Ухвала
від 27.10.2020 по справі 380/949/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/949/20

У Х В А Л А

з питань відстрочення виконання судового рішення

27 жовтня 2020 року м. Львів

09 год. 53 хв.

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П., за участю секретаря судового засідання Редкевич О.Р., позивача ОСОБА_1 , представниці позивача Яворської М.М., представника відповідача-2 Гута М.Ф. розглянув у відкритому судовому засіданні заяву управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області про відстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Турківської районної державної адміністрації Львівської області, управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу -

УСТАНОВИВ:

у провадженні Львівського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Турківської районної державної адміністрації Львівської області, управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 22.09.2020 адміністративний позов задоволено частково: визнано протиправним та скасовано наказ управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області Про звільнення ОСОБА_2 № 21-к від 24.12.2019; поновлено ОСОБА_1 на посаді заступника начальника управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області з 01 січня 2020 року; стягнено за рахунок бюджетних асигнувань управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 01.01.2020 по день постановлення судового рішення в сумі 102179 (сто дві тисячі сто сімдесят дев`ять) гривень 93 коп.

Рішення суду в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді заступника начальника управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області та в частині стягнення за рахунок бюджетних асигнувань управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу у межах суми стягнення за один місяць у розмірі 11855 (одинадцять тисяч вісімсот п`ятдесят п`ять) гривень 13 коп. допущено до негайного виконання. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

На адресу суду від відповідача-2 надійшла заява про відстрочення виконання судового рішення (вх. № 55538 від 27.10.2020). В обґрунтування такого вказав, що станом на 21.10.2020 у зв`язку з недостатніми кошторисними призначеннями за основними складовими заробітної плати, затвердженими Турківською районною державною адміністрацією на 2020 рік, виникла кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам управління за КПКВК 7831010 Здійснення виконавчої влади у Львівській області по КЕКВ 2111 у сумі 443315,00 грн. Із зазначених причин, на думку відповідача-2, списання коштів за виконавчим листом та виконання рішення про виплату всієї суми потребує відстрочення, а введення посади заступника начальника управління, якої немає в штатному розписі, потребує часу та виділення додаткових коштів. Оскільки управління є структурним підрозділом Турківської районної державної адміністрації, штат та чисельність управління затверджує голова такої адміністрації, вакантних посад немає. З огляду на викладене просить виконання рішення у справі № 380/949/20, у тому числі в частині негайного виконання, відстрочити до 01.01.2021.

У судовому засіданні представниця позивача проти заяви заперечила, просила відмовити у її задоволенні. Представниця позивача також пояснила, що відповідачем не надано жодних доказів на підтвердження обставин, викладених у заяві.

Представник відповідача-2 заяву підтримав. Як на підставу для відстрочення виконання судового рішення покликався на граничну чисельність працівників, просив заяву задовольнити.

Відповідач-1 повноважного представника у судове засідання не скерував, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду заяви. Відтак суд, керуючись положеннями ч. 2 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розглянув заяву за його відсутності.

Суд заслухав пояснення представників сторін, дослідив долучені до заяви докази та зазначає таке.

Згідно з ч.ч. 1-5 ст. 378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим. Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує:

1) ступінь вини відповідача у виникненні спору;

2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище;

3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Заявник як на підставу звернення до суду із заявою про відстрочення виконання судового рішення послався на граничну чисельність працівників управління та вказав, що посада заступника начальника управління, відповідно до якої відділ очолює не начальник, не передбачена штатним розписом. Зазначив також, що у зв`язку з недостатніми кошторисними призначеннями за основними складовими заробітної плати виникла кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам управління у сумі 443315,00 грн, відтак вважає, що виконання рішення у справі № 380/949/20, у тому числі в частині негайного виконання, слід відстрочити до 01.01.2021.

Єдиною правовою підставою для відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення можуть бути виняткові обставини, які ускладнюють його виконання. Факт наявності таких обставин має підтверджуватись певними доказами, як це встановлено положеннями ст.ст. 72-77 КАС України. При цьому обов`язок доказування покладається на сторони, а тому кожна сторона повинна довести наявність тих обставин, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Проте заявником не надано жодних доказів на підтвердження наявності обставин, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Відстрочення (розстрочення) виконання судового рішення є правом суду і враховуючи відсутність доказів, які б свідчили про наявність обставин, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, суд дійшов висновку, що у задоволенні заяви відповідача-2 про відстрочення виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.09.2020 у справі № 380/949/20 слід відмовити.

Керуючись ст.ст. 241, 243, 248, 256, 293-295, 378, пп. 15.5 п. 15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

1. У задоволенні заяви управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації Львівської області про відстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі № 380/949/20 відмовити.

2. Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.

Ухвала з питань відстрочення виконання судового рішення може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги через Львівський окружний адміністративний суд у п`ятнадцятиденний строк з дня складення повного тексту ухвали до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Повний текст ухвали виготовлено та підписано 02.11.2020.

Суддя Р.П. Качур

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.10.2020
Оприлюднено04.11.2020
Номер документу92589422
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/949/20

Постанова від 21.01.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 27.10.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Рішення від 22.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні