Рішення
від 19.11.2020 по справі 855/118/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 855/118/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 листопада 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді-доповідача Глущенко Я.Б.,

суддів Аліменка В.О., Пилипенко О.Є.,

секретаря Ткаченка В.В.,

за участю представників сторін:

від позивача - адвокат Голосій Т.А.,

від відповідача - Гугуєва О.В.,

від третьої особи 1 - не прибув,

від третьої особи 2 - ОСОБА_1,

розглянувши по першій інстанції у відкритому судовому засіданні справу за позовом Київської обласної організації Політичної партії Команда Ігоря Сапожка - Єдність до Центральної виборчої комісії, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Київська обласна територіальна організація Політичної партії ГОЛОС та ОСОБА_1 , про визнання протиправною та скасування постанови в частині, зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

18 листопада 2020 року Київська обласна організації Політичної партії Команда Ігоря Сапожка - Єдність (далі - позивач, КОО ПП Команда Ігоря Сапожка - Єдність ) звернулась у суд з позовом до Центральної виборчої комісії (далі - відповідач, ЦВК), в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову від 16 листопада 2020 року №485 та додаток до такої в частині включення до складу Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області ОСОБА_1 від місцевої організації Політичної партії ГОЛОС та зобов`язати ЦВК відхилити кандидатуру останнього, яка подана для включення до нового складу виборчої комісії.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що постановою ЦВК від 12 листопада 2020 року №474 Про зміни в складі територіальних виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів достроково припинено повноваження члена Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області (далі - Броварська МТВК) ОСОБА_1 у зв`язку з внесенням подання про зміну члена виборчої комісії суб`єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії, та включено до складу Броварської МТВК замість нього іншу особу.

Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14 листопада 2020 року у справі №320/11253/20 достроково припинено повноваження всього складу Броварської МТВК та зобов`язано новий склад цієї виборчої комісії провести повторні вибори депутатів Броварської міської ради Броварського району Київської області та Броварського міського голови Броварського району Київської області.

На виконання зазначеного судового рішення, за результатами розгляду подань місцевих організацій політичних партій, за поданнями яких до складу Броварської МТВК було включено осіб, повноваження яких достроково припинені, ЦВК 16 листопада 2020 року прийняла постанову №485, якою сформувала новий склад Броварської МТВК згідно з додатком.

Відповідно до додатка до нового складу комісії включено ОСОБА_1 від місцевої організації Політичної партії ГОЛОС , який був членом Броварської МТВК, яка допустила порушення виборчого законодавства, що і стало підставою для прийняття судом рішення про припинення її повноважень.

Посилаючись на положення Виборчого кодексу України, якими закріплено, що кандидатура члена виборчої комісії підлягає відхиленню у разі дострокового припинення повноважень такої особи як члена виборчої комісії у зв`язку з достроковим припиненням повноважень усього складу виборчої комісії, позивач уважає, що оскаржувана постанова ЦВК прийнята без дотримання принципу рівності перед законом, необхідного баланса між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів суб`єктів виборчого процеса і цілями, на досягнення яких спрямоване таке рішення.

Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 листопада 2020 року відкрито провадження у справі за вказаним позовом, залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Київську обласну територіальну організацію Політичної партії ГОЛОС (далі - третя особа 1, КОТО ПП ГОЛОС ) та ОСОБА_1 (далі - третя особа 2, ОСОБА_1 ) та призначено справу до розгляду.

У відзиві на позов ЦВК зазначає, що правові підстави для відхилення подання місцевої організації Політичної партії ГОЛОС про включення ОСОБА_2 до складу Броварської МТВК відсутні, а тому спірна постанова прийнята у порядку, межах та спосіб, передбачені Конституцією та законами України, з дотриманням принципів і засад виборчого процеса.

Письмові пояснення до суду не надходили.

У судовому засідання представник позивача вимоги підтримав та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позові.

Представник відповідача проти задоволення позову заперечував з підстав викладених у відзиві на позов.

Третя особа - ОСОБА_1 уважає позовні вимоги такими, що не ґрунтуються на нормах Виборчого кодексу України.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, які з`явилися у судове засідання, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, колегія суддів встановила наступне.

Постановою Центральної виборчої комісії Про утворення та формування комісії обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій від 10 серпня 2020 року № 172 (додаток 190 до постанови) утворено та сформовано склад Броварської МТВК.

Відповідно до пункта 1 частини 2 статті 203 Виборчого кодексу України до складу зазначеної комісії від місцевої організації Політичної партії ГОЛОС було включено ОСОБА_1 .

У зв`язку з надходженням до Центральної виборчої комісії 10 листопада 2020 року подання місцевої організації Політичної партії ГОЛОС постановою ЦВК від 12 листопада 2020 року № 474 Про зміни в складі територіальних виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів (додаток 3 до постанови) достроково припинено повноваження члена Броварської МТВК ОСОБА_1 та включено до складу цієї комісії ОСОБА_3 .

З підстав дострокового припинення постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14 листопада 2020 року повноважень всього складу Броварської МТВК 16 листопада 2020 року ЦВК прийняла постанову № 485 Про новий склад Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області , якою за результатами розгляду подань місцевих організації політичних партій щодо кандидатур до складу комісії, за поданнями яких до складу Броварської МТВК було включено осіб, повноваження яких достроково припинені, сформовано новий склад Броварської МТВК.

За поданням місцевої організації Політичної партії ГОЛОС , яке надійшло до ЦВК 15 листопада 2020 року, до нового складу Броварської МТВК включено ОСОБА_2 .

Уважаючи зазначену постанову в частині включення до складу комісії ОСОБА_2 протиправною, КОО ПП Команда Ігоря Сапожка - Єдність звернулась у суд з відповідним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносини, колегія суддів уважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відповідно до положень статті 69 Конституції України, народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

Згідно пункта 20 частини 1 статті 92 Основного Закону виключно законами України визначаються організація і порядок проведення виборів і референдумів.

Основним нормативно-правовим актом, що визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів є Виборчий кодекс України у редакції на час виникнення спірних правовідносин (далі - ВК України).

Згідно статті 3 цього Кодексу відповідно до Конституції України в Україні проводяться такі типи виборів, зокрема: місцеві вибори.

Так, постановою Верховної Ради України Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році від 15 липня 2020 року № 795-IX призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.

Виборчий процес, у розумінні частини 1 статті 20 ВК України - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Відповідно до частини 1 статті 22 ВК України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно положень частини 1 статті 33 ВК України виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Частиною 3 статті 32 ВК України визначено, що виборчі комісії зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, установлені Конституцією України, Кодексом та законами України.

Згідно з частини 2 статті 33 та частини 1 статті 202 ВК України передбачено, що Центральна виборча комісія є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів.

Основним нормативно-правовим актом, що визначає порядок утворення, правовий статус, основні засади організації діяльності Центральної виборчої комісії як постійно діючого колегіального державного органу, до компетенції якого належить забезпечення організації підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні, забезпечення реалізації та захисту конституційних виборчих прав громадян України і прав на участь у референдумах, суверенного права Українського народу на виявлення своєї волі є Закон України Про Центральну виборчу комісію від 30 червня 2004 року №1932-IV (далі - Закон України №1932-IV).

Відповідно до частини 1 статті 1 цього Закону Центральна виборча комісія є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів в порядку та в межах, встановлених цим та іншими законами України.

Відповідно до частини 4 статті 203 ВК України, ЦВК формує склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у містах Києві, Севастополі виборчих комісій не пізніш як за сімдесят п`ять днів до дня чергових виборів. Подання кандидатур до складу відповідних територіальних виборчих комісій можуть вносити обласні, районні, міські, районні у містах Києві, Севастополі (у разі їх відсутності у структурі відповідної політичної партії - міська міст Києва, Севастополя) організації політичних партій, зазначених у частині другій цієї статті, а у разі їх відсутності у структурі відповідної політичної партії - обласна організація цієї політичної партії згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм.

Саме на підставі наведених положень постановою Центральної виборчої комісії Про утворення та формування комісії обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій від 10 серпня 2020 року № 172 (додаток 190 до постанови) утворено та сформовано склад Броварської МТВК.

Згідно з частиною 1 статті 32 ВК України в Україні утворюються і діють передбачені Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

Частиною 3 цієї правової норми передбачено, що виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, установлені Конституцією України, Кодексом та законами України.

Територіальні виборчі комісії є спеціальними колегіальними органам, які в межах повноважень, визначених Кодексом, забезпечують підготовку та проведення місцевих виборів (частини 1 та 4 статті 33 ВК України).

Порядок припинення повноважень складу виборчої комісії та члена виборчої комісії унормовано положеннями статті 208 ВК України та Роз`ясненнями щодо порядку дострокового припинення повноважень усього складу та окремих членів виборчих комісій з місцевих виборів, затвердженими постановою Центральної виборчої комісії від 06 жовтня 2020 року № 351 (далі - Роз`яснення).

Так згідно з частиною 1 статті 208 ВК України, повноваження члена територіальної виборчої комісії припиняються з моменту сформування нового складу територіальної виборчої комісії у порядку, визначеному Кодексом.

Разом з тим підстави дострокового припинення повноважень члена територіальної виборчої комісії закріплені у частині 4 цієї правової норми та пункті 3.1 Роз`яснення.

Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 208 ВК України, підпунктом 2 пункта 3.1 Роз`яснення, повноваження члена територіальної виборчої комісії достроково припиняються у зв`язку з внесенням подання про заміну члена виборчої комісії суб`єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії.

Пунктом 5.3 Роз`яснення закріплено, що подання про заміну члена виборчої комісії може вноситися суб`єктом подання у будь-який час після утворення виборчої комісії (сформування її складу).

Згідно з пунктом 1.4 Роз`яснення, звернення (заяви, подання) щодо дострокового припинення повноважень усього складу, голови, заступника голови секретаря або окремого члена виборчої комісії під час виборчого процесу, а також у період з моменту формування складу територіальних виборчих комісій до початку виборчого процесу чергових місцевих виборів підлягають обов`язковому розгляду відповідною виборчою комісією у п`ятиденний строк з дня надходження, але не пізніше останнього дня перед днем голосування (повторного голосування), а поза межами виборчого процесу - у місячний строк, якщо інше не встановлено Кодексом та цим Роз`ясненням.

Пунктом 5.1 Роз`яснення визначено, що у разі надходження до відповідної виборчої комісії, яка утворила виборчу комісію (сформувала її склад), подання про заміну члена виборчої комісії від суб`єкта, за поданням якого кандидатуру цього члена комісії було включено до складу виборчої комісії, така виборча комісія одночасно з рішенням про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії приймає рішення про включення до складу відповідної виборчої комісії іншого представника від того самого суб`єкта подання кандидатури з одночасним призначенням цієї особи на відповідну посаду в комісії, яку займав член комісії, повноваження якого достроково припинено.

Такі рішення виборчої комісії оформляються постановою про зміни в складі відповідної виборчої комісії із зазначенням підстави дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії ( пункт 2 частини 4 статті 208 ВК України ).

При цьому колегія суддів зазначає, що відповідно до пункта 5.2 Роз`яснення, подання про заміну члена виборчої комісії залишається без розгляду в разі:

внесення до складу виборчої комісії на заміну кандидатури, яка не відповідає вимогам, зазначеним у статті 34 чи абзаці третьому частини п`ятої статті 208 Кодексу;

внесення подання, в якому вказано для заміни особу, яка не є членом комісії (чи з поданих документів неможливо встановити, про якого члена комісії йдеться);

внесення подання на заміну не суб`єктом подання кандидатури (зокрема, місцевою організацією політичної партії іншого рівня);

внесення подання про заміну члена виборчої комісії не за встановленою постановою Центральної виборчої комісії від 24 липня 2020 року № 138 формою;

відсутності документів, що повинні бути додані до подання про заміну члена виборчої комісії.

У відповідності до наведених положень, за результатом отримання 10 листопада 2020 року подання місцевої організації Політичної партії ГОЛОС про припинення повноважень члена Броварської МТВК ОСОБА_1, ЦВК 12 листопада 2020 року прийняла постанову №474, якою достроково припинила повноваження зазначеної особи як члена виборчої комісії та включила до складу комісії нову кандидатуру.

Згідно з частиною 3 статті 208 ВК України повноваження усього складу територіальної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку виборчою комісією, яка сформувала (утворила) відповідну територіальну виборчу комісію, рішенням виборчої комісії вищого рівня з відповідних місцевих виборів або рішенням суду в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України, Кодексу та законів України, невиконання рішень виборчої комісії вищого рівня.

Частиною 5 цієї правової норми закріплено, що виборча комісія, яка достроково припинила повноваження усього складу виборчої комісії, не пізніше наступного дня повідомляє про це суб`єктів, за поданням яких до складу комісії було включено осіб, повноваження яких достроково припинено. Такі суб`єкти можуть не пізніше наступного дня з дня отримання такого повідомлення внести подання з новими кандидатурами до складу відповідної виборчої комісії.

Згідно абзаца 3 цієї частини у разі дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії у зв`язку з достроковим припиненням повноважень усього складу виборчої комісії його кандидатура не може бути включена до складу виборчої комісії та підлягає відхиленню.

Аналіз наведених положень Виборчого кодексу України дає підстави для висновку, що правовою метою встановленої заборони щодо включення до складу виборчої комісії осіб, які входили до складу комісії, повноваження якої достроково припинені, є недопущення участі у виборчому процесі осіб, які допустили порушення Конституції України, Кодексу та законів України або невиконання рішень виборчої комісії вищого рівня.

Проте, нечіткість формулювання абзаца 3 частини 5 статті 208 ВК України дає можливість обійти мету законодавця та включити до складу нової виборчої комісії осіб, які приймали участь у роботі виборчої комісії, за наслідками проведення якої прийнято рішення про дострокове припинення її повноважень.

Суд наголошує, що дотримання вимог Виборчого кодексу України є беззаперечно важливим для принципу правової визначеності, проте таке дотримання повинно відповідати меті, установленій Конституцією та Кодексом, а перевірка дотримання цих норм не повинна зводитись до виключно формальних дій з боку органа, уповноваженого здійснювати контроль, та забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян.

Відповідно до положень частини 2 статтею 1 Закону України №1932-IV ЦВК, зокрема, здійснює контроль за діяльністю виборчих комісій, які утворюються для організації підготовки та проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

Статтею 2 цього Закону закріплено, що ЦВК відповідно до своїх повноважень забезпечує дотримання передбачених Конституцією України та законами України принципів і засад виборчого і референдумного процесів, реалізацію виборчих прав громадян України та права на участь у референдумі, однакове застосування законодавства України про вибори і референдуми на всій території України.

Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства права, законності, незалежності, об`єктивності, компетентності, професійності, колегіальності розгляду і вирішення питань, обґрунтованості прийнятих рішень, відкритості і публічності.

Положеннями частини 1 статті 16 Закону України №1932-IV закріплено, що якщо ЦВК стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з результатів проведених нею перевірок або із засобів масової інформації чи інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому цим Законом порядку.

Як установлено судом, постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14 листопада 2020 року у справі №320/11253/20 достроково припинено повноваження всього складу Броварської МТВК та зобов`язано новий склад цієї виборчої комісії провести повторні вибори депутатів Броварської міської ради Броварського району Київської області та Броварського міського голови Броварського району Київської області. Підставою для такого рішення стало встановлення судом фактів, що голосування на дільницях Броварського міського територіального виборчого округа було організовано та проведено з порушенням норм ВК України і що під час голосування кандидатами та спостерігачами було зафіксовано відповідні порушення, про що складено акти, які разом зі скаргами були подані Броварській МТВК, але не прийняті нею до уваги.

Під час допущення зазначених порушень Броварською МТВК ОСОБА_1 був її членом.

З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку, що хоча постанова ЦВК від 16 листопада 2020 року прийнята на підставі положень Виборчого кодексу України, проте носить протиправний характер, оскільки не відповідає принципам її діяльності, закріпленим у статті 2 Закону України №1932-IV та меті законодавця щодо недопущення до участі у виборчому процесі осіб, які у минулому допустили порушення Конституції, Виборчого кодексу та законів України або невиконання рішень виборчої комісії вищого рівня.

Відповідно до положень частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування акта та зобов`язання вчинити певні дії.

Ураховуючи те, що повноваження щодо розгляду подання про включення до складу комісії певної особи є дискреційними, колегія суддів уважає, що належним способом захисту прав позивача є зобов`язання ЦВК повторно розглянути подання від місцевої організації Політичної партії ГОЛОС щодо включення до нового складу Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області ОСОБА_1 та прийняти за його наслідками рішення з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.

Таким чином, ураховуючи зазначені обставини та докази у їх сукупності, колегія суддів приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.

Відповідно до частини 9 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України закріплено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до статті 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

За подання до адміністративного суду позову немайнового характера суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем ставка судового збора становить 1 розмір прожиткового мінімума для працездатних осіб.

Розмір прожиткового мінімума для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року відповідно до положень Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік від 14 листопада 2019 року №294-IХ становив 2102, 00 грн.

За приписами статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

З огляду на те, що при поданні позову судовий збір позивачем сплачено не було, та останнім заявлено одну вимогу немайнового характера, колегія суддів у порядку розподілу судових витрат дійшла висновку про необхідність стягнення з ЦВК судового збора за подання позовної заяви у розмірі 840,80 грн.

Керуючись статтями 194, 241-246, 250, 271-273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В :

Позов Київської обласної організації Політичної партії Команда Ігоря Сапожка - Єдність задовольнити .

Визнати протиправною та скасувати постанову Центральної виборчої комісії від 16 листопада 2020 року №485 та додаток до неї в частині включення до складу Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області ОСОБА_1 від місцевої організації Політичної партії ГОЛОС .

Зобов`язати Центральну вибору комісію повторно розглянути подання місцевої організації Політичної партії ГОЛОС щодо включення до нового складу Броварської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області ОСОБА_1 та прийняти постанову з урахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.

Стягнути з Центральної виборчої комісії (01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1, код ЄДРПОУ 21661450) на користь Державного бюджету України: отримувач коштів - ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача - UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету - 22030106 судовий збір за подання позовної заяви у розмірі 840 (вісімсот сорок) гривень 80 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, а у разі подання апеляційної скарги - з момента проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене до Верховного Суду шляхом подачі апеляційної скарги через Шостий апеляційний адміністративний суд протягом двох днів.

Головуючий суддя Я.Б. Глущенко

Судді В.О. Аліменко

О.Є. Пилипенко

Головуючий суддя Глущенко Яна Борисівна

Судді: Пилипенко Олена Євгеніївна

Аліменко Володимир Олександрович

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2020
Оприлюднено20.11.2020
Номер документу92965378
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —855/118/20

Постанова від 23.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Постанова від 23.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 21.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 21.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 21.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 21.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні