Рішення
від 02.12.2020 по справі 380/1195/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2020 року справа №380/1195/20

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Хоми О.П.,

з участю секретаря судового засідання Карпи А.В.,

з участю представників: позивача Герасимчука Ю.Ю., відповідача Кочетової В.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 комбінованого типу Соснівської міської ради Сокальського району Львівської області про зупинення роботи будівлі,

в с т а н о в и в :

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - позивач, ГУ ДСНС України у Львівській області) звернулося до суду з позовом до Закладу дошкільної освіти ясла-садок № комбінованого типу Соснівської міської ради Сокалького району Львівської області (далі - відповідач, ЗДО №5), в якому, з врахуванням заяви про зміну предмета позову та позовних вимог, просить зупинити експлуатацію будівлі ЗДО №5 за адресою: 80193, Львівська область, Сокальський район, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Позовні вимоги мотивовані тим, що під час проведення позапланової перевірки територій та будівлі ЗДО №5 на предмет дотримання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки виявлено ряд порушень, які викладені в акті перевірки від 21.01.2020 №6. Виявленні порушення створюють загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей з будівлі ЗДО №5. Продовження експлуатації будівлі ЗДО №5 без усунення порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки становить загрозу для життя і здоров`я працівників та інших людей, що можуть там перебувати.

Відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву.

Ухвалою судді від 11.02.2020 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі. Підготовче засідання призначено на 06.03.2020.

Підготовче засідання, призначене на 06.03.2020, відкладено до 08.04.2020.

Позивачем 08.04.2020 (вх.№2480ел) подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з запровадженням карантину, пов`язаного із запобігання поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19).

Підготовче засідання, призначене на 08.04.2020, відкладено до 05.05.2020.

Позивачем 05.05.2020 (вх.№22609) подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з запровадженням карантину, пов`язаного із запобігання поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19).

Підготовче засідання, призначене на 05.05.2020, відкладено до 08.07.2020.

Відповідачем 03.07.2020 (вх.№33031) подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з запровадженням карантину, пов`язаного із запобігання поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19).

Підготовче засідання, призначене на 08.07.2020, відкладено до 04.08.2020.

У зв`язку з неявкою сторін підготовче засідання, призначене на 04.08.2020, відкладено до 25.08.2020.

Позивачем 05.08.2020 (вх.№38717) подано заяву про зміну предмета позову та позовних вимог, заміну відповідача.

Відповідачем 06.08.2020 (вх.№39055) подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з запровадженням карантину, пов`язаного із запобігання поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19).

Підготовче засідання, призначене на 25.08.2020, відкладено до 16.09.2020.

Підготовче засідання, призначене на 16.09.2020, відкладено за клопотання позивача на 20.10.2020.

Підготовче засідання, призначене на 20.10.2020, відкладено до 11.11.2020.

Відповідачем 05.11.2020 (вх.№9978ел) подано клопотання про відкладення розгляду справи.

Ухвалою суду в підготовчому засіданні 11.11.2020 прийнято заяву позивача про зміну предмета позову та позовних вимог та здійснено заміну відповідача Заклад дошкільної освіти ясла-садок №5 комбінованого типу Соснівської міської ради Львівської області на належного Заклад дошкільної освіти ясла-садок №5 комбінованого типу Соснівської міської ради Сокальського району Львівської області.

Ухвалою суду від 11.11.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 02.12.2020.

Суд, з`ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Наказом ГУ ДСНС України у Львівській області від 11.12.2019 №337 Про проведення позапланової перевірки передбачено проведення позапланових перевірок додержання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки закладів, установ та організацій з масовим перебуванням людей, серед яких з визначенням терміну перевірки 09-21.01.2020 визначено ЗДО №5 за адресою: 80193, Львівська область, місто Червоноград, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А.

ГУ ДСНС України у Львівській області 08.01.2020 видано посвідчення за номером №15 на проведення позапланової перевірки ЗДО №5 з 09-21.01.2020.

Позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у будівлі ЗДО №5 за адресою: 80193, Львівська обл., місто Червоноград, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35 було проведено у період з 09 по 21 січня 2020 року ГУ ДСНС України у Львівській області в особі провідного інспектора Червоноградського MB ГУ ДСНС України у Львівській області капітана служби цивільного захисту Бартмана Я.А., у присутності в.о. директора ЗДО №5 ОСОБА_1 .

За результатами позапланової перевірки складено акт від 21.01.2020 №6, яким встановлено ряд порушень.

При цьому частина порушень, вказаних у акті перевірки від 21.01.2020 №6, вже були виявлені позивачем в ході проведення позапланової перевірки, що проводилася з 22.07.2019 по 02.08.2019, у зв`язку з чим видавався припис від 02.08.2019 №98.

Під час проведення позапланової перевірки 22.01.2020 на ім`я в.о. директора ЗДО №5 Огібовської О.В. складено протокол ЛВ №012322 про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 188-8 Кодексу України про адміністративні правопорушення та постанову ЛВ№012317 про накладення адміністративного стягнення за невиконання у повному обсязі вимог припису від 02.08.2019 №98.

В.о. директора ЗДО №5 Огібовською О.В. отримано протокол ЛВ №012322, про що свідчить її власноручний підпис у пункті 23 вказаного протоколу.

ГУ ДСНС України у Львівській області вважаючи, що наявні у ЗДО №5 порушення створюють загрозу для життя і здоров`я працівників та інших людей, що можуть перебувати в будівлі ЗДО №5, розташованої за адресою: 80193, Львівська область, місто Червоноград, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А, звернулося до суду з даним позовом.

Постановою Верховної Ради України від 06.06.2019 №2749-VIII змінено межі Сокальського району Львівської області збільшивши його територію, що знаходиться у віданні Соснівської міської ради Червоноградської міської ради Львівської області (територію міста Соснівка).

Таким чином, місто Соснівка включене до складу Сокальського району Львівської області, у зв`язку з чим найменування та адреса розташування відповідача змінено на Заклад дошкільної освіти ясла-садок № комбінованого типу Соснівської міської ради Сокалького району Львівської області, адреса: 80193, Львівська область, Сокальський район, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А.

Виконавчим комітетом Соснівської міської ради на адресу ГУ ДСНС України у Львівській області надіслано лист від 17.06.2020 №485 з проханням провести позапланову перевірку ЗДО №5 на предмет виконання заходів по усуненню порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

ГУ ДСНС України у Львівській області 30.06.2020 видано посвідчення за номером №130 на проведення позапланової перевірки ЗДО №5 з 30.06.2020-03.07.2020.

Позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у будівлі ЗДО №5 за адресою: 80193, Львівська область, Сокальський район, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А було проведено у період з 30.06.2020-03.07.2020 ГУ ДСНС України у Львівській області в особі головного інспектора Сокальського РС ГУ ДСНС України у Львівській області, майора служби цивільного захисту Бориса О.В. та провідного інспектора Сокальського РС ГУ ДСНС України у Львівській області, лейтенанта служби цивільного захисту Матвійка В.В., у присутності в.о. директора ЗДО №5 ОСОБА_2 .

За результатами позапланової перевірки складено акт від 03.07.2020 №127.

Як вбачається із акта перевірки, позаплановою перевіркою встановлено, що ЗДО №5 усунуто більшість порушень встановлених у приписі від 02.08.2019 №98, проте частина порушень залишилася, а саме:

- дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівлі садочку не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності в будівлях конструкцій горищ корпусів (пункт 2.5 Глави 2 Розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 №1417 (далі - ППБУ));

- дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) господарської будівлі не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності в будівлях конструкцій горищ корпусів (пункт 2.5 Глави 2 Розділу III ППБУ);

- в будівлі садочку допущено, опорядження (облицювання) стін з матеріалів з вищою пожежною небезпекою, ніж Г2, В2, Д2, Т2 (пункт 2.17 Глави 2 Розділу III ППБУ);

- захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірка не виконана відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту в будівлі (пункт 1.21 Глави1 Розділу IV ППБУ);

- приміщення будівлі садочку не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації, системою оповіщення та управління евакуацією людей) (пункт 1.2 Глави1 Розділу V ППБУ).

Неповнота виконання ЗДО №5 вимог припису від 02.08.2019 №98 зумовили проведення повторних позапланових заходів з боку ГУ ДСНС України у Львівській області і звернення до суду з даним позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052 (далі - Положення №1052) Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з пунктом 2 Положення №1052 ДСНС у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Відповідно до пункту 3 Положення №1052 основними завданнями ДСНС є: 1) реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; 2) здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб; 3) внесення на розгляд Міністра внутрішніх справ пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначених сферах; 4) реалізація в межах повноважень, передбачених законом, державної політики у сфері волонтерської діяльності.

Згідно з підпунктом 48 пункту 4 Положення №1052 ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Відповідно до підпункту 27 пункту 4 Положення про Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - Головне управління), затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 №3 (у редакції наказу ДСНС від 12.11.2018 № 661) Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон № 877-V).

Відповідно до наданого у статті 1 Закону № 877-V визначення, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту регулює Кодекс цивільного захисту України.

Згідно до підпункту 12 частини першої статті 67 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 (далі - КЦЗ України) до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини першої статті 68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно до частини другої статті 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до положень статті 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно до частини п`ятої статті 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до частини сьомої статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Матеріалами справи підтверджується наявність порушень ЗДО №5 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 №1417, які створюють загрозу виникнення пожежі та/або аварії і в подальшому перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей з будівлі ЗДО №5, розташованої за адресою: 80193, Львівська область, Сокальський район, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А.

Відповідач на підтвердження часткового усунення порушень долучив такі докази: договір від 11.09.2020 №3 щодо виконання робіт по встановленню захисту від блискавок; договір підряду від 11.09.2020 №22 щодо виконання робіт по влаштуванню вогнезахисту дерев`яних елементів даху будівлі; акт приймання виконаних робіт за листопад 2020 року №1 за договором щодо встановлення захисту від блискавок; лист Виконавчого комітету Соснівської міської ради від 23.11.2020 №923 до ГУ ДСНС України у Львівській області щодо проведення позапланової перевірки ЗДО №5.

Однак на час розгляду справи відсутній акт чергового позапланового заходу ГУ ДСНС України у Львівській області, який би у належний спосіб підтвердив усунення вищевказаних порушень.

Водночас, суд наголошує, що існування (неусунення відповідачем) хоча б одного з порушень, встановлених ГУ ДСНС України у Львівській, які загрожують життю та здоров`ю людей, вже є самостійною достатньою правовою підставою для застосування до нього заходів реагування.

Саме такий правовий висновок у подібних правовідносинах викладений в постанові Верховного Суду від 26.06.2018 у справі №823/589/16.

Судом встановлено, що будівля садочку лишається не обладнаною системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту .

Вказане свідчить про те, що станом на дату винесення рішення у вказаній справі відповідач не усунув в повному обсязі виявлені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Суд наголошує, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Водночас поняття загроза життю та/або здоров`ю людини є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 25.02.2020 у справі №826/15768/18, яка врахована судом відповідно до частини п`ятої статті 245 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Ураховуючи наявність встановлених судом порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які на час розгляду справи відповідачем повністю не усунуто, продовження експлуатації вказаної будівлі ЗДО №5 становить загрозу для життя і здоров`я працівників та інших людей, що можуть там перебувати, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ГУ ДСНС України у Львівській області є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами та підлягають до задоволення.

Відповідно до положень статті 139 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

Позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (вул. Підвальна, 6, м. Львів, 79008, код ЄДРПОУ 38627339) до Закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 комбінованого типу Соснівської міської ради Сокальського району Львівської області (вул. Львівська, 35А, м. Соснівка, Сокальський район, Львівська область, 80193, код ЄДРПОУ 26057463) про зупинення роботи будівлі, - задовольнити повністю.

Зупинити експлуатацію будівлі Закладу дошкільної освіти ясла-садок №5 комбінованого типу Соснівської міської ради Сокальського району Львівської області (вул. Львівська, 35А, м. Соснівка, Сокальський район, Львівська область, 80193, код ЄДРПОУ 26057463) за адресою: 80193, Львівська область, Сокальський район, місто Соснівка, вулиця Львівська, будинок 35А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне судове рішення складено 04 грудня 2020 року.

Суддя О.П. Хома

Дата ухвалення рішення02.12.2020
Оприлюднено07.12.2020
Номер документу93297697
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/1195/20

Ухвала від 12.07.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Постанова від 17.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 16.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 02.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 11.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні