Постанова
від 08.11.2020 по справі 300/3072/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 листопада 2020 рокуЛьвівСправа № 300/3072/20 пров. № А/857/13412/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Довгополова О.М.,

суддів Гудима Л.Я., Святецького В.В.,

з участю секретаря судового засідання Копанишин Х. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційну скаргу кандидата на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року у справі за адміністративним позовом кандидата на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 до Рожнятівської селищної територіальної виборчої комісії Калуського району Івано-Франківської області в особі голови С.С.Людкевич про визнання постанови та дій протиправними та зобов`язання вчинити дії, -

суддя (судді) в суді першої інстанції - Микитюк Р.В.,

час ухвалення рішення: 14:25,

місце ухвалення рішення - м. Івано-Франківськ,

ВСТАНОВИВ:

Кандидат на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 звернулася в суд з адміністративним позовом до Рожнятівської селищної територіальної виборчої комісії Калуського району Івано-Франківської області, в якому з урахуванням уточнених позовних вимог просила визнати протиправними дії Рожнятівської СТВК щодо нерозгляду по суті скарги ОСОБА_1 від 27.10.2020 р., які порушили норми ВК України; визнати незаконною та скасувати Постанову №25 від 30.10.2020; зобов`язати Рожнятівську селищну територіальну виборчу комісію Калуського району Івано-Франківської області розглянути скаргу ОСОБА_1 від 27.10.2020 по суті; зобов`язати суб`єкта владних повноважень Рожнятівську селищну територіальну виборчу комісію Калуського району Івано-Франківської області провести підрахунок голосів виборців по дільницях, в яких є порушення ВК України; зобов`язати суб`єкта владних повноважень Рожнятівську селищну територіальну виборчу комісію Калуського району Івано-Франківської області відкрити списки виборців та перевірити наявність особистого голосування осіб.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року в задоволенні позову відмовлено. Стягнуто з кандидата на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 до Державного бюджету України судовий збір у розмірі 4204,00 грн. (чотири тисячі двісті чотири) гривні 00 копійок.

Рішення мотивоване тим, що скарга має розглядатися суб`єктом, якому така скарга надійшла. Разом з тим, якщо скарга подана до неналежного суб`єкта розгляду скарги, остання залишається без розгляду. Вказує, що у випадку спірних правовідносин скарга позивачем направлена до Центральної виборчої комісії з метою її розгляду по суті, а не до Рожнятівської селищної територіальної виборчої комісії Калуського району Івано-Франківської області.

Не погодившись із ухваленим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, у якій, з посиланням на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить його скасувати та ухвалити нове судове рішення, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що скарга фактично не направлялась до ЦВК, а була направлена лише на адресу відповідача. Скаржник вказує, що відповідач проводив засідання комісії впродовж 2-х днів, але скаргу по суті не розглянув та надумав причини для залишення її без розгляду. Також скаржник наводить ряд доводів порушення процедури складення протоколів виборчої комісії, що було предметом оскарження в скарзі, яка була залишена без розгляду.

Суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги (частина перша статті 308 КАС України).

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" №795-ІХ від 15.07.2020 р. призначено на 25.10.2020 р. чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів. Згідно постанови Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів" №160 від 08.08.2020 р. призначено на неділю, 25.10.2020 р., перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

10.08.2020 Центральною виборчою комісією постановою "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві, територіальних виборчих комісій" від 10.08.2020 р. №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Івано-Франківської області.

У відповідності до постанови №3 від 25.08.2020 р. Калуською Районною ТВК утворено та сформовано склад Рожнятівської СТВК в кількості 12 осіб для забезпечення підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року.

Центральною виборчою комісією 30.08.2020 прийнято постанову № 208 "Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року", якою оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.

25 жовтня 2020 р. о 20:00 год. Рожнятівська СТВК розпочала безперервне засідання відповідно до статті 254 Виборчого кодексу України по прийняттю та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій. Перші прийняття та розгляд виборчих документів дільничних виборчих комісій розпочато о 02:00 год. Комісією були прийняті пакети з протоколами дільничих виборчих комісій, які були розпечатані та оголошено про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях, а також опечатано пакети з іншими виборчими документами.

27 жовтня 2020 р. о 17:45 год. до Рожнятівської СТВК, як суб`єкта оскарження, надійшла копія скарги кандидата на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 до Центральної Виборчої Комісії (а.с. 20). А також 28 жовтня 2020 р. надійшла копія доповнення до скарги щодо оскарження рішення Рожнятівської СТВК.

30 жовтня 2020 р. Рожнятівська селищна територіальна виборча комісія Калуського району Івано-Франківської області у відповідності до статті 72 ВК України винесла Постанову №25, згідно якої відмовила позивачу у розгляді її скарги.

Зокрема, у відповідності до п. 1 вказаної постанови позивачу було відмовлено в розгляді скарги від 27.10.2020 з доповненням від 28.10.2020 на дії дільничних комісій, в зв`язку з тим, що скаргу подано кандидатом на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 до Центральної виборчої комісії, а копія до СТВК. У пункті 2 постанови вказано підготувати відповідь на скаргу кандидату на посаду Рожнятівського селищного голови Шевчук Н.Й. не по суті, а по тексту скарги. (а.с.30).

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції і вважає його таким, що відповідає правильно застосованим нормам матеріального та процесуального права з огляду на наступне.

Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 242 КАС України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із того, що частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини третьої статті 77 та пункту 20 частини першої статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів народних депутатів України встановлюються законом.

Таким спеціальним законом є Закон України від 17.11.2011 № 4061-VI Про вибори народних депутатів України , який втратив чинність 01.01.2020 у зв`язку з прийняттям Виборчого кодексу України, крім положень щодо організації та проведення проміжних виборів і заміщення народних депутатів України, обраних у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, повноваження яких достроково припинені, що діють до наступних чергових або позачергових виборів народних депутатів України.

Відповідно до частини п`ятої статті 15, частини шостої статті 16, статті 106 Закону України Про вибори народних депутатів України , підпункту 2 пункту 2 розділу ХХХХІІ Прикінцеві та перехідні положення Виборчого кодексу України, Центральна виборча комісія постановою "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020" №160 від 08.08.2020 р. призначила на неділю, 25.10.2020, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

10.08.2020 р. Центральна виборча комісія постановою "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій" від 10.08.2020 №172 утворила та сформувала склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Івано-Франківської області. У відповідності до Постанови №3 від 25.08.2020 р. Калуською Районною ТВК утворено та сформовано склад Рожнятівської СТВК в кількості 12 осіб для забезпечення підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року.

Відповідно до частини першої статті 108 Закону України Про вибори народних депутатів України кандидат у депутати, зареєстрований у встановленому Законом порядку, партія - суб`єкт виборчого процесу, в особі її керівника, представника партії у Центральній виборчій комісії, уповноваженої особи партії чи іншої особи, уповноваженої рішенням центрального керівного органу партії, довірена особа кандидата у депутати, офіційний спостерігач, виборча комісія, утворена відповідно до цього Закону, виборець, чиї особисті виборчі права або охоронювані законом інтереси щодо участі у виборчому процесі, у тому числі на участь у роботі виборчої комісії чи на здійснення спостереження, порушено рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта оскарження, може звернутися до виборчої комісії зі скаргою, що стосується виборчого процесу, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею та статтями 109-113 цього Закону.

Згідно з частиною шостою статті 108 Закону України Про вибори народних депутатів України рішення, дії чи бездіяльність окружної виборчої комісії, її члена може бути оскаржено до суду. Скарга щодо бездіяльності окружної виборчої комісії також може бути подана до Центральної виборчої комісії.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України від 30.06.2004 № 1932-IV Про Центральну виборчу комісію Центральна виборча комісія є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів в порядку та в межах, встановлених цим та іншими законами України.

Згідно з частиною четвертою статті 14, частиною четвертою статті 15 Закону України Про Центральну виборчу комісію скарги, що стосуються виборів чи референдумів, подаються до Комісії у порядку та строки, встановлені законом про вибори чи законом про референдуми. Скарги, що стосуються виборів чи референдуму, розглядаються Комісією у порядку та строки, встановлені законом про вибори чи законом про референдуми.

Порядок і строки подання та розгляду скарг, що стосуються проміжних виборів народного депутата України 25.10.2020 в одномандатному виборчому окрузі № 208, а також вимоги до їх форми і змісту визначено розділом ХІІІ Закону України Про вибори народних депутатів України , який згідно з підпунктом 2 пункту 2 розділу XXXXII Прикінцеві та перехідні положення Виборчого кодексу України є чинним щодо організації та проведення проміжних виборів і заміщення народних депутатів України, обраних у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, повноваження яких достроково припинені, та Порядком розгляду скарг виборчими комісіями з виборів народних депутатів України, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 31.07.2012 року № 133 (зі змінами).

Відповідно до пункту 7.2 наведеного Порядку під час вивчення скарги виборча комісія встановлює: 1) чи подано скаргу належним суб`єктом звернення зі скаргою, визначеним Законом; 2) чи віднесено Законом розгляд цієї скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб`єкт розгляду скарги); 3) чи дотримано суб`єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Законом.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до відповідної виборчої комісії, а також розгляд скарг та прийняття рішення виборчою комісією здійснюються в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 64 ВК України суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Згідно з положеннями статті 65 ВК України суб`єктом звернення до виборчої комісії зі скаргою, що стосується виборчого процесу, може бути кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах. Від імені кандидата суб`єктом звернення зі скаргою може бути також довірена особа кандидата, представник кандидата у Центральній виборчій комісії, територіальній виборчій комісії. Кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах та від його імені довірена особа можуть оскаржити до відповідної виборчої комісії рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів оскарження, якщо такі рішення, дії чи бездіяльність стосуються відповідного регіону, округу, де цей кандидат зареєстрований для участі у виборах.

До Центральної виборчої комісії може бути подана скарга на: бездіяльність окружної виборчої комісії; бездіяльність територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних місцевих виборів. До територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних місцевих виборів, може бути подана скарга на: рішення, дії чи бездіяльність територіальної виборчої комісії, яка встановлює підсумки голосування з відповідних місцевих виборів; рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, яка забезпечує організацію і проведення відповідних місцевих виборів (у разі якщо підсумки голосування з відповідних місцевих виборів не встановлюються). До територіальної виборчої комісії, яка встановлює підсумки голосування з відповідних місцевих виборів, може бути подана скарга на рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, яка забезпечує організацію і проведення відповідних місцевих виборів. До територіальної виборчої комісії, яка утворила відповідну дільничну виборчу комісію, може бути подана скарга на дії чи бездіяльність члена такої дільничної виборчої комісії. До окружної виборчої комісії може бути подана скарга на рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії виборчої дільниці, яка входить до відповідного територіального виборчого округу, дії чи бездіяльність члена такої дільничної виборчої комісії. Відповідно до частини шостої статті 108 Закону України Про вибори народних депутатів України та пункту 3.4 Порядку до Центральної виборчої комісії може бути оскаржено бездіяльність окружної виборчої комісії.

Разом з тим, частинами шостою, дев`ятою статті 108 Закону України Про вибори народних депутатів України та пунктом 3.3. Порядку передбачено, що рішення територіальної виборчої комісії оскаржуються до суду шляхом подання позовної заяви.

Аналізуючи вищенаведені положення законодавства, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що Центральна виборча комісія не наділена повноваженнями щодо розгляду скарг на бездіяльність селищної територіальної виборчої комісії.

Також колегія суддів не може брати до уваги твердження скаржника про те, що скарга фактично не направлялась до ЦВК, а була направлена лише на адресу відповідача, оскільки в матеріалах справи відсутні будь-які докази скерування поштовим відправленням скарги на адресу відповідача. Натомість адресатом наведеної скарги вказана саме Центральна виборча комісія, в той час як до Рожнятівської селищної територіальної виборчої комісії Калуського району Івано-Франківської області, відповідно до змісту скарги, направлена лише копія такої. (а.с. 20)

Слід також зазначити, що відповідачем 30.10 2020 року було вручено позивачу лист-відповідь на скаргу, яким було роз`яснено які саме порушення було допущено позивачем при поданні скарги на дії виборчої комісії, зокрема, порушення суб`єктності розгляду такої скарги (а.с. 84). Дані дії повністю відповідають вимогам ч. 3 ст. 68 Виборчого кодексу України, якими встановлено, що повернення скарги здійснюється листом за підписом особи, зазначеної у частині другій цієї статті, в якому зазначається вичерпний перелік недоліків, які перешкоджають розгляду скарги, і вказується на можливість повторного звернення зі скаргою, оформленою відповідно до вимог статті 67 цього Кодексу, у передбачені цим Кодексом строки.

Положеннями частини одинадцятої статті 111 Закону України Про вибори народних депутатів України та пункту 10.2 Порядку передбачено, що виборча комісія приймає постанову про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана неналежним суб`єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб`єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених Законом.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що ЦВК є неналежним суб`єктом розгляду скарги ОСОБА_1 , у зв`язку з чим відповідач дійшов правильного висновку щодо залишення без розгляду по суті скарги, оскільки відсутня бездіяльність Рожнятівської селищної територіальної виборчої комісії Калуського району Івано-Франківської області щодо нерозгляду скарги позивача.

За такого правового регулювання, предмета і підстави позову в даному адміністративному спорі суд апеляційної інстанції встановив, що суд першої інстанції дійшов до обґрунтованого та законного висновку про те, що відповідач при прийнятті постанови №25 від 30.10.2020 діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначені Конституцією України та законами України.

Разом з тим, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що вимоги позивача щодо зобов`язання суб`єкта владних повноважень Рожнятівську селищну територіальну виборчу комісію Калуського району Івано-Франківської області провести підрахунок голосів виборців по дільницях, в яких є порушення ВК України; зобов`язання суб`єкта владних повноважень Рожнятівську селищну територіальну виборчу комісію Калуського району Івано-Франківської області відкрити списки виборців та перевірити наявність особистого голосування осіб, ґрунтуються на доводах щодо протиправності рішення суб`єкта оскарження та є похідними.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують і не дають підстав стверджувати про порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.

Разом з тим, згідно з ч. 9 ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

При поданні апеляційної скарги у даній справі судовий збір не був сплачений.

Частиною 1 статті 4 Закону України ,,Про судовий збір» встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на І січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до частини другої наведеної статті, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Ставка судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Статтею 7 Закону України ,,Про державний бюджет України на 2020 рік» передбачено, що з 1 січня 2020 року установлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 2102 грн.

Як слідує зі змісту позовних вимог, позивачем заявлено 5 (п`ять) позовних вимог немайнового характеру, а відтак при зверненні до адміністративного суду з позовом підлягав до сплати судовий збір у розмірі 4204,00 грн. (2102*0,4 =840,80 x 5 = 4204)

А тому, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 6306 грн 20 коп. (4204*150%)

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає за необхідне стягнути з позивача на користь Державного бюджету України судовий збір за подання апеляційної скарги в розмірі 6306 грн 20 коп.

Керуючись ст. ст. 243, 272, 273, 278, 308, 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. ст. 316, 321, 322, ч. 1 ст. 325 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Кандидата на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області Шевчук Наталії Йосипівни залишити без задоволення.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року у справі № 300/3072/20 залишити без змін.

Стягнути з кандидата на посаду Рожнятівського селищного голови Калуського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Восьмого апеляційного адміністративного суду (отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - UA218999980313161206081013004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд) судовий збір у розмірі 6306 (шість тисяч триста шість) гривень 20 коп.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та не може бути оскаржена.

Головуючий суддя О. М. Довгополов судді Л. Я. Гудим В. В. Святецький Повне судове рішення складено 08.11.2020 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2020
Оприлюднено11.11.2020
Номер документу92714735
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/3072/20

Постанова від 08.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Рішення від 04.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 03.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 03.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні