Справа № 560/361/20
РІШЕННЯ
іменем України
13 жовтня 2020 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К.
за участю:секретаря судового засідання Василевської К.В. представника позивача Чебан М.Г. представника відповідача Лавренюк А.О. розглянувши адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в суд з позовом до відповідача, в якому просить визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Хмельницькій області № 190 - р від 24.12.2019 року про анулювання ліцензій ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" від 14.11.2019 року №22250314201900262 та №22250314201900261.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" здійснює діяльність за основним КВЕД 47.30 Роздрібна торгівля пальним на підставі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним.
15.01.2020 року позивач отримав розпорядження відповідача про анулювання ліцензій від 14.11.2019 року №22250314201900262 та №22250314201900261 за адресами: вулиця Красовського 31/1, та вулиця Курчатова, 18, м. Хмельницький. Підставою анулювання ліцензій стало те, що відповідач отримав від уповноважених органів інформацію, в якій зазначено, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії не видавалися, не погоджувалися такими органами, а також встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.
Позивач вважає підстави за яких прийнято розпорядження про анулювання ліцензій протиправними, тому що при видачі ліцензій при поданні позивачем заяви на їх отримання разом із належними документами, у відповідача не було жодних зауважень щодо форми та змісту поданих документів.
Відповідач прийняв розпорядження, в якому не вказав, які саме документи за інформацією уповноважених органів не видавалися, та не погоджувалися, які саме є в наявності встановлені факти недостовірних даних у документах, наданих позивачем для отримання ліцензій.
Позивач вважає, що всі необхідні документи для користування ліцензіями, оформлені належним чином. Таким чином відповідач прийняв розпорядження без врахування всіх обставин, що мають значення для прийняття такого розпорядження.
З наведеного вбачається, що розпорядження є протиправними та підлягають скасуванню.
Ухвалою від 27 січня 2020 року Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження у даній адміністративній справі за правилами спрощеного провадження з повідомленням (викликом) сторін, судове засідання призначено на 25.02.2020 року.
Від представника відповідача на адресу суду надійшов відзив в якому останній зазначає, що з метою забезпечення належного виконання вимог статті 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", ГУ ДПС в Хмельницькій області надіслано запит до Хмельницької міської ради про надання інформації щодо видачі дозвільних документів (декларацій) на право розміщення об'єктів - АЗС ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" за адресами здійснення діяльності: м. Хмельницький, вул. Курчатова, 18 та м. Хмельницький, вул. Красовського 31/1 для роздрібної торгівлі пальним (лист від 10.12.2019 року №13859/7/22/01/32/02). За результатами розгляду даного листа Департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради (вих.№12-5301-02-10 від 17.12.2019 року) повідомив, що дозвільних документів (декларацій) на право розміщення даних об'єктів для роздрібної торгівлі пальним ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" за вказаними адресами не надавались. У зв'язку з вищевказаним, ГУ ДПС у Хмельницькій області на підставі отриманої від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавались/не погоджувались такими органами та встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним реєстраційний номер 22250314201900261 ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" за адресою здійснення діяльності: м. Хмельницький, вул. Курчатова, 18 АЗС та реєстраційний номер 22250314201900262 за адресою здійснення діяльності: м. Хмельницький, вул. Красовського, 31/1 АЗС (надіслано поштою та вручене адресату 15.01.2020 року). Просить відмовити в задоволенні позовних вимог.
На підставі клопотання представника позивача у судовому засіданні 25.02.2020 року, судове засідання відкладено до 12.03.2020 року.
За клопотанням представника позивача в судовому засіданні 12.03.2020 року суд оголосив перерву до 19.03.2020 року.
За клопотанням представника позивача від 18.03.2020 року про відкладення розгляду справи, у зв'язку із встановленням на території України карантину згідно із постановою Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 року, судове засідання відкладено до 06.04.2020 року.
На підставі клопотання представника позивача від 02.04.2020 року, ухвалою суду від 06.04.2020 року розгляд справи відкладено до завершення обмежувальних протиепідемічних заходів.
Після пом'якшення обмежувальних заходів, судове засідання призначено на 13.10.2020 року.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю, та надала суду пояснення за змістом даного адміністративного позову та відповіді на відзив від 25.02.2020 року.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав повністю, та надав суду пояснення згідно поданого відзиву на даний адміністративний позов.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Суд встановив, що відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань приватне підприємство "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" (код ЄДРПОУ 42697234) зареєстроване платником податків у Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області, основним видом діяльності якого є роздрібна торгівля пальним.
Позивач є платником акцизного податку з реалізації пального, у зв`язку з чим отримав ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за реєстраційним номером №22250314201900262 від 14.11.2019 року адреса місця торгівлі: м. Хмельницький, вул. Красовського, 31/1, АЗС та реєстраційним номером №22250314201900261 від 14.11.2019 року адреса місця торгівлі: м. Хмельницький, вул. Курчатова, 18, АЗС.
Суд встановив, що при отриманні вказаних ліцензій, позивачем було подано повний перелік необхідних документів, при цьому під час видачі вказаних ліцензій підстав для відмови у їх видачі відповідачем встановлено не було.
ГУ ДПС у Хмельницькій області було надіслано запит до Хмельницької міської ради про надання інформації щодо видачі дозвільних документів (декларацій) на право розміщення об'єктів - АЗС ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" за адресами здійснення діяльності: м. Хмельницький, вул. Курчатова, 18 та м. Хмельницький, вул. Красовського, 31/1 для роздрібної торгівлі пальним (лист від 10.12.2019 року №13859/7/22/01/32/02).
За результатом розгляду даного листа Департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради зазначив, що дозвільних документів (декларацій) на право розміщення даних об'єктів для роздрібної торгівлі пальним ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" за вказаними адресами не надавались.
На підставі вищенаведеного та керуючись статтею 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів пального", відповідачем прийняте оскаржуване розпорядження №190-р від 24.12.2019 року, яким ліцензії позивача на право роздрібної торгівлі пальним за реєстраційним номером №22250314201900262 від 14.11.2019 адреса місця торгівлі: м. Хмельницький, вул. Красовського,31/1, АЗС та реєстраційним номером №22250314201900261 від 14.11.2019 адреса місця торгівлі: м. Хмельницький, вул. Курчатова, 18, АЗС, анульовано.
Підставою для анулювання ліцензії у розпорядженні вказано отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами та подання недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.
Не погоджуючись з винесеним розпорядженням відповідача, позивач вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначає Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" №481/95-ВР від 19.12.1995 (далі - Закон №481/95-ВР).
Статтею 1 Закону №481/95-ВР визначено, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - це документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.
Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної, станції/автогазозаправної, станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки.
Порядок роздрібної торгівлі пальним встановлено зокрема статтею 15 Закону №481/95-ВР. Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється.
Відповідно до статті 15 Закону №481/95-ВР також передбачені підстави для анулювання ліцензії шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі, у тому числі, отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами; встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.
Подані позивачем документи були достатніми для прийняття відповідачем рішення про видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, що не заперечується відповідачем та видано ним 14.11.2019 таких ліцензій строком на 5 років.
Суд вказує, що у відзиві на позов відповідачем зазначається, що підставою для винесення спірного Розпорядження №190-р від 24.12.2019 "Про анулювання ліцензій" стало зокрема, отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами. Встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії, а саме - інформація Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради від 17.12.2019 про те, що дозвільних документів на розміщення малої архітектурної форми - паспортів прив`язки тимчасових споруд для ведення підприємницької діяльності ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" не видавалося.
Згідно пункту 9 частини 1 статті 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" елементами (частинами) об'єктів благоустрою є малі архітектурні форми.
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" мала архітектурна форма - це елемент декоративного чи іншого оснащення об'єкта благоустрою.
Об'єктом благоустрою зі свого боку виступають території населеного пункту: території загального користування (парки, вулиці, майдани, пляжі тощо), прибудинкові території, території будівельна споруд інженерного захисту території, території підприємств, установ, організацій.
До малих архітектурних форм, зокрема: належать альтанки, павільйони, навіси, вуличні меблі (лавки, лави, столи); огорожі, ворота, грати; декоративна та ігрова скульптура, сходи, балюстради та інші елементи благоустрою, визначені законодавством.
Згідно частини 1 статті 34 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила включають, в тому числі порядок розміщення малих архітектурних форм (пункт 7 частини 2 статті 34 Закону України "Про благоустрій населених пунктів").
Розділом VIII "Порядок розміщення малих архітектурних форм" Типових правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.11.2017 р. № 310, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2017 р. за № 1529/31397 визначено, що Проектування малих архітектурних форм здійснюється з дотриманням Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року №198, та ДБН Б.2.2-5:2011 "Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій".
Відповідно до Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198 (далі - Правила) мала архітектурна форма для провадження підприємницької діяльності - це невелика (площею до 30 кв. метрів) споруда торговельно-побутового призначення, яка виготовляється з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без спорудження фундаменту (абз. 2 п. 4. Правил).
Частиною 5 Розділу VIII "Порядок розміщення малих архітектурних форм" Типових правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.11.2017 р. № 310, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2017 р. за № 1529/31397 встановлено, що розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності здійснюється відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від ЗО грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за №252/26697.
Відповідно до п. 1.3. Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068 тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Згідно п. 2.1. Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив'язки тимчасових споруд.
Згідно Державного класифікатору будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого і введеного в дію Наказом Держстандарту України від 17.08.2000 № 507 (далі - ДК БС) об'єктами класифікації в ДК БС є будівлі виробничого та невиробничого призначення та інженерні споруди різного функціонального призначення. ДК БС призначено для використання органами центральної та місцевої виконавчої та законодавчої влади, фінансовими службами, органами статистики та всіма суб'єктами господарювання (юридичними та фізичними особами) в Україні.
Пунктом 1 ДК БС визначено "Споруди - це будівельні системи, пов'язані з землею, які створені з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт. Інженерні споруди - це об'ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів та т. ін. До інженерних споруд відносяться: транспортні споруди (залізниці, шосейні дороги, злітно-посадкові смуги, мости, естакади тощо), трубопроводи та комунікації, дамби, комплексні промислові споруди, спортивні та розважальні споруди та т. ін.".
При цьому, до переліку споруд, що визначені ДК БС, не віднесено модульні автозаправні станції.
Отже, чинне законодавство визначає малу архітектурну форму як тимчасову споруду. Враховуючи той факт, що ДК БС визначає споруди як будівельні системи, пов'язані з землею, які створені з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт, то розміщенню малої архітектурної форми передує виконання будівельно-монтажних робіт.
Відповідно до абзацу 54 частини 1 статті 1 Закону №481/95-ВР місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
На підставі права оренди площадки та абзацу 54 частини 1 статті 1 Закону №481/95-ВР позивачем розміщено модулі заправки автомобілів рідкім моторним паливом в місці здійснення торгівлі.
Розміщення модульної автозаправної станції, яка є заводським виробом, не передбачає здійснення будівельно-монтажних робіт для її встановлення.
Згідно Акту введення в експлуатацію основних засобів позивача №003010101 від 31.10.2019 р. та №003020102 від 31.10.2019 pоку, позивачем введено в експлуатацію як основні засоби технологічне обладнання - модулі заправки автомобілів рідкім моторним паливом з наземним розташуванням резервуару для зберігання палива та розосередженим розташуванням ПРК, зокрема:
- за адресою Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Красовського, 31/1: модуль заправки автомобілів рідкім моторним паливом з наземним розташуванням резервуару для зберігання палива та розосередженим розташуванням ПРК, у складі горизонтального циліндричного сталевого резервуару, об'ємом V=10,0 м3, зав. № 999, 1989 р. в. та паливно-роздавальної колонки типу "Геркон" О 2-з КЕД-50-0,25-1-4, зав. № 1157, 2019 р. в.;
- за адресою Хмельницька область, м. Хмельницький, вулиця Курчатова, 18: модуль заправки автомобілів рідкім моторним паливом з наземним розташуванням резервуару для зберігання палива та розосередженим розташуванням ПРК, у складі горизонтального циліндричного сталевого резервуару, об'ємом V=10,0 м3, зав. № 1210, 1989 р. в. та паливно-роздавальної колонки типу 3/G2203P-U40, зав. № А-1345, 2009 р. в.
На вищевказане обладнання Головним управлінням Держпраці у Київській області видано дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, призначеного для експлуатації в потенційно вибухонебезпечному середовищі (дозвіл № 3649.19.32 від 31.10.2019 p.).
Тобто, модулі заправки автомобілів рідким моторним паливом за своїми технічними характеристиками є технологічним обладнанням. Позивачем отримано необхідні дозволи на експлуатацію цього обладнання та введено в експлуатацію як основний засіб за місцем здійснення торгівлі.
Отже, враховуючи законодавче визначення малої архітектурної форми та вид фактично розміщеного позивачем в місцях торгівлі обладнання АЗС (модулі заправки автомобілів рідкім моторним паливом), таке обладнання не може бути розцінене як мала архітектурна форма, не є елементом благоустрою території та на її розміщення не поширюються вимоги Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 листопада 2.011 року за № 1330/20068.
З урахуванням цього, суд зазначає, що у позивача не виникло обов'язку щодо отримання дозвільних документів на розміщення об'єктів малої архітектурної форми - паспортів прив'язок для провадження підприємницької діяльності за адресами АЗС позивача.
Зі змісту Закону №481/95-ВР встановлено, відповідальність суб`єкта у вигляді анулювання ліцензії може мати місце тоді, коли контролюючим органом достовірно встановлено, що конкретний документ, наявний серед інших документів, які подавались разом з заявою для отримання ліцензії, насправді не видавався відповідним органом, відтак є підробленим (сфальшованим). Тоді ж, коли суб`єкт взагалі не подавав певний документ через відсутність у нього за законом такого обов`язку, вказана норма, як підстава для анулювання ліцензії, не підлягає застосуванню.
Крім цього суд встановив, що АЗС ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД", які знаходяться за адресами: м. Хмельницький, вул. Курчатова, 18 та вул. Красовського 31/1 є рухомим майном, яке не може бути введено в експлуатацію згідно містобудівного законодавства. За всіма ознаками та характеристиками АГЗП - це модульна установка заводського виготовлення, яка є технологічним обладнанням для заправки газобалонних автомобілів ЗВГ. Зазначені АЗС не є нерухомим майном, оскільки не пов`язані із земельною ділянкою фундаментами і являють собою модульну установку заводського виготовлення, яка може бути вільно переміщена за допомогою вантажно-транспортних засобів без втрати свого функціонального призначення.
Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи наведені вище обставини справи, які підтверджені належними доказами, суд вважає, що позивач довів позовні вимоги, зокрема те, що не мав обов`язку подавати документів зокрема паспорту прив`язки тимчасової споруди за для отримання відповідних ліцензій, тим самим відповідач не довів правомірність винесеного ним розпорядження, а тому таке розпорядження суперечить нормам чинного законодавства, є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Хмельницькій області № 190-р від 24.12.2019 року про анулювання ліцензій ПП "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" №22250314201900262 та №22250314201900261 від 14.11.2019 року .
Стягнути на користь приватного підприємства "ОІЛ ТРЕЙД ЗАХІД" судовий збір в розмірі 2102 грн., (дві тисячі сто дві гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 20 жовтня 2020 року
Позивач:Приватне підприємство "Оіл Трейд Захід" (вул. Євгена Сверстюка, 11,Київ2,Лівобережна Частина Києва, Київ,02002 , код ЄДРПОУ - 42697234) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 43142957) Головуючий суддя В.К. Блонський
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2020 |
Оприлюднено | 03.11.2020 |
Номер документу | 92559855 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні