П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 240/6171/20
Головуючий у 1-й інстанції: Гурін Дмитро Миколайович
Суддя-доповідач: Совгира Д. І.
03 листопада 2020 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Совгири Д. І.
суддів: Франовської К.С. Матохнюка Д.Б.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2020 року (повний текст якої складено в м. Житомирі) у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ЗЕЛИК ОІЛ" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання неправомірним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В :
позивач звернувся до Житомирського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, у якому просив:
- визнати неправомірним та скасувати рішення про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №121 від 14 лютого 2020 року Головного управління ДПС у Житомирській області;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Житомирській області видати ліцензії Товариству з обмеженою відповідальністю ЗЕЛИК ОІЛ (далі - ТОВ ЗЕЛИК ОІЛ ) на право роздрібної торгівлі пальним за адресами місць торгівлі: Житомирська область, місто Бердичів, вул. Житомирська, 98/2; Житомирська область, місто Коростишів, вул. Володимирська, 44; Житомирська область, місто Радомишль, вул. Міськради, 62; Житомирська область, місто Андрушівка, вул. Зозулінського, 38.
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2020 року адміністративний позов задоволено у повному обсязі.
Не погоджуючись з даним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального права просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволені позовних вимог відмовити.
Виходячи з приписів п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 311 КАС України, вищезазначена апеляційна скарга розглядається в порядку письмового провадження.
Заслухавши доповідь судді, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ТОВ ЗЕЛІК ОІЛ зареєстровано, як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одним із видів діяльності якого є 47.30 Роздрібна торгівля пальним (Том №1 а.с.8-12).
16 січня 2020 року з метою отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, позивач звернувся до відповідача, подавши відповідні заяви встановленого зразка, а саме: №Ц/1098, №Ц/1090, №Ц/1091, №Ц/1092.
До заяв позивачем відповідно до вимог Закону України від 19 грудня 1995 року за №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (далі - Закон України №481/95-ВР), було додано пакет документів (окрема по кожній заяві), що підтверджують право позивача на отримання ліцензії та здійснення відповідної підприємницької діяльності.
Так, до заяви про отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі паливом за адресою АДРЕСА_1 (Том №1 а.с.15-16), додано:
- дозвіл №1326.18.32 від 17 травня 2018року;
- дозвіл №4236.19.32 від 29 листопада 2019року;
- договір купівлі продажу від 7 травня 2019року (Том №1 а.с.17-18);
- акт приймання-передачі предмета продажу (об`єкта нерухомості) від 08.05.2009 (Том №1 а.с.19);
- договір оренди нежитлового приміщення №01/12-2019 від 01.12.2019 (Том №1 а.с.20-21);
- акт прийому-передачі приміщення від 01.12.2019 до договору оренди нежитлового приміщення №01/12-2019 від 01.12.2019 (Том №1 а.с.22);
- квитанція №153 від 15.01.2020.
- повідомлення про результати ідентифікації об`єкту підвищеної небезпеки (Том №1 а.с.23);
- висновок №17 від 14.11.2019 за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану об`єкту (Том №1 а.с.27-28);
- декларація №18-15119-00094 відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (Том №1 а.с.30-31);
- акт готовності об`єкта до експлуатації від 13.12.2016 (Том №1 а.с.32-33);
- заява про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки від 03.10.2018 (Том №1 а.с.34-35);
- паспорт на апарат контрольно-касовий електронний спеціалізований для автозаправних станцій (Том №1 а.с.36);
- технічна документація (Том №1 а.с.37);
- робоча документація на систему пожежної сигналізації (Том №1 а.с.37-47);
- акт №05/7 перевірки відповідності систем протипожежного захисту від 21.04.2017 (Том №1 а.с.48);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою грозозахисту від 08.11.2019 (Том №1 а.с.49-58);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою ВП від 08.11.2019 (Том №1 а.с.60-62);
- паспорт на резервуар РГС.10.2200.П №190-2016 (Том №1 а.с.63-66);
- паспорт на резервуар РГС.8.2200.П №160-2016 (Том №1 а.с.67-68);
- формуляр на колонку (Том №1 а.с.69-71).
До заяви про отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі паливом за адресою: Житомирська область, місто Коростишів, вул. Володимирська, 44 (Том №1 а.с.72), додано:
- дозвіл № 1326.18.32 від 17.05.2018;
- дозвіл № 4236.19.32 від 29.11.2019;
- державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЖТ №170434 (Том №1 а.с.73);
- оціночний акт (Том №1 а.с.74-75);
- договір дарування приміщення (Том №1 а.с.76);
- витяги про реєстрацію права власності (Том №1 а.с.77-78);
- витяг із рішення Коростишівської міської ради №151 від 23.06.2016 (Том №1 а.с.79);
- акт готовності об`єкта до експлуатації (Том №1 а.с.80-81);
- декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (Том №1 а.с.84-85);
- експертний висновок протипожежного стану (Том №1 а.с.83);
- платіжне доручення №155 (Том №1 а.с.86).
- технічна документація (Том №1 а.с.87-90);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою ВП (Том №1 а.с.91-93);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою грозозахисту (Том №1 а.с.94-95);
- паспорт РГС.6.1600.П №178-2013р (Том №1 а.с.96-102);
- формуляр на колонку (Том №1 а.с.103);
- повідомлення про результати ідентифікації об`єкту підвищеної небезпеки 28.10.2019 (Том №1 а.с.106-109).
До заяви про отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі паливом за адресою: АДРЕСА_2 (Том №1 а.с.110), додано:
- дозвіл №1326.18.32 від 17.05.2018;
- дозвіл №4236.19.32 від 29.11.2019;
- свідоцтво про право власності №68 (Том №1 а.с.112);
- архівна довідка (Том №1 а.с.113);
- договір оренди нежитлового приміщення до договору оренди від 23.12.2019 (Том №1 а.с.114-115);
- акт приймання-передачі нежитлового приміщення до договору оренди від 23.12.2019 (Том №1 а.с.116);
- державний акт на право постійного користування землею (Том №1 а.с.117-121);
- квитанція.
- паспорт на апарат контрольно-касовий електронний спеціалізований для автозаправних станцій (Том №1 а.с.122);
- паспорт на резервуар РГС.10.2200.П №2009-2014р (Том №1 а.с.123-128);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою ВП (Том №1 а.с.129-131);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою грозозахисту (Том №1 а.с.132-134);
- технічна документація (Том №1 а.с.135-139);
- робоча документація (Том №1 а.с.140-141);
- договір №047/09-2019 від 24.09.2019 та акт приймання-передачі робіт до вказаного договору (Том №1 а.с.142-144);
- лист №04-1/4056 від 15.11.2019 (Том №1 а.с.145);
- повідомлення про результати ідентифікації об`єкту підвищеної небезпеки (Том №1 а.с.146-148);
- декларація №18-15119-00095 відповідності матеріально-технічної бази вимог законодавства з питань пожежної безпеки (Том №1 а.с.149-150);
- акт готовності об`єкта до експлуатації від 30.09.2017 (Том №1 а.с.151-152);
- формуляр на колонку (Том №1 а.с.153-155).
До заяви про отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі паливом за адресою АДРЕСА_3 (Том №1 а.с.156), додано:
- дозвіл №1326.18.32 від 17.05.2018;
- дозвіл №4236.19.32 від 29.11.2019;
- договір №14/19-А від 28.12.2018 (Том №1 а.с.157-159);
- акт прийому-передачі від 28.12.2018 (Том №1 а.с.160);
- платіжне доручення;
- додаткова угода №1(Том №1 а.с.161);
- план розміщення об`єктів на майновому комплексі (Том №1 а.с.162);
- заява №21/1/19 від 21.01.2019).
- акт готовності об`єкта до експлуатації (Том №1 а.с.163-165);
- ліцензія на право зберігання пального (Том №1 а.с.166);
- паспорт на апарат контрольно-касовий електронний спеціалізований для автозаправних станцій (Том №1 а.с.167);
- декларація №1 відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (Том №1 а.с.168);
- технічний паспорт на виробничий будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами №1186 (Том №1 а.с.169-175);
- паспорт РГС.23.1880.П2 (14+9) №220-2016г (Том №1 а.с.176-185);
- повідомлення про результати ідентифікації підвищеної небезпеки (Том №1 а.с.186-189);
- експертний висновок №15 від 22.12.2017 (Том №1 а.с.190-191);
- формуляр на колонку (Том №1 а.с.192-196);
- технічна документація (Том №1 а.с.197-203);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою грозозахисту (Том №1 а.с.204-206);
- паспорт №1 заземлюючого пристрою ВП (Том №1 а.с.207-208).
Вищезазначені заяви на отримання ліценцій роздрібної торгівлі пальним були подані ТОВ ЗЕЛІК ОІЛ до відповідача 27 січня 2020 року.
Відповідач рішенням №121 від 14 лютого 2020 року відмовив у наданні ліцензії позивачу, зазначивши, що відсутні документи, що підтверджують прийняття всіх об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, а саме акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним. Також не надано копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року, які передбачені Законом України №481 для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним (Том №1 а.с.6).
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Розглядаючи даний позов суд першої інстанції дійшов висновку про те, що позивачем при зверненні до Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області із заявами щодо отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресами: АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_2 ; Житомирська область, місто Андрушівка, вул.Зозулінського, 38, було подано копії дозвільних документів необхідних для отримання ліцензії, перелік яких передбачено Законом №481/95-ВР. Колегія суддів не погоджується з таким висновком суду першої інстанції виходячи з наступного.
Правовідносини сторін, щодо даного предмету спору регулюються Законом України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 року №481/95-ВР (далі - Закон №481).
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 20 статті 15 Закону №481 роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Згідно з частинами 32, 33, 35 статті 15 Закону №481 ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального). У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.
Положеннями частини 38 статті 15 Закону №481 визначено, що для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
З аналізу вищевказаних норм чинного законодавства встановлено, що для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним суб`єкт господарювання подає відповідну заяву та документи, перелічені у частині 38 статті 15 Закону №481.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТОВ ЗЕЛІК ОІЛ зареєстровано, як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одним із видів діяльності якого є 47.30 Роздрібна торгівля пальним (Том №1 а.с.8-12).
16 січня 2020 року з метою отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, позивач звернувся до відповідача, подавши відповідні заяви встановленого зразка, а саме: №Ц/1098, №Ц/1090, №Ц/1091, №Ц/1092.
До заяв позивачем відповідно до вимог Закону України від 19 грудня 1995 року за №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , було додано пакет документів (окремо по кожній заяві).
Крім того, як встановлено судом апеляційної інстанції та підтверджується матеріалами справи, що до заяви позивачем не надано акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, стосовно об`єкта нерухомого майна за місцем здійснення роздрібної торгівлі пальним.
Однак, позивач стверджує, що акт введення в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального на орендовані приміщення відсутні, оскільки орендовані приміщення, де розмішені АЗС були побудовані до 05.08.1992 і відповідно до норм Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, для реєстрації об`єктів, де розміщені АЗС ТОВ ЗЕЛИК ОІЛ не потрібні акти ведення в експлуатацію, а тому ним виконано обов`язок, передбачений частиною 38 статті 15 Закону №481 щодо надання документів, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства.
Однак, відповідно до частини 3 статті 18 Закону №481 тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб`єкти господарювання можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об`єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.
Таким чином, ненадання акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства можливо лише за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такий об`єкт нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.
Тобто, у разі подання документу, що підтверджує право власності на об`єкт, який видано після 1 січня 2014 року, заявник зобов`язаний надати акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства.
Судом встановлено, що позивач уклав договір оренди нежитлового приміщення №01/12-2019 від 01.12.2019 (отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі паливом за адресою АДРЕСА_1 ), договір оренди нежитлового приміщення до договору оренди від 23.12.2019 (отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі паливом за адресою: Житомирська область, місто Радомишль, вул. Міськради, 62), тобто після 1 січня 2014 року, а отже має обов`язок подати до заяви про видачу ліцензії акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо нерухомого майна за місцем здійснення роздрібної торгівлі пальним.
Більше того, матеріалами справи підтверджено та позивачем не заперечується, що до заяв ним не надано вищевказаних документів.
Крім того, колегія суддів апеляційної інстанції звертає увагу на те, що відповідно до правової позиції викладеної у рішенні Касаційного адміністративного суд у складі Верховного Суду при розгляді аналогічної справи №823/1850/16 від 21.08.2019, в якому суд відступив від викладеного у постанові Верховного Суду від 26 червня 2018 року у справі №816/1533/17 висновку: розміщення (встановлення) додаткового обладнання для технологічних операцій з приймання, зберігання та заправлення зрідженим газом (пропан-бутаном) транспортних засобів на діючій АЗС призведе до зміни її основних техніко-економічних показників, а саме: збільшення потужності (місткості (ємності) резервуарів та кількості автозаправок), обсягу послуг, загальної кількості працюючих тощо. Тому встановлення (розміщення) на діючу АЗС (як об`єкт підвищеної небезпеки) стаціонарного заправника газу моделі СЗГ-1-10, призначеного для технологічних операцій з приймання, зберігання та заправлення транспортних засобів зрідженим газом (пропан-бутаном) та виготовленого згідно ТУ У 28.1-30277055-042:2015 Заправники газом стаціонарні призвело до зміни функціонального призначення АЗС, внаслідок чого відбулися зміни основних техніко-економічних показників, а тому відноситься до реконструкції та потребує дозволу Державної архітектурно-будівельної інспекції України .
Положеннями частини 5 статті 10 Закону України Про будівельні норми передбачено, що обґрунтовані відхилення від будівельних норм, що забезпечують дотримання встановлених вимог безпеки у спосіб, не передбачений будівельними нормами, можуть бути погоджені суб`єктом нормування відповідно до встановленого ним порядку.
Порядок розгляду в Мінрегіонбуді звернень щодо відхилень від діючих державних будівельних норм затверджено Наказом Мінрегіонбуду №301 від 04.07.2008р. (в редакції наказу від 16.09.2013р. №450), проте у даному випадку позивач не звертався до Мінрегіонбуд щодо облаштування АГЗП на території існуючої СТО №1 з відхиленням від діючих ДБН і рішення про можливість такого відхилення щодо даного питання не приймалось.
Крім того, відповідно до висновків у справі №823/1850/16 від 21 серпня 2019 року, в якій Верховний Суд у складі Судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду сформував правовий висновок про те, що розміщення виконаного цілісним заводським виробом стаціонарного заправника газом на раніше введеній в експлуатацію автомобільній заправній станції є її реконструкцією, здійснення якої в силу закону відноситься до будівельних робіт і потребує отримання дозволу органу державного архітектурно-будівельного контролю .
Так, як встановлено судом апеляційної інстанції, що по об`єкту за адресою: Житомирська область, місто Радомишль, вул. Міськради, 62, модульна АЗС, що розташована на території майнового комплексу, складається з двох металевих ємностей об`ємом по 10 м3 і паливо-роздавальної колонки, що розташовані на металевій платформі та приміщення для розташування РРО та робочого місця оператора модульної АЗС. Крім того, відповідачем на цей об`єкт надано ліцензію на зберігання.
По об`єкту за адресою: Житомирська область, місто Андрушівка, вул.Зозулінського, 38, об`єкт є майновим комплексом на якому розташований склад ПММ та приміщення АЗС. Вказаний майновий комплекс переданий в оренду позивачу відповідно до договору №14/19-А від 28 грудня 2018 року. В предмет оренди входить приміщення АЗС та складу ПММ, ємність металева об`ємом 23 м3.
А тому, враховуючи вищезазначене колегія суддів апеляційної інстанції приходить до висновку, що на момент прийняття Головним управління ДПС у Житомирській області рішенням №121 від 14 лютого 2020 року про відмову у наданні ліцензії позивачу, діяв на підставі та у спосіб передбачених нормами чинного законодавства, оскільки у позивача були відсутні усі документи передбачені ст. 15 Закону № 481/95-ВР, зокрема: документи, що підтверджують прийняття всіх об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, а саме акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним. Також не надано копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року, які передбачені Законом України №481 для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним.
Колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги спростовують висновки суду, оскільки останні гуртуються на невірному трактуванні фактичних обставин та норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини.
У силу п.2 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
Згідно зі ст.317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:
1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи;
2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими;
3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи;
4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
З огляду на викладені обставини справи, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що судом першої інстанції ухвалено рішення з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи і є підставою для скасування рішення суду першої інстанції з прийняттям нової постанови про відмову у задоволенні позову.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області задовольнити повністю.
Рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2020 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ЗЕЛИК ОІЛ" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання неправомірним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії скасувати.
Прийняти нову постанову, якою у задоволені позову відмовити.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Головуючий Совгира Д. І. Судді Франовська К.С. Матохнюк Д.Б.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2020 |
Оприлюднено | 09.11.2020 |
Номер документу | 92691304 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Совгира Д. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні