КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залучення третіх осіб до участи у справі
07 грудня 2020 року м. Київ №320/12847/20
Київський окружний адміністративний суд у складі судді Колеснікової І.С., секретаря судового засідання Олеярника М.І., за участю представників сторін:
позивача - Кривша Я.А.,
відповідача - Мартиновський О.В.;
розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про залучення третіх осіб до участі в адміністративній справі
за позовом Васильківської міської організації політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ
до Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської
області
про визнання протиправними та скасування протоколів та постанов, визнання
протиправними дій
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась Васильківська міська організація політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ з позовом до Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області про визнання протиправним та скасування протоколу Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 про підсумки голосування з виборів депутатів Васильківської міської ради у межах територіального виборчого округу №1; визнання протиправним та скасування протоколу Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 про підсумки голосування з виборів депутатів Васильківської міської ради у межах територіального виборчого округу №2; визнання протиправним та скасування протоколу Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 про підсумки голосування з виборів депутатів Васильківської міської ради у межах територіального виборчого округу №3; визнання протиправними та скасування протоколу Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області про результати виборів депутатів Васильківської міської ради Обухівського району Київської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі від 30.11.2020; визнання протиправною та скасування постанови №83 Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 в 07:00 год. про врахування результатів виборів депутатів Васильківської міської ради Обухівського району Київської області; визнання протиправними дій Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 по оприлюдненню результатів перших місцевих виборів депутатів Васильківської міської ради Обухівського району Київської області 25 жовтня 2020 року; визнання протиправною та скасування постанови Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 про реєстрацію депутатів Васильківської міської ради Обухівського району Київської області; визнання протиправною та скасування постанови Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 30.11.2020 №84 про скликання новообраної Васильківської міської ради Обухівського району Київської області; визнання протиправними дій Васильківської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області по відкриттю першої сесії депутатів Васильківської міської ради Обухівського району Київської області; дострокове припинення повноважень всього складу Васильківської міської територіальної виборчої комісії, який діяв станом на 30.11.2020.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 07.12.2020 відкрито спрощене провадження з проведенням судового засідання.
Від представника відповідача до суду надійшло клопотання про залучення Центральної виборчої комісії до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, яке мотивовано тим, що рішення у даній справі може вплинути на права та обов`язки Центральної виборчої комісії як постійно діючого колегіального державного органу, який діє на підставі Конституції України, Закону України Про Центральну виборчу комісію і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів депутатів Васильківської міської ради Обухівського району Київської області, процедуру та результати яких позивачем оскаржено у даній справі.
Представником відповідача у судовому засіданні підтримано клопотання про залучення Центральної виборчої комісії до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
Представником позивача не заперечувалось проти заявленого представником відповідача клопотання про залучення Центральної виборчої комісії до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
Вирішуючи наявність підстав для залучення Центральної виборчої комісії до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, суд зазначає таке.
Згідно приписів статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку (частина друга).
Законом України Про Центральну виборчу комісію визначено, що центральна виборча комісія (далі - Комісія) є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів в порядку та в межах, встановлених цим та іншими законами України.
Комісія очолює систему виборчих комісій та комісій з референдуму, які утворюються для організації підготовки та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, всеукраїнського референдуму. Комісія здійснює контроль за діяльністю та консультативно-методичне забезпечення виборчих комісій, які утворюються для організації підготовки та проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, та комісій з місцевих референдумів.
За приписами статті 254 Виборчого кодексу України, відповідна територіальна виборча комісія надсилає повідомлення про підсумки голосування у відповідному виборчому окрузі Центральній виборчій комісії в порядку та за формою, встановленими Центральною виборчою комісією.
Отже, за висновком суду рішення у даній справі може вплинути на інтереси Центральної виборчої комісії, як органу, який здійснює контроль за діяльністю та консультативно-методичне забезпечення виборчих комісій, які утворюються для організації підготовки та проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, та комісій з місцевих референдумів, якому відповідачем надсилаються повідомлення про підсумки голосування у виборчих округах, що оскаржуються позивачем у даній справі.
Відтак, суд дійшов висновку про обґрунтованість клопотання представника відповідача про залучення до участі у справі третьої особи та наявність підстав для залучення Центральної виборчої комісії до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
Керуючись статтею 49 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
Залучити до участі у справі Центральну виборчу комісію (ідентифікаційний код 21661450, площа Лесі Українки, 1, м. Київ, 01133) в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Колеснікова І.С.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2020 |
Оприлюднено | 11.12.2020 |
Номер документу | 93400523 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Колеснікова І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні