Рішення
від 03.11.2020 по справі 560/3604/20
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/3604/20

РІШЕННЯ

іменем України

03 листопада 2020 рокум. Хмельницький Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Божук Д.А. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс" до Нетішинської міської ради Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся в суд з позовом, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Нетішинської міської ради, яка полягає у незабезпеченні виконання робіт, передбачених ч.4 ст.136 Земельного кодексу України, пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів для продажу на аукціоні права оренди на земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 та у незатвердженні умов продажу права оренди земельної ділянки орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 на підставі заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс" від 05.05.2020;

- зобов'язати Нетішинську міську раду в місячний строк з дня набрання судовим рішенням законної сили забезпечити виконання робіт, передбачених ч.4 ст.136 Земельного кодексу України, пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів для продажу на аукціоні права оренди на земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 та затвердити умови продажу права оренди земельної ділянки орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 на підставі заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс" від 05.05.2020.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що позивач звертався до відповідача із заявою від 05.05.2020, в якій з просив в найкоротші строки завершити виконання робіт, передбачених ч.4 ст.136 Земельного кодексу України, та які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів для продажу на аукціоні права оренди на земельну ділянку та затвердити умови продажу права оренди земельної ділянки. Проте відповідач заяву залишив без задоволення, що свідчить про протиправну бездіяльність суб'єкта владних відносин.

Відповідні роботи, які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів, відповідач провів у місячний термін по земельній ділянці площею 0,3963 га по вул.Промисловій, а по бажаній для позивача земельній ділянці зазначає, що терміни виконання необхідних робіт для підготовки лоту чинним законодавством не визначені.

Ухвалою від 13.07.2020 відкрито провадження в цій адміністративній справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Відповідач подав відзив на позов, згідно якого просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Вказує, що на момент включення до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або право на які виставляється для такого продажу, земельної ділянки площею 0,3963 га (кадастровий номер 6810500000:02:007:0876), розташованої в м. Нетішин, вул. Промислова, вказана земельна ділянка вже була сформована як об'єкт цивільно - правових відносин, їй було присвоєно кадастровий номер, а 29 грудня 2016 року здійснено реєстрацію у державному земельному кадастрі. В місячний строк з моменту включення вказаної земельної ділянки до переліку Нетішинською міською радою було здійснено державну реєстрацію права комунальної власності на вказану земельну ділянку. Таким чином, міською радою протягом місячного строку було вчинено обмежену кількість дій стосовно вказаної земельної ділянки щодо формування лота для проведення земельних торгів. Здійснення вказаних дії не потребувало значних матеріальних витрат з боку Нетішинської міської ради.

В свою чергу формування земельних ділянок орієнтовними площами 1,0000 га, 1,8000 га розташованими в м. Нетішин, по вул. Промислова та земельної ділянки орієнтовною площею 0,0300 га, розташованої в м Нетішин, по просп. Незалежності, у районі будівлі № 11, вимагало від міської ради значних матеріальних витрат, пов'язаних з виготовленням, погодженням та затвердженням в установленому законодавством порядку проектів землеустрою щодо відведення вказаних земельних ділянок.

Статтею 136 Земельного кодексу України та Положенням про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин не встановлено терміну, протягом якого орган місцевого самоврядування має вжити заходів передбачених чинним законодавством щодо підготовки лотів до проведення земельних торгів

Окрім того, за інформацією, наявною у міській раді, земельна ділянка, бажана для позивача, знаходиться в межах території, необхідної для проведення реконструкції просп. Курчатова у місті Нетішин. Відповідно до графічних матеріалів проектної документації, бажана для позивача земельна ділянка, орієнтовною площею 0,0300 га, розташованої в м Нетішин, по просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 розташовується в межах території, яка підлягає до реконструкції. Зокрема, відповідно до експлікації графічних матеріалів генплану та зведеного плану інженерних мереж на вказаній земельній ділянці, орієнтовною площею 0,0300 га, планується встановлення інформаційних стендів та облаштування місць для відпочинку.

Позивач не мав жодних майнових прав на земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, розташованої в м Нетішин, по просп. Незалежності, у районі будівлі № 11. Будь-які дії чи бездіяльність з боку Нетішинської міської ради відносно майнових прав чи власності позивача не вчинялися.

Позивачем подано відповідь на відзив, в якому вказує, що рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 18.06.2019 по справі № 560/545/19 було встановлено охоронюваний законом інтерес позивача, який полягає у здійсненні реконструкції готелю "Горинь", що знаходиться у центрі міста, для чого позивач бажав використати право на участь у конкурсних процедурах отримання прав на земельну ділянку.

Фактично відповідач намагається здійснити реконструкцію просп. Курчатова всупереч наявності законного інтересу позивача. Також відповідач не вчинив жодних дій, направлених на внесення змін до проекту реконструкції просп. Курчатова, виключивши з такого проект бажану для позивача земельну ділянку. Більше того, позивач ще 26.01.2017 звернувся до відповідача із заявою про включення в перелік земельних ділянок комунальної власності, які виставляються на земельні торги (аукціон) земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: пр-т Незалежності, 11 - для реконструкції існуючого готелю "Горинь". Тобто, таке звернення було здійснено до надання згоди відповідача на реконструкцію просп.Курчатова.

Ухвалою суду від 01.09.2020 відмовлено у задоволенні клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс" про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 18.06.2019 по справі № 560/545/19, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 01.10.2019, визнано протиправною бездіяльність Нетішинської міської ради, щодо невключення вільної від забудови земельної ділянки площею 0,0300 га, яка розташована за адресою місто Нетішин, проспект Незалежності, біля будинку № 11, до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу.

Визнано протиправним та скасовано рішення Нетішинської міської ради від 13.07.2018 № 43/2783 Про надання згоди на реконструкцію проспекту Курчатова у м. Нетішин Хмельницької області, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста .

Визнано протиправним та скасовано рішення Нетішинської міської ради від 07.09.2018 № 44/2957 Про розгляд звернення TOB Універсалсервіс - ТСЦ про включення вільної від забудови земельної ділянки до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу .

Зобов`язано Нетішинську міську раду на підставі заяв Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс включити вільну від забудови земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована у місті Нетішин, у районі будинку №11 по проспекту Незалежності, до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу.

Нетішинською міською радою було прийняте рішення від 03 квітня 2020 року № 71/4601 Про включення вільних від забудови земельних ділянок до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу , яким включено до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу:

1.1. земельну ділянку площею 0,3963 га (кадастровий номер 6810500000:02:007:0876), яка розташована в м.Нетішин, вул.Промислова;

1.2.земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м.Нетішин, проси. Незалежності, у районі будівлі № 11;

1.3.земельну ділянку орієнтовною площею 1,0000 га, яка розташована в м.Нетішин, вул.Промислова;

1.4.земельну ділянку орієнтовною площею 1,8000 га, яка розташована в м.Нетішин, вул.Промислова.

Позивач звернувся до відповідача із запитом на отримання публічної інформації від 08.04.2020, в якому просив повідомити про те, які роботи, що передбачені пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, завершені Нетішинською міською радою з метою підготовки лоту до проведення земельних торгів для продажу на аукціоні права оренди на земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11, а також про строки виконання робіт, що передбачені пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення.

На вказаний запит виконавчий комітет Нетішинської міської ради надав відповідь від 15.04.2020 №34/01-08-1356/2020, в якій повідомлено, що:

1. Роботи, з підготовки лотів для продажу на аукціоні, передбачені підпунктами 2.7.1-2.7.6 пункту 2 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м.Нетішин, затвердженого рішенням 47 сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 25 вересня 2013 року № 47/1028 (зі змінами) на дату подання запиту виконавчим комітетом Нетішинської міської ради не проводились.

2. Підготовка лоту для продажу на земельних торгах передбачає здійснення робіт, передбачених підпунктами 2.7.1 -2.7.6 пункту 2 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м.Нетішин, затвердженого рішенням 47 сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 25 вересня 2013 року № 47/1028 (зі змінами). Чинним законодавством України у сфері земельних відносин не встановлено термінів щодо підготовки лоту для продажу на земельних торгах

Позивач звернувся до Нетішинської міської ради із запитом на отримання публічної інформації від 05 травня 2020 року, у якому просив повідомити, чи виконані роботи, що передбачені пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, з метою підготовки лоту до проведення земельних торгів для продажу на аукціоні права оренди на земельні ділянки:

1) площею 0,3963 га (кадастровий номер 6810500000:02:007:0876), яка розташована в м. Нетішин, вул. Промислова; якщо такі роботи виконані, то в які строки після прийняття рішення № 71/4601;

2) орієнтовною площею 1,0000 га, яка розташована в м. Нетішин, вул. Промислова; якщо такі роботи виконані, то в які строки після прийняття рішення № 71/4601;

3) орієнтовною площею 1,8000 га, яка розташована в м. Нетішин, вул. Промислова; якщо такі роботи виконані, то в які строки після прийняття Рішення № 71/4601.

Також позивач звернувся до відповідача із заявою від 05.05.2020, в якій просив в найкоротші строки завершити виконання робіт, передбачених ч.4 ст.136 Земельного кодексу України, пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів для продажу на аукціоні права оренди на земельну ділянку орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 та затвердити умови продажу права оренди земельної ділянки орієнтовною площею 0,0300 га, яка розташована в м. Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11.

Листом від 07 травня 2020 року № 33/01-08-1547/2020 позивачу було повідомлено про те, що роботи, передбачені пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, стосовно земельної ділянки площею 0,3963 га (кадастровий номер 6810500000:02:007:0876), яка розташована в м. Нетішин, по вул. Промислова виконані в місячний термін. Стосовно інших двох земельних ділянок орієнтовними площами 1,0000 га та 1,8000 га., розташованих по вул. Промислова зазначено про те, що роботи, передбачені пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, на даний час не виконані.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Статтею 136 Земельного Кодексу України визначено порядок добору земельних ділянок державної чи комунальної власності та підготовку лотів для продажу на земельних торгах.

Відповідно до ч.1-3 ст.136 ЗК України організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами.

У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.

Добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, у тому числі разом з розташованими на них об'єктами нерухомого майна (будівлями, спорудами) державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, а також маркетингових досліджень, інвестиційної привабливості, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови.

Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.

Згідно з ч.4 ст.136 Земельного кодексу України підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів.

Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає:

а) виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);

б) державну реєстрацію земельної ділянки;

в) державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;

г) отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель" у разі продажу на земельних торгах права оренди на неї;

ґ) проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель", крім випадків продажу на земельних торгах права оренди на неї;

д) встановлення стартової ціни продажу земельної ділянки, яка щодо земель державної та комунальної власності не може бути нижчою за експертну грошову оцінку земельної ділянки;

е) встановлення стартового розміру річної орендної плати, який щодо земель державної та комунальної власності не може бути меншим розміру орендної плати, визначеного Податковим кодексом України;

є) встановлення стартової ціни продажу прав емфітевзису, суперфіцію земельної ділянки, яка щодо земель державної чи комунальної власності не може бути нижчою за ринкову вартість відповідного права, визначену шляхом проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;

ж) визначення виконавця земельних торгів, дати та місця проведення земельних торгів.

Згідно з ч.5 ст.136 ЗК України фінансування підготовки лотів до проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або їх виконавцем відповідно до договору між ними.

Витрати, здійснені організатором земельних торгів або їх виконавцем на підготовку лотів до проведення земельних торгів, відшкодовуються переможцем земельних торгів за кожним лотом.

Відповідно до ч.6 ст.136 ЗК України закупівля послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель у процесі підготовки лотів до продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах та визначення виконавця земельних торгів організатором земельних торгів здійснюється у порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель.

Крім цього, пунком 2.7 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, затвердженого рішенням Нетішинської міської ради 25.09.2013 №47/1028 (далі - Положення), передбачено, що після прийняття міською радою рішення про визначення переліку земельних ділянок, які виставляються на земельні торги, з метою підготовки лотів до проведення земельних торгів відділ із земельних питань управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради забезпечує:

2.7.1 .виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);

2.7.2. державну реєстрацію земельної ділянки;

2.7.3. державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;

2.7.4.отримання у відділі Держземагентства у м.Нетішин Хмельницької області витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у разі продажу на земельних торгах права оренди на неї:

2.7.5. проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки, крім випадків продажу на земельних торгах права оренди на неї;

2.7.6. визначення виконавця земельних торгів (з урахуванням вимог пунктів 3.19 та 3.20 цього Положення), дати та місця проведення земельних торгів.

Згідно п.2.11 Положення підготовка лотів до проведення земельних торгів здійснюється за рахунок коштів бюджету міста.

Відповідно до п.2.12 Положення закупівля послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель у процесі підготовки лотів до продажу земельних ділянок або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах та визначення виконавця земельних торгів відділом із земельних питань управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради здійснюється у порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель, а у разі, якщо законодавство про здійснення державних закупівель не застосовується - на конкурентних засадах у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.

Аналіз наведених норм дає підстави для висновку про те, що для підготовки лотів для проведення земельних торгів спершу виготовляється, погоджується та затверджується в установленому законодавством порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі, зокрема, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості), тобто, здійснюється формування земельної ділянки.

При цьому підготовка лотів до проведення земельних торгів здійснюється за рахунок коштів бюджету міста, у визначеному порядку.

Статтею 136 Земельного кодексу України та Положенням про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин не встановлено строку, протягом якого орган місцевого самоврядування має вжити заходів щодо підготовки лотів до проведення земельних торгів

Позивач не заперечує відсутності визначеного законодавством строку на виконання таких робіт.

Водночас, позивач вказує, що відповідні роботи, які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів, відповідач провів у місячний термін по земельній ділянці площею 0,3963 га по вул.Промисловій, а по бажаній для позивача земельній ділянці зазначає, що терміни виконання необхідних робіт для підготовки лоту чинним законодавством не визначені.

Проте відповідач зазначає, що на момент включення до переліку земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або право на які виставляється для такого продажу, земельної ділянки площею 0,3963 га (кадастровий номер 6810500000:02:007:0876), розташованої в м. Нетішин по вул. Промисловій, вказана земельна ділянка вже була сформована як об'єкт цивільно - правових відносин, їй було присвоєно кадастровий номер, а 29 грудня 2016 року здійснено реєстрацію у державному земельному кадастрі (на підтвердження чого надано копію витягу з державного земельного кадастру за № НВ-6804214862016 від 29.12.2016). В місячний строк з моменту включення вказаної земельної ділянки до переліку, Нетішинською міською радою було здійснено державну реєстрацію права комунальної власності на вказану земельну ділянку (на підтвердження чого надано витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 13.04.2020 за №206691072).

Таким чином, відповідач вказує, що ним протягом місячного строку було вчинено обмежену кількість дій стосовно вказаної земельної ділянки щодо формування лота для проведення земельних торгів. При цьому здійснення вказаних дії не потребувало значних матеріальних витрат з боку Нетішинської міської ради.

Враховуючи наведене, не можна стверджувати, що дії щодо формування лота для проведення земельних торгів стосовно земельної ділянки площею 0,3963 га (кадастровий номер 6810500000:02:007:0876), яка розташована в м.Нетішин, вул.Промислова, та земельної ділянки 0,0300 га, яка розташована в м.Нетішин, просп. Незалежності, у районі будівлі № 11 (кадастровий номер відсутній, земельна ділянка не сформована), є однаковими.

Обставини щодо формування лотів для проведення земельних торгів відносно таких земельних ділянок не є схожими.

Також не були проведені роботи, передбачені пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, стосовно інших двох земельних ділянок орієнтовними площами 1,0000 га та 1,8000 га., розташованих по вул. Промислова (які також не є сформованими).

Відповідно до ст.27 Закону України Про землеустрій замовники документації із землеустрою мають право визначати за погодженням із розробником документації із землеустрою вартість робіт із землеустрою і порядок їх оплати. Замовники документації із землеустрою зобов'язані прийняти виконані роботи та оплатити їх.

Отже, підготовка лотів до проведення земельних торгів включає ряд дій як організатора торгів, так і інших суб'єктів. Окремі такі дії передбачають виділення відповідного фінансування для їх здійснення.

При цьому, законодавством не встановлено строку, протягом якого орган місцевого самоврядування має вжити заходів щодо підготовки лотів до проведення земельних торгів.

Таким чином, підстав для висновку про порушення відповідачем норм законодавства судом не встановлено.

Враховуючи вказане, відсутня протиправна бездіяльність відповідача щодо незабезпечення виконання робіт, передбачених ч.4 ст.136 Земельного кодексу України, пунктами 2.7.1-2.7.6 Положення про продаж земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) у м. Нетішин, які необхідні для підготовки лоту до проведення земельних торгів, у зв'язку з чим така позовна вимога є безпідставною.

Як наслідок, не підлягає задоволенню і похідна позовна вимога - зобов'язати Нетішинську міську раду в місячний строк з дня набрання судовим рішенням законної сили забезпечити виконання робіт, передбачених ч.4 ст.136 Земельного кодексу України.

В той же час щодо доводів відповідача про те, що земельна ділянка, бажана для позивача, знаходиться в межах території, необхідної для проведення реконструкції просп. Курчатова у місті Нетішин, суд зазначає наступне.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 18.06.2019 по справі № 560/545/19 (яке набрало законної сили) визнано протиправним та скасовано рішення Нетішинської міської ради від 13.07.2018 № 43/2783 Про надання згоди на реконструкцію проспекту Курчатова у м. Нетішин Хмельницької області, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста .

Тому, враховуючи таке рішення суду, яке є обов'язковим до виконання, зазначені доводи відповідача є безпідставними.

Оскільки позовні вимоги не підлягають задоволенню, то відповідно до ст.139 КАС України відсутні підстави для розподілу судових витрат, понесених позивачем.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс" відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 03 листопада 2020 року

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-сервісний центр - Універсалсервіс" (вул. Будівельників, 12, кв. 35, м.Нетішин, Хмельницька область, 30100 , код ЄДРПОУ - 34256710) Відповідач:Нетішинська міська рада Хмельницької області (вул. Шевченка, 1, м.Нетішин, Хмельницька область, 30100 , код ЄДРПОУ - 25939741) Головуючий суддя Д.А. Божук

Дата ухвалення рішення03.11.2020
Оприлюднено04.11.2020
Номер документу92594967
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —560/3604/20

Постанова від 07.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 23.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 16.02.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 02.02.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 03.11.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні