Ухвала
від 16.11.2020 по справі 207/132/20
БАГЛІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА

№ 207/132/20

№ 1-кс/207/1065/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 листопада 2020 року Баглійський районний суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області у складі:

слідчого судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Кам`янське клопотання старшого слідчого СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП України у Дніпропетровській області ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування.

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийПівденного ВПКам`янського ВПГУ НПУкраїни вДніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся досуду зклопотанням пропродовження строкудосудового розслідування погодженим зпрокурором Дніпродзержинськоїмісцевої прокуратуриДніпропетровської області ОСОБА_4 ,в якомупросить: продовжити строк досудового розслідування по кримінальному провадженню №12019040780001505 на шість місяців, а саме до 19.05.2021 року.

В обґрунтуваннязаявленого клопотання,слідчий посилаєтьсяна те,що упровадженні СВПівденного ВПКам`янського ВПГУНП вДніпропетровській областіперебувають матеріалидосудового розслідуванняза №12019040780001505від 19.11.2019за фактомслужбового підробленняслужбовими особамиТОВ «КИ.МОД»,що спричинилотяжкі наслідки,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.366КК України .

За даним фактом СВ Південного ВП Кам`янського ВП 13.11.2019 року розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.366 КК України.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ «КИ.МОД» внесли до офіційних документів, а саме проектно-кошторисної документації, експертної оцінки, інших офіційних документів по об`єкту: «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: вул. Широка, 353А, м. Кам`янське, Дніпропетровська область» завідомо неправдиві відомості відносно проектувальника та проектної організації, з метою зменшення вартості будівництва та ухилення від сплати до бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету грошових коштів пайової участі в розвитку інфраструктури м. Кам`янське, що спричинило тяжкі наслідки територіальній громаді міста.

Встановлено, що в офіційних документах, а саме в зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: вул. Широка, 353А, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, а також в повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об`єктів з незначними наслідками СС1/ про зміну даних у повідомлені про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками CCI зазначено, що головним інженером проекту та керівником проектної організації виступають ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 відповідно, технічний нагляд за виконанням робіт здійснював ФОП ОСОБА_7 .

В ході проведення досудового розслідування під час допитів в якості свідків ОСОБА_5 , ОСОБА_7 та ОСОБА_6 було встановлено, що останні ніякого відношення до складання та виготовлення проектно-кошторисної документації не мають, будь-яких документів з приводу виготовлення проекту по об`єкту: «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: вул. Широка, 353А, м. Кам`янське, Дніпропетровська область» не складали та не підписували, вартість завершеного об`єкта будівництва відповідно до зведеного кошторисного розрахунку не встановлювали та не підписували його, зазначивши, що службові особи TOB «КИ.МОД» внесли недостовірні відомості в зведений кошторисний розрахунок та інші документи щодо генерального проектувальника, особи, яка здійснювала технічний нагляд та керівника проектної організації з метою приховування фактичної вартості об`єкта завершеного будівництва. Надалі, на підставі наданих ТОВ «КИ.МОД» до управління містобудування та архітектури Кам`янської міської ради зазначених документів, які містили недостовірні відомості щодо генерального проектувальника та відповідальної особи від проектної організації та кошторисної вартості об`єкта будівництва, останні від управління отримали інформацію про об`єкт будівництва для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське.

10.05.2019 між Департаментом економічного розвитку Кам`янської міської ради в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ «КИ.МОД» в особі директора ОСОБА_9 укладено договір № 12 про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Кам`янське, відповідно до якого розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське проведено на підставі кошторисної вартості об`єкта будівництва, яка становила 7184, 516 тис. гри та на підставі інформації про об`єкт будівництва для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське, яку надало управління містобудування та архітектури міської ради.

Відповідно до вказаних показників та даних, розмір пайової участі було розраховано за формулою відповідно до рішення міської ради № 122-06/VII від 30.03.2016 (зі змінами)та склав 296792,36 гри. Відповідно до укладеного договору ТОВ «КИ.МОД» перерахували вказані кошти в розмірі 296792,36 гри. на рахунок бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету.

Відповідно до ст. 40 п.5 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

У випадку з ТОВ «КИ.МОД» з метою надання інформації про об`єкт будівництва для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське до уваги бралась кошторисна вартість об`єкта будівництва «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель та споруд за адресою: вул. Широка, 353А м. Кам`янське», яка склала 7184,516 грн. ДП «ДПІ «Кривбаспроект» на адресу замовника ТОВ «КИ.МОД» видано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної часини проектної документації по робочому проекту: «Будівництва річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: вул. Широка, 353А, м. Кам`янське, Дніпропетровська область», в якій зазначено, що загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 04.04.2019 складає 7184,516 тис. грн.

Тобто, розмір пайової участі визначався з урахування вартості цілого об`єкта будівництва «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель та споруд за адресою: вул. Широка, 353А м. Кам`янське», яка зазначена в проектно-кошторисній документацій та експертній оцінці, почерговість будівництва згідно проектно-кошторисної документації не передбачена.

Крім цього, відповідно до протоколу допиту в якості свідка головного спеціаліста - будівельного інспектора Управління державного архітектурно- будівельного контролю Кам`янської міської ради ОСОБА_10 встановлено, що об`єкт будівництва: «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: вул. Широка, 353А, м. Кам`янське, Дніпропетровська область» необгрунтовано віднесено до об`єктів з незначними наслідками (відповідальності) (CCI) та його слід вважати об`єктом будівництва з середніми наслідками (відповідальності) (СС2).

Отримання дозвільного документу на право виконання будівельних робіт відбувається згідно вимог Закону та Порядку № 466 в залежності від визначеного класу наслідків (відповідальності) об`єкта (CCI, СС2 або ССЗ): для об`єктів СС2 - шляхом отримання дозволу на виконання будівельних робіт в виконавчих органах з питань державного архітектурно-будівельного контролю, розташованих у межах відповідних населених пунктів (місцеві органи держархбудконтролю).

Відповідно доч.3 ст. 37 Закону та п. 28 Порядку № 466 для отримання дозволу подається заява, до якої додаються окрім інших документів проектна документація на будівництво, розроблена та затверджена в установленому законодавством порядку, звіт за результатами комплексної експертизи проекту будівництва або засвідчена в установленому законом порядку його копія.

Для об`єктів за класом наслідків CCI подається лише повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (CCI) до виконавчого органу з питань державного архітектурно-будівельного контролю, розташованих у межах відповідних населених пунктів (місцеві органи держархбудконтролю).

Тобто у слідства є всі підстави вважати, що службові особи ТОВ «КИ.МОД» навмисно віднесли об`єкт будівництва до об`єктів з незначними наслідками (CCI) з метою ухилення від проходження комплексної експертизи проектно-кошторисної документації, так як в такому випадку експертна організація повинна була дослідити і зіставити фактичні об`єми будівництва з даними, які зазначені в проектно-кошторисній документації та надати експертний звіт на відповідність.

Крім цього, під час слідства, оперативним шляхом з ГУ ДПС в Дніпропетровській області отримані відомості відносно підприємств, які здійснювали будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: вул. Широка, 353А, м. Кам`янське, Дніпропетровська область та які здійснювали постачання ТМЦ для забудовника.

В даному кримінальному провадженні необхідно провести судово-економічну та будівельно-технічну експертизи та ряд слідчих (розшукових) дій направлених на притягнення винної особи до відповідальності.

Злочин, передбачений ч. 2 ст. 366 КК України, відноситься до категорії злочинів середньої тяжкості, а строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить у кримінальних провадженнях вказаної категорії дванадцять місяців.

Строк досудового розслідування у кримінальному провадженні закінчується 19.11.2020, а для завершення досудового розслідування потрібен час в зв`язку з тим, що необхідно встановити особу, що вчинила кримінальне правопорушення, та отримання висновку експерта.

У судове засідання старший слідчий Південного ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі. Просить його задовольнити.

Слідчий суддя, розглянувши матеріали клопотання, дійшов до наступних висновків.

Статтею 219 КПК України передбачено, що строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження. Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить: 1) шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку; 2) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості; 3) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до ч.2 ст.219 КПК України строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 295-1 КПК України визначений порядок продовження строку досудового розслідування слідчим суддею, зокрема, у випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Враховуючи, що кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.366 КК України у встановлений термін не вдалося встановити осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 19.11.2020 року, але для всебічного, повного та об`єктивного розслідування у кримінальному провадженні органу досудового розслідування необхідно виконати ряд процесуальних та слідчих дій, які неможливо здійснити до закінчення строку досудового розслідування, встановленого п.2 абзацу 2 ч.1 ст.219 КПК України, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1, 369, 372, 376 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого про продовження строку досудового розслідування задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування по кримінальному провадженню внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019040780001505 від 19.11.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.366 КК України, строком на шість місяців, а саме до 19.05.2021 року.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого та прокурора у кримінальному провадженні.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБаглійський районний суд м.Дніпродзержинська
Дата ухвалення рішення16.11.2020
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу92872573
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —207/132/20

Ухвала від 05.11.2021

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 25.10.2021

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 16.11.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 21.07.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Тюлюнова В. Г.

Ухвала від 23.06.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 22.06.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 12.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Тюлюнова В. Г.

Ухвала від 12.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Тюлюнова В. Г.

Ухвала від 10.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Тюлюнова В. Г.

Ухвала від 10.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Тюлюнова В. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні