УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД Закарпатської області
88000, м. Ужгород, вул. Коцюбинського, 2а
e-mail: inbox@zk . arbitr . gov . ua
веб-адреса: http://zk . arbitr . gov . ua
УХвала
"10" грудня 2020 р. м. Ужгород Справа № 907/330/14
Суддя господарського суду Закарпатської області Ушак І.Г.,
за участі секретаря судового засідання Лазар С.Л.
розглянувши у відкритому засіданні суду у межах даної справи
за заявою комунального підприємства "Аптека № 83 с. Верхнє Водяне" Закарпатського обласного виробничого об`єднання "Фармація", код 34271628, с. Верхнє Водяне Закарпатської області (далі - КП Аптека, банкрут)
про власне банкрутство
позовну заяву Вудуд Г.І. арбітражного керуючого, ліквідатора КП Аптека - банкрута у даній справі
до Закарпатської обласної ради, м. Ужгород (відповідач-1),
до управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації, м. Ужгород (відповідач-2),
до громадянина ОСОБА_1, м. Ужгород попереднього ліквідатора банкрута (відповідач-3) -
про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями банкрута солідарно на відповідачів-1,2,3
представники:
позивача - Вудуд Г.І., арбітражний керуючий, ліквідатор банкрута ( в режимі відеоконференції)
відповідача-1 - Андроненков С.С., представник за довіреністю
відповідачів-2,3 - не з`явилися
кредитора - ГУ ДПС у Закарпатській області - Буря О.О., представник за довіреністю
Ліквідаційна комісія КП Аптека (90611, с. Верхнє Водяне Рахівського району Закарпатської області, вул. Леніна, 46, код 34271628) звернулася до господарського суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство КП Аптека в порядку ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції Закону від 22.12.11)
Ухвалою суду від 12.05.14 порушено провадження у справі про банкрутство боржника КП Аптека, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та призначено судове засідання для вирішення питання про визнання боржника банкрутом.
Постановою господарського суду Закарпатської області від 22.05.14 КП Аптека визнано банкрутом, відкрито щодо нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії Медвідь Г.М.
Після оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури до суду надійшла заява кредитора - ДПІ у Рахівському районі з вимогами до боржника на суму 59564,00 грн.
Ухвалою суду від 06.08.14 зазначені вимоги кредитора визнані судом та віднесені до шостої черги погашення у ліквідаційній процедурі.
Ухвалою від 08.09.14 визнано вимоги цього ж кредитора на суму 37524,34 грн. пені, які також віднесені до шостої черги погашення у ліквідаційній процедурі.
Ухвалою суду від 03.11.17 ліквідатором банкрута призначено ОСОБА_1 та припинено повноваження попереднього ліквідатора - Медвідь Г.М., якого зобов`язано передати новому ліквідатору всі матеріали пов`язані з ліквідацією банкрута.
Ухвалою від 18.10.19 припинено повноваження ліквідатора ОСОБА_1 та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Вудуда Гаррі Ігоровича (м. Херсон, вул. Канатна, буд.3, оф.5, номер свідоцтва №1462 від 15.07.2013 року), якого зобов`язано провести ліквідаційну процедуру та подати суду звіт з відповідним документальним підтвердженням.
Ліквідатор Вудуд Г.І. звернувся до суду із заявою про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями КП Аптека у сумі 99524,34 грн., що залишилися незадоволеними у межах даної справи про банкрутство КП Аптека солідарно на його засновника - Закарпатську обласну раду, м. Ужгород (відповідач-1), орган управління - управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації, м. Ужгород (відповідач-2) та громадянина ОСОБА_1 (відповідач-3) - попереднього ліквідатора банкрута та стягнення зазначеної суми солідарно із відповідачів-1,2,3 на користь кредитора ГУ ДПС у Закарпатській області.
Ухвалою суду від 20.04.20 позовну заяву ліквідатора банкрута Вудуда Г.І. прийнято для розгляду у межах справи про банкрутство КП Аптека у судовому засіданні на 03.06.20, зобов`язано відповідачів-1,2,3 до дати судового засідання подати до суду, а в копії - ліквідатору та кредитору - ГУ ДПС у Закарпатській області відзив на позовну заяву з нормативним та документальним його обґрунтуванням.
У подальшому, розгляд позовної заяви неодноразово відкладався з метою надання можливості відповідачам -1,2 подати суду відзив на позов, запропоновано Закарпатській обласній раді як засновнику та власнику банкрута та управлінню з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації як органу управління банкрута - надати суду висновок державного органу з питань банкрутства щодо відсутності ознак доведення до банкрутства КП Аптека.
Ухвалою суду від 19.11.20 судове засідання з розгляду заяви ліквідатора про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями КП Аптека призначено на 09.12.20., учасники провадження повідомлені про дату, час та місце судового розгляду; відповідачі-2, 3 не забезпечили участі уповноважених представників.
Ліквідатор Вудуд Г.І. присутній у даному судовому засіданні в режимі відеоконференції заявлені вимоги підтримав у повному обсязі та просить суд їх задоволити. Зазначає, що дії та бездіяльність відповідачів-1-3 з питань збереження, розпорядження рухомим та нерухомим майном КП Аптека є такими, що призвели до стійкої неплатоспроможності останнього. Вважає, що відповідач-1, як власник банкрута, прийнявши рішення від 25.02.2011 № 177 Про припинення діяльності комунального підприємства обласної ради шляхом її ліквідації та від 04.11.2011р. за № 329 Про внесення змін до рішення обласної ради від 25.02.2011 № 177 Про припинення діяльності комунального підприємства обласної ради шляхом її ліквідації , за якими розпочата ліквідаційна процедура щодо банкрута, не вжив заходів із погашення податкового боргу останнього. Відповідач-2, як орган управління майном банкрута наказом від 14.02.2014 № 25-ОД затвердив проміжний ліквідаційний баланс КП Аптека, та наказом від 14.02.2014 № 26-ОД вказує ліквідаційній комісії КП Аптека на необхідність звернення до господарського суду Закарпатської області із заявою про порушення справи про банкрутство останнього без вирішення питання про джерела погашення єдиної заборгованості позивача перед податковим органом. Вимоги до відповідача-3 обґрунтовані тим, що такий як посадова особа банкрута не передав ліквідатору Вудуду Г.І. бухгалтерську та іншу документацію, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності банкрута, хоча ліквідатор неодноразово звертався з такими проханнями.
Відповідач-1 письмового відзиву та інших запропонованих судом документів не надав, в тому числі, висновку державного органу з питань банкрутства щодо відсутності ознак доведення до банкрутства КП Аптека, представник його присутній у даному засіданні проти вимог заперечує та просить відмовити в покладенні відповідальності у даній справі на відповідача-1, оскільки всі повноваження власника КП Аптека були передані органу управління - відповідачу-2 у даній справі.
Відповідач-2 відзиву на позовну заяву та інших запропонованих судом документів не надав.
Відповідач-3 письмовим відзивом поданим суду повідомив, що призначення його ліквідатором банкрута здійснювалося без його згоди, ним не здійснювались жодні заходи щодо прийому у своє відання майна банкрута, його бухгалтерської документації та інших матеріальних цінностей, а також не проводилась діяльність щодо ліквідації банкрута, тому, вважає, що ніякого відношення до процедури ліквідації банкрута не має, стягнення з нього будь-яких грошових сум за зобов`язаннями банкрута вважає незаконним.
Представник кредитора ГУ ДПС у Закарпатській області поданими письмовими та усними поясненнями у судовому засіданні підтримав заяву ліквідатора та просить покласти субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями КП Аптека на суму 97088,34 грн. солідарно на відповідачів у справі з тих же підстав.
Суд, дослідивши матеріали справи в їх сукупності, заслухавши пояснення учасників судового процесу, керуючись законом, дійшов висновку, що заява ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Вудуда Г.І. в частині вимог про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника солідарно на Закарпатську обласну раду та управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації підлягає задоволенню частково на суму 97088,34 грн., а в частині покладення субсидіарної відповідальності на громадянина ОСОБА_1 - попереднього ліквідатора банкрута - задоволенню не підлягає з огляду на наступне.
21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства (далі - Кодекс), який набрав чинності 21.04.2019 відповідно до ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень якого передбачено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
Пунктом 1 ч. 2 ст. 7 Кодексу передбачено, що господарський суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство, в межах цієї справи вирішує всі майнові спори, стороною в яких є боржник; спори з позовними вимогами до боржника та щодо його майна; спори про визнання недійсними результатів аукціону; спори про визнання недійсними будь-яких правочинів, укладених боржником; спори про повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості відповідно; спори про стягнення заробітної плати; спори про поновлення на роботі посадових та службових осіб боржника; спори щодо інших вимог до боржника.
Предметом розгляду у даній справі є вимоги ліквідатора КП Аптека про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями останнього у зв`язку з доведенням до банкрутства на його власника та орган його управління, а також на попереднього ліквідатора як посадову особу банкрута та стягнення солідарно із зазначених осіб на користь банкрута грошових коштів у сумі 99524,34грн.
Відповідно до статуту КП Аптека останній є закладом охорони здоров"я, що створене для забезпечення населення, закладів охорони здоров"я, підприємств, установ та організацій лікарськими засобами та виробами медичного призначення. За організаційно-правовою формою підприємство банкрута є комунальним унітарним комерційним підприємством, заснованим на майні спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, що закріплюється за ним на праві господарського відання (п.п. 1.1 статуту).
Засновником і власником підприємства є Закарпатська обласна рада. Органом, до сфери управління якого входить підприємство, є орган управління майном в особі Управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації (п.п. 1.2, 5.1, 5.2 статуту).
Майно підприємства є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ і міст області, яке закріплюється за ним на праві господарського відання і складається з виробничих та невиробничих основних фондів та оборотних засобів, коштів, товарів. Підприємство володіє, користується та розпоряджається цим майном на праві господарського відання. Відчуження майна, яке закріплено за підприємством на праві господарського відання, здійснюється у порядку встановленому законодавством на рішенням власника або органу управління майном відповідно до делегованих йому повноважень (п.п.4.1, 4.4 статуту)
За даними свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО № 518304 датою державної реєстрації КП Аптека як юридичної особи є 07.03.2006 р.
Відповідно до ст. 136 ГК України право господарського відання є речовим правом суб`єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами. Власник майна, закріпленого на праві господарського відання за суб`єктом підприємництва, здійснює контроль за використанням та збереженням належного йому майна безпосередньо або через уповноважений ним орган, не втручаючись в оперативно-господарську діяльність підприємства. Щодо захисту права господарського відання застосовуються положення закону, встановлені для захисту права власності. Суб`єкт підприємництва, який здійснює господарську діяльність на основі права господарського відання, має право на захист своїх майнових прав також від власника.
Відповідно до ст. 78 ГК України комунальне унітарне підприємство, яким є боржник у даній справі, утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство); збитки, завдані комунальному унітарному підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду; особливості господарської діяльності комунальних унітарних підприємств визначаються відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом.
Особливості розпорядження майном у справі про банкрутство врегульовані положеннями Кодексу України з процедур банкрутства.
Приписами ст. 211 ГК України встановлено, що засновники (учасники) суб`єкта підприємництва, власник майна, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, наділені господарською компетенцією, у межах своїх повноважень зобов`язані вживати своєчасних заходів щодо запобігання його банкрутству. Власники майна державного (комунального) або приватного підприємства, засновники (учасники) суб`єкта підприємництва, що виявився неплатоспроможним боржником, кредитори та інші особи в межах заходів щодо запобігання банкрутству вказаного суб`єкта можуть подати йому фінансову допомогу в розмірі, достатньому для погашення його зобов`язань перед кредиторами, включаючи зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), та відновлення платоспроможності цього суб`єкта (досудова санація). Подання фінансової допомоги боржнику передбачає його обов`язок взяти на себе відповідні зобов`язання перед особами, які подали допомогу, в порядку, встановленому законом.
Судом встановлено, що рішеннями Закарпатської обласної ради від 25.02.2011р. № 177 "Про припинення діяльності комунальних підприємств обласної ради шляхом їх ліквідації" та від 04.11.2011 р. № 329 "Про внесення змін до рішення обласної ради від 25.02.2011 року №177 "Про припинення діяльності комунальних підприємств обласної ради шляхом їх ліквідації" вирішено припинити діяльність банкрута у даній справі - КП Аптека.
Наказом управління з питань майна комунальної власності Закарпатської ОДА від 22.11.2011 р. № 9 затверджено склад ліквідаційної комісії, головою ліквідаційної комісії призначено Медвідь Ганну Миколаївну - завідуючу КП Аптека.
Ліквідаційною комісією КП Аптека встановлено наявність кредиторської заборгованості останнього на загальну суму 72020,59 грн., а згідно з інвентаризаційним описом основних засобів станом на 3.10.12 за КП Аптека обліковувалося майна вартістю 1104,00 грн.
Ліквідаційною комісією було складено проміжний ліквідаційний баланс КП Аптека станом на 01.04.2014р., який затверджено наказом № 25-ОД від 14.02.14 відповідача-2 - управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації.
Наказом управління з питань майна комунальної власності від 14.02.14 № 26-ОД вказано ліквідаційній комісії на необхідність звернення до господарського суду Закарпатської області із заявою про порушення справи про банкрутство позивача у порядку статті 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
При цьому, ні власником, ні органом управління з прийняттям рішення про припинення господарської діяльності КП Аптека та його ліквідації не вирішено питання погашення податкових боргів останнього.
За змістом ст. 215 ГК України, у випадках, передбачених законом, суб`єкт підприємництва - боржник, його засновники (учасники), власник майна, а також інші особи несуть юридичну відповідальність за порушення вимог законодавства про банкрутство, зокрема, фіктивне банкрутство, приховування банкрутства або умисне доведення до банкрутства. Умисним банкрутством визнається стійка неплатоспроможність суб' єкта підприємництва, викликана цілеспрямованими діями власника майна або посадової особи суб`єкта підприємництва, якщо це завдало істотної матеріальної шкоди інтересам держави, суспільства або інтересам кредиторів, що охороняються законом.
Відповідно до ст. 213 ГК України з метою врегулювання заборгованості неплатоспроможного боржника у процедурах, зазначених у ст. 212 цього Кодексу, використовуються майнові активи, які нaлежать йому на підставі речових та зобов`язальних прав, а також права інтелектуальної власності.
До складу ліквідаційної маси включаються також майнові активи осіб, які відповідають за зобов`язаннями неплатоспроможного боржника відповідно до закону або установчих документів боржника.
Вимоги кредитора ДПІ у Рахівському районі на суму 59564,00 грн. до КП Аптека визнані судом у даній справі (ухвала суду від 06.08.14) на підставі постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 08.12.10 (справа №2а-3793/09/0770), якою присуджено до стягнення з КП Аптека на користь державного бюджету податковий борг у сумі 59564,00 грн. Вказана постанова залишена без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 06.06.2011р. та постановою Вищого адміністративного суду України від 05.07.2012р.
КП Аптека не виконано обов`язок зі сплати податкового боргу на суму 59564,00 грн. та рішення суду з цього приводу.
У подальшому, ухвалою суду від 08.09.14 також було визнано вимоги кредитора ДПІ у Рахівському районі до боржника на суму 37524,34 грн. із віднесенням їх до шостої черги погашення у ліквідаційній процедурі.
Отже, загальна сума вимог кредитора - податкового органу - до КП Аптека становить 97088,34 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатору банкрута ОСОБА_1 призначеному 3.11.17, а згодом, ліквідатору Вудуду Г.І. жодні активи боржника не передавалися, за рахунок яких могла б бути сформована ліквідаційна маса.
Суд зазначає, що висновки ліквідатора щодо доведення боржника до банкрутства підтверджуються матеріалами справи та аналізом фінансово-господарської діяльності, згідно яких встановлено, що боржник припинив свою господарську (підприємницьку) діяльність, його активи - майно комунальної власності (будівля № 46 по вул. Центральній (Леніна) у с. Верхнє Водяне Рахівського району Закарпатської області) закріплене за ним на праві господарського відання з 2016р. передане в оренду фізичній особі, наявна кредиторська заборгованість банкрута не задоволена, тому є підстави для задоволення заяви про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язанням банкрута на його власника та орган управління.
При цьому суд керується наступним
Згідно частини 1 ст. 619 КЦ України, договором або законом може бути передбачена поряд із відповідальністю боржника додаткова (субсидіарна) відповідальність іншої особи.
Статтею 215 ГК України, встановлено підстави відповідальності за порушення законодавства про банкрутство, у випадках, передбачених законом, суб`єкт підприємництва - боржник, його засновники (учасники), власник майна, а також інші особи несуть юридичну відповідальність за порушення вимог законодавства про банкрутство, зокрема фіктивне банкрутство, приховування банкрутства або умисне доведення до банкрутства. Умисним банкрутством визнається стійка неплатоспроможність суб`єкта підприємництва, викликана цілеспрямованими діями власника майна або посадової особи суб`єкта підприємництва, якщо це завдало істотної матеріальної шкоди інтересам держави, суспільства або інтересам кредиторів, що охороняються законом.
За приписами ч. 2 ст. 61 Кодексу під час здійснення своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.
У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають змогу іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов`язаннями.
Стягнені суми включаються до складу ліквідаційної маси і можуть бути використані лише для задоволення вимог кредиторів у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.
Субсидіарна відповідальність у справах про банкрутство є самостійним цивільно-правовий вид відповідальності, який покладається на засновників або інших осіб, у тому числі керівника боржника при наявності підтвердження вини вказаних осіб у доведенні юридичної особи боржника у справі про банкрутство до стану неплатоспроможності. При цьому законодавство не пов`язує можливість покладення субсидіарної відповідальності в порядку передбаченому кодексом про банкрутство на третіх осіб з наявністю вироку у кримінальній справі щодо таких осіб про встановлення в їх діях (бездіяльності) кримінального правопорушення, оскільки в даному випадку особи в силу спеціального припису цього кодексу притягуються до цивільної відповідальності у формі солідарного стягнення.
Притаманною ознакою цивільно-правової відповідальності є те, що особа, яка є відповідачем, повинна доказати відсутність своєї вини.
Отже, з викладеного можна дійти до висновку, що після визнання боржника банкрутом, за наявності ознак доведення до банкрутства юридичної особи-боржника, погашення заборгованості банкрута є неможливим внаслідок дій та/або бездіяльності засновників або інших осіб, у тому числі керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають змогу іншим чином визначати його дії, допоки такі особи не доведуть протилежного. Наведене відповідає правовій позиції Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду викладеній у постанові від 2.09.20 у справі № 923/1494/15.
За фактичних обставин справи та, приймаючи до уваги, що відповідачі у справі не довели відсутності своєї вини у доведенні до банкрутства КП Аптека, на підставі наведеного законодавства, суд дійшов висновку про часткове задоволення вимог ліквідатора банкрута про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями КП Аптека на Закарпатську обласну раду як засновника та власника та на управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації як орган управління, а також про солідарне стягнення із зазначених осіб на користь КП Аптека суми 97088,34 грн., в іншій частині вимог ліквідатора до зазначених відповідачів відмовити за безпідставністю.
В частині вимоги ліквідатора про покладення субсидіарної відповідальності на відповідача-3 - колишнього ліквідатора банкрута ОСОБА_1 - належить відмовити, оскільки, як встановлено судом, останнього було призначено ліквідатором 03.11.2017р., тобто після виникнення обставин, які покладені в основу вимог, що є предметом даного судового розгляду та які є підставою субсидіарної відповідальності відповідачів-1,2.
З огляду на викладене та керуючись Кодексом України з процедур банкрутства, ст. ст. 3, 73-79, 86, 91,197, 232-235 ГПК України, суд, -
постановив:
1.Заяву ліквідатора арбітражного керуючого Вудуда Г.І. про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями банкрута у даній справі солідарно на Закарпатську обласну раду, м. Ужгород та управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації, м. Ужгород - задоволити частково, в частині покладення субсидіарної відповідальності на громадянина ОСОБА_1 , м. Ужгород - попереднього ліквідатора банкрута - відмовити.
2. Покласти субсидіарну відповідальність солідарно на Закарпатську обласну раду, м. Ужгород (код ЄДРПОУ 25435963) та управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації, м. Ужгород код ЄДРПОУ 33537213) за зобов`язаннями комунального підприємства "Аптека № 83 с. Верхнє Водяне" Закарпатського обласного виробничого об`єднання "Фармація", с. Верхнє Водяне Закарпатської області, код ЄДРПОУ 34271628,
3. Стягнути солідарно із Закарпатської обласної ради ( 88008, м. Ужгород, пл. Народна, 4, код ЄДРПОУ 25435963) та управління з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації (88008, м. Ужгород, пл. Народна, 4, код ЄДРПОУ 33537213) на користь комунального підприємства "Аптека № 83 с. Верхнє Водяне" Закарпатського обласного виробничого об`єднання "Фармація" (90611, с. Верхнє Водяне Рахівського району Закарпатської області, вул. Центральна (Леніна), 46 код ЄДРПОУ 34271628) 97088,34 грн., що складає різницю між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою банкрута.
Ухвалу направити ліквідатору, відповідачам-1,2,3, кредитору - ГУ ДПС в Закарпатській області.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України. Повний текст ухвали складено 18.12.20
Суддя Ушак І.Г.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2020 |
Оприлюднено | 21.12.2020 |
Номер документу | 93660262 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні