Постанова
від 19.04.2010 по справі 2а-362/10/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

19.04.10 м. Севаст ополь Справа №2а-362/10/2770

о 15 год. 40 хв.

каб. № 3

Окружний адміністрати вний суд міста Севастополя у складі:

судді Єфременко О.О.,

при секретарі Францевіній Н.А.

за участю представників:

позивача - Яновського Ол ега Ігоровича, паспорт АР Н ОМЕР_1, виданий Ленінським Р В УМВС України в м.Севастопол і 22.08.2006;

Мельніченко Тет яни Сергіївни, довіреність б /н від 11.11.2009;

Охапкіна Стан іслава Григоровича, довірені сть б/н від 12.03.2010;

відповідача - Писанко Тет яни Миколаївни, довіреність б/н від 15.09.2008;

Лященко Мари ни Тенгізівни, довіреність № б/н від 15.03.2010;

Тарасенко Вір и Яківни, довіреність б/н від 0 6.04.2010;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Товариства з обм еженою відповідальністю «Ек о-стандарт-сервіс»

до Державного підприємств а «Севастопольський науково -виробничий центр стандартиз ації, метрології і сертифіка ції»

про визнання припису неза конним,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко-станд арт-сервіс»(далі - ТОВ «Ек о-стандарт-сервіс») зверну лося до суду з адміністратив ним позовом до Державного пі дприємства «Севастопольськ ий науково-виробничий центр стандартизації, метрології і сертифікації»(далі - ДП « Севастопольський НВЦ станда ртизації, метрології і серти фікації») про визнання нез аконним припису №1-М від 28.01.2010 що до заборони виконання робіт , пов' язаних з вимірюванням за показниками, які не входят ь до області атестації, прийн ятого головним державним інс пектором ДП «Севастопольськ ий НВЦ стандартизації, метро логії і сертифікації» Ко нником О.В.

Позовні вимоги мотивовані порушенням відповідачем вим ог Закону України «Про станд арти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідно сті»№ 3164-IV від 01.12.2005, з наступними змінами та доповненнями (дал і - Закон № 3164), Закону Укр аїни «Про акредитацію органі в з оцінки відповідності»№ 24 07-III від 17.05.2001, з наступними змінам и та доповненнями (далі - З акон № 2407), що виразилося у не обґрунтованому прийнятті пр ипису №1-М від 28.01.2010.

В ході судового розгляду пр едставник позивача в порядку статті 51 Кодексу адміністрат ивного судочинства України з вернувся із заявою про уточн ення позовних вимог, просить визнати протиправним та ска сувати припис №1-М від 28.01.2010 відн осно ТОВ «Еко-стандарт-серві с»щодо заборони виконувати р оботи, пов' язані з вимірюва ннями по показникам, які не вх одять до галузі атестації (ви значення нафтопродуктів у во ді та ґрунті), прийнятого голо вним державним інспектором Д П «Севастопольський НВЦ стан дартизації, метрології і сер тифікації»Конником О.В. (а.с. 181) .

Відповідно до положень ста тті 51 Кодексу адміністративн ого судочинства України пози вач має право уточнити позов ні вимоги в будь-який час до за кінчення судового розгляду.

Оскільки уточнення позов них вимог є правом позивача і не порушує чиї-небудь права, с вободи чи інтереси, суд визна в можливим заявлене клопотан ня задовольнити.

В ході судового розгляду п редставник позивача на уточн ених позовних вимогах наполя гав.

Відповідач позовні вимоги не визнав з підстав, викладен их у запереченні за вих. №14-16/531 в ід 02.03.2010, вважає, що припис №1-М ві д 28.01.2010 прийнято відповідно до вимог діючого законодавства України, оскільки наявність у позивача сертифіката акре дитації DAC-PL-0563-08 від 23.06.2008, виданого Німецьким органом з акредит ації підприємств, які працюю ть в сфері хімічної промисло вості DACH, свідчить лише про дос татній потенціал випробувал ьної лабораторії. При цьому, ц ей документ, на думку відпові дача, не дає права випростову вати результати, отримані ла бораторією для прийняття ріш ень у сфері поширення держав ного метрологічного нагляду (а.с.87-89).

Ухвалою від 19.02.2010 відкрито пр овадження в адміністративні й справі, призначено поперед нє судове засідання.

Ухвалою від 03.03.2010, з' ясував в ідсутність можливості врегу лювання спору між сторонами, закінчено підготовче провад ження, справа призначена до с удового розгляду.

Ухвалою від 15.03.2010, за клопотан ням представника позивача, с удом прийняти заходи забезпе чення адміністративного поз ову шляхом зупинення дії при пису ДП «Севастопольський НВ Ц стандартизації, метрології і сертифікації»№1-М від 28.01.2010 до ухвалення рішення в адмініс тративній справі № 2а-362/10/2770.

Відповідно до частини друг ої статті 150 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и в розгляді справи оголошув алась перерва з 15.03.2010 по 06.04.2010, з 06.04.20 10 по 12.04.2010, з 12.04.2010 по 19.04.2010.

Відповідно до статей 27, 49, 51, 130 К одексу адміністративного су дочинства України представн икам сторін роз' яснені проц есуальні права і обов' язки.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставників сторін дослідив ши інші докази в межах позовн их вимог, суд -

встановив

ТОВ «Еко-стандарт-сер віс»зареєстровано як суб' є кт підприємницької діяльнос ті - юридична особа Ленінськ ою районною державною адміні страцією у м.Севастополі 14.10.2005, номер запису про включення в ідомостей про юридичну особу - 10771020000001504, про що видано відпові дне свідоцтво серії А00 №282300 (а.с. 26).

Відповідно до Свідоцтва пр о атестацію № РИ-010/09 від 02.04.2009, вид аного ДП «Севастопольський Н ВЦ стандартизації, метрологі ї і сертифікації», ТОВ «Еко-ст андарт-сервіс» відповідає кр итеріям атестації та атестов ано на право проведення вимі рювань та випробувань у сфер і розповсюдження державного метрологічного нагляду по в идам метрологічних робіт, як і входять до галузі цієї атес тації, у тому числі - фізико-х імічні вимірювання та випроб ування нафтопродуктів (а.с.161).

Згідно із приписами статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (к онтролю) у сфері господарськ ої діяльності»№ 877-V від 05.04.2007, з на ступними змінами та доповнен нями (далі - Закон № 877), пі дставами для здійснення поза планових заходів є, зокрема, з вернення фізичних та юридичн их осіб про порушення суб'єкт ом господарювання вимог зако нодавства. Позаплановий захі д у цьому разі здійснюється т ільки за наявності згоди цен трального органу виконавчої влади на його проведення.

Державним комітетом Украї ни з питань технічного регул ювання та споживчої політики , на підставі листа ТОВ «Армад а»№ 265 від 04.12.2009, надана згода № 19/2-13 5 від 16.12.2009 на проведення позапл анової перевірки ТОВ «Еко-ст андарт-сервіс»з державного м етрологічного нагляду (а.с.177).

На підставі наказу ДП «Сева стопольський НВЦ стандартиз ації, метрології і сертифіка ції»№ 76-гмн від 24.12.2009 проведена п озапланова перевірка метрол огічної діяльності ТОВ «Еко- стандарт-сервіс»у сфері нагл яду за виконанням єдності ви мірювань, результати яких ви користовуються при контролі стану навколишнього природн ого середовища; керівником п еревірки призначений держав ний інспектор по метрологічн ому нагляду Ляшенко М.Т.

На виконання вимог статті 7 Закону № 877, перед початком зді йснення перевірки, керівнику ТОВ «Еко-стандарт-сервіс»пе ревіряючими пред'явлене напр авлення, що підтверджується особистим його підписом на н аправленні на перевірку.

За результатами проведено ї перевірки перевіряючими бу в складений акт № 1 від 18.01.2010, у ви сновках якого зазначено, що м етрологічна діяльність ТОВ « Еко-стандарт-сервіс»відпо відає вимогам Закону Укра їни «Про метрологію та метро логічну діяльність» №1765-IV від 15.06.2004 (а.с. 11-14).

При цьому, у пункті 2.3.1 зазнач еного акту перевірючими зазн ачено, що ТОВ «Еко-стандарт-се рвіс»акредитовано Німецько ю акредитаційною Радою у від повідністю із вимогами міжна родних стандартів DIN EN ISO/IES 17025.

Екземпляр цього акту отрим аний директором ТОВ «Еко-ста ндарт-сервіс»Яновським О.І.

Проте, супровідним листом з а вих.№ 09-03/202 від 29.01.2010 ДП «Севастоп ольський НВЦ стандартизації , метрології і сертифікації» направлений на адресу ТОВ «Е ко-стандарт-сервіс»для ознай омлення акт № 1-М від 28.01.2010 та прип ис № 1-М від 28.01.2010.

Як слідує з акту перевірки № 1-М від 28.01.2010, який отриманий пози вачем 02.02.2010, метроголічна діяль ність ТОВ «Еко-стандарт-серв іс»у сфері державного метрол огічного нагляду при контрол і стану навколишнього природ ного середовища не відпов ідає вимогам Закону Украї ни «Про метрологію та метрол огічну діяльність» №1765-IV від 15.0 6.2004, а саме: встановлені поруше ння п.2 ст.10 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», що виразилося у проведенні вимірювань не атестованою на визначенн я нафтопродуктів у воді та ґр унті (а.с. 16-19).

28.01.2010 ДП «Севастопольський НВ Ц стандартизації, метрології і сертифікації»на підставі акту перевірки № 1-М від 28.01.2010, вин есений припис № 1-М, яким ТОВ «Е ко-стандарт-сервіс»забороня ється виконувати роботи, пов ' язані з вимірюваннями по п оказникам, які не входять до г алузі атестації (визначення нафтопродуктів у воді та ґру нті).

При цьому, у зазначеному при пису зазначено, що при переві рці забезпечення вимірювань , було встановлено, що лаборат орія проводить випробуван ня по показникам, на які не атестована (визначення нафт опродуктів у воді та ґрунті).

Відповідно до положень ста тті 86 Кодексу адміністративн ого судочинства України, про вівши оцінку представленим д оказам, суд вважає вимоги поз ивача такими, що підлягають з адоволенню, виходячи з насту пного.

Інструкцією про порядок зд ійснення державного метроло гічного нагляду за забезпече нням єдності вимірювань (ПМУ 16-2000), затвердженою наказом Дер жавного комітету стандартиз ації, метрології та сертифік ації України № 315 від 17.05.2000, зареє строваною в Міністерстві юст иції України 05.07.2000 за № 393/4614 (далі - Інструкція) передбачен о, що вона реалізує положення Закону України «Про метроло гію та метрологічну діяльніс ть»і встановлює загальні вим оги щодо порядку проведення, розгляду й оформлення резул ьтатів державного метрологі чного нагляду за забезпеченн ям єдності вимірювань (далі - д ержавний метрологічний нагл яд) під час здійснення діяльн ості, пов'язаної з виробництв ом, ввезенням, застосуванням , повіркою, калібруванням, рем онтом, прокатом та продажем з асобів вимірювальної технік и, застосуванням атестованих методик виконання вимірюван ь та правильності проведення вимірювань у сфері поширенн я державного метрологічного нагляду.

При цьому, розділом 7 Інстру кції встановлений порядок оф ормлення й розгляду результа тів державного метрологічно го нагляду, а саме: за результа тами кожної перевірки склада ється акт державного метроло гічного нагляду.

Згідно п.7.2 Інструкції відпо відальність за повноту, дост овірність та об'єктивність в икладених у акті державного метрологічного нагляду резу льтатів перевірки несе керів ник перевірки.

Таким чином, суд дійшов до в исновку, що діючим законодав ством не передбачено, що за на слідками проведення однієї п еревірки може бути складено два різних за своїми висновк ами екземплярів акту перевір ки.

Статтею 1 Закону України «Пр о підтвердження відповіднос ті»№ 2406-III від 17.05.2001, з наступними з мінами та доповненнями (далі - Закон № 2406) встановлен о, що сертифікат відповіднос ті - документ, який підтверджу є, що продукція, системи якост і, системи управління якістю , системи екологічного управ ління, персонал відповідає в становленим вимогам конкрет ного стандарту чи іншого нор мативного документа, визначе ного законодавством.

З матеріалів справи вбачає ться, що ТОВ «Еко-стандарт-сер віс»акредитований Німецьки м органом підприємств, які пр ацюють в сфері хімічної пром исловості DACH GmbH, про що виданий в ідповідний сертифікат акред итації DAC-PL-0563-08 від 23.06.2008 (а.с.66-82).

Згідно додатку до Сертифік ату DAC-PL-0563-08 від 23.06.2008, якій є його не від' ємною частиною, ТОВ «Ек о-стандарт-сервіс»акредитов аний на визначення вмісту на фтопродуктів у воді та ґрунт і (ДСТУ ISO/TR 11046, ISO 9377) (а.с.79).

Судом не приймаються до ува ги посилання відповідача на положення статті 6 Закону №2407, в ідповідно до яких акредитац ія здійснюється національни м органом з акредитації, оскі льки статтею 16 цього Закону пе редбачено, що, якщо міжнародн им договором, згода на обов'яз ковість якого надана Верховн ою Радою України, встановлен о інші норми, ніж ті, що передб ачені цим Законом, то застосо вуються норми міжнародного д оговору.

Частиною першою статті 5 Код ексу адміністративного судо чинства України встановлено , що адміністративне судочин ство здійснюється відповідн о до Конституції України, цьо го Кодексу та міжнародних до говорів, згода на обов'язкові сть яких надана Верховною Ра дою України.

Законом України «Про ратиф ікацію Угоди про партнерство і співробітництво між Украї ною і Європейськими Співтова риствами та їх державами-чле нами»№ 237/94-ВР від 10.11.1994, ратифіков ана Угода про партнерство і с півробітництво між Україною і Європейськими Співтоварис твами та їх державами-членам и, підписану від імені Україн и 14 червня 1994 року в Люксембурз і.

Статтею 56 зазначеної Угоди передбачено, що співробітниц тво між Сторонами сприяє ств оренню відповідності з міжна родно узгодженими критеріям и, принципами та орієнтирами в питаннях якості. Такі дії сп рияють прогресу у напрямку в заємного визнання в питаннях оцінки відповідності, а тако ж покращенню якості українсь кої продукції. З цією метою во ни намагаються: сприяти розв итку відповідного співробіт ництва між організаціями та установами, що спеціалізують ся в цих галузях; сприяти заст осуванню технічних правил Сп івтовариства та європейськи х стандартів і процедур оцін ки відповідності; дозволити здійснювати обмін досвідом т а технічною інформацією в га лузі управління якістю.

Згідно положень ст.1 Регламе нту Європейського Парламент у та Ради (ЄС) № 765/2008 від 09.07.2008, що вст ановлює вимоги для акредитац ії та нагляду за ринком щодо р еалізації продукції та скасо вує Регламент (ЄЕС) N 339/93 (далі - Регламент), цей Регламен т встановлює правила організ ації та здійснення акредитац ії органів оцінки відповідно сті, що виконують діяльність з оцінки відповідності.

Так, ч.13 преамбули Регламент у встановлено, що система акр едитації, що діє на основі обо в'язкових правил, допомагає п ідсилити взаємну довіру між державами-членами стосовно к омпетенції органів оцінки ві дповідності та, в результаті , стосовно виданих ними серти фікатів і протоколів випробу вань. Вона, таким чином, підсил ює принцип взаємного визнанн я і тому положення цього Регл аменту про акредитацію мають застосовуватись стосовно ор ганів, які виконують оцінку в ідповідності як у регламенто ваних, так і в нерегламентова них сферах.

Якщо гармонізоване законо давство Співтовариства забе зпечує вибір органів оцінки відповідності для його засто сування, прозора акредитація , як передбачається в цьому Ре гламенті, що забезпечує необ хідний рівень конфіденційно сті в сертифікатах відповідн ості, має вважатися націонал ьними органами державної вла ди в межах Співтовариства на йкращим способом довести тех нічну компетентність цих орг анів, що передбачено ч.12 преам були Регламенту.

Згідно п.19, 20 преамбули Регла менту конкуренція між націон альними органами акредитаці ї могла б призвести до комерц іалізації їх діяльності, що б уло б несумісним з їх роллю як останнього рівня контролю в ланцюгу оцінки відповідност і. Мета цього Регламенту - гара нтувати, що в межах Європейсь кого Союзу одне свідоцтво пр о акредитацію буде достатнім на всій території Союзу, і уни кнення багатократної акреди тації, що є додатковими витра тами без додаткового значенн я. Щоб уникнути багатократно ї акредитації, покращити при йняття і визнання свідоцтв п ро акредитацію і виконувати ефективний моніторинг акред итованих органів оцінки відп овідності, органи оцінки від повідності мають замовляти а кредитацію через національн ий орган акредитації держави -члена, в якій їх було створено .

Відповідно до частини друг ої статті 11 Регламенту націон альні органи влади визнають еквівалентність послуг, нада них тими органами акредитаці ї, які успішно пройшли партне рське оцінювання за статтею 10, і таким чином, приймає, на осн ові презумпції, згаданої в ча стині 1 цієї статті, свідоцтва про акредитацію цих органів та сертифікати, видані орган ами оцінки відповідності, ак редитованими ними.

Згідно положень статті 5 Зак ону № 2406 державна політика у сф ері підтвердження відповідн ості базується, зокрема, на пр инципі координації дій орган ів виконавчої влади у сфері п ідтвердження відповідності , розмежування їх повноважен ь та уникнення дублювання.

Статтею 30 Закону № 3164 передба чено, що документи, які підтве рджують результати оцінки ві дповідності, оформлені за вс тановленою формою, що визнач ена національними стандарта ми, які видаються призначени ми згідно з вимогами статті 28 цього Закону органами з оцін ки відповідності і не потреб ують додаткової процедури ви знання, проведеної за межами України, приймаються і визна ються в Україні, якщо процеду ри, виконані в іноземних держ авах, надають такий самий рів ень забезпечення відповідно сті необхідним (відповідним) технічним регламентам або с тандартам, як і національні п роцедури оцінки відповіднос ті.

Слід зазначити, що з листа Д ержавного комітету України з питань технічного регулюван ня та споживчої політики (Дер жспоживстандарт України) за вих. № 7149-5/11/17 від 23.07.2008 вбачається, щ о ТОВ «Еко-стандарт-сервіс»а кредитовано на відповідніст ь європейським стандандарта м EN ISO/IES 17025 та EN ISO/IES 17011 органом з акред итації Deutsche Akkreditierungsstelle Chemie GmbH»(Німеччи на), який входить до Європейсь кого об' єднання з акредитац ії (ЕА). Тому Держспоживстанда рт вважає за можливе проведе ння сертифікаційних випробу вань в Системі УкрСЕПРО ТОВ « Еко-стандарт-сервіс»згідно з галуззю акредитації, наведе ної у додатку до атестату акр едитації № DAC-PL-0563-08 від 23.06.2008 на підс таві угод про співпрацю з орг анами сертифікації продукці ї як це передбачено ДСТУ 3411:2004 «С истема сертифікації УкрСЕПР О. Вимоги до органів сертифік ації продукції та порядок їх призначення і уповноваження на діяльність у Системі»(а.с.2 7).

Крім того, листом за вих.. № 1-10/ 8-1740 від 09.03.2010 ДП «Український нау ково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизаці ї, сертифікації та якості»(ДП «УкрНДНЦ») повідомив, що згід но з листом Держспоживстанда рту України від 23.07.2008 за № 7149-5-11/17 на підставі угоди про співпрац ю з органом сертифікації про дукції, як це передбачено ДСТ У 3411-2004 «Система сертифікації У крСЕПРО». ТОВ «Еко-стандарт-с ервіс» внесений до Реєстру У країнської державної Систем и сертифікації продукції Укр СЕПРО і має право проводити с ертифікаційні випробування продукції, об' єктів навкол ишнього природного середови ща на всій території України згідно з її галуззю акредита ції, що є невід' ємною частин ою атестату акредитації DAC-PL-0563-0 8 (а.с.133).

Крім того, ДП «Севастопольс ький НВЦ стандартизації, мет рології і сертифікації»вста новлені порушення пункту 2 ст атті 10 Закону України «Про мет рологію та метрологічну діял ьність», яким передбачено, що вимірювальні лаборато рії можуть виконувати вимірю вання у сфері поширення держ авного метрологічного нагля ду за умови їх атестації на пр оведення цих вимірювань.

Проте, слід зазначити, що з м атеріалів справи вбачається , що ТОВ «Еко-стандарт-сервіс» здійснює діяльність у відпов ідності із Національним стан дартом ДСТУ ISO/ІЕС 17025, з моменту отримання сертифікату акред итації, є випробувальною лабораторією, яка має право проводити випробування відп овідно до галузі отриманої а кредитації, а саме: проводити випробування води та ґрунті по показнику - зміст нафтоп родуктів.

Відповідно до частини друг ої статті 19 Конституції Украї ни органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов 'язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.

Згідно частини першої стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України, кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги та заперечення, к рім випадків, встановлених с таттею 72 цього Кодексу.

Частиною другою статті 71 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльність суб'єк та владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову. Отже, обов'язок дове дення обставин, які стали під ставою для прийняття оскаржу ваного припису покладено на ДП «Севастопольський НВЦ ста ндартизації, метрології і се ртифікації».

Всупереч наведеним вимога м, відповідач, як суб'єкт владн их повноважень, не надав суду достатніх беззаперечних док азів в обґрунтування обстави н, на яких ґрунтуються його за перечення, і не довів правомі рності прийнятого ним припис у щодо заборони ТОВ «Еко-стан дарт-сервіс»виконувати робо ти, пов' язані з вимірювання ми по показникам - визначення нафтопродуктів у воді та ґру нті, оскільки вони не входять до галузі атестації.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтова ними, підтверджуються матері алами справи та підлягають з адоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини перш ої статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и якщо судове рішення ухвале не на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноваже нь, суд присуджує всі здійсне ні нею документально підтвер джені судові витрати з Держа вного бюджету України.

Відповідно до частини 4 стат ті 167 Кодексу адміністративно го судочинства України у суд овому засіданні проголошені тільки вступна та резолютив на частини постанови.

Постанова складена та підп исана в порядку частини трет ьої статті 160 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни 26 квітня 2010 року о 17-00.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд -

п о с т а н о в и в:

1. Адміністратив ний позов задовольнити повні стю.

2. Визнати протиправни м та скасувати припис Держав ного підприємства «Севастоп ольський науково-виробничий центр стандартизації, метро логії і сертифікації» №1-М від 28.01.2010 щодо заборони Товариству з обмеженою відповідальніст ю «Еко-стандарт-сервіс» вико нувати роботи, пов' язані з в имірюваннями по показникам, які не входять до галузі атес тації (визначення нафтопроду ктів у воді та ґрунті).

3. Стягнути з Державног о бюджету України (п/р 31113095700007 в ГУ ДКУ у м.Севастополі, одержува ч Державний бюджет Ленінсько го району м.Севастополя 22090200, МФ О 824509, ЄДРПОУ 24035598) на користь Това риства з обмеженою відповіда льністю «Еко-стандарт-сервіс »(м.Севастополь, вул.Борисова ,5, код ЄДРПОУ 33713040) витрати по спл аті судового збору в сумі 3,40 гр н. (три грн. 40 коп.).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Севастопольського апе ляційного адміністративног о суду через суд першої інста нції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення пос танови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляці йної скарги, з подачею її копі ї до апеляційної інстанції а бо в порядку частини 5 статті 1 86 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, пос танова набирає законної сили після закінчення цього стро ку.

Суддя О.О.Єфременко

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення19.04.2010
Оприлюднено20.07.2010
Номер документу9322774
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-362/10/2770

Ухвала від 12.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 20.09.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 03.11.2010

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Курапова Зоя Іллівна

Постанова від 19.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Єфременко О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні