Рішення
від 19.11.2020 по справі 520/11622/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 листопада 2020 р. № 520/11622/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мороко А.С., розглянувши у порядку спрощеного провадження в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу № 520/11622/2020 за позовом приватного підприємства "Гайленд" до Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради про визнання протиправним та скасування наказу, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Гайленд" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради № 184м від 27.08.2020, яким відмовлено ПП "Гайленд" в наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе";

- зобов'язати Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради надати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: Харківська область, місто Харків, Білгородське шосе" на земельну ділянку площею 1,0201 га з кадастровим номером 6310136600:04:004:0086, що належить ПП "Гайленд" на праві власності.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що наказ Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради № 184м від 27.08.2020, яким відмовлено ПП "Гайленд" в наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе" є протиправним, а тому, підлягає скасуванню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 07.09.2020 відкрито спрощене провадження по даній справі та запропоновано відповідачеві надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана відповідачу, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

29.09.2020 представником відповідача надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, оскільки відмова Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради в наданні ПП "Гайленд" містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе" є правомірною.

Положеннями ч.1 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Згідно ч.2 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України: за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду.

Відповідно 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

17.08.2020 приватне підприємство "Гайленд" звернулось до Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради із заявою № 2, в якій просило надати містобудівні умови та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе" на земельну ділянку площею 1,021 га з кадастровим номером : 6310136600:04:004:0086, яка належить підприємству на праві приватної власності згідно витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності: індексний номер: 220280322, сформований 14.08.2020. До вказаної заяви позивачем долучено витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності: індексний номер: 220280322, сформований 14.08.2020; витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-6313578842020, сформований 11.08.2020; копію викопіювання з топографо - геодезичного плану на земельну ділянку.

Листом № 5374/0/605-20 від 28.08.2020 директор Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради повідомив підприємство про те, що згідно містобудівній документації на місцевому рівні, а саме, плану зонування (зонінгу) території у складі генерального плану міста Харкова, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради № 1902/19 від 18.12.2019, вищевказана земельна ділянка знаходиться у громадській зоні Г, громадській підзоні Г-2, яка призначається для розташування адміністративних, наукових, ділових, фінансових, торговельних установ, закладів обслуговування та супутніх до них елементів транспортної інфраструктури; отже, наміри забудови не відповідають містобудівній документації на місцевому рівні; враховуючи викладене, на підставі п. 3 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", наказом № 184м від 27.08.2020 Департамент відмовляє ПП "Гайленд" в наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе".

Не погоджуючись із вказаним наказом, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Щодо вирішення справи по суті, суд зазначає наступне.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності врегульовано Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VI.

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до обєктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Цією ж статтею передбачено, що містобудівна документація це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.

Згідно з п. 8 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає, зокрема, реконструкцію існуючої забудови та територій.

Планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку (ч. 2 ст. 8 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ).

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій (ч.1 ст. 25 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ).

Статтею 20 Земельного кодексу України визначено, що віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Таким чином, планування та забудова земельних ділянок здійснюється, у тому числі, їх власниками, виключно в межах їх цільового призначення.

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва.

Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів.

Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Частиною 1 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.

Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва (ч. 2 ст. 29 Закону).

Згідно з ч. 3 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; 4) витяг із Державного земельного кадастру.

Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об'єкта будівництва.

Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.

Частиною 4 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено виключні підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а саме: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об'єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.

Згідно з вимогами ч. 6 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову в їх наданні здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви, затверджується наказом такого органу.

Судовим розглядом встановлено, що відмова у наданні містобудівних умов позивачу обґрунтована тим, що згідно містобудівної документації на місцевому рівні, а саме, плану зонування території у складі генерального плану міста Харкова, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради № 1902/19 від 18.12.2020 вищевказана земельна ділянка знаходиться у громадській зоні Г, громадській підзоні Г-2, яка призначається для розташування адміністративних, наукових, лілових, фінансових, торговельних установ, закладів обслуговування та супутніх до них елементів транспортної інфраструктури.

Поряд з цим, суд вважає за необхідне вказати наступне.

Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-6313578842020 від 11.08.2020 земельна ділянка з кадастровим номером 6310136600:04:004:0086 площею 1,0201 га, розташована по Білгородському шосе Київського району міста Харкова Харківської області відведена на праві приватної власності та належить до категорії земель: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, за цільовим використанням: 12.04. Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, за видом використання: для будівництва та подальшої експлуатації автозаправного комплексу.

Земельна ділянка за кадастровим номером 6310136600:04:004:0086 площею 1,0201 га, розташована по Білгородському шосе Київського району міста Харкова Харківської області 14.08.2020 зареєстрована на праві власності за позивачем на підставі заяви про поділ земельної ділянки б/н від 28.07.2020, відомостей з Державного земельного кадастру номер 22113905 від 12.08.2020, які, в свою чергу, сформовані на підставі технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок від 05.08.2020, виготовленої інвестиційно-консалтинговою компанією "Проконсул".

Згідно з свідоцтвом про право власності на нерухоме майно індексний номер 17388382 від 05.02.2014 за ПП "Гайленд" на праві власності зареєстровано земельну ділянку по Білгородському шосе в м. Харків Харківської області площею 1,0527 га за кадастровим номером 6310136600:04:004:0044, цільовим призначенням землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони га іншого призначення: для будівництва га подальшої експлуатації автозаправного комплексу. Реєстрація права власності на вказану земельну ділянку підтверджується також витягом з Державного реєстру речових прав па нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 17388701 від 05.02.2014.

За заявою позивача від 28.07.2020 ГОВ "Проконсул" виготовлена технічна документація щодо поділу земельної ділянки на ділянку № 1 площею 1,021 та ділянку № 2, площею 0.0326 га.

В свою чергу, рішенням 29 сесії Харківської міської ради 6 скликання "Про надання земельних ділянок для будівництва об'єктів" №1372/13 від 25.12.2013 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності зі зміною цільового при значення земельної ділянки для будівництва та подальшої експлуатації автозаправного комплексу по Білгородському шосе, переведено земельну ділянку площею 1,0527 га по Білгородському шосе із земель житлової і громадської забудови в землі транспорту, вирішено оформити свідоцтво про право власності ПП "Гайленд" на земельну ділянку площею 1,0527 га по Білгордському шосе для будівництва та подальшої експлуатації автозаправного комплексу.

22.01.2014 заступником начальника управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування та архітектури виконавчого комітету Харківської міської ради заступником головного архітектора міста Колошею С.В. за вих. № 246 0 27-14 повідомлено про затвердження рішенням 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання № 1372/13 від 25.12.2013 проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення для будівництва та подальшої експлуатації автозаправного комплексу по Білгородському шосе в м. Харків ПП "Гайленд". Аналогічна відповідь надана листом від 20.01.2014 за вих. № 106/0/27-14.

Розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності із зміною цільового призначення земельної ділянки для будівництва та експлуатації автозаправного комплексу ПП "Гайленд" по Білгородському шосе площею 1,0527 га управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області висновком № 694/13 від 24.12.2013 за вих. № 5206/08 погодило проект відведення за умови відповідності зміни цільового призначення земельної ділянки містобудівнім документації.

24.12.2013 висновком управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану виконавчого комітету Харківської міської ради № 4614/0/27-13 по матеріалам проекту землеустрою щодо відведення ПП "Гайленд" земельної ділянки приватної власності зі зміною цільового призначення для будівництва та експлуатації автозаправного комплексу по Білгородському шосе у Київському районі м. Харкова встановлено, що згідно з планом зонування території (зонінгом) міста Харкова, затвердженим рішенням сесії Харківської міської ради № 1024/13 від 27.02.2013 земельна ділянка, розташована у комунальній зоні, підзоні КС-5: зона розміщення об'єктів 5 класу санітарної класифікації, за межами "червоних ліній" вулиці та погоджено проект землеустрою щодо відведення ПП "Гайленд" земельної ділянки приватної власності площею 1,0527 га зі зміною цільового призначення для будівництва та експлуатації автозаправного комплексу по Білгородському шосе зі зміною категорії земельної ділянки.

Таким чином, на час відведення земельна ділянка по Білгородському шосе у Київському районі м. Харкова площею 1,0527 га категорії земель - землі транспорту за цільовим використанням будівництво автозаправного комплексу відповідала зонінгу міста Харкова.

Також, суд зазначає, що ухвалою суду від 07.09.2020 витребувано від Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради, зокрема, план зонування (зонінгу) території у складі генерального плану міста Харкова, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради від 18.12.2019 № 1902/19, зі змінами та доповненнями станом на 27.08.2020; детальний план території міста Харкова, за наявності.

На виконання вказаної ухвали суду відповідачем надано план зонування (зонінгу) території у складі генерального плану міста Харкова, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради від 18.12.2019 № 1902/19 із змінами та доповненнями. При цьому, в листі № 6018/0/605-20 від 25.09.2020 Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради зазначив, що інформація щодо розробки та затвердження детального плану території в районі Білгородського шосе в Департаменті відсутня.

Дослідивши вказаний план, суд встановив наступне.

Відповідно положень частин 1-4 статті 18 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об'єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів та підлягає стратегічній екологічній оцінці. План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації. Зонування території здійснюється з дотриманням таких вимог: 1) урахування попередніх рішень щодо планування і забудови території; 2) виділення зон обмеженої містобудівної діяльності; 3) відображення існуючої забудови територій, інженерно-транспортної інфраструктури, а також основних елементів планувальної структури територій; 4) урахування місцевих умов під час визначення функціональних зон; 5) установлення для кожної зони дозволених і допустимих видів використання територій для містобудівних потреб, умов та обмежень щодо їх забудови; 6) узгодження меж зон з межами територій природних комплексів, смугами санітарно-захисних, санітарних, охоронних та інших зон обмеженого використання земель, червоними лініями; 7) відображення меж прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об'єктів; 8) відображення обмежень (у тому числі меж) використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України.

Відповідно до пп. 4.1, 4.2, 4.3 п. 4 ДБН Б1.1-22:2017 "Склад та зміст плану зонування території" планом зонування (зонінгом) на території населеного пункту визначаються межі зон (підзон) з однорідними видами та умовами використання та встановлюються містобудівні регламенти, що діють у межах цих зон (підзон). Зонінг розробляється на основі генерального плану населеного пункту урахуванням детальних планів територій. Зонінг також може розроблятися в складі генерального плану або як окремий документ.

Згідно п. 1.3. "Принципи встановлення єдиних містобудівних умов і обмежень забудови та іншого використання земельних ділянок" розділу 1 "Принципи зонування у Харкова" плану зонування (зонінгу) території міста Харкова, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 18.12.2019 № 1902/10 містобудівні умови та обмеження окремих земельних ділянок, граничні розміри конкретних об'єктів визначаються відповідно до детальних планів територій, будівельних паспортів, містобудівних розрахунків (в залежності від типу об'єкта, що розміщується) та на підставі містобудівних регламентів для кожної територіальної зони.

Відповідно до пп. 4.11. п. 4 ДБН Б.1.1 - 22:2017 "Склад та зміст плану зонування території" для окремої земельної ділянки дозволеним є таке використання, яке відповідає містобудівному регламенту зони (підзони), на території якої ділянка знаходиться. Земельні ділянки та розташовані на них об'єкти, які існували до впровадження в зонінгу, граничні параметри яких не відповідають містобудівному регламенту, можуть використовуватись без визначення терміну їх приведення у відповідність з містобудівним регламентом, якщо вони не створюють загрозу для життя, здоров'я людей, навколишнього середовища, об'єктів культурної спадщини та природно-заповіді фонду.

Згідно з пп. 8.1. п. 9 ДБН Б. 1.1 - 22:2017 "Склад та зміст плану зонування території" уточнення плану зонування територій можливе при розробленні детального плану територій або плану зонування частини території.

Поряд з цим, як вже зазначалось судом, в листі № 6018/0/605-20 від 25.09.2020 відповідач зазначив, що інформація щодо розробки та затвердження детального плану території в районі Білгородського шосе в Департаменті відсутня.

Враховуючи викладене та той факт, що рішенням Харківської міської ради № 1372/13 від 25.12.2013 надано земельну ділянку у власність ПП "Гайленд" для будівництва та подальшої експлуатації автозаправного комплексу, суд приходить до висновку, що наказ Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради № 184м від 27.08.2020, яким відмовлено позивачу в наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе" є протиправним, а тому, підлягає скасуванню.

Також, з метою захисту прав позивача, суд вважає за необхідне зобов'язати Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради надати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: Харківська область, місто Харків, Білгородське шосе" на земельну ділянку площею 1,0201 га з кадастровим номером 6310136600:04:004:0086, що належить ПП "Гайленд" на праві власності.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги приватного підприємства "Гайленд" підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов приватного підприємства "Гайленд" (місцезнаходження: вул. Велика Панасівська, буд. 216,м. Харків,61017, ідентифікаційний код - 33203845) до Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради (місцезнаходження: вул. Квітки-Основ'яненка, буд. 7,м. Харків, 61003, ідентифікаційний код -06716538) про визнання протиправним та скасування наказу, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради № 184м від 27.08.2020, яким відмовлено ПП "Гайленд" в наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: м. Харків, Білгородське шосе".

Зобов'язати Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради надати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва "Будівництво автозаправного комплексу за адресою: Харківська область, місто Харків, Білгородське шосе" на земельну ділянку площею 1,0201 га з кадастровим номером 6310136600:04:004:0086, що належить ПП "Гайленд" на праві власності.

Стягнути на користь приватного підприємства "Гайленд" (ідентифікаційний код - 33203845) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (ідентифікаційний код - 14099344) судовий збір у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо справа розглядалась в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя А.С. Мороко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2020
Оприлюднено20.11.2020
Номер документу92955681
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/11622/2020

Ухвала від 16.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 16.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 22.12.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 22.12.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 16.12.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні