ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 листопада 2020 рокуЛьвівСправа №300/3033/20 пров. №А/857/13350/20 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
головуючого судді: Матковської З.М.,
суддів: Бруновської Н.В., Макарика В.Я.,
при секретарі судового засідання: Герман О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові в режимі відеоконференції
апеляційну скаргу кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року у справі №300/3033/20 за адміністративним позовом кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 до Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області третя особа кандидат на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_2 про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії (головуючий суддя першої інстанції Микитюк Р.В., час ухвалення 15.27 год, місце ухвалення - м. Івано - Франківськ, дата складання повного тексту - 03.11.2020),-
В С Т А Н О В И В:
Кандидат на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 , в інтересах якого діє адвокат Сливінський О.А., 01.11.2020 о 17 год 21 хв. звернувся до суду з адміністративним позовом до Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області, за змістом якого просить: визнати протиправним протокольне рішення Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №260745, №260775, №260776; зобов`язати Угринівську сільську територіальну виборчу комісію Івано-Франківського району Івано-Франківської області вирішити питання про визнання виборів Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області такими, що не відбулися та про призначення повторних виборів.
Позовні вимоги обгрнутовані тим, що 25.10.2020 при проведенні голосування на місцевих виборах Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області дільничними виборчими комісіями №№ 260745, 260775, 260776 в межах єдиного одномандатного сільського виборчого округу, який охоплює всю територію відповідної Угринівської сільської територіальної громади Івано-Франківського району Івано-Франківської області вчинено протиправні дії щодо організації та проведення на всіх вищевказаних виборчих дільницях голосування у день голосування не відповідно до вимог Виборчого кодексу України. В день проведення голосування 25 жовтня 2020 року дільничною виборчою комісією №260775 було оголошено перерву в роботі дільничної виборчої комісії з 11 год. 27 хв. по 11 год. 35 хв. Всупереч положенням Виборчого кодексу України на всіх виборчих дільницях єдиного одномандатного сільського виборчого округу, який охоплює всю територію відповідної Угринівської сільської територіальної громади Івано-Франківського району Івано-Франківської області, а саме: №№ 260745, 260775, 260776, підрахунок голосів у день голосування не було організовано і проведення відповідно до Виборчого кодексу України (у всіх дільницях порушувалась послідовність підрахунку голосів виборців по видах виборів; протоколи про підрахунок голосів виборців з кожних місцевих виборів не складалися після завершення підрахунку голосів виборців з кожних місцевих виборів; після висипання всіх бюлетенів на стіл для підрахунку та здійснення підрахунку голосів виборців до Івано-Франківської обласної та районної рад, одночасно відкривалися кілька виборчих скриньок, бюлетені з виборів Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області не складалися назад у виборчі скриньки, а стояли на столі).
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року в задоволені позову відмовлено.
Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, кандидатом на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 , в інтересах якого діє адвокат Сливінський О.А. подана апеляційна скарга, в якій зазначає, що вважає, що рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню у зв`язку із неповним з`ясуванням судом обставин, що мають значення для справи; невідповідністю висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильним застосуванням норм матеріального права.
Зокрема апелянт вказує на те, що в день проведення голосування 25 жовтня 2020 року дільничною виборчою комісією № 260775 було оголошено перерву в роботі дільничної виборчої комісії з 11 год. 27 хв. по 11 год. 35 хв.; всупереч положенням Виборчого кодексу України на всіх виборчих дільницях єдиного одномандатного сільського виборчого округу, який охоплює всю територію відповідної Угринівської сільської територіальної громади Івано- Франківського району Івано-Франківської області, а саме: № 260745, № 260775, 260776, підрахунок голосів у день голосування не було організовано і проведено відповідно до Виборчого кодексу України ( на всіх виборчих дільницях порушувалась послідовність підрахунку голосів виборців по видах виборів; протоколи про підрахунок голосів виборців з кожних місцевих виборів не складалися після завершення підрахунку голосів виборців з кожних місцевих виборів, а в кінці після всього підрахунку; після висипання всіх бюлетенів на стіл для підрахунку та здійснення підрахунку голосів виборців з виборів до Івано-Франківської обласної та районної рад, одночасно відкривалися кілька виборчих скриньок, бюлетені з виборів Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області не складалися назад у виборчі скриньки, а стояли на столі). Наведені порушення підтверджуються відеозаписами та показами свідків.
Апелянт вважає, що у даному випадку, відповідно до ч.1 ст. 280 Виборчого кодексу України, територіальна виборча комісія з відповідних місцевих виборів, якщо голосування у день голосування не було організовано і проведено відповідно до цього кодексу на всіх виборчих дільницях відповідного виборчого округу, не наділена повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти не за законом, а на власний розсуд.
У даному випадку, враховуючи наявність вищеописаних порушень на всіх виборчих дільницях виборчого округу з виборів Угринівського сільського голови, то в Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області, яка відповідно до ч.4 ст.34 Виборчого кодексу України забезпечує організацію проведення відповідних місцевих виборів, не було правових підстав приймати жодне із передбачених ч.5 ст.254 Виборчого кодексу України видів рішень, а наявний лише один правомірний та законно обґрунтований варіант поведінки суб`єкта владних повноважень (Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області) у випадку, коли голосування на місцевих виборах Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області на всіх виборчих дільницях № 260745, № 260775, 260776 в межах єдиного одномандатного сільського виборчого округу, який охоплює всю територію відповідної Угринівської сільської територіальної громади Івано- Франківського району Івано-Франківської області у день голосування не було організовано та проведено відповідно до вимог Виборчого кодексу України - визнати вибори Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано- Франківської області 25 жовтня 2020 року такими, що не відбулися та призначити повторні вибори відповідно до п.6 ч.1 ст.280 Виборчого кодексу України.
Отже, у зв`язку з тим, що у день голосування на всіх виборчих дільницях №260745, №260775, №260776 виборчого округу голосування не було організовано та проведено відповідно до вимог Виборчого кодексу України, Угринівська сільська територіальна виборча комісія Івано-Франківського району Івано-Франківської області зобов`язана вчинити конкретні дії і, якщо вона їх не вчиняє, її можна зобов`язати до їхнього вчинення у судовому порядку.
Вважає, що Відповідач допустив порушення ст. 250 Виборчого кодексу України, чим порушив права та законні інтереси Позивача на рівні та чесні вибори.
Недотримання вимог, передбачених ст. 248, ст. 250 Виборчого кодексу України, а саме неналежна організація голосування в день виборів, з урахуванням приписів п. 6 ч. 1 ст. 280 Виборчого кодексу України дозволяє стверджувати про неможливість ТВК реалізувати повноваження, передбачене п. 1 ч. 5 ст. 254 ВК України.
Також апелянт вказує на те, що судом не взято до уваги і не враховано тієї обставини, що Позивач доводить необхідність визнання виборів Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області такими, що не відбулися виключно з підстав, що на всіх виборчих дільницях єдиного одномандатного сільського виборчого округу, який охоплює всю територію відповідної Угринівської сільської територіальної громади Івано-Франківського району Івано-Франківської області, а саме: № 260745, № 260775, № 260776, голосування у день голосування не було організовано і проведено відповідно до Виборчого кодексу України, а не у зв`язку з визнанням голосування у день голосування на всіх дільницях округу недійсними. Наголошує, що п.6 ч.1 ст.280 Виборчого кодексу України містить сполучник АБО .
Окрім того, звертає увагу на те, що разом з позовною заявою до суду було подано ряд доказів, зокрема відеозапис порушень в день голосування на дільницях та заявлено клопотання про виклик свідків, які засвідчили б порушення в день голосування на всіх виборчих дільницях виборчого округу, свідками яких вони були.
Судом першої інстанції безпідставно та необґрунтовано було відмовлено Позивачу у виклику та допиті свідків, які могли б підтвердити обставини викладені в позові, а також відмовлено в дослідженні відеодоказів, долучених до матеріалів справи. В той же час, в судовому засіданні оголошувалась перерва для надання можливості представнику Відповідача надіслати на електронну адресу суду додаткові докази у справі, які в подальшому досліджувались в судовому засіданні, що свідчить, на його думку, про порушення рівності усіх учасників судового процесу перед законом і судом та змагальності сторін, надавши перевагу стороні Відповідача і безпідставно та необґрунтовано відмовивши Позивачу в дослідженні доказів та позбавивши його можливості обґрунтування власної правової позиції фактичними обставинами.
З урахуванням наведеного просить апеляційну скаргу задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким позов задовольнити в повному обсязі.
Відзив на апеляційну скаргу поданий не був. Відповідно ч. 4 ст. 304 КАС України, відсутність відзиву на апеляційну скаргу не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.
В судовому засіданні апеляційного розгляду справи представник апелянта апеляційну скаргу підтримав з підстав наведених у скарзі та просив скаргу задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким позов задовольнити.
Представник відповідача та представник третьої особи проти апеляційної скарги заперечили, просили апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду без змін.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено та з матеріалів справи слідує, що Постановою Верховної Ради України Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році №795-ІХ від 15.07.2020 призначено на 25.10.2020 чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.
Згідно постанови Центральної виборчої комісії Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020 №160 від 08.08.2020 призначено на неділю, 25.10.2020, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.
Постановою Центральної виборчої комісії Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій від 10.08.2020 №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Івано-Франківської області.
Постановою Івано-Франківської районної територіальної комісії №1 від 22.08.2020 утворено та сформовано склад комісій, згідно додатку 13 - Угринівську сільську територіальну виборчу комісію.
Центральною виборчою комісією 30.08.2020 прийнято постанову № 208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.
Постановою Угринівської сільської територіальної виборчої комісії за №6А від 17.09.2020 зареєстровано кандидата на посаду Угринівського сільського голови на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, згідно з додатком.
Угринівська сільська територіальна виборча комісія Івано-Франківського району Івано-Франківської області керуючись приписами статей 250, 254, 256 протягом 25-28 жовтня 2020 року приймала на безперервному засіданні протоколи дільничних виборчих комісій, в т. ч. з такого виду виборів як вибори на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області.
Протокол про результати голосування з виборів Угринівського сільського голови датовано 26 жовтня 2020 року о 13.40 год. з огляду на те, що він, враховуючи приписи зазначених вище статей, вівся на безперервному засіданні Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області.
Таким чином Угринівська сільська територіальна виборча комісія Івано-Франківського району Івано-Франківської області врахувала відомості відповідних дільничних виборчих комісій.
Позивач звернувся до відповідача із скаргою від 29.10.2020, у якій просив вибори Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області визнати такими, що не відбулися та призначити повторні вибори, однак дана заява відповідачем залишена без розгляду, оскільки подана з порушенням строків.
Угринівською сільською територіальною виборчою комісією Івано-Франківського району Івано-Франківської області, на засіданні, яке розпочалось о 20:00 год 25.10.2020 прийнято протокол №18, з якого зокрема встановлено, що на підставі протоколів дільничних виборчих комісій згідно статті 278 Виборчого кодексу України Угринівська сільська територіальна виборча комісія на своєму безперервному засіданні встановила результати з виборів Угринівського сільського голови. Найбільшу кількість голосів виборців у єдиному одномандатному сільському виборчому окрузі набрав кандидат на посаду сільського голови: ОСОБА_2 .
Вважаючи протокольне рішення Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №260745, №260775, №260776 протиправним, позивач звернувся до суду.
Суд першої інстанції в задоволенні позову відмови з тих підстав, що Угринівська сільська територіальна виборча комісія Івано-Франківського району Івано-Франківської області при прийнятті протокольного рішення про врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №260745, №260775, №260776 діяла в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Виборчим кодексом України.
Колегія суддів апеляційного суду вважає висновок суду першої інстанції, невірним, оскільки судом неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи та порушено норми процесуального права з огляду на наступне.
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 3 Виборчого кодексу України відповідно до Конституції України в Україні проводяться такі типи виборів: місцеві вибори: а) вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим; б) вибори депутатів сільської, селищної, міської ради; в) вибори сільського, селищного, міського голови; г) вибори депутатів районної ради; ґ) вибори депутатів обласної ради; д) вибори депутатів районної у місті ради (у містах, де утворені районні у місті ради).
Виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів (ч.1 ст.20 ВК України).
Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України (ч. 3 ст.32 Виборчого кодексу України).
Згідно частини 1 статті 33 цього ж Кодексу, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.
Територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів (ч.4 ст.33 ВК України).
За змістом частин 1 та 4 статті 36 Виборчого кодексу України, основною формою роботи виборчої комісії є засідання. Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини її складу.
Статтями 250, 251, 253 Виборчого кодексу України регламентовано порядок підрахунку голосів на виборчій дільниці, складення протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, порядок транспортування і передачі виборчих документів до територіальної виборчої комісії.
Статтею 254 Виборчого кодексу України визначено порядок прийняття та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією.
Згідно частини 5 статті 254 ВК України за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень: 1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці; 2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою Уточнений ; 3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів здійснюється територіальною виборчою комісією після розгляду і прийняття протоколів та інших документів від усіх дільничних виборчих комісій. У повторному підрахунку територіальною виборчою комісією голосів виборців на виборчій дільниці мають право брати участь усі члени цієї дільничної виборчої комісії і можуть бути присутніми кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірені особи, уповноважені особи організацій партій, офіційні спостерігачі на відповідних місцевих виборах. Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу (ч.12 ст.254 Виборчого кодексу України).
З матеріалів справи слідує та судом встановлено, що Угринівська сільська територіальна виборча комісія 25.10.2020 о 20:00 год. розпочала безперервне засідання Угринівської сільської територіальної виборчої комісії до встановлення підсумків голосування.
Під час безперервного засідання вказаної комісії, остання приймала від дільничних виборчих комісій №260745, №260775, №260776 комплекти виборчих документів, зокрема протоколи вказаних дільничних комісій про підрахунок голосів виборців з виборів Угринівського сільського голови, а саме: 05.45 год. 26 жовтня 2020 р. (від дільничної комісії №260745), 09.10 год. 26 жовтня 2020р.( від дільничної комісії №260775), 10.50 год. 26 жовтня 2020 р. ( від дільничної комісії №260776).
Вказаний протокол прийнято у відповідності до п. 1 частини 5 статті 254 Виборчого кодексу України, а саме враховано відомості протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №260745, №260775, №260776.
В подальшому 26.10.2020 р. о 13.40 год. Угринівською сільською територіальною виборчою комісією прийнято Протокол про результати голосування з виборів Угринівського сільського голови.
Статтею 273 КАС України, визначено особливості провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій.
Відповідно до частини першої вказаної статті, право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.
Згідно із частиною шостою статті 273 КАС України, позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п`ятиденний строк із дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.
Особливості обчислення процесуальних строків в окремих категоріях адміністративних справ, зокрема і виборчих справ, визначено ст. 270 КАС України.
Відповідно до ч. 1 ст. 270 КАС України, на обчислення строків, встановлених статтями 273-277, 280-283 цього Кодексу, не поширюються правила частин другої - десятої статті 120 цього Кодексу.
Згідно із частиною п`ятою цієї ж статті, днем подання позовної заяви, апеляційної скарги є день їх надходження до відповідного суду. Строки подання позовних заяв і апеляційних скарг, встановлені у справах, визначених цією статтею, не може бути поновлено. Позовні заяви, апеляційні скарги, подані після закінчення цих строків, суд залишає без розгляду.
З матеріалів справи слідує, що позовна заява кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 до Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про визнання протиправним протокольного рішення Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №260745, №260775, №260776 та зобов`язання Угринівську сільську територіальну виборчу комісію Івано-Франківського району Івано-Франківської області вирішити питання про визнання виборів Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області такими, що не відбулися та про призначення повторних виборів надійшла до Івано - Франківського окружного адміністративного суду 01.11.2020 р. о 17.21 год.
З урахуванням наведених вище норм КАС України та обставин справи, зокрема дати прийняття оскаржуваного протокольного рішення Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №260745, №260775, №260776, Протоколу про результати голосування з виборів Угринівського сільського голови, складеного 26.10.2020 р. о 13.40 год. - останнім днем подання вказаної позовної заяви є 31 жовтня 2020 р.
Таким чином, з урахуванням вимог ч. 5 ст. 270, ч. 6 ст. 273 КАС України, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку про наявність підстав для залишення позовної заяви кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 без розгляду.
Вказана вище обставина є безсумнівною підставою для скасування рішення суду першої інстанції та прийняття рішення про залишення позовної заяви без розгляду.
Відповідно до ст. 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, допустився помилки в частині застосування норм процесуального права, розглянувши по суті позовні вимоги, які підлягали залишенню без розгляду з підстав пропуску строку на їх оскарження.
За таких обставин колегія суддів вважає правильним скасувати судове рішення суду першої інстанції та залишити позовну заяву без розгляду.
З урахуванням наведеного, апеляційна скарга позивача підлягає частковому задоволенню, рішенню суду першої інстанції скасуванню, а позовна заява залишенню без розгляду.
Частиною 9 статті 273 КАС України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на
момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
За подання апеляційної скарги на рішення суду судовий збір становить 2522,40 грн. і підлягає стягненню з позивача.
Керуючись статтями 243, 250, 270, 272, 273, 278, 308, 310, 315, 319, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 - задовольнити частково.
Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року у справі №300/3033/20 скасувати.
Позовну заяву кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 , в явнтересах якого діє адвокат ОСОБА_3 до Угринівської сільської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області третя особа кандидат на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_2 про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без розгляду.
Стягнути з кандидата на посаду Угринівського сільського голови Івано-Франківського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 2522 (дві тисячі п`ятсот двадцять дві) грн. 40 коп. (реквізити рахунку - Отримувач коштів УК у Галицькому районі м. Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - UA218999980313161206081013004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; №справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд ).
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя З. М. Матковська судді Н. В. Бруновська В. Я. Макарик
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2020 |
Оприлюднено | 09.11.2020 |
Номер документу | 92691636 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні