Рішення
від 17.12.2020 по справі 922/2805/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002


Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

17.12.2020р. Справа №922/2805/20

за позовом Приватного підприємства ПЛАСТМАРКЕТ , м.Харків

до відповідача Приватного акціонерного товариства Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча , м.Маріуполь

про стягнення заборгованості в сумі 470200,00 грн.

Суддя Левшина Г.В.

при секретарі судового засідання Ламановій А.В.

Представники сторін:

від позивача: не з`явився

від відповідача: не з`явився

В засіданні суду брали участь:

СУТЬ СПОРУ:

Приватне підприємство ПЛАСТМАРКЕТ , м.Харків, позивач, звернувся до господарського суду Харківської області з позовом до відповідача, Приватного акціонерного товариства Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча , м.Маріуполь, про стягнення заборгованості в сумі 470200,00 грн., нарахованої внаслідок неналежного виконання відповідачем грошових зобов`язань за договором №1417 на придбання сировинних, паливно-енергетичних та матеріально-технічних ресурсів від 23.08.2019р.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 08.09.2020р. позовну заяву передано за підсудністю до господарського суду Донецької області.

Протоколом автоматизованого розподілу судових справ між суддями від 23.06.2020р. справу №922/2805/20 передано на розгляд судді господарського суду Донецької області Левшиній Г.В.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 28.09.2020р. по справі №922/2805/20 відкрито провадження, призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження, підготовче судове засідання призначено на 21.10.2020р. об 11:10 год.

15.10.2020р. до суду від позивача надійшла довідка №12/10-1 від 12.10.2020р. на виконання ухвали суду від 28.09.2020р.

16.10.2020р. на електронну адресу суду від відповідача надійшло клопотання №09/2805/20 від 16.10.2020р. про продовження процесуального строку на надання відзиву.

Ухвалою суду від 21.10.2020р. відкладено підготовче засідання на 17.11.2020 року о 12:45 год. та продовжено відповідачу строк на подання відзиву на позов.

Ухвалою суду від 29.10.2020р. внесено виправлення в ухвалу суду від 21.10.2020р. по справі №922/2805/20, а саме замість дати підготовчого засідання "21.10.2020р. об 11:10 год." вирішено вважати вірною наступну дату "17.11.2020р. о 12:45 год.".

09.11.2020р. до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву №09/922/2805/20-06/11 від 06.11.2020р. в якому останній заперечував проти заявлених позовних вимог посилаючись на ті обставини, що:

- в обґрунтування позовних вимог позивач посилається на договір №1473 від 23.08.2019 року, видаткові накладні №РН-0000021 від 04.02.2020 року., №РН-0000253 від 07.10.2019 року, №РН- 0000256 від 16.10.2019 року, №РН-0000257 від 16.10.2019 року, №РН-0000258 від 16.10.2019 року, №РН- 0000331 від 24.12.2019 року, №РН-0000221 від 10.09.2019 року. Відповідач згоден з тим, що між сторонами був укладений договір №1471 від 23.08.2019 року, відповідно до умов якого постачальник (позивач) зобов`язується передати, а покупець (відповідач) - прийняти та оплатити матеріали (далі - ресурси) на умовах, що передбачені цим договором;

- відповідно до п.6.4 договору постачальник зобов`язаний надати покупцю до початку приймання ресурсів наступні документи: рахунок на оплату (оригінал); транспортні та супроводжувальні документи (в тому числі, ТТН (оригінал) та накладну на поставлені ресурси (оригінал) при постачанні автомобільним транспортом; залізничну накладну (копія) при постачанні залізничним транспортом; сертифікат або паспорт якості постачальника або виготовлювача (у випадку, якщо постачальник не є виготовлювачем) (копія); пакувальні документи (копія); сертифікат санітарно-гігієнічного висновку та сертифікат радіологічної безпеки (в передбачених законодавством випадках) (копія); акт приймання-передачі ресурсів (в 2-х екземплярах), оформлених з боку постачальника (оригінал); інші документи, передбачені в специфікації. Відповідач зазначає, що постачальником під час здійснення поставки разом з товаром не були надані наступні документи, зокрема, не надані: сертифікат санітарно-гігієнічного висновку, акт приймання-передачі ресурсів. При цьому, в п.5.2 договору сторони погодили, що оплата за поставлені ресурси буде здійснюватися впродовж строку, вказаного в специфікації, який обчислюється з моменту поставки ресурсів та надання документів, вказаних в п.6.4 договору. Тобто для настання строку оплати за отримані ресурси повинні бути одночасно виконані умови - здійснена поставка та надані документи визначені п.6.4 договору. Доказів повного виконання цих зобов`язань з боку постачальника до суду надано не було, у зв`язку з чим відповідач вважає, що строк оплати за поставлені ресурси не настав.

11.10.2020р. на електронну адресу суду від відповідача надійшло клопотання про продовження строку підготовчого провадження на 30 днів, для надання можливості позивачу надати відповідь на відзив.

17.11.2020р. до суду від позивача надійшло клопотання від 12.11.2020р. про проведення судового засідання без участі представника позивача.

Ухвалою суду від 17.11.2020р. продовжено строк підготовчого провадження по справі №922/2805/20 на 30 днів та відкладено підготовче засідання на 02.12.2020 року о 12:15 год.

24.11.2020р. до суду від позивача надійшла відповідь на відзив №23/11-1 від 23.11.2020р. Зокрема, на наведені відповідачем аргументи останній зазначив наступне:

- відповідачем зазначено, що у позовній заяві позивач посилається на договір №1473 від 23.08.2019 року. Дане твердження відповідача є помилковим, так як зі змісту позовної заяви, а саме абзацу першому зазначено: 23 серпня 2019 року між нашим підприємством (далі - позивач) та ПАТ Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча (далі - відповідач) було укладено договір №1471 на придбання сировинних, паливно-енергетичних або матеріально-технічних ресурсів (далі - договір). Предметом цього договору є постачання нашим підприємством матеріалів товарів на умовах договору та специфікацій, які є невід`ємними частинами договору . Таке твердження відповідача є неповагою до сторін судового процесу та поверхневим ознайомленням з позовною заявою;

- щодо умов поставки ресурсів та подальшої їх оплати, позивач зазначає, що основні умови поставки ресурсів та основні умови оплати вказані у тексті договору. Проте, поставка ресурсів відповідно до пункту 2.5 договору виконується партіями. Під партією розуміється передача ресурсів, вказаних в одному транспортному документі.

- щодо надання документів, вказаних у пункті 6.4 договору. Даний пункт договору є базисним та загальним. По кожній окремій поставці сторони підписують специфікації, у яких зазначать більш детальні умови поставки та оплати. У спірних специфікаціях вказані наступні умови оплати: Строк оплати поставлених ресурсів: 100% по факту поставки товару протягом 10-ти календарних днів від дати поставки ресурсів. Датою поставки вважається дата підпису представника покупця про отримання товару в ТТН або у видатковій накладній . Жодного посилання на надання додаткових документів у цих умовах не має.

- відповідно до пункту 6.5 договору відповідач мав право відмовитися від прийомки товару до моменту надання документів, вказаних у пункті 6.4 договору. Таким чином, посилання відповідача що порушені умови поставки, не відповідає умовам договору.

30.11.2020р. на електронну адресу суду від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив №09/922/2805/20-27/11 від 27.11.2020р.

Ухвалою суду від 02.12.2020р. закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 17.12.2020 року об 11:30 год.

16.12.2020р. на електронну адресу суду від відповідача надійшла заява №юраю-б/н від 16.12.2020р. про проведення судового засідання без участі представника відповідача.

У судове засідання 17.12.2020р. представники сторін не з`явились, про дату та час судового засідання повідомлений належним чином.

Розглянувши матеріали справи, господарський суд встановив:

Відповідно до ст.509 Цивільного кодексу України, ст.173 Господарського кодексу України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Зобов`язання згідно з ст.ст.11, 509 Цивільного кодексу України, ст.174 Господарського кодексу України виникають, зокрема, з договору.

Згідно ст.712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

Аналогічні положення містяться у ч.1 ст.265 Господарського кодексу України, відповідно до якої за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.

До договорів поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

23.08.2019 між позивачем, Приватним підприємством ПЛАСТМАРКЕТ , м.Харків (надалі - постачальник) та відповідачем, Приватним акціонерним товариством Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча , м.Маріуполь (надалі - покупець) підписаний договір №1417 на придбання сировинних, паливно-енергетичних та матеріально-технічних ресурсів від 23.08.2019р.

Постачальник зобов`язується передати, а покупець - прийняти і оплатити матеріали товари (далі - Ресурси ) на умовах, передбачених цим Договором (п.1.1 договору).

Відповідно до пп.2.1-2.3 кількість, номенклатура ресурсів вказуються в специфікаціях до цього договору, що є його невід`ємною частиною (далі - специфікації ).

Покупець має право в односторонньому порядку відмовитися від придбання всіх або частини ресурсів шляхом направлення постачальнику відповідного повідомлення з переліком ресурсів, від поставки яких він відмовляється, не пізніше 5 календарних днів до дати поставки ресурсів, зазначених у повідомленні.

З моменту відправки покупцем постачальнику повідомлення про відмову від придбання всіх або частини ресурсів, цей договір втрачає силу в частині, що стосується ресурсів, зазначених у повідомленні, але зберігає силу в частині, що стосується ресурсів, не зазначених в повідомленні.

За приписами п.2.5 під партією ресурсів розуміються ресурси, передані на умовах цього договору по одному транспортному документу.

Згідно з п.3.1 поставка ресурсів здійснюється видами транспорту, зазначеними в специфікаціях.

Постачальник зобов`язується поставити ресурси на умовах поставки, зазначених в специфікаціях відповідно до міжнародних правил інтерпретації комерційних термінів Інкотермс в редакції 2010 року.

Строки поставки ресурсів вказуються в специфікаціях. У разі поставки ресурсів відповідно до графіку - графік оформлюється як додаток до цього договору та є невід`ємною частиною договору (пп.3.2-3.3).

Відповідно до п.4.1 поставка ресурсів здійснюється за цінами, які визначені відповідно до умов поставки, зазначені у специфікаціях та включають в себе податки, збори та інші обов`язкові платежі, а також вартість тари, упаковки, маркування та інших видатків постачальника.

За приписами п.4.2 договору ціна на ресурси може бути змінена виключно за взаємною згодою сторін шляхом внесення змін в даний договір. Зміна ціни після оплати ресурсів не допускається.

Загальна сума договору визначаються як сумарна вартість ресурсів, поставка яких відбувається відповідно до доданих до договору специфікацій (п.4.3 договору).

Згідно з п.5.1 оплата покупцем ресурсів здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника, вказаний в цьому Договорі.

Оплата за поставлені ресурси буде проводитися протягом строку, зазначеного в специфікації, який обчислюється з моменту поставки ресурсів і надання документів, зазначених в пункті 6.4 цього договору (п.5.2 договору).

За приписами п.5.3 датою оплати ресурсів вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку покупця.

Покупець має право здійснити оплату ресурсів до настання термінів оплати. За згодою сторін можливі інші форми оплати, що не суперечать чинному законодавству.

Відповідно до п.5.9 за необхідності сторони проводять звірку взаємних розрахунків, про що складається відповідний акт.

Пунктом 6.1 договору передбачено приймання ресурсів за кількістю здійснюється відповідно до вимог Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу від 15.06.1965р. № П-6 зі змінами і доповненнями, а також відповідно до вимог ТУ і ГОСТ для даного виду ресурсів.

Згідно п.6.4 постачальник зобов`язаний надати покупцю до початку приймання ресурсів наступні документи: рахунок на оплату ресурсів (оригінал); транспортні та супровідні документи (в тому числі, товарно-транспортну накладну (оригінал) та накладну на поставлені ресурси (оригінал) при поставці автомобільним транспортом: залізничну накладну (копія) при поставці залізничним транспортом; сертифікат або паспорт якості постачальника або виробника (в разі, якщо постачальник не є виробником) (копія); пакувальні документи (копія); сертифікат санітарно-гігієнічного висновку та сертифікат радіологічного безпеки (в передбачених законодавством випадках) (копія); акт прийому-передачі ресурсів (в 2-х примірниках), оформлений з боку постачальника (оригінал); інші документи, зазначені в специфікації.

Постачальник зобов`язаний з дотриманням вимог чинного законодавства (зокрема, з застосуванням відображеної в установленому порядку цифрового підпису уповноваженої постачальником особи і спеціалізованого програмного забезпечення, використовуваного для реєстрації податкових накладних), здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкової накладної на всю суму виникли у постачальника податкових зобов`язань по ЦЦС - з дотриманням термінів, передбачених чинним законодавством, але не пізніше 5-го (п`ятого) числа календарного місяця, що настає за місяцем виникнення податкових зобов`язань по ПДВ; розрахунку коригування до податкової накладної на всю суму збільшення компенсації вартості Ресурсів - з дотриманням термінів, передбачених чинним законодавством, але не пізніше 5-го (п`ятого) числа календарного місяця, що настає за місяцем зазначеного збільшення суми компенсації вартості. Постачальник зобов`язаний протягом 5-ти (п`яти) календарних днів з моменту зменшення суми компенсації вартості ресурсів, скласти і надати покупцеві способом, узгодженим з покупцем, розрахунок коригування до податкової накладної на всю суму зазначеного зменшення компенсації вартості.

Постачальник зобов`язаний при оформленні первинних документів, пов`язаних з виконанням договору, відображати в них інформацію про коди УКТ ВЕД з дотриманням вимог чинного законодавства.

За приписами п.6.5 покупець має право відмовитися від приймання поставлених ресурсів до надання документів, зазначених в п.6.4, цього договору.

Пунктом 6.6 договору передбачено, що у разі поставки ресурсів, що не відповідають умовам договору (за якістю, номенклатурі, упаковці) або супровідним документам, а також ресурсів, пошкоджених внаслідок невідповідної упаковки і/або маркування, порушень правил транспортування (при доставці транспортними засобами постачальника або перевізника за договором з постачальником), ресурси приймаються покупцем на зберігання.

Постачальник зобов`язаний за свій рахунок протягом трьох робочих днів, або в інший термін, узгоджений сторонами, з моменту надіслання йому відповідного повідомлення покупця виконати зазначені в повідомленні вимоги про заміну ресурсів, про відшкодування покупцеві всіх понесених ним витрат і збитків, пов`язаних з постачанням ресурсів неналежного якості (в т.ч., витрат по зберіганню, транспортуванню, утилізації всіх або частини ресурсів).

Згідно п.10.4 договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін та скріпленням печатками сторін, але не раніше виконання вимог установчих документів сторін про необхідність надання згоди на підписання договору органами управління сторін, які мають на це повноваження.

Цей договір діє до 08 серпня 2021 року. Закінчення строку договору не позбавляє сторони від виконання прийнятих на себе зобов`язань.

До договору сторонами підписано специфікації №1 від 28.08.2019р., №2 від 28.08.2019р., №3 від 05.08.2019р., №4 від 06.09.2019р., №5 від 20.11.2019р., №6 від 29.10.2019р., №7 від 27.11.2019р., згідно яких визначено ресурс (товар), що має бути поставлений позивачем та узгоджено графік поставки ресурсів.

На підтвердження виконання позивачем договору №1417 на придбання сировинних, паливно-енергетичних та матеріально-технічних ресурсів від 23.08.2019р., останнім надані до матеріалів справи наступні видаткові накладні: №РН-0000221 від 10.09.2019р. на суму 42204,00 грн.; №РН-0000253 від 07.10.2019р. на суму 36138,60 грн.; №РН-0000258 від 16.10.2019р. на суму 63065,40 грн.; №РН-0000256 від 16.10.2019р. на суму 69468,00 грн.; №РН-0000257 від 16.10.2019р. на суму 1241679,77 грн.; №РН-000331 від 24.12.2019р. на суму 12456,60 грн.; №РН-0000021 від 04.02.2020р. на суму 29542,80 грн. Всього позивачем поставлено товар на суму 1494555,17 грн.

Дослідивши вказані видаткові накладні, судом встановлено, що останні підписані уповноваженими особами без зауважень, містять відтиски печаток підприємств, назву, дату, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції, зазначено прізвище, ім`я осіб відповідальних осіб. Тобто, за висновками суду, видаткові накладні мають всі обов`язкові реквізити, передбачені Законом України Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , їх зміст не позбавляє учасників господарської операції можливості ідентифікувати осіб, що брали участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з положеннями статті 266 Господарського кодексу України, предметом поставки є визначені родовими ознаками продукція, вироби з найменуванням, зазначеним у стандартах, технічних умовах, документації до зразків (еталонів), прейскурантах чи товарознавчих довідниках. Загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом.

Вимоги до якості товарів, що поставляються врегульовані у статті 268 Господарського кодексу України, згідно з якою якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. Номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми.

Відповідачем не надано доказів на підтвердження встановлення позивачу строку для усунення недоліків щодо якості товару, визначених умовами договору, представлення позивачу відповідних рекламацій, не надано доказів відмови від прийняття товару, відмови від договору, повернення позивачу товару, а приймання відповідачем товару підтверджується підписами відповідача у відповідних накладних за весь період постачання, тому суд дійшов висновку, що зобов`язання позивач виконав відповідно до умов договору №1417 на придбання сировинних, паливно-енергетичних та матеріально-технічних ресурсів від 23.08.2019р.

Відповідно до вимог ст.ст.525, 615 Цивільного кодексу України одностороння відмова від виконання зобов`язання і одностороння зміна умов договору не допускаються.

За приписом ст.526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

За змістом ст.193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Згідно з ч.1 ст.530 Цивільного кодексу України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Як зазначалося вище, згідно з п.5.1 оплата покупцем ресурсів здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника, вказаний в цьому Договорі.

Оплата за поставлені ресурси буде проводитися протягом строку, зазначеного в специфікації, який обчислюється з моменту поставки ресурсів і надання документів, зазначених в пункті 6.4 цього договору (п.5.2. договору).

За умовами п.5 специфікацій №1 від 28.08.2019р., №2 від 28.08.2019р., №5 від 20.11.2019р., №6 від 29.10.2019р., №7 від 27.11.2019р., строк оплати поставлених ресурсів 100% по факту поставки товару протягом 10 календарних днів від дати поставки ресурсів. Одночасно, за змістом п.5 специфікацій №3 від 05.08.2019р., №4 від 06.09.2019р. строк оплати поставлених ресурсів 100% по факту поставки товару протягом 15 календарних днів від дати поставки ресурсів.

Матеріалами справи підтверджено, що відповідачем здійснено оплату на суму 1024355,17 грн., про що свідчать банківські виписки: №4500085132 від 04.10.2019р. на суму 16881,60 грн.; №4500091134 від 30.10.2019р. на суму 25322,40 грн.; №4500097624 від 29.11.2019р. на суму 771479,77 грн.; №4500103899 від 27.12.2019р. на суму 168672,00грн.; №4500008189 від 30.01.2020р. на суму 12456,60 грн.; №4500056034 від 14.07.2020р. на суму 29542,80 грн.

Таким чином, свої зобов`язання зі своєчасної та повної сплати позивачу решти вартості товару, строк оплати якого настав, а саме грошових коштів в сумі 470200,00 грн. всупереч ст.526 Цивільного кодексу України, ст.193 Господарського кодексу України відповідач не виконав.

Зокрема, відповідні докази перерахування відповідачем на користь позивача коштів в сумі 470200,00грн. в матеріалах справи відсутні.

При цьому, посилання відповідача на ті обставини, що строк оплати ресурсів не настав у зв`язку з ненаданням позивачем документів, зазначених в п.6.4 договору, судом до уваги не приймаються.

Так, згідно з положеннями ст.666 Цивільного кодексу України якщо продавець не передає покупцеві приналежності товару та документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з товаром відповідно до договору купівлі-продажу або актів цивільного законодавства, покупець має право встановити розумний строк для їх передання. Якщо приналежності товару або документи, що стосуються товару, не передані продавцем у встановлений строк, покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу та повернути товар продавцеві.

Згідно п.6.5 договору відповідач вправі відмовитися від приймання поставлених ресурсів до надання документів, вказаних у п.6.4 договору.

Відповідачем всупереч вимог ст.ст.13, 74, 76 Господарського процесуального кодексу України не надано доказів на підтвердження наявності заперечень під час прийняття товару щодо відсутності документів, встановлення позивачу строку для передання документів, що стосуються товару, визначених умовами договору, доказів відмови від прийняття товару, відмови від договору, повернення позивачу товару.

З урахуванням викладеного, враховуючи, що позов доведений позивачем та обґрунтований матеріалами справи, позовні вимоги Приватного підприємства ПЛАСТМАРКЕТ , м.Харків до Приватного акціонерного товариства Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча , м.Маріуполь про стягнення заборгованості в сумі 470200,00 грн. підлягають задоволенню у повному розмірі.

Судовий збір підлягає віднесенню на відповідача.

Керуючись ст.ст.13, 74, 76-79, 86, 120, 129, 165, 210, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Приватного підприємства ПЛАСТМАРКЕТ , м.Харків до Приватного акціонерного товариства Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча , м.Маріуполь про стягнення заборгованості в сумі 470200,00 грн. задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча (87504, м.Маріуполь, вул. Левченка, буд.1, ЄДРПОУ 00191129) на користь Приватного підприємства ПЛАСТМАРКЕТ (61001, м.Харків, вул.Польова, буд.83, ЄДРПОУ 41259286) заборгованість в сумі 470200,00 грн., судовий збір в сумі 7053,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

В судовому засіданні 17.12.2020р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Повний текст рішення підписано 18.12.2020р.

Згідно із ст.241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга відповідно до ст.256 Господарського процесуального кодексу України на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду через господарський суд Донецької області (п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Суддя Г.В. Левшина

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення17.12.2020
Оприлюднено21.12.2020
Номер документу93622743
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/2805/20

Ухвала від 30.03.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Постанова від 22.03.2021

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Сіверін Володимир Іванович

Постанова від 22.03.2021

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Сіверін Володимир Іванович

Ухвала від 15.02.2021

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Сіверін Володимир Іванович

Ухвала від 27.01.2021

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Сіверін Володимир Іванович

Рішення від 17.12.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Рішення від 17.12.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 02.12.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 17.11.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 29.10.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні