Ухвала
від 01.12.2020 по справі 320/5317/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

01 грудня 2020 року № 320/5317/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши в місті Києві матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про зобов`язання вчинити певні дії.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 03.02.2020 ухвалено:

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області щодо не проведення ОСОБА_1 перерахунку пенсії на підставі нової довідки, виданої ліквідаційною комісією Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Київській області.

Перерахувати та виплатити одним платежем, без врахування Постанови КМУ № 649, пенсію з 01.01.2016 року на підставі нової довідки про розмір грошового забезпечення № 1003001988, виданої ліквідаційною комісією Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Київській області 02.08.2019 року з врахуванням отриманих вже сум.

Виплатити ОСОБА_1 пенсію, розраховану згідно нової довідки ліквідаційної комісії Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Київській області № 1003001988 від 02.08.2019 року починаючи з 01.10.2019.

23 жовтня 2020 року до суду звернувся позивач із заявою, в якій зазначає, що замість того, щоб виконати рішення суду та подати до суду відповідний звіт, керівники ГУ ПФУ заплатили судовий та подали апеляційну скаргу. Враховуючи вищевикладене, керуючись просить суд накласти на керівника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, відповідального за виконання рішення суду, штраф.

Розглянувши матеріали справи, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Половина суми штрафу стягується на користь позивача, інша половина - до Державного бюджету України.

Питання про накладення штрафу вирішується за клопотанням позивача або за ініціативою судді у судовому засіданні з повідомленням сторін. Неприбуття у судове засідання сторін, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду цього питання.

Суддя за клопотанням органу чи посадової особи, відповідальних за виконання рішення, на підставі відповідних доказів зменшує розмір штрафу, який стягується на користь Державного бюджету України за невиконання або неналежне виконання рішення, на суму штрафу, який було накладено за ці самі дії державним виконавцем відповідно до законодавства про виконавче провадження.

Ухвала суду про накладення штрафу, що набрала законної сили, направляється для виконання до державної виконавчої служби. З наступного дня після набрання ухвалою законної сили на суму заборгованості без додаткового рішення суду нараховується пеня у розмірі трьох відсотків річних з урахуванням індексу інфляції.

Сплата штрафу не звільняє від обов`язку виконати рішення суду і подати звіт про його виконання. Повторне невиконання цього обов`язку тягне за собою застосування наслідків, установлених частинами першою і другою цієї статті, але розмір нового штрафу при цьому збільшується на суму штрафу, який було або мало бути сплачено за попередньою ухвалою.

Судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснюється також у порядку, встановленому статтею 287 цього Кодексу.

У поданій заяві позивач необгрунтовує встановлення судового контролю у цій справі та в якості обгрунтування посилається на практику судів у інших справах, не вказуючи ні на подібність, ні на зв`язок з цією справою.

Зазначені обставини виключають можливість задоволення заяви позивача про накладення на керівника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, відповідального за виконання рішення суду, штрафу.

Таким чином, керуючись статтями 243, 248, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

В задоволенні заяви про накладення штрафу на керівника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, відповідального за виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про зобов`язання вчинити певні дії, - відмовити.

Копію ухвали направити (надати) особа, які беруть участь у справі.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Терлецька О.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2020
Оприлюднено03.12.2020
Номер документу93235224
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/5317/19

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Постанова від 08.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Постанова від 08.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Рішення від 02.02.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні