання вчинити дії залишити без задоволення.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія СТАРТ - ІНВЕСТ (14029, м. Чернігів, вул. Авіаторів, 19; код 41922954) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (36014, м. Полтава, вул. Зигіна, 1; код 41984916) 2 102 грн. 00 коп. судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, шляхом подання апеляційної скарги через місцевий господарський суд.

Повний текст рішення складено та підписано 30.10.2020р.

Суддя А.С.Сидоренко

Дата ухвалення рішення29.10.2020
Оприлюднено30.10.2020
Номер документу92527153
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство за відсутності представників учасників справи, які в судове засідання не з`явились. В судовому засіданні 29.10.2020р., на підставі ст. 240 Господарського процесуального кодексу України, було підписано вступну та резолютивну частину рішення

Судовий реєстр по справі —927/359/20

Ухвала від 18.01.2023

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 04.01.2023

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 11.07.2022

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 03.07.2022

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 25.05.2022

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 04.05.2022

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 02.11.2021

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 11.10.2021

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 27.08.2021

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 11.08.2021

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні